Eli
kyselen aika outoja. Yleensä naiset tahtovat eroon takapuolistaan. Minä taas tahtoisin muhkean mutta kuitenkin kiinteän, ison takapuolen.http://media.photobucket.com/image/big ass/holydevil789/big-ass-1ff.jpg
tuommosen.
Tietäiskö kukaan vinkkejä??
Millä konstilla sais isomman takapuolen :D???
41
9996
Vastaukset
- urvelo111
Jos et ole päärynän tai tiimalasin muotoinen, ei perse kasva vaikka lihoisitkin vaan saattaa jopa suhteessa näyttää pienemmältä jos olet ns. omenalihavuuteen taipuvainen. Jos olet omenalihavuuteen taipuvainen, sopusuhtaisimmalta perse näyttää kun olet hieman alipainoinen. Valitettavasti on näin.
- leviää varmasti
Todellakin harvinaista haluta isompaa takamusta. No, meillä suomalaisilla naisilla on lähes kaikilla taipumus perseen leviämiseen kun ikää tulee lisää. Lantion ympärys pysyy samana mutta takaosa leviää ja se harvoin sivelee silmiä.
Ison kiinteän takamuksen saa vain kirurgilta.
MOnet suomalaiset naiset ovat sekä päärynöitä että omenoita yhtä aikaa eli mahaa ja persettä piisaa. Omenavartalo tarkoittaa mahaa, jota ei "voi vetää sisään"# eli rasva on heti ihon alla (=kaljamaha). Alipainoisena tuskin on omenalihavuutta. Pelkkä mahakkuus ei tarkoita omenaa.
Tiimalasivartalo taas tarkoittaa sopusuhtaisuutta ylä- ja alakropassa. - tähäh?
leviää varmasti kirjoitti:
Todellakin harvinaista haluta isompaa takamusta. No, meillä suomalaisilla naisilla on lähes kaikilla taipumus perseen leviämiseen kun ikää tulee lisää. Lantion ympärys pysyy samana mutta takaosa leviää ja se harvoin sivelee silmiä.
Ison kiinteän takamuksen saa vain kirurgilta.
MOnet suomalaiset naiset ovat sekä päärynöitä että omenoita yhtä aikaa eli mahaa ja persettä piisaa. Omenavartalo tarkoittaa mahaa, jota ei "voi vetää sisään"# eli rasva on heti ihon alla (=kaljamaha). Alipainoisena tuskin on omenalihavuutta. Pelkkä mahakkuus ei tarkoita omenaa.
Tiimalasivartalo taas tarkoittaa sopusuhtaisuutta ylä- ja alakropassa.Miten lantionympärys pysyy samana jos "takaosa leviää"?
Miten se leviää? Selitä mulle:)
Mulla on kumma perse, se kasvaa ulospäin, ei roiku vaan päinvastoin,ihan samaa treenaako sitä vai tuleeko siihen läskiä.
Mä oon ymmärtänyt että omenalihavuus juuri on valitettavasti mahassa siellä sisäelinten ympärillä, ei sitä tulevaa ja menevää (riippuen innosta kuntoilla )höttöä siinä nahan alla ja vatsalihasten päällä. - Womendan
Omenalihavalla voi hyvinkin olla iso perse. Omenalihavuus tarkoittaa isoa mahaa ja keskivartalolle kertyvää läskiä. Näin voi käydä myös isoperseiselle. Ei ihmiset jakaannu päärynä- tai omenalihaviin vaan ovat usein molempia.
Sinällään on erikoista todellakin, että haluat isomman takapään. Nimittäin seh'n tarkoittaa vain ja ainoastaan läskiä ja selluliittia sinne takamukseen; siitä on isot perseet tehty.
- toimii näppärästi
Visuaaliset efektit ovat useimmiten valon eri sävyjen heijastuksia.
Mikrokuitucaprit, vaaleissa pastellisävyissä, illusioivat ihan kaikista takapuolista Jamaican Styley. Kiitos yhden kesäbiisihitin, joka meni että "I won't spend your Cash". - afa fa
Kuules nyt kun toi perseen muoto on valitettavasti erittäin pitkälti geeneistä kiinni. Jos ei luonnostaan pyöreää persettä ole, ei sellaista saa,vaikka kuinka treenaisi tai lihottaisi tai mitä tahansa. Valitettavasti.
- lopezpylly
Saat multa tollai takapuolen. Vaihdetaan.
Kamalan vaikea sitä on saada piiloon, kun se puskee aina esiin. Oo vaan onnellinen. - riikka_1234
Jonkin verran takamuksen pyöreyteen voidaan vaikuttaa lihaskuntoharjoittelulla. Isopakaralihas kasvaessaan antaa pepulle kauniin pyöreän muodon. eli kuntosalille ja tekemään pakaralihasliikkeitä lyhyitä sarjoja ja isoilla painoilla.
- paras ohje
tähän mennessä.
- tämä =)
Itse olen kärsiny samasta ongelmasta ja olen siitä saanu usein kuullakkin.
Itse taidan olla kanssa "omena-tyyppiä" eli lihon yleensä mahasta.
Voi sille takapuolelle kuitenkin jotain yrittää tehdä. Eli täällä annettiinki jo vähän samantyyppisiä ohjeita, mutta kannattaa tehdä kyykkyjä. Eli jalat vähän koukkuun polvesta ja sitten vaan nouset hitaasti ylös suoristaen polvet ja taas takas alas. Yleensä sanotaan että kyykyt pitäis tehdä selkä suorana, mutta ittellä autto kun pyöristin selkää sillä tavalla, että takapuoli näyttää pyöreämmälle ja tein kyykyt siinä asennossa. Eli pyöristää selkää "ulospäin".
Näitten harjotusten lisäksi söin paljon jogurttia, maitoa yms.. Mahd. paljon proteiinia. Pakaralihas on sen verran iso, että tarvitsee paljon kasvuainesta.
Nää keinot sai mun takapuolen pyöristymään huomattavasti.
Onnea pepun kasvatukseen =)- toivottavasti auttaa
Minkä laista jugurttia olet syönyt vai onko sillä niin paljon edes väliä?toivon joka tapauksessa että vinkkisi toimii sillä minulla on todelle pikku peppu;)
- adfadfaffdfdfaf
toivottavasti auttaa kirjoitti:
Minkä laista jugurttia olet syönyt vai onko sillä niin paljon edes väliä?toivon joka tapauksessa että vinkkisi toimii sillä minulla on todelle pikku peppu;)
Jugurtissahan on jumalattomasti sokeria, että kyllä silläkin perse kasvaa. Samalla vaivalla kaikki muutkin ruumiinosat :D
- ...........
suureni kun aloitin säännöllisen liikunnan, pyöräilyn ja hölkän. Samalla myös vyötärö kapeni eli näytän nyt paljon muodokkaammalta eli urheile ja urheile :)
- öö..
Ootteko nyt ihan varmoja et liikunta auttaa perseen SUURENEMISEEN?
Mulla on ihan olematon perse eikä siinä taida olla lainkaan läskiä se on siis ihan olematon läskitön ns."kova"...
mut tietty noita vois kokeilla;)
HELPPII...! - muhkea takamus
öö.. kirjoitti:
Ootteko nyt ihan varmoja et liikunta auttaa perseen SUURENEMISEEN?
Mulla on ihan olematon perse eikä siinä taida olla lainkaan läskiä se on siis ihan olematon läskitön ns."kova"...
mut tietty noita vois kokeilla;)
HELPPII...!Itselläni ainakin kasvoi peppu urheilun myötä koosta 34 kokoon 36-38. Lihakset kasvavat :)
- sdasasasasasasasasas
muhkea takamus kirjoitti:
Itselläni ainakin kasvoi peppu urheilun myötä koosta 34 kokoon 36-38. Lihakset kasvavat :)
Eihän 36-38 peppu ole mitenkään erityisen muhkea, tavallinen tai pienikin jopa, riippuen varmaan sun pituudesta ja vytärön ympäryksestä. :) Mulla on pituutta alle 160cm ja 45cm ero pepun ja vyötärön välillä. :) Sitä voi varmaan jo hyvällä omallatunnolla kutsua muhkeaksi takamukseksi.. En oikein tiedä vartalon tyyppiäni, kerään rasvaa pääasiassa lantiolle/peppuun (kyykyt auttaa pitämään kiinteänä ja pyöreänä) ja jos olen pidenpään huonommalla ruokavaliolla ja vähemmällä liikunnalla niin voi huomata että alavatsa alkaa kasvamaan (yleensä siinä vaiheessa tajuaa alkaa vähentämään puputusta ja homma on pian hanskassa :D). Tällä perusteella voisin olla päärynä, mutta olen tosi rintava kanssa, eli periaatteessa voisin myös olla tiimalasi. Hmm..
Mutta samaa mieltä edellisen kanssa, urheilu kasvattaa. :) Vaatteet kuitenkin tekee ihmeitä, esim. farkuissa kannattaa pitää takataskut pieninä. - koghfo56
sdasasasasasasasasas kirjoitti:
Eihän 36-38 peppu ole mitenkään erityisen muhkea, tavallinen tai pienikin jopa, riippuen varmaan sun pituudesta ja vytärön ympäryksestä. :) Mulla on pituutta alle 160cm ja 45cm ero pepun ja vyötärön välillä. :) Sitä voi varmaan jo hyvällä omallatunnolla kutsua muhkeaksi takamukseksi.. En oikein tiedä vartalon tyyppiäni, kerään rasvaa pääasiassa lantiolle/peppuun (kyykyt auttaa pitämään kiinteänä ja pyöreänä) ja jos olen pidenpään huonommalla ruokavaliolla ja vähemmällä liikunnalla niin voi huomata että alavatsa alkaa kasvamaan (yleensä siinä vaiheessa tajuaa alkaa vähentämään puputusta ja homma on pian hanskassa :D). Tällä perusteella voisin olla päärynä, mutta olen tosi rintava kanssa, eli periaatteessa voisin myös olla tiimalasi. Hmm..
Mutta samaa mieltä edellisen kanssa, urheilu kasvattaa. :) Vaatteet kuitenkin tekee ihmeitä, esim. farkuissa kannattaa pitää takataskut pieninä.Jaa 45cm ero lantion ja vyötärön välillä? Melko hurja kroppa sulla. Jos siis vyötärö on 70 niin peppu 115?
Älä oikeasti viitsi. - asdasdasdasdasdasdas
koghfo56 kirjoitti:
Jaa 45cm ero lantion ja vyötärön välillä? Melko hurja kroppa sulla. Jos siis vyötärö on 70 niin peppu 115?
Älä oikeasti viitsi.Itseasiassa viitsin. Vyötärö 61cm, pepun osaan varmaan laskea siitä itse. Ei loppujen lopuksi ole niin hurja ero kun saattaisi kuvitella. :) Mulla on leveä lantio ja ulkoneva pyöreä peppu. Eikä toi nyt niin harvinaista ole että siinä edes olisi mitään syytä järkyttyä.
- asdasdadasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdas kirjoitti:
Itseasiassa viitsin. Vyötärö 61cm, pepun osaan varmaan laskea siitä itse. Ei loppujen lopuksi ole niin hurja ero kun saattaisi kuvitella. :) Mulla on leveä lantio ja ulkoneva pyöreä peppu. Eikä toi nyt niin harvinaista ole että siinä edes olisi mitään syytä järkyttyä.
siis osaat. :)
- muhkea takamus
sdasasasasasasasasas kirjoitti:
Mutta samaa mieltä edellisen kanssa, urheilu kasvattaa. :) Vaatteet kuitenkin tekee ihmeitä, esim. farkuissa kannattaa pitää takataskut pieninä.Kyllä 36-38 koon takamus on muhkea, kun se on sirolla naisella.
Mutta tosiaan, urheilu isontaa peppua ja paksuntaa reisiä. Nostaa myös painoa, mutta numeroita ei kannata tuijottaa vaan sitä miltä näyttää peilistä katsottuna :)
- kerttu----
Takapuoli näyttää isommalta sellaisissa housuissa, joissa ei ole takana taskuja tai taskut ovat upotetut taskut. Ei siis sen tyyppisiä taskuja kuin farkuissa yleensä on.
- sry
farkut ilman taskuja on kammottavat.
- 43rr3r
sry kirjoitti:
INDEED
- kokeile vaikka!
siis mun mielestä takamus näyttää suuremmalta just jos on taskut esim. jos niissä on veto ketju tai jotain muuta vastaavaa ja sama pätee college housuissa jos on taskut näyttää suuremmalta!
- KIELIPOLIISI!!!
kokeile vaikka! kirjoitti:
siis mun mielestä takamus näyttää suuremmalta just jos on taskut esim. jos niissä on veto ketju tai jotain muuta vastaavaa ja sama pätee college housuissa jos on taskut näyttää suuremmalta!
VETOKETJU JA COLLEGEHOUSUT OVAT YHDYSSANOJA!!!
- no anteeksi:d
KIELIPOLIISI!!! kirjoitti:
no olen hyvin pahoillani että kirjoitin nämä sanat ERITTÄIN väärin anna anteeksi KIELIPOLIISI:)!!
- Aito kielipoliisi
KIELIPOLIISI!!! kirjoitti:
Oikea kielipoliisi tietää, että virkkeen perässä käytetään vain yhtä huutomerkkiä. Lisäksi capsit ja useat huutomerkit yhdessä on ihan liiallinen tehokeino tilanteessa kuin tilanteessa. Yhdyssanahuomautus oli ihan asiaa, tosin collegehousut voi kirjoittaa myös college-housut, koska sanaparin alkuosa on vieraskielinen.
- bell4
sry kirjoitti:
Farkuissa taskut täytyy pienipeppusilla olla ylhäällä ja pienet. Ei siis alspäin pitkän malliset, sillä ne litistää pepun . Slim malli on parempi, koska lanteilta kaareutuvat jättää tyhjää takamukseen.
- BBuilder
1) Voimaharjoittelua
Jalkakyykkyä, pakarapenkkiä, selkälihaskohotuksia, ...
Toistojen määrät 5-12, sarjoja 3-5, jokainen sarja tappiin eli siihen asti, kun ei enää nouse - eli ns. hypertrofisia sarjoja. Ts. sinulla pitää olla sen verran painoja, ettet enempää kuin tuon 12 kertaa maksimissaan jaksa toistaa.
Suurempi määrä toistoja saa aikaiseksi vain maitohapon kertymisen eikä kasvata lihasta, vaikka tuntuukin kipeältä.
Alle viiden toistomäärät taas kehittävät parhaiten maksimilihasvoimaa. Ne kehittävät erityisesti hermotusta.
Lihaksen kasvattamiseksi sinun tarvitsee ensin päästä hypertrofiseen tilaan. Se kestää 6-12 vkoa. Sinä aikana lihaksesi ei juurikaan kasva vaikka lihasvoima kasvaa. Lihasvoiman kasvu tulee tällöin lähes yksistään paremmasta hermottumisesta.
2) Ravinto
Viimeistään kun olet hypertrofisessa tilassa sinun täytyy alkaa syödä proteiinipainotteisesti. Tarvitse selvästi yli 1 gramman proteiinia per painokilosi - mielummin 2 g/kg. Viljan proteiineja ei lasketa mukaan. Niillä ei lihaksia kasvateta.
Vaalea liha, kanamunat, pähkinät, heratuotteet. Lisäproteiinina käytät jotain Fastin, Leaderin tms. heraproteiinijauhetta juominkien seassa. Heraproteiinin nopean imeytymisen takia näitä juomia on syytä käyttää ennen lihasharjoitetlua, sen aikana ja sen jälkeen. Kanamunan proteiihin on hitaasti imeytyvää ja siksi se on erinomainen yön yli imeytettäväksi.
Joku kokematon voi väittää, että ilmankin noita jauhoja saa riittävästi proteiinia, mutta käytännössä elämä tulee paljon helpommaksi lisäproteiinin avulla. Pelkästä ruoasta proteiinin saaminen tulee suorastaa kalliiksi ja aika raskaaksi.
Soijaproteiini on pahanmakuista, huonosti sekoittuvaa ja viime tietojen mukaan myös hormoninkaltainen aine - eli sitä ei juurikaan enää käytetä. Maitoproteiinijauhe imeytyy hitaammin kuin hera, joten myös sitä voi käyttää iltapalan yhteydessä.
Proteiinin lisäämisen ohella vähennät hiilihydraattien saantia. Ihan ketoosin ei välttämättä kannata mennä ellei sittten muita rasvoja halua polttaa. Huomaa, että rasvaa saat nauttia, kunhan et liikaa.- kkkklll
Hyviä rasvojahan on nimenomaan tärkeä syödä. Syömisessä kannattaa myös muistaa, että hiilihydraatteja enemmän aamulla ja vähenee kokoajan iltaa kohden. Proteiinia hyvä nauttia pitkin päivää.
Tulee syödä aamupala, lounas ja illallinen. Näiden väliin mieluusti proteiinipitoinen välipala esim. rasvaton rahka.
Tiedän kyllä, että 8-12 on ideaalinen toistomäärä lihaskasvun kannalta ja 5 toiston paikkeilla voiman kannalta. En kuitenkaan allekirjoita tuota, että aloittelijan kannattaisi ainakaan aluksi pyrkiä välttämättä noin lyhyisiin sarjoihin. Mielestäni 15 toistoa ei ole liikaa kun totuttelee kroppaansa treenaamiseen.
Itse olen pitänyt toistoja 8-10 paikkeilla, mutta en ole liian tarkka noiden suhteen. Eli toisinaan saatan tehdä pidempiäkin toistoja kunnon pumpin saamiseen. Esimerkiksi hauikselle ja yläselälle en aina välttämättä saa kunnon pumppia ellen tee n. 15 toistoa. Joskus saatan tehdä jopa yli 20 toistoa, mutta en luonnollisesti montaa sarjaa. - BBuilder
kkkklll kirjoitti:
Hyviä rasvojahan on nimenomaan tärkeä syödä. Syömisessä kannattaa myös muistaa, että hiilihydraatteja enemmän aamulla ja vähenee kokoajan iltaa kohden. Proteiinia hyvä nauttia pitkin päivää.
Tulee syödä aamupala, lounas ja illallinen. Näiden väliin mieluusti proteiinipitoinen välipala esim. rasvaton rahka.
Tiedän kyllä, että 8-12 on ideaalinen toistomäärä lihaskasvun kannalta ja 5 toiston paikkeilla voiman kannalta. En kuitenkaan allekirjoita tuota, että aloittelijan kannattaisi ainakaan aluksi pyrkiä välttämättä noin lyhyisiin sarjoihin. Mielestäni 15 toistoa ei ole liikaa kun totuttelee kroppaansa treenaamiseen.
Itse olen pitänyt toistoja 8-10 paikkeilla, mutta en ole liian tarkka noiden suhteen. Eli toisinaan saatan tehdä pidempiäkin toistoja kunnon pumpin saamiseen. Esimerkiksi hauikselle ja yläselälle en aina välttämättä saa kunnon pumppia ellen tee n. 15 toistoa. Joskus saatan tehdä jopa yli 20 toistoa, mutta en luonnollisesti montaa sarjaa.Hmmm... sinun kannattaa huomata, että kipu lihaksessa tuossa 12 toiston jälkeen on yleensä aina maitohapon aikaansaama eikä kerro siis mitään lihaskuormituskesta vaan aerobisesta/anaerobisestsa tilasta.
"Pumppi" on mielestäni koominen. Alunperin sillä tarkoitettiin bodaajien suht kevyttä treeniä ennen esiintymistä tarkoituksena pumpata verellä lihasta kookkaammaksi. Nyt joku on kaupallistanut senkin termin ja siitähän on syntynyt roppakaupalla väärinkäsityksiä.
Sulla on asiat hyvin noilla toistonumeroilla. Mutta, olethan ymmärtänyt hypertrofisen harjoittelun idean. Se ymmärtämättömyys on ehkä yleisin puute salillakävijöissä. Jokainen sarja on vedettävä piippuun. Jos vetää liki piippuun, niin viimeinen on vedettävä aivan piippuun. Painoja on lisättävä viikoittain! Staganaatio on takaisinpäinmenoa.
No pain, no gain! - gfdgfdgdfdgfd
BBuilder kirjoitti:
Hmmm... sinun kannattaa huomata, että kipu lihaksessa tuossa 12 toiston jälkeen on yleensä aina maitohapon aikaansaama eikä kerro siis mitään lihaskuormituskesta vaan aerobisesta/anaerobisestsa tilasta.
"Pumppi" on mielestäni koominen. Alunperin sillä tarkoitettiin bodaajien suht kevyttä treeniä ennen esiintymistä tarkoituksena pumpata verellä lihasta kookkaammaksi. Nyt joku on kaupallistanut senkin termin ja siitähän on syntynyt roppakaupalla väärinkäsityksiä.
Sulla on asiat hyvin noilla toistonumeroilla. Mutta, olethan ymmärtänyt hypertrofisen harjoittelun idean. Se ymmärtämättömyys on ehkä yleisin puute salillakävijöissä. Jokainen sarja on vedettävä piippuun. Jos vetää liki piippuun, niin viimeinen on vedettävä aivan piippuun. Painoja on lisättävä viikoittain! Staganaatio on takaisinpäinmenoa.
No pain, no gain!Luin aika paljon treenaamisesta esim. pakkiksesta ennen kuin edes aloin treenaamaan. Sittemmin vähän nuo tiedot unohtuneet, mutta kyllä minulla perusteet pitäisi olla jotenkuten hallussa.
Itse vedän viimeiseen puhtaaseen tai ensimmäiseen epäpuhtaaseen asti yleensä vasta viimeisessä sarjassa. Tosin esimerkiksi leukoja vedän kyllä aina maksimit.
Tuo painojen lisääminen viikoittain ei minulla ole koskaan onnistunut. Varsinkin alkuspurtin jälkeen se oli aika haastavaa, koska liikuttiin niin pienissä painoissa, että vaikea on siihen lisätä vähääkään, koska pieninkin lisä on aika paljon suhteessa koko painoon. Suuremmilla painoilla tehtäessä tämä on helpompaa, koska voi oikeasti lisätä vain vähän.
Tosin minulla on ollut ongelmana olkapäiden kipeytyminen treenatessa, joten olen joutunut tekemään varsinkin rintatreeniä välillä kevyemmin tai jättää välillä olkapäätreeni välistä. Tekniikan pitäisi olla kunnossa ja lämmittelyyn olen koittanut panostaa, mutta siitä huolimatta olkapäät kipeytyvät pitkässä juoksussa, vaikka mielestäni palautumisajatkin ovat täysin riittävät.
Kuitenkin olen tyytyväinen tuloksiin, vaikka vähän rampana tunnutaan välillä etenevän. Aloittaessa olin hyvin hoikka ja nyttemmin sentään saanut vähän lihaakin kerättyä, vaikkakin hitaasti.
- BBuilder
Olkapääkivut :)))))
On vain kahdenlaisia salillakävijöitä; niitä joilla on olkpääkipuja ja niitä joille ne ovat tulossa.
Olkapää on tosi huonosti suunniteltu kohta ihmisessä. Niven keskellä on yksi jänne,joka joutuu koville ja sitten hermorata olkapään ohi on ahdas ja joutuu puristuksiin käsiä nostettaessa. Niveleen tulee helposti pieniä limapusseja, joiden poistuminen kestää ja kestää ja kestää.
Tuollaista kipua kun tulee, niin voi oikeastaan vain keventää ja yrittää löytää sellaisia liikkeitä, jotka ei kivistä. Itse en ole voinut tehdä hauiskääntöjä pariin kuukauteen, kun vastaavia vaivoja nyt myös vasemmassa kyynärpäässä. Harmittaa.
Tämän talven aikana olen pitänyt palautumisajat "liian lyhyinä" tarkoituksellisesti. Kuluu vähemmän aikaa, mutta ennen kaikkea siksi, että treenistä tulee vähän kuntopiirimäinen. Suorituksen lopussa minulla on lihasryhmästä riippuen pulssi 135-155 ja aloitan uuden kun se on tippunut tasolle 120-125. Näin treenistä tulee myös aerobinen. 50-60 minuutin jälkeen alkaa tulla paha olo ja sitten lopetan. Energiaa kuluu yleensä noin 700 kcal. Tällainen reeni vaatii aika kovaa itsekuria ja olen iloinen, kun pääsen ulos treenaamaan kohta muutakin. Alkaa olla mitta täysi. Treenitapaa oon syytä vaihdella, että jaksaa, kun tässä touhussa on oltava pitkäjänteinen.
Nyt kun lumet sulavat pääsee taas ulos urheilemaan: lenkkeilemään, pyöräilemään, rullistelemaan. Aerobinen treeni antaa hyvän olon. Salilla tyydytys tulee siitä, että tietää tehneensä ja aikanaan näkee peilistä tuloksia.
Toissa kerralla salilla kaksi tyttöä teki jalkakyykkyä rinnakkain aivan edessäni. Jumalaisen ihanan näköistä. Siinä ei omasta reenaamisesta meinannut tulla mitään, kun veri karkasi aivan muualle ;))))- fdsfdsfsfds
Itse olen pyrkinyt tuota olkapääkipua hillitsemään siten, että en tee lähes lainkaan pystypunnerrusta, enkä tee aina penkkiä rintatreenissä, vaan käytän vinopenkki laitetta tai teen käsipainoilla vinopenkissä.
Itse aloitin treenaamisen vanhempieni autotallissa. Siellä oli ennestään monitoimilaite ja hankin sinne itse vähän lisää monikäyttöisiä välineitä. Siellä tv:tä katsoessa ja samalla treenatessa meni yleensä pari tuntia aikaa. Kun siirryin salille, tuo aika luonnollisesti lyheni ja treenistä tuli tehokkaampaa. Nyt teen treenejä yleensä 50-80 min riippuen siitä kuinka paljon treenaan vatsoja lopuksi milläkin kertaa.
Kotona treenaamisessa oli omat puolensa, mutta kyllä salilla treenaaminen ihan omalla laillaan motivoi kun näkee muidenkin treenaavan. Kotona treenin alottamiseen on paljon isompi kynnys, kun salille pääsee sisään, motivaatioi tulee aivan itsestään. Toki itsekkin tunnustan, että silmänilo on myös hyvä motivaattori raahata itsensä salille.
Itse en tuollaisesta aerobisesta pitkäkestoisesta treenistä oikein koskaan innostunut. Jos juoksen, juoksen vauhtikestävyyslenkkejä ja musiikki pauhaa. Uintia olen yrittänyt ottaa treenistä palauttavaksi harjoitteeksi, mutta sen mielekkyydestä huolimatta se tuntuu vain jäävän.
Sen sijaan tykkään pelata sulkapalloa ja tennistä ja kesäisin futista jos vain pelaajia löytyy. Noissa lajeissa kyllä vaaditaan ihan omanlaista kuntoa. Huomaa, että jos ei ole pitkään aikaan pelannut niin kunto kyllä loppuu jo ensimmäisen puolen tunnin jälkeen, vaikka olisi kuinka käynyt lenkillä ja salilla koko tämän ajan.
- ujdbuihafi
Varmasti tehokkaampa nuo kaikki edellä sepitetyt, mutta kyllä ihan kaikesta lihaskunnosta joka vaikuttaa peppuun on apua. Eikä se ihan heti siitä ala pyöreänä kasvaa, itselläni meni melkein vuosi että saavutin ihannetakamukseni, tosin en ehkä tarpeeksi aktiivisesti urheillut. Reeniä reeniä!!:)
- pylyl
pylly ahah!!
- Toimii takuulla
Syöt paljon rasvaista ruokaa ja istuskelet päivät pitkät.
- dirty dancer
harrasta tanssia ja kuntoile ! sillä minu perse ainaki kasvo (;
- Komea on
Jos ahkeralla treenilla puolikkaaseen tästä :)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012021515206348_vi.shtml - Fifid
Laita jalat haaralleen ja sit mee kyykkyyn sillee vähän ylemmäs ja tee sitä joka päivä nii kyllä se kasvaa
- booomboomc
Suomalaisilal tuntuu olevan luonnostaan sellaien lattatakalisto.Ne joilla on luonnostaan kunnon pakarat jotka on pyöreät ja timmit-on vähemmistönä. Peppua voi treenata mutta täysin latta ei komistu kuten implanteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773