..yksi hyvä syy, että miksi vaihtaisin Vista Home Premiumin johonkin Linux distroon ja alkaisin siitä rumiluksesta sorvaamaan katseen kestävää konetta. Virukset ei riitä, niihin olen harvoin törmännyt koko 20-vuotisen tietokone urani aikana. Jos tarkoituksena on pelkkä netin selaus, musiikin kuuntelu ja youtuben katselu, niin siihen varmaan kannattaa hommata jokin linux... Harrastaa saa mitä haluaa, mutta kun vistan hommasin n. kaksi vuotta sitten, ei linuxseissa toimunut edes usb:t kunnolla. puuttui kaikkea muutakin, en jaksa niitä edes luetella. Se kumminkin todistaa sen, että Linux tulee todellisuudessa paljon Windowssin perässä.
Sanokaapa..
8
608
Vastaukset
????????????
Windows tulee perässä vuosia parempia käyttiksiä. Vieläkään ei onnistu Vistalla pelata vaikka 3D-peliä etäyhteydellä, tai oikeastaan mitään muutakaan kunnollista etäkäyttöä. Ja entäs UAC sitten? Sudo keksittiin 1980, eli vain 26v jäljessä kehitystä. Ja UAC on vielä käsittämättömän kömpelö vielä.
Vistasta myös puuttuu sellaiset perusominaisuudet kuin office, IRC, kuvankäsittely, toimiva tekstieditori, keskitetty päivitys ja muita perusjuttuja.
Windows Vista on myös käsittämättömän huono työkäytössä. Kyllä se jonkun tietokannan, PHP:n, PHP:n lisäosien ja vastaavan rassaus Vistaan on ihan uskomattoman työlästä.- hölmö käyttäjä
jos 20 vuoden käyttökokemuksen jälkeen hakee täältä tukea järjestelmän vaihtoon.
- ....
....linuxavaukset joiden tarkoitus on vain alkaa riitelemään. Menistit sodat palstalle meuhkaamaan! Jos olet noin varma linuxin huonoudesta niin miksi edes kyselisit!
20.vuotinen ura ja hah, tuskin sinulla on edes sen vertaa ikää.
Miksi minun tulisi sinulle yhtään syytä esittää, mitähän hittoa minä siitä kostun käytätkö sinä linuxia vai et?- . .
"Miksi minun tulisi sinulle yhtään syytä esittää, mitähän hittoa minä siitä kostun käytätkö sinä linuxia vai et"
Et todellakaan kostu siitä mitään kun minä jatkan vistan käyttöä, minä myöskään en siinä mitään menetä.
- sinulla----
oikein "tietokoneura"...heheh Linuxin KDE Compiz-efekteillä hakkaa mennen tullen Vistat ja muut väkisin väännetyt paskat ja kuitenkin kaikki toimii nopeammin vaikka tehoja olisi vähemmän koneessa.
Koitin tossa äsken asentaa Wintousiin Autodata 3.18-ohjelmaa mutta ei onnistunut.Sitten yritin PCLOS:siin ja meni heittämällä! - oobetimer
Voit katsoa ja vertailla järjestelmiä vaikka seuraavan filmin avulla. Tietenkään mikään ei voi vakuuttaa sinua, mutta nuo väitteesi Linuxista ovat puhdasta puppua :)
http://www.youtube.com/watch?v=xC5uEe5OzNQ - Isi
Eikös se ole tullut jo täällä nähtyä satoja kertoja, että huutoäänestysketjut eivät johda mihinkään?
Jokainen käyttää sitä järjestelmää, mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158