Niin? :)
Tuletko kateelliseksi, jos naapurin pihalla komeilee uusi
11
139
Vastaukset
Niin.
mut jos naapuri ostais harrikan niin silloin saattaisin ehkä vähäsen kade olla.
mut jos se olis vanha hd niin alkaisin kyläilemään ja neuvomaan pyörän laitossa..kiinnostaa...
Auto on mulle ainoastaan väline jolla pääsee pisteestä A pisteeseen B.
Muuten ei autot (saati niiden merkit) vois vähempää kiinnostaa...- tulee olla
kiinnostunut auton merkistä jos kerran nainenkin on.
Luuletko että rotunainen kiinnostuu vanhan karheesta autosta vaikka sitä ajaisi millainen sälli.
Ei kuule onnistu ellei nainen lukeudu pikku-pikku-pimatsuihin.
- zisel
mikä menopeli sillä on kunhan se toimii niin kyllä tulen kateelliseksi.
T: vittuuntunut ikuinen jalankulkija jolla ei aina ole varaa edes dösällä kulkea - anzzy--
Vaikka kovanrahan talossa asunkin
- zisel
on kaikilla bemarit ja tää on ihan hullujen huone koko talo.
- zisel
zisel kirjoitti:
on kaikilla bemarit ja tää on ihan hullujen huone koko talo.
.
joten se on mahdotonta. Mutta jos siellä olisi volvo amazon, saattaisin tulla. Sen tunnen ja se on hieno.
Vaipuisin masennukseen ku toteisin, että maatalouslomittajillakin menee paremmin kuin....
.
En tule kateelliseksi jos naapurilla menee mua huonommin ja sillä on vielä ihan paska automakukin jolla itse en kehtaisi edes pimeällä kaupassa käydä.
Sellaista naapuria pitää sääliä :(
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838