Mietin vaan tässä, että tykkääkö miehet pitää naisia sylissä?
Ite saan siitä hirveet kiksit, jos mua nostellaan ilmaan, otetaan syliin ja kannellaan ympäriinsä :D Oon suht pienikokoinen, kevyt nainen ja en tiiä mitään seksikkäämpää kuin sen, että iso mies nostaa ilmaan. Tiedän toisaalta naisia, joita tämä inhottaa. Eivät anna omien miestenkään kantaa sylissään.
Kysyisinkin miehiltä, mitä mieltä asiasta? Nosteletteko esim. baarissa tanssilattialla naikkosia syliinne? Siitä mä meen ainaki ihan villiksi, kun toinen yhtäkkiä nappaa kiinni :P Tiedän, millasia kommentteja tääki nyt saa osakseen..
tykkääkö miehet
17
6010
Vastaukset
että tosimiehet tykkää.. Mua on ainakin tykätty nostella, vaikka aina olen pelännyt että tiputtavat mut, koska mä olen keskivertonaista pitempi ja siten myös painavampi kuin joku hentonen nainen.. hehe Jotenkin vaan on mun heilat olleet sen verran voimakkaampia, että ovat hyvin silti nostaneet ja kantaneet. Nostan olematonta hattuani heille tuosta ihastuttavasta suorituksesta.. ;-D
- voisin vastata
omalta osaltani.
Kyllä sitä mielellään nostaa syliin pienen ja hentoisen sekä kantaa vaikka makuuhuoneeseen. Mitään sotanorsua ei kyllä tee mieli yrittääkään nostella. Tanssilattialla ei viitsi alkaa tuntemattomia nostelemaan, tulee äkkiä korville saman tien. Pitäisi ensin tietää pitääkö toinen syliin nostamisesta, jotkut kokevat sen hyvinkin ahdistavana.Mitäs jos sä rakastat sun sotanorsua ihan älyttömästi, etko sittenkään yrittäisi nostaa, silläkin uhalla, että selkä katkeaa.. :-D
- toivoisin
SexySweet kirjoitti:
Mitäs jos sä rakastat sun sotanorsua ihan älyttömästi, etko sittenkään yrittäisi nostaa, silläkin uhalla, että selkä katkeaa.. :-D
että se sotanorsu nostaisi mut käsivarsilleen ja kantaisi pois. Hentona pienenä miehenä (183cm/88kg) en uskaltaisi kuin vikistä, Gösta Sundqvistia mukaillen "toivoisin että istuisit päälleni hajareisin".... Mää oon vissiin joteskin pervo...
Ei maaskaan vakavammin, emännän joskus kannoin kynnyksen yli. Tykkäsi kovasti. Oli silloin 8kk raskaana, hentoinenkin vielä siinä vaiheessa (182cm/90kg). Kevyesti meni, en edes särkenyt paikkojani.
- aapelix
Mielelläni pidän naista sylissä, en mä niitä baarissa mene nostelemaan mutta kotosalla vaikka sohvalla kuherrellessa mielelläni nappaan tytön syliin. Kesken kuumimman suomi-ruotsi jääkiekko-ottelun se ei tietenkään käy :)
- JEIJ!
"Kesken kuumimman suomi-ruotsi jääkiekko-ottelun se ei tietenkään käy :) " Ymmärrän hyvin, olen nainen ja katson lätkää enkä haluaisi mitään hali-pusi-juttuja kesken suomi-ruotsi pelin! Sen jälkeen sitten, joko iloon tai suruun olisi mukava käpertyä .miehen syliin halimaan ja pusimaan..
- tykkää
En kauheesti tykkää sylissä istuksia. Ainakaan jos kannetaan. Mielummin kainalossa oon jos telkkaa esim katellaan ja vaikka jalka miehen reidellä tai jotai sellasta. Mut se onkin sitten eri asia jos pussaillaan siinä sohvalla. Voihan sillo syliin tulla. Ja oon 158/55.
- eli ns.minä.
Kivan miehen syliin voin istua.Normipituinen,silmiinpistävillä säärillä,paino 45kg.Tykkään myös muutenkin enemmän hellyydestä kuin jostain hyödykealistavasta hcsta.
- ketään
En jaksa kanniskella ketään ympäriinsä, syliin saa tulla istumaan jos massaa on alle 60kg.
- puhelee.
Musta on hauskaa olla kanneltavana, onneks oon pieni ja kevyt. :) Tosin toisinaan pelottaa jaksaako se siltikään. Poikaystävä aina nostelee ja kuljettelee pitkin asuntoa (usein myös makkariin).
Ja sinkkuaikoina eräs mies kanto mut kerran tanssilattialle. Se oli mukavaa ja yllättävää ku se yhtäkkii kahmas ja vei. :) Me tosin tunnettiin toisemme, ei oltu mitään tuntemattomia toisillemme. - n 20
naisena tykkään kovasti. oon sinkku ja baarissa tulee monesti tanssittua aika intiimeissä tunnelmissa miesten kanssa. en tiedä lähetänkö jotain "nappaa mut syliin"-signaalia, mutta lähes joka kerta mies on lopulta ottanut reisien takaa kiinni ja nostanut syliin. tykkään kyllä ite, enkä oo vastaankaan pannu, mutta joissain tilanteissa voi olla noloakin.. mutta yleensä en välitä muiden katseista, saa sitä sinkkuna nauttia illastaan :)
etenkin jos mies on huomattavasti pidempi, ne tykkää tehdä noin. pääsee paremmin pussaileen :) naiselle taas tulee turvallinen ja haluttu olo. kai se on sitä biologiaa :D- s
Kaikki uskoo että joka kerta, kaikki. nostajia, nostajia kaikkialla.
ite oon vahva mies ja joo en niin tekis
- Mies-
Kyllä ehdottomasti tykkään pitää naista sylissä, varmasti suurin osa miehistä tykkää :D Enpä kyllä baarissa ketään puolituntematonta rupeaisi kanniskelemaan, jotenkin se on kuitenkin aika henkilökohtainen teko.
- Sylikatti
Heh, olen samaa mieltä. Nuorempana kun olin alle 60-kiloinen niin yksi roteva mies sai minut useamman kerran innostumaan kaappaamalla minut syliinsä. Yhden kerran siitä sitten jatkettiinkin seisaallaan seinää vasten... nam.
Ja yksi poikaystävä kantoi minua aika pitkän matkan kun minulla oli jalka kipsissä, vaikka oli aika pienikokoinen mies.
Nykyinenkin seksikaveri minua joskus kantaa sänkyä kohti. Ja kerran rakasteltiin hetki ihan ilman seinän tukea hän seisaallaan ja minä sylissä... vau. :-) Hän on vielä vahvempi kuin tuo toinen mutta minullakin on painoa 65 kg, joskus pelottaa että hän satuttaa selkänsä. Hän kyllä saa minulle hurjat kiksit monella muullakin tavalla. Esimerkiksi niin että hän istuu sohvalla ja minä sylissä kasvokkain... uh. :-)
Pitäisi varmaan laihduttaa niin hän jaksaisi useammin nostella, mutta toisaalta hän tykkää kun olen vähän pehmeämpi. Optimoi siinä sitten.
Nuo kaikki tilanteet ovat tapahtuneet siis ihan miesten omasta aloitteesta, joten oletan että ainakin he siitä tykkäsivät. Niin tietysti pitää ollakin, eihän se samalta tuntuisi jos itse joutuisi pyytämään että ota syliin! Ihan tuntemattoman kanniskeltavana en haluaisi olla - paitsi tietysti jos komea palomies olisi pelastamassa minua tulipalosta tms. :-)- juunäin
Minä en ainakaan halua että vieras mies kantelee minänua, siitä tulisi lähinnä pelottava olo "mihin hän vie minut ja mitä hän tekee" tyyliin.
Oma mies sitten saisi kotona nostella ja kannella ja pitää sylissä, julkisilla paikoilla voisi olla noloa, paitsi jos olisi jalka paketissa, silloin hän saisi kantaa minua.
Mutta sekin mitä sylissä pitämisella tarkoitetaan on laaja käsite. Minusta jo se että istutaan sohvannurkassa ja mies pitää kainalossaan minä häneen painautuneena on sylissä pitämistä, ihan kuten seksin jälkeenkin. Ei sen aina tarvitse olla kantelua ympäriinsä...
- Itserakkautta kaksin
"Viisas rakkaus" olisi myös Eurooppalaista luettavaa edelleenkin meille suomalaislle...
- Anonyymi
Mä annan vinkin miehille että jos pidätte isompaa naista sylissä niin sylissä voi istua mutta pitää myös muistaa että jalka puutuu paljon nopeammin kuin että pienempi nainen istuu sylissä istukaa sivuttain ja mies sano naiselle että pitää vaihtaa jalkaa välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138