erdic/e-pillerit ja isommat rinnat?

Onko kokemuksia näistä? Suurentavatko nämä rintoja?Millaiset e-pillerit tepsivät rintojen kasvuun?
1620170
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Kyllä ne saattavat kasvattaa rintoja, mutta pillereiden popsimisen lopettamisen jälkeen rinnat palautuu taikaisin normaalin kokoises.

Mutta pillerit saattaa aiheuttaa sivuoireita, joten miksi ottaa riskin jos ei tartte välttämättä pillereit?

Ja otithan huomioon, että pilerit lihottavat (takamusta jne...), ja kilot ei lähde helpolla pois vaikka pillereiden syönnin lopettaisi.

Äänestä
  • HALOO!!

    Rinnat on pelkkää rasvakudosta!

    Kun painoa tulee pillereiden (hormonien) myötä lisää --> rinnat kasvaa.
    Jos taas laihtuu --> rinnat pienenee.

    Mitään pelkkiä rintojenkasvatus-ihmepillereitä ei ole olemassa.
    Että näin.

    Äänestä

  • HALOO kirjoitti:

    HALOO!!

    Rinnat on pelkkää rasvakudosta!

    Kun painoa tulee pillereiden (hormonien) myötä lisää --> rinnat kasvaa.
    Jos taas laihtuu --> rinnat pienenee.

    Mitään pelkkiä rintojenkasvatus-ihmepillereitä ei ole olemassa.
    Että näin.

    mä en kyllä tiedä ketään joka ois pillerien käytön takia lihonnu! mikä lie urbaanilegenda taas joltain joka ei mistään mitään tiedä.

    Äänestä

  • ... kirjoitti:

    mä en kyllä tiedä ketään joka ois pillerien käytön takia lihonnu! mikä lie urbaanilegenda taas joltain joka ei mistään mitään tiedä.

    Tiedän tosi tosi monta sellaista ihmistä jotka on lihoneet pillereistä ja nimenomaan pillereistä. Itselle tuli 10 kg joka lähti vasta kun lopetin pillerit. ENKÄ syönyt yhtään sen enempää kuin ennenkään, tiedän koska kirjasin ylös kaikki syömiset.

    Äänestä

  • HALOO kirjoitti:

    Tiedän tosi tosi monta sellaista ihmistä jotka on lihoneet pillereistä ja nimenomaan pillereistä. Itselle tuli 10 kg joka lähti vasta kun lopetin pillerit. ENKÄ syönyt yhtään sen enempää kuin ennenkään, tiedän koska kirjasin ylös kaikki syömiset.

    harhakuvitelmaa....niistä tuli vaan laiskoja.

    Äänestä

  • ... kirjoitti:

    harhakuvitelmaa....niistä tuli vaan laiskoja.

    sen tiedät

    Äänestä

  • HALOO kirjoitti:

    sen tiedät

    7 VUOTTA OON SYÖNY JA PAINO EI KYLLÄ OO NOUSSU YHTÄÄN!!!!!

    Äänestä

  • .... kirjoitti:

    7 VUOTTA OON SYÖNY JA PAINO EI KYLLÄ OO NOUSSU YHTÄÄN!!!!!

    Itse olen syönyt e-pillereitä viitisen vuotta. Olen vaihtanut merkkiä neljä kertaa. Kaksien ensimmäisten aikana painoa tuli selvästi lisää ja rinnat olivat kipeät ja turvonneet. Kolmannet saivat minut jopa laihtumaan, mutta eivät sopineet minulle. Minulle tuli välivuotoja ja pahoinvointia. Nyt neljännet on menossa, ja taas huomaan turvotusta käsissä, jaloissa ja naamassa. Pidän itsestäni huolta, ja olen jopa laihduttanut ja paastonnut näiden pillereiden aikana. Läskiä kyllä lähti mutta turvotus jäi. Meinaan syödä nämä loppuun ja sitten lopetan ne vallan. Säästän sekä rahaa, että vaivaa.

    Äänestä

  • on aika kiusallista, kun ei tunne olevansa kovin naisellinen pienirintaisuuden takia. Häpeän niitä näyttää edes omalle poikaystävälle. Pillereitä olen syönyt jo kolmisen vuotta. Laitoin tilaukseen Erdic-pillerit, joilla luvataan olevan hormonaalinen vaikutus rintojen kasvuun. Kalliita ovat, mutta haluan yrittää jotakin. Rinnattomuuteni vaikuttaa liikaa normaaliin elämään.

    Äänestä

  • lauta kirjoitti:

    on aika kiusallista, kun ei tunne olevansa kovin naisellinen pienirintaisuuden takia. Häpeän niitä näyttää edes omalle poikaystävälle. Pillereitä olen syönyt jo kolmisen vuotta. Laitoin tilaukseen Erdic-pillerit, joilla luvataan olevan hormonaalinen vaikutus rintojen kasvuun. Kalliita ovat, mutta haluan yrittää jotakin. Rinnattomuuteni vaikuttaa liikaa normaaliin elämään.

    Itse aloitin tänään myös kuurin..onnea meille! ;)

    Äänestä

  • Sama juttu kirjoitti:

    Itse aloitin tänään myös kuurin..onnea meille! ;)

    Kun yritin tilata noita erdic-pillereitä,niin tilauslomakkeessa vaaditaan laittamaan country missä asuu ja vaihtoehtoina on "UK", "Ireland" tai "Channel Islands" ja alhaalla lukee "We can only ship to the
    countries listed",niin minkä valitsen jos haluan pillerit siis SUOMEEN?

    AUTTAKAA!!!!

    Äänestä

  • lauta kirjoitti:

    on aika kiusallista, kun ei tunne olevansa kovin naisellinen pienirintaisuuden takia. Häpeän niitä näyttää edes omalle poikaystävälle. Pillereitä olen syönyt jo kolmisen vuotta. Laitoin tilaukseen Erdic-pillerit, joilla luvataan olevan hormonaalinen vaikutus rintojen kasvuun. Kalliita ovat, mutta haluan yrittää jotakin. Rinnattomuuteni vaikuttaa liikaa normaaliin elämään.

    Onko erdic auttanut?

    Äänestä

  • Milla kirjoitti:

    Itse olen syönyt e-pillereitä viitisen vuotta. Olen vaihtanut merkkiä neljä kertaa. Kaksien ensimmäisten aikana painoa tuli selvästi lisää ja rinnat olivat kipeät ja turvonneet. Kolmannet saivat minut jopa laihtumaan, mutta eivät sopineet minulle. Minulle tuli välivuotoja ja pahoinvointia. Nyt neljännet on menossa, ja taas huomaan turvotusta käsissä, jaloissa ja naamassa. Pidän itsestäni huolta, ja olen jopa laihduttanut ja paastonnut näiden pillereiden aikana. Läskiä kyllä lähti mutta turvotus jäi. Meinaan syödä nämä loppuun ja sitten lopetan ne vallan. Säästän sekä rahaa, että vaivaa.

    Riippuu ihan ihmisestä! Vaikka sanotaan, että pillerit eivät lihota eikä kiloja tule sen enempää. Minulle ei ole tullut yhtään lisäkiloa ja ole syönyt pillereitä jo yli 3 vuotta.

    Riippuu siis aivan ihmisestä!

    Ja toki kaikki, jotka ovat kokeilleet tuota Erdicia, niin kertoilemaan millaisia kokemuksia on :)

    Äänestä

  • HALOO kirjoitti:

    HALOO!!

    Rinnat on pelkkää rasvakudosta!

    Kun painoa tulee pillereiden (hormonien) myötä lisää --> rinnat kasvaa.
    Jos taas laihtuu --> rinnat pienenee.

    Mitään pelkkiä rintojenkasvatus-ihmepillereitä ei ole olemassa.
    Että näin.

    itse oon turvonnut pelkästään rintojen kohdalta :D . Urheilen tosi paljon joten en ole muualta pyöristyny, mutta jostain kumman syystä kuitenkin rinnat on kasvanu yhden koon verran. yasmin pillereitä käytin missä on siis kahta hormonia joist toinen on estrogeeni, joka ainaski murrosiäs kasvattaa rintoja.... enpä tiiä.... kunhan spekuloin :) .

    Äänestä

onko yasmin - pillerit tehokkaita , kasvaako siinä rinnat vai lihoaako ? mikä on paras ehkäisypilleri .

help

Äänestä
  • Hei!

    Minulla Diane Novat kasvatti kuppikokoa yhdellä. Muuten en lihonnut ja vain rinnat kasvoivat. Vahdoin sitten Yasminiin ja kasvoivat jälleen yhden kuppikoon lisää. Rinnat olivat kyllä aika arat ja "kovat". Nämäkään pillerit eivät lihottaneet muuta kuin rintoja. No nyt sitten lopetin pillerit ja pikku hiljaa menetin uhkean etumuksen (D70)ja palasin melkein aikaisempiin mittoihin rintojen osalta. Mutta vain melkein, koska ne aikaisemmat kivat B70 rinnat olivat lässähtäneet eivätkä ole enää yhtään niin "terhakat". Ihan kuin olisin imettänyt....että näin....ja nyt ostamaan push upit

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


lauta kirjoitti:

Onko kokemuksia näistä? Suurentavatko nämä rintoja?Millaiset e-pillerit tepsivät rintojen kasvuun?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu