Täysnutraus ja oireet

Kuntokuuri

Olen täysnutrannut 5 päivää. Vettä reilu 2 litraa päivä.
Tänään tuli iltapäivällä outoja tuntemuksia. (ja olin juuri syönyt pirtelön vettä). Heikotti ihan pirusti. Niskassa outo tunne. Kasvoja pisteli. Itsellä tunne että kohta pyörryn tms.
Sitä tilannetta jonkun aikaa kattelin ja sitten päätin et selvä. Nyt tarttee vissiin syödä jotain muuta, kuin nutrituotetta.
Otin mukillisen teetä ja siihen tilkka makeutusjauhetta ( en tiedä miksi) 1 siivu ruisvuokaleipää, pari tl voita (muuta ei ollut ja ilman en osaa olla) ja 2 siivua kermajuustoa.
Pitkään ja hartaasti pureskelin leivän. Koskaan ei leivänsyönti ole kestänyt noin kauaa. Halusin et se on kunnolla pureskeltu ennen mahaan menoa.
Tämän jälkeen meni hetki ja olo helpottui. Oli taas se normaali olo.

Onko sillä merkitystä asiaan, että maha ei ole toiminut kuin kerran tässä muutamien päivien aikana. Kakka kyllä kulki aika pian siitä kun tämä oireilu alkoi.

Onko muilla ollut mitään oireita jotain tämänkaltaista?
Minua pelotti suorastaan. Ihan tosissaan ei halua tuon tilan uusiutuvan. Mitään rehua ei kaapissa ole joten huomenna kauppaan ostamaan kurkkua ja tomaattia. Niitä kai nyt lisättävä.
Toivon, että jollain olisi antaa jeesiä, vinkkejä.

Ja ilman muuta jos jatkuu tai pahenee niin nutraus loppuu. Oman kehon kuuntelu tärkeää. Laihtua aion, mutta en ihan minkä kustannuksella vaan.

Harmittaa koska tää nutraus on ollut yllättävän helppoa ja tuloksia tullut.
Nutrauksestani on päivittäistä tietoa tuossa allevokuuri alkaa jutussa. Jos se nyt auttaa jotakuta vastaamaan.

10

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhoaa sinut

Lopeta ihmeessä se nutraus. Se voi olla helppo tapa kilojen pudotukseen, mutta pitkällä aikavälillä vhh tuhoaa terveytesi. Vhh kuluttaa soluja 1,5 kertaa nopeammin kuin normaali terveellinen ruoka. Myös hiilihydraatit ovat tärkeitä ihmisellä, mutta vain hyvät hiilihydraatit. Kenenkään ei pidä syödä roskaruokaa, mössöä, jossa on teollisesti liikaa käsiteltyjä viljoja, sokeria, rasvaa ja kaikenmaailman lisäaineita. Hyvää kunnon perusruokaa, hyvistä raaka-aineista, eikä yhtään mässäilyä, sillä ihminen elää pitkään terveenä ja hyvinvoivana. Liikuntaa ja iloista mieltä, niin kilotkin tippuu ja terveys lisääntyy kohisten. Tupakka ja liika viinan kanssa läträäminenhän se pitää myös jättää pois.

• Ota selvää!

Nutraus ei oo mikään vhh-dieetti!

Jos viina ja tupakka on sun ongelma, lopeta toki niiden käyttö.

• Kuntokuuri

Ihan odotin asiallisia vastauksia nutraajilta. Ja kenties semmoisilta joilta ovat samanmoista kokeneet.
        Viinaa ei tämän kanssa ole todellakaan tullut otettua. Ei tulisi mieleenkään. Enkä muutoin lotraa alkoholin kanssa. Pari lasi viiniä tai pari pulloa siideriä silloin tällöin.
        Tupakoin kyllä, mutta se siitä.

• Suolaaaa

Oisko vähän verenpaine alentunut? kanttii juoda vissyä, jos nutraa. tia ottaa vaik ihan vaan suolaa.

• Kuntokuuri

Tiedä häntä verenpaineesta, kun ei ole mittaria. Mutta ostanpa vissyä muutaman pullon lisäksi. Onneksi olo normalisoitui.
        Ja olo on edelleen hyvä. Tasaantui normaaliksi sitten eilisen koitoksen.

• Nutrimutsi
        Kuntokuuri kirjoitti:

Tiedä häntä verenpaineesta, kun ei ole mittaria. Mutta ostanpa vissyä muutaman pullon lisäksi. Onneksi olo normalisoitui.
        Ja olo on edelleen hyvä. Tasaantui normaaliksi sitten eilisen koitoksen.

Eräällä tuttavallani laski ajoittain verenpaine nutratessa, sanoi ottavansa suolaa 1/4 teelusikkallista päivässä.

Jostain minullekin on jäänyt päähän, että kahvienjuojien pitäisi juoda vichyä. Itselläni menee iso pullo vichyä päivässä.

Olethan syönyt sen viisi pussia päivässä noin kolmen tunnin välein joka päivä?

Toivottavasti tuo oli ohimenevää!

Heh ja poltan minäkin! Taisi olla tuo yksi kirjoitus jonkun katkeran ja kateellisen kirjoitus :)

Tietenkään alkoholi ei kuulu nutraukseen!

• vielä...
        Nutrimutsi kirjoitti:

Eräällä tuttavallani laski ajoittain verenpaine nutratessa, sanoi ottavansa suolaa 1/4 teelusikkallista päivässä.

Jostain minullekin on jäänyt päähän, että kahvienjuojien pitäisi juoda vichyä. Itselläni menee iso pullo vichyä päivässä.

Heh ja poltan minäkin! Taisi olla tuo yksi kirjoitus jonkun katkeran ja kateellisen kirjoitus :)

että eihän tämä tosiaankaan ole mikään vhh-dieetti!

• Kuntokuuri
        Nutrimutsi kirjoitti:

Köh köh, eilen meni taas vaan se 4 pussia. Piti ottaa se viides ennen nukkumaamenoa, mutta mä nukahdin. Ja se kun eilen heräsin niin myöhään niin meni vähän koko päivä sekaisin aterioista. (selittelyn makua).
        Kyllä mä sitä vissyä haen. Jos sitä vaikka iso pullo päivässä. Muu sit vettä ja kahvia.
        Mahakin toimii taas. Heti aamusta sai isolla hädällä istua. Ei silti en ole kärsinyt ummetuksesta. Ja mulla on normaalistikin maha ollut semmonen ettei se ees joka päivä toimi:)

• Nutrimutsi
        Kuntokuuri kirjoitti:

Köh köh, eilen meni taas vaan se 4 pussia. Piti ottaa se viides ennen nukkumaamenoa, mutta mä nukahdin. Ja se kun eilen heräsin niin myöhään niin meni vähän koko päivä sekaisin aterioista. (selittelyn makua).
        Kyllä mä sitä vissyä haen. Jos sitä vaikka iso pullo päivässä. Muu sit vettä ja kahvia.
        Mahakin toimii taas. Heti aamusta sai isolla hädällä istua. Ei silti en ole kärsinyt ummetuksesta. Ja mulla on normaalistikin maha ollut semmonen ettei se ees joka päivä toimi:)

Nutrilettia pitää naisten syödä se viisi pussia päivässä. Varmaan Allevoakin.

Ei mullekaan meinaa aina maistua, mutta koetan pitää kiinni kellonajoista. Ihan senkin takia, että painon pitäminen kurissa olisi jatkossa helpompaa.

Veikkaanpa uudestaan, että sinun huono olo tuli siitä, että oot jättänyt niitä pusseja väliin :)

Olikohan se Modifast sellainen, että sitä ei tarvitse ottaa kuin kolme pussia päivässä?

Minullakaan ei juuri nyt haluttaisi syödä, mutta käynpä nielaisemassa yhen jauhepussin. Mulla on ruoka-ajat klo.8, 11, 14, 17 ja 20. Noita olen yrittänyt noudattaa jo ennen nutrausta.

Mutta... Mulla tosiaan on se iltasyöminen ongelma. Iltaisin saattaa iskeä syömishimo, jonka kanssa on taistelua. Jotenkin se liittyy TV:n katseluun.

• Kuntokuuri
        Nutrimutsi kirjoitti:

Nutrilettia pitää naisten syödä se viisi pussia päivässä. Varmaan Allevoakin.

Ei mullekaan meinaa aina maistua, mutta koetan pitää kiinni kellonajoista. Ihan senkin takia, että painon pitäminen kurissa olisi jatkossa helpompaa.

Veikkaanpa uudestaan, että sinun huono olo tuli siitä, että oot jättänyt niitä pusseja väliin :)

Olikohan se Modifast sellainen, että sitä ei tarvitse ottaa kuin kolme pussia päivässä?

Minullakaan ei juuri nyt haluttaisi syödä, mutta käynpä nielaisemassa yhen jauhepussin. Mulla on ruoka-ajat klo.8, 11, 14, 17 ja 20. Noita olen yrittänyt noudattaa jo ennen nutrausta.

Mutta... Mulla tosiaan on se iltasyöminen ongelma. Iltaisin saattaa iskeä syömishimo, jonka kanssa on taistelua. Jotenkin se liittyy TV:n katseluun.

Olikohan eilinen toinen kerta kun jäi 1 pussi syömättä. 5 päivässä pitäs ottaa. Eilenhän meni sit se leipä päällisineen, että vähän tasoitti tilannetta.
        Arkisin tää on helppoa, kun herää aikasemmin ja viikonloppuna tuppaa nukkumaan pidempään. Mä tässä yritän saada noi ruoka-ajat sopimaan siihen mun normaalin arkeen mitä se on työn kanssa.
        Tästä taas eteenpäin. Ja nyt sinne kauppaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1397
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1375
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      306
      1137
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1067
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      884
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      879
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      825
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      794
    Aihe