tapasin noin.kk sitten aivan ihanan miehen, vaihettiin numeroita, käytiin kerran treffeillä, molemmilla oli hauskaa. Mutta, kului kolme viikkoa etten kullut mitään koko tyypistä!ei viitsinyt edes viesteihin vastata, kännykästä akku loppu, kiire töissä tai joku sellanen selitys.
heitin siinä vaiheessa hanskat tiskiin, jos ei kiinnosta niin ei sitten.
no mutta puhuttiinkin sitten eilen sen miehen kanssa viikonloppu suunnitelmista ja molemmilla oli ilta vapaata, mentiin baariin, jossain vaiheessa miehen kaverit liittyivät seuraan, mies kyllä esitteli mut kaikille kavereilleen.
no oltiin aika läheisissä tunnelmissa siinä illan aikana, suudeltiin ja halailtiin, kysyin sitten että miks hän ei ole ottanut mitään yhteyttä, johon hän vastasi että se ei vain ole hänellä tapana soitella koko ajan. kyllä hän sitten myönsi että, olisi voinut vähän kuitenkin kysellä kuulumisia...
sitäkin kyselin että miten tästä eteenpäin sitten, onko hän kiinnostunut johon hän vastasi ettei se ole siitä kiinni ettei olisi kiinnostunut ja ihastunut,ei muka osannut selittää asiaa, että jos nyt tapaillaan puolikin vuotta ja kototaan sitten jos se johtaisi rakastamiseen ja niin edelleen...se että nähdään kolmenkin viikon välein on hänelle ihan ok asia. mun mielestä, vasta ihastuneiden pitäis nähä tyyliin joka päivä, vai?
pelkään että menee nyt taas se kolme viikkoa, kun näen hänet taas, tykkään hänestä niin paljon että vatsaan sattuu.
olin viime yön hänen luonaan, ihan vaan nukuttiin yhessä sylikkäin, hän ei painostanut mihinkään muuhun... suudeltiin aamulla kun lähettiin eri teille, ja sovittiin että nähään taas, mutta milloin? ärsyttää kun äijä ei ikinä tiedä työvuorojaan etukäteen... :/
tekeekö muutkin oikeesti näin? ja voiko se vaan olla että mies on niin sitoutumis kammoinen ettei siksi halua vakavampaa? vai sitäkö hän nimenomaan haluaa kun edetään niin hitaasti? missä menee sitten tapailun ja seurustelun raja, miehen mielestä me ei vielä seurustella, tapaillaan vasta... ja tässä ei ole kyse siitä että hänellä olisi toinen nainen, koska tiedän ettei ole... pitkään luulin että ongelmana on ikäero, mutta ei kulma ole (olen 18 ja hän 23)
mitenhän tässä pitäisi nyt menetellä?
ja sori tällanen sekava darrassa kirjoitettu viesti :)
miksei tästä tuu mitään?
28
5000
Vastaukset
- tiedät
että hänellä ei ole toista naista? Ei ainakaan tuosta tekstistä saa sitä vaikutelmaa, että hän olis susta oikeesti kovin kiinnostunu :( ja aina viesteihin voi vastata myöhemmin... voi olla että kattelee muita myös.. ei noista miehistä aina tiedä mitä ne puuhailee vapaa-ajallaan ;)
- Vaaran merkit
Vaikuttaa kovasti siltä, että mies haluaa sinusta vaan hupia ja seuraa silloin, kun hänelle itselleen sopii. Muulloin tuskin edes juuri ajattelee sinua. Jos olisi oikeasti tunteita pelissä, niin pitäisi kyllä jollain tapaa yhteyttä, samoin tapaamisten välit varmaan alkaisivat häiritä. Taitaa olla, että kun mies sanoo, että "tapaillaan vaan", niin se tarkoittaa, että hän haluaa poimia rusinat pullasta, eli vain juuri sen verran suhdetta ja sitoutumista kuin hänelle maistuu. Ehkä mies saa myös jotain tyydytystä jo siitä kun pääsee vähän elvistelemään esittelemällä tosi nuorta typyä kavereilleen. Etsi itsellesi jotain parempaa, ellet nauti tuollaisesta (ja siltä se vaikuttaa, kun olet tosissaan ihastunut).
- eräs....1
naine teki samaa ku oli ens tapaamisen jälkeen puhetta et tavataan toistekkin mut ei se enää lähtenykkään vaikka pitkään koitinkin aina oli joku syy miks ei käy joten lopetin ihan suosiolla yhteyden pidon.
- muihin...
Ei minusta vaikuta kyllä kiinnostuneelta mieheltä. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä se puheluihin ja viesteihin vastaa ja varmasti lähettää itsekin niitä.
Annan myös vaaravaroituksen, voi olla, että mies petaa susta vaan seksikumppania, ja kun olet fiksu, etkä ole lähtenyt suin päin sänkyyn niin häntä ei jaksa kiinnostaa. Pysyy tietysti kuvioissa mukana sen verran, että ehkä voisi sitä sinulta saada.
Näin siis puhun miehenä, juuri samanlaista tilannetta sivulta seuranneena.
Mutta ota huomioon, ettei tässä välttämättä ole siitä kyse, ihmisiä on erilaisia. Yhteenvetona voin sanoa, etten olisi kovinkaan luottavainen, vaikuttaa hyvin epäkiinnostuneelta tyypiltä. - pepantteeni
Haluan olla muiden kanssa eri mieltä, johtuen siitä että olin samanlaisessa tilanteessa. Tai tiedä sitten, ehkä olen vieläkin?
Mietin ensimmäisenä vaihtoehtona ettei miestä kiinnosta ja äh antaa olla, mutta jotenkin sitten en halunnutkaan ns luovuttaa kuten ennen tällaisissa tapauksissa, tunsin todella voimakkaasti miestä kohtaan. Sinnikkyys palkittiin (hetkellisesti?) kun hän viimein soitti ja pyysi anteeksi ettei ole pitänyt yhteyttä. Olin siitä tyytyväinen, vaikka en edelleenkään kuullut sitä "kiinnostaa" tai "ei kiinnosta". Olin jo tsemppaamassa itseäni ajattelemaan häntä vaan tuttuna ja se siitä, mutta sitten jotai yllättävää tapahtui ja mies soitti minulle uudestaan. Halusi tavata ja kutsui illanviettoon hänelle tärkeiden ihmisten seuraan. En ikipäivänä usko että hän olisi minua sinne pyytänyt jos hän ei minusta pitäisi, hän itsekin sen sanoi. Hän yritti jotakin selittää käytöksestään ja sanoi kertovansa ajan myötä lisää. Uskon mitä hän sanoo. Aion antaa hänelle aikaa olettaen että tästä eteenpäin pidetään enemmän yhteyttä ja ollaan kohteliaampia kun ekan kuukauden aikana. Jos olen ihan erehtynyt ja hänellä on muita naisia niin olkoon sitten, saan sen kuitenkin jossain vaiheessa selville. Ja sitäpaitsi eivät ne muut mahdolliset naiset pääse sen paremmin tämän miehen kanssa "eteenpäin", sen verran tuntuu raukka olevan sekaisin entisistä hulluista suhteistaan tai yleensäkin ihmisten kohtelun jäljiltä. Parhaiten pidän oman asemani olevani vain minä.
Kuten joku sanoi, kaikki eivät ole samanlaisia. Jotkut eivät vaan osaa ilmaista itseään vaan "osaavat" paremminkin pilata kaiken sillä etteivät selvi asioitaan. Ole positiivinen mutta älä naiivi. Itse otan nyt ihan rennosti ja pienellä varauksella, tiedostaen kuitenkin sen miltä tämä kaikki näyttää. Uskon silti löytäneeni elämäni miehen, sopii kun nenä päähän! Jos hän ei siitä ole samaa mieltä niin sitten olen väärässä, sellastakin sattuu. Mutta omaan intuitioonhan sitä on luotettava, eikö niin? Ei kenenkään muun mielipiteeseen varsinkaan jos se pohjautuu tällaiseen kirjoitettuun asiaan josta jää paljon asioita huomioimatta.- aloittaja
paljon on vaihtoehtoja, hitsi kun ei osaa lukea ajatuksia tietäis mitä miehen päässä milloinkin liikkuu... ;)
suunnitelmanani oli etten ota häneen enään yhteyttä, hän saa itse ottaa jos huvittaa, mutta en kestänyt enää puhelimen vartiointia ja odottamista, kärsimätön ihminen kun olen joten soitin itse. mutta ei siinä mitään, hän kuulosti ilahtuneelta soitostani ja sovittiin milloin nähdään taas...
aijon kuitenkin yrittää jos suhteestamme tulisikin jotain suurempaa, eihän sitä koskaan tiedä. nähtävästi se vain joudun olemaan minä joka soittelee ja pitää yhteyttä, mutta onko sillä nyt loppujen lopuksi väliä? kun livenä nähdään ollaan kuin mikä tahansa ihastunut pari!
penellä varauksella suhtaudun asiaan, mutta toivotaan että tästä syntyisi jotain ihanaa! :) - miestä.
aloittaja kirjoitti:
paljon on vaihtoehtoja, hitsi kun ei osaa lukea ajatuksia tietäis mitä miehen päässä milloinkin liikkuu... ;)
suunnitelmanani oli etten ota häneen enään yhteyttä, hän saa itse ottaa jos huvittaa, mutta en kestänyt enää puhelimen vartiointia ja odottamista, kärsimätön ihminen kun olen joten soitin itse. mutta ei siinä mitään, hän kuulosti ilahtuneelta soitostani ja sovittiin milloin nähdään taas...
aijon kuitenkin yrittää jos suhteestamme tulisikin jotain suurempaa, eihän sitä koskaan tiedä. nähtävästi se vain joudun olemaan minä joka soittelee ja pitää yhteyttä, mutta onko sillä nyt loppujen lopuksi väliä? kun livenä nähdään ollaan kuin mikä tahansa ihastunut pari!
penellä varauksella suhtaudun asiaan, mutta toivotaan että tästä syntyisi jotain ihanaa! :)Kuulostaa siltä kuin kysymyksessä olisi ensimmäisiä miehiäsi. Varo vain. Ei tuo mies ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Tottakai se on ihanaa, kun joku nainen ripustautuu ja ottaa yhteyttä. Voi kavereillekin kerskailla. Etsi itsellesi mies, joka on valmis luomaan suhdetta alusta alkaen.. Ei varattua miestä.
- aloittaja
miestä. kirjoitti:
Kuulostaa siltä kuin kysymyksessä olisi ensimmäisiä miehiäsi. Varo vain. Ei tuo mies ole sinusta lainkaan kiinnostunut. Tottakai se on ihanaa, kun joku nainen ripustautuu ja ottaa yhteyttä. Voi kavereillekin kerskailla. Etsi itsellesi mies, joka on valmis luomaan suhdetta alusta alkaen.. Ei varattua miestä.
oikeassahan sinä olet että tämä on ensimmäinen suhde jonka olen itse ottanut edes puoliksi vakavasti, mutta en usko että hän on varattu, kyselin hänen kavereiltaan vähän taustoja, eivätkä he mitään erityistä maininneet... ja kysyin häneltä ihan suoraankin onko hänellä toinen ja hän vakuutti ettei ole!
tietysti hänellä on ollut aikasempiakin suhteita, sen hän sanoi itsekkin, mutta ei kulma mitään mistä pitäisi olla mustasukkainen...
mutta ylläri ylläri, eipä hän ehtinytkään nähdä tänään, vaikka oli puhetta... syy oli ihan ymmärrettävä mutta vituttaa kuitenkin, hän lähtee huomenna toiselle puolelle suomea ja nähdään taas joskus pitkän ajan päästä.... :( - kuulostaa aika
aloittaja kirjoitti:
oikeassahan sinä olet että tämä on ensimmäinen suhde jonka olen itse ottanut edes puoliksi vakavasti, mutta en usko että hän on varattu, kyselin hänen kavereiltaan vähän taustoja, eivätkä he mitään erityistä maininneet... ja kysyin häneltä ihan suoraankin onko hänellä toinen ja hän vakuutti ettei ole!
tietysti hänellä on ollut aikasempiakin suhteita, sen hän sanoi itsekkin, mutta ei kulma mitään mistä pitäisi olla mustasukkainen...
mutta ylläri ylläri, eipä hän ehtinytkään nähdä tänään, vaikka oli puhetta... syy oli ihan ymmärrettävä mutta vituttaa kuitenkin, hän lähtee huomenna toiselle puolelle suomea ja nähdään taas joskus pitkän ajan päästä.... :(selvältä peliltä. Ei ole tosissaan kiinnostunut, jos olisi, niin olisi takuulla tavannut sut, kiireistä huolimatta. Veikkaan, että ei seurustele, mutta hakee muualtakin vipinää.
- elämään nro 1
aloittaja kirjoitti:
mutta ylläri ylläri, eipä hän ehtinytkään nähdä tänään, vaikka oli puhetta... syy oli ihan ymmärrettävä mutta vituttaa kuitenkin, hän lähtee huomenna toiselle puolelle suomea ja nähdään taas joskus pitkän ajan päästä.... :(Mies ei yleensä sano että juu kyllä mä seurustelen ja olet tyrkyllä toiseksi naiseksi tähän soppaan!
Miehen kaverit ei koskaan, siis EI KOSKAAN sano pahaa sanaa ystävästään ja he ovat aina mukana naisten kusettamisessa!
Huomaat aikanaan itse nämä jutut, mutta miehen sana on yhtä tyhjän kanssa ja miehen kaverit suojelee ja peesaa miestä aina ja iänkaikkisesti! Luottamus mieheen tulee ajan kanssa, kun huomaat ettei hän salaile sinulta hankaliakaan asioita ja avautuu sinulle ym. Luottamus tulee aina kiertäen ja ajan kanssa. Alussa on yksi hailee mitä toinen sanoo!
- Tajuuko ne mitään?
Mä siis oon treffaillu niinku yhtä nuorta naista. On tapailtu useita kertoja, mut ne on aina floppeja. Eka tapaamisella mentii leffaan. Sitä alkoi huimaamaan ku oli niin korkeita paikkoja kuvassa ja sit se lähti kotii:(
Toka kerralla oltii kävelyllä ja koitin pussata, noh laitettii huulet sillee yhtee. 2 sekuntia pussattii, ja taas se vetäyty. Syy oli siitepölyallergia. Ei voi hengittää nenän kautta ja siks suu pitäis olla vapaana :(
Sinnikkäästi mää sit yritin ja taas mentiin. Iltakahville tällä kertaa. Arvaatte varmaa kuis kävi. Kurotin käteni pöydän yli ja tavottelin sit sen somia kätösiä. Tartuin sillee hellästi kädestä ja tää parkas nii et koko kahvila käänty meihin. Jännetupintulehdus (kesätöis jätskikiskalla) Argh!
Vähä tää syö pojan mieltä ja en tiiä mitä mä teen.
Kesä tulos ja nyt ei voi lähtee ulos ku ei oo tarpeeks rusketusta. No ostin sille porkkanapussin, ku se vissiinkii vähän auttaa noissa rusketus asioissa...
Oon mä vähä kyllä hämilläni, miten sitä sit lähestyy??
Onks tietoo??
Sitoutumiskammoako vai mitä ihmettä? Oon siis taatusti sanonu et ihan hissuksee mennää ja ei tää nyt kesähäitä oo ekaks miettimässä:D
Silleen kyl tosi namu tytsy kaikin puolin!- aloittaja
miksi helvetissä sitten tapailla toista, jos on varattu? kyllä sen nyt luulisi huomaavan jos mies tosiaan olisi varattu... vai olenko muka niin sokea? pitävätkö myös miehen naispuoliset ystävät kaverin puolia, yhtä paljon kun miespuoliset? hitto kun en vain halua uskoa että hänellä on toinen... enkä uskokkaan, hän on todella kiltti mies, en usko että hänellä olisi edes pokkaa esitellä minua parhaille kavereilleen jos olisi varattu!
kun mies nyt oli sitä mieltä, että tapaillaan silloin tällöin ja edetään jos siltä tuntuu, niin kannattaako mun olla jutussa ihan mukana? rikonko vaan itseni tämän takia ihan täysin?
ensi viikolla kyllä pakotan hänet näkemään minut, ihan vain siksi että haluan puhua asiat selviksi ja tällä kertaa ilman että mukana on tippaakaan alkoholia!
vituttaa niin sanoinkuvailemattomasti tämä tilanne... olo on petetty, hylätty ja kelpaamaton.... juuri kun elämäni on muutenkin niin sekasin, tulee vielä tämäkin... Saatana.... - Tällä ihastuksellasi
aloittaja kirjoitti:
miksi helvetissä sitten tapailla toista, jos on varattu? kyllä sen nyt luulisi huomaavan jos mies tosiaan olisi varattu... vai olenko muka niin sokea? pitävätkö myös miehen naispuoliset ystävät kaverin puolia, yhtä paljon kun miespuoliset? hitto kun en vain halua uskoa että hänellä on toinen... enkä uskokkaan, hän on todella kiltti mies, en usko että hänellä olisi edes pokkaa esitellä minua parhaille kavereilleen jos olisi varattu!
kun mies nyt oli sitä mieltä, että tapaillaan silloin tällöin ja edetään jos siltä tuntuu, niin kannattaako mun olla jutussa ihan mukana? rikonko vaan itseni tämän takia ihan täysin?
ensi viikolla kyllä pakotan hänet näkemään minut, ihan vain siksi että haluan puhua asiat selviksi ja tällä kertaa ilman että mukana on tippaakaan alkoholia!
vituttaa niin sanoinkuvailemattomasti tämä tilanne... olo on petetty, hylätty ja kelpaamaton.... juuri kun elämäni on muutenkin niin sekasin, tulee vielä tämäkin... Saatana....on siis naispuolisia "kavereita"... Huono juttu sekin entisten huonojen lisäksi. Miehet joilla on naiskavereita ja naiset jotka harrastaa mieskavereita, ovat vaikeita aloittaa seuruselu ja usein heidän kaveruuden rajat ovat mitä harmaimmat.
Paha, paha, paha.
Rikot itsesi vuoren varmasti ja mitä sinä nyt ylipäätään saat tuosta jahkaamisesta ja venailusta armottoman vitutuksen lisäksi? Et mitään!
Ohje elämään nro 2
Alku ei ole lupaava koskaan, jos toinen sanoo "katsellaan", "ei pidetä kiirettä", "hiljaa hyvä tulee" ja saat venailla näkemisiä ja soittoja viikkokaupalla. Jos ihmiset ovat ihastuneita oikeasti, he haluavat nähdä useasti ja vähintään soitella päivittäin. - pepantteeni
Tällä ihastuksellasi kirjoitti:
on siis naispuolisia "kavereita"... Huono juttu sekin entisten huonojen lisäksi. Miehet joilla on naiskavereita ja naiset jotka harrastaa mieskavereita, ovat vaikeita aloittaa seuruselu ja usein heidän kaveruuden rajat ovat mitä harmaimmat.
Paha, paha, paha.
Rikot itsesi vuoren varmasti ja mitä sinä nyt ylipäätään saat tuosta jahkaamisesta ja venailusta armottoman vitutuksen lisäksi? Et mitään!
Ohje elämään nro 2
Alku ei ole lupaava koskaan, jos toinen sanoo "katsellaan", "ei pidetä kiirettä", "hiljaa hyvä tulee" ja saat venailla näkemisiä ja soittoja viikkokaupalla. Jos ihmiset ovat ihastuneita oikeasti, he haluavat nähdä useasti ja vähintään soitella päivittäin.höpöhöpö sanon minä. ei mene aina noin, ja ei saa sanoa "koskaan". ihmiset voi ihastua "oikeasti" hieman myöhemmin kun sillä ensi- tai tokatapaamisella. miksi ihmeessä kaikki pitäisi aina olla selvää kun pläkki siitä hetkestä kun toisen tapaa? todella ärsyttävää kun ihmiset olettaa että heti pitäisi olla 100 varma. elämä ei mene niin! ihmisillä voi oikeasti olla menneisyydessään sellasia juttuja jotka pitää ensin selvittää tai jonka takia haluaa sanoa "hiljaa hyvä tulee". ei se tarkoita ettei mistään "koskaan" tulisi mitään tai että olisi kyseiselle ihmiselle jotenkin se "väärä". usein tällaset asiat kyllä on niin yksinkertaisia kun miltä vaikuttaa, siis että toista ei vaan tarpeeksi kiinnosta. mutta ei kaikki millään voi ensisilmäyksellä ihastua täyttäpäätä! edelleen sanon sinulle aloittaja että älä sinisilmin usko mitä täällä sanotaan vaan kuuntelee itseäsi, kyllä se sisin jotain sulle kertoo. :)
- ..........
pepantteeni kirjoitti:
höpöhöpö sanon minä. ei mene aina noin, ja ei saa sanoa "koskaan". ihmiset voi ihastua "oikeasti" hieman myöhemmin kun sillä ensi- tai tokatapaamisella. miksi ihmeessä kaikki pitäisi aina olla selvää kun pläkki siitä hetkestä kun toisen tapaa? todella ärsyttävää kun ihmiset olettaa että heti pitäisi olla 100 varma. elämä ei mene niin! ihmisillä voi oikeasti olla menneisyydessään sellasia juttuja jotka pitää ensin selvittää tai jonka takia haluaa sanoa "hiljaa hyvä tulee". ei se tarkoita ettei mistään "koskaan" tulisi mitään tai että olisi kyseiselle ihmiselle jotenkin se "väärä". usein tällaset asiat kyllä on niin yksinkertaisia kun miltä vaikuttaa, siis että toista ei vaan tarpeeksi kiinnosta. mutta ei kaikki millään voi ensisilmäyksellä ihastua täyttäpäätä! edelleen sanon sinulle aloittaja että älä sinisilmin usko mitä täällä sanotaan vaan kuuntelee itseäsi, kyllä se sisin jotain sulle kertoo. :)
Tuntuu vähä siltä että mies on kiinnostunut jostain toisesta naisesta. Voihan olla että se juttu ei ole vielä alkanut ja siksi kattelee myös muita jne.. Voi olla että hänen ihastus löytyy juuri näistä naispuolisista kavereista. Onko kyseessä pelimies vai ujo ja epävarma mies? ikä?
Jos miestä kiinnostaa niin se kyllä soittaa tai laittaa viestiä ainakin parin päivän kuluttua, jos ei niin se vastaa kyllä viesteihin.
Älä jää roikkumaan mieheen. Pyydä kertomaan rehellisesti tunteet. Pääset sinäkin sitten eteepäin jos häntä ei kiinnostakkaan. - aloittaja
.......... kirjoitti:
Tuntuu vähä siltä että mies on kiinnostunut jostain toisesta naisesta. Voihan olla että se juttu ei ole vielä alkanut ja siksi kattelee myös muita jne.. Voi olla että hänen ihastus löytyy juuri näistä naispuolisista kavereista. Onko kyseessä pelimies vai ujo ja epävarma mies? ikä?
Jos miestä kiinnostaa niin se kyllä soittaa tai laittaa viestiä ainakin parin päivän kuluttua, jos ei niin se vastaa kyllä viesteihin.
Älä jää roikkumaan mieheen. Pyydä kertomaan rehellisesti tunteet. Pääset sinäkin sitten eteepäin jos häntä ei kiinnostakkaan.ainahan se voi olla mahdollista että hänellä on joku toinen kiikarissa, mutta en usko. Ja mikäli oikein ymmärsin niin nämä naispuoliset kaverit ovat hänen lapsuuden kavereitaan ja kummatkin seurustelevat/tapailevat (ainakin heillä oli seuralaiset mukanaan)
ei pelimies, siltä vaikutelmalta minkä olen saanut, ei ujokaan yhtään ehkä hieman epävarma... ikää 23, eli 5 vuotta minua vanhempi.
eilen tapahtui kyllä jotain aika odottamatonta, hän laittoi viestiä (mitä hän ei yleensä oma-aloitteisesti tee) kertoi että on tullut takaisin reissusta, kyseli juhannussuunnitelmistani ja kertoi omistaan, sovittiin että yritetään keretä näkemään joku päivä :)
mieleen hiipii pakostikkin ajatus mitä reissulla oikein tapahtui, hän oli käymässä kotikonnuillaan ystävien häissä. onko hän käynyt selvittämässä jotain asioita vai mistä moinen tuttavallisuus yhtäkkiä?
täähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi ;) - .........
aloittaja kirjoitti:
ainahan se voi olla mahdollista että hänellä on joku toinen kiikarissa, mutta en usko. Ja mikäli oikein ymmärsin niin nämä naispuoliset kaverit ovat hänen lapsuuden kavereitaan ja kummatkin seurustelevat/tapailevat (ainakin heillä oli seuralaiset mukanaan)
ei pelimies, siltä vaikutelmalta minkä olen saanut, ei ujokaan yhtään ehkä hieman epävarma... ikää 23, eli 5 vuotta minua vanhempi.
eilen tapahtui kyllä jotain aika odottamatonta, hän laittoi viestiä (mitä hän ei yleensä oma-aloitteisesti tee) kertoi että on tullut takaisin reissusta, kyseli juhannussuunnitelmistani ja kertoi omistaan, sovittiin että yritetään keretä näkemään joku päivä :)
mieleen hiipii pakostikkin ajatus mitä reissulla oikein tapahtui, hän oli käymässä kotikonnuillaan ystävien häissä. onko hän käynyt selvittämässä jotain asioita vai mistä moinen tuttavallisuus yhtäkkiä?
täähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi ;)Nyt kuulostaa jo paremmalta. :-)
- Yksi vaan
pepantteeni kirjoitti:
höpöhöpö sanon minä. ei mene aina noin, ja ei saa sanoa "koskaan". ihmiset voi ihastua "oikeasti" hieman myöhemmin kun sillä ensi- tai tokatapaamisella. miksi ihmeessä kaikki pitäisi aina olla selvää kun pläkki siitä hetkestä kun toisen tapaa? todella ärsyttävää kun ihmiset olettaa että heti pitäisi olla 100 varma. elämä ei mene niin! ihmisillä voi oikeasti olla menneisyydessään sellasia juttuja jotka pitää ensin selvittää tai jonka takia haluaa sanoa "hiljaa hyvä tulee". ei se tarkoita ettei mistään "koskaan" tulisi mitään tai että olisi kyseiselle ihmiselle jotenkin se "väärä". usein tällaset asiat kyllä on niin yksinkertaisia kun miltä vaikuttaa, siis että toista ei vaan tarpeeksi kiinnosta. mutta ei kaikki millään voi ensisilmäyksellä ihastua täyttäpäätä! edelleen sanon sinulle aloittaja että älä sinisilmin usko mitä täällä sanotaan vaan kuuntelee itseäsi, kyllä se sisin jotain sulle kertoo. :)
voi sanoa että ei koskaan, mutta piruko näiden "katsellaan" ja "ei pidetä kiirettä"-tyyppien kanssa jaksaa venttailla? Ei aktiivista yhteydenottoa, Itse saat aina ottaa yhteyttä. Ei koskaan aikaa nähdä. Nähdään harvakseltaan ja katsellaan ja tunnustellaan kuukaudesta toiseen. Yleensä kiinnostuneemman tunteet jo kerkeää viiletä, ennenkuin tällainen jahkailija saa itsensä käyntiin (tsekkaa muut vaihtoehdot). Karmivampaa on kun tässä toinen alusta asti on kiinnostunut ja rakastuu aivan silmittömästi ja jahkailua kestää ehkä vuodenkin jopa pidempään ja sitten tulet jätetyksi. Se se on hienoa, kokemusta on.
Kokemuksen mukaan myöskin yhdestäkään hissuttelualoituksesta ei koskaan ole tullut mitään ja kumpikin pitkä vakava suhteeni on lähtenyt käyntiin heti kummankin puolelta ja kumpikin on ollut täysillä mukana. Niin nykyinen suhteenikin, jota on nyt jatkunut 6 vuotta onnellisissa merkeissä :)
Kuinka kauan itse olet valmis riskaamaan elämääsi johonkin epävarmaan jarruttelijaan? Minä kokeilin 1,5 vuotta ja ikinä se ei lähtenyt kunnolla käyntiin. Mitä ajan haaskausta ja sydänkin otti kolhua :(
Tottakai saatte näitä hankalia aloituksia harrastaa ja katsella mitä niistä tulee... ihan vapaasti minun puolestani. Itse jo kivuliaasti tiedänkin mitä niistä tulee :( - *LOL*
Toi porkkanapussin osto oli vallan mainio juttu, nokkelaa :))) mun sydän olis sulanu, rakastan tollasta huumoria
- jääsydän
miksi odotat ihmisiltä mitään?miksi olet liian riippuvainen?
kyseinen mies on = PELIMIES!!!!
hän ei halua sitoa itseään.tuollainen joka soittelee silloin kun haluaa eikä vastaile viesteihisi.hän ei ole kiinnostunut silloin sinusta.tunteellisella puolella vaan fyysisellä.hänellä saattaa olla paljon naisia joita tapailee.hän valehtelee sinulle ja keksii valheita koska ei halua sinua loukata totuudella.
koita nyt keksiä muuta tekemistä...laajenna elinpiiriä. äläkä ole liian riippuvainen miehestämoni mies ei tykkää siittä että nainen koko ajan soittelee / tekstiviestittelee.anna hänen ottaa yhteyttä ja hänen metsästää sinua.sitten huomaat onko hän ollenkaan kiinnostunut sinusta.
TSEMPPIÄ ELÄMÄÄN!!!! - olen minä
itse en tykkää viestitellä ja soitella poikaystävälle joka päivä. itse asiassa monet viestini ovat asia viestejä, kuten tapaamisen sopimiseen liittyen jne. kokemukset ja kuulumiset haluan puida face to face. liiallinen yhdessäolo ahdistaa ja arki tulee mielestäni nopeammin vastaan, jos koko ajan ollaan iholla. pieni ero tekee vain hyvää. kohtaamisissa kipinöi tällä tavoin paljon enemmän. tällä hetkellä deittailen jätkää jota näen suurin piirtein kerran 1-2 vkon aikana. muuten emme pidä yhteyttä, jos ei oteta noita asia viestejä lukuun. minä voisin hyvin uskoa miehesi puheita.
- monta vuotta
sinulla kestää tuota vaihetta ennenkuin alat enempi lämpiämään, vai joko löytyy uutta mielenkiintoista ennen suhteen käynnistymistä? Onko sinulla takana yhtään oikeaa suhdetta, jossa ollaan sitouduttu ja ihastuttu siihen malliin että oikeasti haluaisit nähdä toista ja olla hänen kanssaan siihen tahtiin, kuten pariskunnat tapaa yleensä olla?
- n20v_
Minulla oli vuoden ajan samanlainen säätö miehen kanssa. Mies aina lupasi tavata mutta teki aina oharit ja aina oli mitä ihmeellisempiä syitä.
Ei kannata kiintyä siihen mieheen. Oikeesti. Särjet vaan sydämesi ja tuhlaat aikaasi. Katsele muitakin. - Poikkeuksellinen
Mies testaa Sinua puoli vuotta. Jos et jaksa odottaa seksiä tai muuta edes puolta vuotta, hän ei katso Sinua arvoisekseen lastensa äidiksi.
Kyseessä on ns. huoratesti. Jos tupsusi kutiaa liikaa, se kutiaa kenelle tahansa, minkä takia Sinuun ei kannata panostaa myöhemminkään mitään.
Kyse on oikeastaan siitä, että hän myöntää Sinulle seksiä vasta sitten, kun on edes välttävästä varma kunnioituksen saamisesta.- n.22
..jos mies ei halua pelkkää läheisyyttä, silloin luulisi hänen olevan kiinnostunut tutustumaan henkisellä puolella kunnolla. Ja sehän vaatii tiheämpää näkemistä. Ei tuollaisella tahdilla kehenkään oikeasti tutustuta. Tuskin hän inhottava on kun näette, saat ihastuneena vaikutelman että hän olisi oikeasti kiinnostunut. Sitä en naisena tiedä, mitä se mies sinusta haluaa...hetken hupia, tulevaa seksiä vai mitä, mutta oikean suhteen aloitukselta sen käytös ei tod. vaikuta. Kokemusta on.
- aloittaja
n.22 kirjoitti:
..jos mies ei halua pelkkää läheisyyttä, silloin luulisi hänen olevan kiinnostunut tutustumaan henkisellä puolella kunnolla. Ja sehän vaatii tiheämpää näkemistä. Ei tuollaisella tahdilla kehenkään oikeasti tutustuta. Tuskin hän inhottava on kun näette, saat ihastuneena vaikutelman että hän olisi oikeasti kiinnostunut. Sitä en naisena tiedä, mitä se mies sinusta haluaa...hetken hupia, tulevaa seksiä vai mitä, mutta oikean suhteen aloitukselta sen käytös ei tod. vaikuta. Kokemusta on.
en enää ole ollut yhteydessä tähän tyyppiin, viikko sitten jotain soitteli kun oli ryyppäämässä, en oikein muista mitä hän sanoi koska olin itsekkin juhlimassa mutta ei ole sen jälkeen mitään yhteyttä pitänyt, ja ei toivottavasti pidäkkään.... olen niin kyllästynyt tähän, sitä paitsi mulla on jo uus kiikarissa :)
turha kait sitä tohon on jäädä roikkumaan,eikös? :)
kiitti kaikille neuvoista :D - pepantteeni
aloittaja kirjoitti:
en enää ole ollut yhteydessä tähän tyyppiin, viikko sitten jotain soitteli kun oli ryyppäämässä, en oikein muista mitä hän sanoi koska olin itsekkin juhlimassa mutta ei ole sen jälkeen mitään yhteyttä pitänyt, ja ei toivottavasti pidäkkään.... olen niin kyllästynyt tähän, sitä paitsi mulla on jo uus kiikarissa :)
turha kait sitä tohon on jäädä roikkumaan,eikös? :)
kiitti kaikille neuvoista :Dniin se kävi sitten minunkin optimististen odotusten kanssa. enpä ole kuullut omasta vastaavasta peluri-tapauksestani yhtään mitään ja saa kyllä jo haistaa oikein haisevan kukkasen! sai tämä ukko sen verran minunkin yleensä järkevän pään sekaisin että tällä hetkellä ällöttää kaikki miehet tai ehkä jopa ihmiset, vaikka tiedän ettei saa yleistää yhden ajattelemattoman paskapään takia. en jaksaisi millään juuri nyt edes miettiä mitään mahdollista suhdetta vaikka eräs toinen mies haluaisi kovasti ilmeisesti tapailla. ei vaan kiinnosta vieläkään kukaan muu kun tämä lurjus! sen verran vielä kaivelee kesken ja selvittämättömäksi jäänyt juttu että en vieläkään voi käsittää mitä tapahtui. mutta, sellaistahan se on. se ihastuminen. käsittämätöntä! aikuinen nainen ja vielä kun puulla päähän lyöty! PS. porkkanapussi-idea olisi pitänyt vielä koittaa, muutenhan teinkin jo kaikkeni ilmeisesti! ;D
- pepantteeni
vai puolen vuoden huoratesti? ;) millainen mies oikeasti vaivautuisi kuluttamaan näin paljon aikaa ja itse pidättäytymään seksistä vastaavan ajan ottaakseen selvää onko naisesta mahd lasten äidiksi? :) tämähän info antaa epätoivoista toivoa joillekin akoille. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618258Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165687Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2124589Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554023Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443710SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873538