Eli mitähän mahtaisi olla palkka valmistustyöntekijällä, erityisesti kiinnostaisi jos joku tietäisi Bayer Schering Pharma Oy:n palkkausta.
Hakemusta olisi tarkoitus pistää menemään, mutta toivottuun palkkatoiveeseen ei ole sitten hajuakaan mitä osaisi pistää ettei hinnoittelisi itseään "ulos".
Kiitos jo valmiiksi mahdollisista vastauksista :)
Valmistustyöntekijän palkka
11
10031
Vastaukset
- raataja0
Valmistustyöntekijän palkka lienee n. 2500€/kk. Varoitan kuitenkin: työ on raskasta kolmivuorotyötä. Lääketeollisuus on todella v-mäinen työantaja. Olen itse tehnyt niitä töitä, joten tiedän mistä puhun. Hae muita paikkoja, jos vain suinkin voit. Itse hakeuduin heti muihin töihin, kun pääsipois liukuhihnalta.
- ex-lääketyöntekijä
Siis tosiaan. Paskinta työtä kaikista teollisuustöistä, ei ihme että taas Bayerille tarvitaan työntekijöitä. Ovatkohan entiset nostaneet kytkintä? Palkka ei tosiaan ole edes 2000€/kk, kolmivuorotyö, liukuhihalla, kuumat hygieniavarusteet hiostavat, järkyttävä työtahti, virheitä ei saa tulla yhtään. Ei innosta yhtään.
- Leila Ann
Sanon että sellanen 1700 - 1800 €/kk on käypä palkka. Keskiarvot tilastokeskuksen mukaan on n 2000€, mutta en ihan sen verran pyytäisi.
- TES_
Orion käyttää lääkevalmistuspuolella kemian muoviteollisuuden tes:ä.
http://www.kemianliitto.fi/edunvalvonta/tyoehtosopimukset/taulukkopalkat/muovituoteteollisuus_ja_kemian_t/- Tiitituu
Ite kyllä sanoisin,
että lähemmäs 1500-1600.. €/kuu.
Toi on ns. kevyttä työtä.
- tabuntekijä
Kuten edellisissä viesteissä on mainittu, kyseessä on todella ikävä työ. Palkkaus tosiaan luokkaa 1400-1500€/kk. Bayerista työantajana en ole kuullut mitään hyvää.
- Rapakko
Ei sitä kyllä kannata lähteä
alle kympin tunti tekeen :*
- Tipanen*
Aika laidasta laitaan näkyi olevan palkka-arviot.. mutta saa niistä jotain osviittaa,eli suuri kiitos!
Itse siis sinne haen, koska juuri nyt muuta ei ole tarjolla, ikävä kyllä..ei se liukuhihnatyö itseäkään innosta, mutta pakko on laskut maksaa ja elääkin vielä.
Mukavaa kesää kaikille! (jahka se joskus sieltä tulee....)
:) - turku121
Eikö tosiaan kenelläkään ole mitään hyvää sanottaavaa Bayerista työnantajana? Mitä palkka nykyään 3-vuorotyössä aloittelevalle lisineen (brutto)?
- 5600 e/kk
Pirautapa sille rekrytoijalle, hän kertoo oikeat luvut, mikäs sua vaivaa, kun et uskalla soittaa.
Ja kyllä sillä rahalla toimeen tulee, oli se sitten mitä tahansa.
- Yk sektorilla 20v
Muistakaa Talonedut (Bayer) Sairastaminen ilmaista bayer maksaa kaiken.lomat 5 viikkoa talvilomat 12 pakkaspäivää vuodessa.yksityis sektorilla vaaditaan paljon enemmän eli tahti on kovempaa.olin yksityis sektorilla töissä 20 vuotta ja palkka huonompaa.nyt tienaan nettona 1400€/kk enemmän.työ on fyysisesti kevyempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048