Millainen syketaso teillä ihmiset on kun ootte luistelureissulla? Mulla mittari ei edes tasaisella mene alle 160, mäessä hakkaa maksimia (188) ihan järjestäen vaikkei olis jyrkkäkään mäki.. Ikää mulla on 32v. Kunto ei pitäisi olla mitenkään huono, harrastelen paljon muutakin.
Luistelu ei kuitenkaan tunnu pahalta vaikka syke onkin korkealla. Jos jossain muussa urheilumuodossa, esim. hölkässä syke menee tohon 150-160 rupeaa jo tuntumaan aika hyvin - miksei luistellessa?
Syke??
2
395
Vastaukset
- DiRulla_x
Minulla on tältä keväältä keskisykkeet haarukassa 158-163 ja sitten yksi suoritus 170. Minun maksimisykkeeni on ikäisekseni (47) huomattavan korkea 203 eli kierroskone - kiljuu niinku Verrari nääs.
Mäissä rajoitan itse menoa niin, ettei pulssi mene yli 180...185. Jos menee sen yli niin sitten menee ilokin.
Luistelussa isot lihasryhmät liikkuvat ja pumppaavat verta tehokkaasti ja se selittää korkeaa sykettä. Mitä enemmän lihaksia on käytössä sen korkeampi syke on mahdollinen.
Juostessa sykkeeni on ehkä hivenen alempi. Esimerkiksi reiden koukistaja ei tee juurikaan työtä juostessa - hämmästyttävä juttu, mutta sen pituus ei juurikaan muutu askeleen aikana, kävellessä ei lainkaan! - ainakin
tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725