Isot tissit

double d

Täällä kun on näistä rinnoista puhuttu jos minkälaisista niin ajattelin kysyä että mikä on miesten suhtautuminen hoikkaan naiseen jolla on isot LUOMU tissit. Itselläni tosiaan kuppikoko DD ja välillä kyllä tuntuu että paljon enemmän saan niitä risuja kuin ruusuja. Huora nyt on yleisin nimitys mitä kaksoset aikaan saavat huolimatta siitä kaula-aukot ja vaatteet ihan normaaleja. Toisekseen on lehmä sillä vaikka ihan kohtalaisen terhakalta liivien kanssa varustukseni näyttää niin kaikesta treenistä huolimatta aika "roikkuvat" ovat ilman tukea. Toisaalta, suurin osa "mielipiteistä" on tullut humalaisilta tai toisilta naisilta joten mikä lienee ihan tavallisten miesten mielipide tällaisista lolloista?

14

2018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä 23

      hyvät! :) Itse toivoisin että omalla muijalla just suunnilleen vähintään tuon kokoiset ja roikkuvuus on mun mielestä kylläkin ihan ok ja ihan luonnollistakin, mutta kunhan ne ei sit vaan ole mitkään tyhjät riippuvat nahkapussit tai tosi lättänät patalaput, ehkä silloin jo muakin haittaisi.

      • luomut normaalikoot

        ..Niin omaa bellissima-naisihannettani eivät kottikärräiltävät rinnat ole.Itsellänikään ei edes ole omaa ihannettani vastaavat rinnat,esteettisessä mielessä.Minusta kaunein naisenvartalo on Tuuli Matinsalo isoilla B-kupeilla, ehkä pieni D.


      • mikä...
        luomut normaalikoot kirjoitti:

        ..Niin omaa bellissima-naisihannettani eivät kottikärräiltävät rinnat ole.Itsellänikään ei edes ole omaa ihannettani vastaavat rinnat,esteettisessä mielessä.Minusta kaunein naisenvartalo on Tuuli Matinsalo isoilla B-kupeilla, ehkä pieni D.

        ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?


      • nkjk
        mikä... kirjoitti:

        ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?

        ihmisellä on iso b-kuppi, jos hän käyttää b-kupin rintsikoita, jotka kenties ovat hänelle hieman pienet. Vertaa henkilöön, joka käyttää b-kuppia, mutta saattaisi sopia myös a-kuppiin - hänellä on pieni b-kuppi. Näin yksinkertaista.


      • krhömm
        nkjk kirjoitti:

        ihmisellä on iso b-kuppi, jos hän käyttää b-kupin rintsikoita, jotka kenties ovat hänelle hieman pienet. Vertaa henkilöön, joka käyttää b-kuppia, mutta saattaisi sopia myös a-kuppiin - hänellä on pieni b-kuppi. Näin yksinkertaista.

        Mitä? taisin eksyä Mensan palstalle?!


      • Tiina254
        mikä... kirjoitti:

        ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?

        Etkö muka koskaan ole kuullut puhuttavan pienestä b-kupista tai vaikka isosta a-kupista? Kyllähän tuollaiset termit ovat ihan yleisessä käytössä.


      • kyllä
        Tiina254 kirjoitti:

        Etkö muka koskaan ole kuullut puhuttavan pienestä b-kupista tai vaikka isosta a-kupista? Kyllähän tuollaiset termit ovat ihan yleisessä käytössä.

        siis mulla oli ennen iso a nykyään pieni b ja pienenä pieni a. joskus oli jopa iso b. ja ero on todella huomattava.


      • Kylliksi lehmä
        kyllä kirjoitti:

        siis mulla oli ennen iso a nykyään pieni b ja pienenä pieni a. joskus oli jopa iso b. ja ero on todella huomattava.

        Ekat rintsikat ostin 14-vuotiaana yläasteella ja niissä oli D-kupit. Mulla on ollut 16-vuotiaasta asti E-kuppi. Ei mulla koskaan ole ollut mitään isoa a:ta tai pientä B:tä enkä ole koskaan moisista kuullutkaan.

        Isot rinnat on hankalat jos haluaa juosta tai harrastaa liikuntaa, jossa pitäisi hyppiä. Isot rinnat myös vetävät puoleensa onnettomia äidinpoikia, jotka ovat tissiä vailla. Mekkojen kanssa näyttää helposti liian yliampuvalta. Pientä E-kuppia ei ole.


    • Anonyymi

      Nam.....

    • Jos olet itse sinut tissiesi kanssa, niin ne ovat yksinkertaisesti hyvät sellaisena kuin ne on sulle annettu. Teillä naisilla on tissikomplekseja liian isoista, roikkuvista, pienistä, toispuoleisita tms. tisseistä ja meillä miehillä peniskomplekseja pienistä, käyristä, liian ohuista, liian lyhyistä ja ennenkaikkea kriittisellä hetkellä veltostuvista peniksistä.

      Jos vaan pystyisimme hyväksymään itsemme paremin , niin mm. noista ihmisen ulokkeista olisi enemmän iloa kantajalleen ja kantajan mahdolliselle kumppanille.

    • Anonyymi

      Kyllä on taas niin trolliviesti kuin voi olla.
      Roikkuvuus ei ole kiinni rintojen koosta vaan rinnan muodosta. A-kupin rinnat voivat ihan yhtälailla olla läpät kuin E:tkin. Ja hölkkääminen... En suosittele. Onneksi en harrasta.

      Terkuin hyvät geenit omaava kiinteä D tai E, rintaliivivalmistajasta riippuen.

      Ps. Rintoja pitää myös hoitaa. Öljytä ja hieroa.... Mutta mieshän sen mielellään tekee...

    • Anonyymi

      Miehillä, kuten myös naisilla, on erilaisia makuja. En lainkaan epäile, etteikö moni pitäisi rinnoistasi. Hoikka, rintava nainen viehättää ainakin itseäni, enkä usko todellakaan olevani ainoa, miehillä kun on tapana pitää rinnoista.

      Itse asiassa luulen, että huorittelu, vaikka onkin täysin tuomittavaa ja niin sanotusti perseestä, kumpuaa pikemminkin kiinnostuksesta kuin inhotuksesta. Humalaisten pölvästien juttuja ei kannata uskoa, vaikka ne ymmärrettävästi pahalta tuntuukin.

      • Anonyymi

        Monet haluat skopeloida verkkosukissa. Tämä harmittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet haluat skopeloida verkkosukissa. Tämä harmittaa

        Töissä kopelointi tuntuu hyvälle verkkosukkien kanssa. Tämä vain mun mielipide.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe