Täällä kun on näistä rinnoista puhuttu jos minkälaisista niin ajattelin kysyä että mikä on miesten suhtautuminen hoikkaan naiseen jolla on isot LUOMU tissit. Itselläni tosiaan kuppikoko DD ja välillä kyllä tuntuu että paljon enemmän saan niitä risuja kuin ruusuja. Huora nyt on yleisin nimitys mitä kaksoset aikaan saavat huolimatta siitä kaula-aukot ja vaatteet ihan normaaleja. Toisekseen on lehmä sillä vaikka ihan kohtalaisen terhakalta liivien kanssa varustukseni näyttää niin kaikesta treenistä huolimatta aika "roikkuvat" ovat ilman tukea. Toisaalta, suurin osa "mielipiteistä" on tullut humalaisilta tai toisilta naisilta joten mikä lienee ihan tavallisten miesten mielipide tällaisista lolloista?
Isot tissit
14
1788
Vastaukset
- Jätkä 23
hyvät! :) Itse toivoisin että omalla muijalla just suunnilleen vähintään tuon kokoiset ja roikkuvuus on mun mielestä kylläkin ihan ok ja ihan luonnollistakin, mutta kunhan ne ei sit vaan ole mitkään tyhjät riippuvat nahkapussit tai tosi lättänät patalaput, ehkä silloin jo muakin haittaisi.
- luomut normaalikoot
..Niin omaa bellissima-naisihannettani eivät kottikärräiltävät rinnat ole.Itsellänikään ei edes ole omaa ihannettani vastaavat rinnat,esteettisessä mielessä.Minusta kaunein naisenvartalo on Tuuli Matinsalo isoilla B-kupeilla, ehkä pieni D.
- mikä...
luomut normaalikoot kirjoitti:
..Niin omaa bellissima-naisihannettani eivät kottikärräiltävät rinnat ole.Itsellänikään ei edes ole omaa ihannettani vastaavat rinnat,esteettisessä mielessä.Minusta kaunein naisenvartalo on Tuuli Matinsalo isoilla B-kupeilla, ehkä pieni D.
ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?
- nkjk
mikä... kirjoitti:
ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?
ihmisellä on iso b-kuppi, jos hän käyttää b-kupin rintsikoita, jotka kenties ovat hänelle hieman pienet. Vertaa henkilöön, joka käyttää b-kuppia, mutta saattaisi sopia myös a-kuppiin - hänellä on pieni b-kuppi. Näin yksinkertaista.
- krhömm
nkjk kirjoitti:
ihmisellä on iso b-kuppi, jos hän käyttää b-kupin rintsikoita, jotka kenties ovat hänelle hieman pienet. Vertaa henkilöön, joka käyttää b-kuppia, mutta saattaisi sopia myös a-kuppiin - hänellä on pieni b-kuppi. Näin yksinkertaista.
Mitä? taisin eksyä Mensan palstalle?!
- Tiina254
mikä... kirjoitti:
Etkö muka koskaan ole kuullut puhuttavan pienestä b-kupista tai vaikka isosta a-kupista? Kyllähän tuollaiset termit ovat ihan yleisessä käytössä.
- kyllä
Tiina254 kirjoitti:
Etkö muka koskaan ole kuullut puhuttavan pienestä b-kupista tai vaikka isosta a-kupista? Kyllähän tuollaiset termit ovat ihan yleisessä käytössä.
siis mulla oli ennen iso a nykyään pieni b ja pienenä pieni a. joskus oli jopa iso b. ja ero on todella huomattava.
- Kylliksi lehmä
kyllä kirjoitti:
siis mulla oli ennen iso a nykyään pieni b ja pienenä pieni a. joskus oli jopa iso b. ja ero on todella huomattava.
Ekat rintsikat ostin 14-vuotiaana yläasteella ja niissä oli D-kupit. Mulla on ollut 16-vuotiaasta asti E-kuppi. Ei mulla koskaan ole ollut mitään isoa a:ta tai pientä B:tä enkä ole koskaan moisista kuullutkaan.
Isot rinnat on hankalat jos haluaa juosta tai harrastaa liikuntaa, jossa pitäisi hyppiä. Isot rinnat myös vetävät puoleensa onnettomia äidinpoikia, jotka ovat tissiä vailla. Mekkojen kanssa näyttää helposti liian yliampuvalta. Pientä E-kuppia ei ole.
- Anonyymi
Nam.....
Jos olet itse sinut tissiesi kanssa, niin ne ovat yksinkertaisesti hyvät sellaisena kuin ne on sulle annettu. Teillä naisilla on tissikomplekseja liian isoista, roikkuvista, pienistä, toispuoleisita tms. tisseistä ja meillä miehillä peniskomplekseja pienistä, käyristä, liian ohuista, liian lyhyistä ja ennenkaikkea kriittisellä hetkellä veltostuvista peniksistä.
Jos vaan pystyisimme hyväksymään itsemme paremin , niin mm. noista ihmisen ulokkeista olisi enemmän iloa kantajalleen ja kantajan mahdolliselle kumppanille.- Anonyymi
Kyllä on taas niin trolliviesti kuin voi olla.
Roikkuvuus ei ole kiinni rintojen koosta vaan rinnan muodosta. A-kupin rinnat voivat ihan yhtälailla olla läpät kuin E:tkin. Ja hölkkääminen... En suosittele. Onneksi en harrasta.
Terkuin hyvät geenit omaava kiinteä D tai E, rintaliivivalmistajasta riippuen.
Ps. Rintoja pitää myös hoitaa. Öljytä ja hieroa.... Mutta mieshän sen mielellään tekee... - Anonyymi
Miehillä, kuten myös naisilla, on erilaisia makuja. En lainkaan epäile, etteikö moni pitäisi rinnoistasi. Hoikka, rintava nainen viehättää ainakin itseäni, enkä usko todellakaan olevani ainoa, miehillä kun on tapana pitää rinnoista.
Itse asiassa luulen, että huorittelu, vaikka onkin täysin tuomittavaa ja niin sanotusti perseestä, kumpuaa pikemminkin kiinnostuksesta kuin inhotuksesta. Humalaisten pölvästien juttuja ei kannata uskoa, vaikka ne ymmärrettävästi pahalta tuntuukin.- Anonyymi
Monet haluat skopeloida verkkosukissa. Tämä harmittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet haluat skopeloida verkkosukissa. Tämä harmittaa
Töissä kopelointi tuntuu hyvälle verkkosukkien kanssa. Tämä vain mun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2695792Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191211
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131161Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41941RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912