Isot tissit

double d

Täällä kun on näistä rinnoista puhuttu jos minkälaisista niin ajattelin kysyä että mikä on miesten suhtautuminen hoikkaan naiseen jolla on isot LUOMU tissit. Itselläni tosiaan kuppikoko DD ja välillä kyllä tuntuu että paljon enemmän saan niitä risuja kuin ruusuja. Huora nyt on yleisin nimitys mitä kaksoset aikaan saavat huolimatta siitä kaula-aukot ja vaatteet ihan normaaleja. Toisekseen on lehmä sillä vaikka ihan kohtalaisen terhakalta liivien kanssa varustukseni näyttää niin kaikesta treenistä huolimatta aika "roikkuvat" ovat ilman tukea. Toisaalta, suurin osa "mielipiteistä" on tullut humalaisilta tai toisilta naisilta joten mikä lienee ihan tavallisten miesten mielipide tällaisista lolloista?

14

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä 23

      hyvät! :) Itse toivoisin että omalla muijalla just suunnilleen vähintään tuon kokoiset ja roikkuvuus on mun mielestä kylläkin ihan ok ja ihan luonnollistakin, mutta kunhan ne ei sit vaan ole mitkään tyhjät riippuvat nahkapussit tai tosi lättänät patalaput, ehkä silloin jo muakin haittaisi.

      • luomut normaalikoot

        ..Niin omaa bellissima-naisihannettani eivät kottikärräiltävät rinnat ole.Itsellänikään ei edes ole omaa ihannettani vastaavat rinnat,esteettisessä mielessä.Minusta kaunein naisenvartalo on Tuuli Matinsalo isoilla B-kupeilla, ehkä pieni D.


      • mikä...
        luomut normaalikoot kirjoitti:

        ..Niin omaa bellissima-naisihannettani eivät kottikärräiltävät rinnat ole.Itsellänikään ei edes ole omaa ihannettani vastaavat rinnat,esteettisessä mielessä.Minusta kaunein naisenvartalo on Tuuli Matinsalo isoilla B-kupeilla, ehkä pieni D.

        ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?


      • nkjk
        mikä... kirjoitti:

        ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?

        ihmisellä on iso b-kuppi, jos hän käyttää b-kupin rintsikoita, jotka kenties ovat hänelle hieman pienet. Vertaa henkilöön, joka käyttää b-kuppia, mutta saattaisi sopia myös a-kuppiin - hänellä on pieni b-kuppi. Näin yksinkertaista.


      • krhömm
        nkjk kirjoitti:

        ihmisellä on iso b-kuppi, jos hän käyttää b-kupin rintsikoita, jotka kenties ovat hänelle hieman pienet. Vertaa henkilöön, joka käyttää b-kuppia, mutta saattaisi sopia myös a-kuppiin - hänellä on pieni b-kuppi. Näin yksinkertaista.

        Mitä? taisin eksyä Mensan palstalle?!


      • Tiina254
        mikä... kirjoitti:

        ihme on "isoilla B-kupeilla"..? Sorry honey, mutta B-kupit ovat pienet. Jos on ISOT B-kupit, ne ovat C eli keskikokoiset. Ja pieni D on sama kuin normi-C. Ilmeisesti sulle on nuo kuppikoot pikkasen epäselviä?

        Etkö muka koskaan ole kuullut puhuttavan pienestä b-kupista tai vaikka isosta a-kupista? Kyllähän tuollaiset termit ovat ihan yleisessä käytössä.


      • kyllä
        Tiina254 kirjoitti:

        Etkö muka koskaan ole kuullut puhuttavan pienestä b-kupista tai vaikka isosta a-kupista? Kyllähän tuollaiset termit ovat ihan yleisessä käytössä.

        siis mulla oli ennen iso a nykyään pieni b ja pienenä pieni a. joskus oli jopa iso b. ja ero on todella huomattava.


      • Kylliksi lehmä
        kyllä kirjoitti:

        siis mulla oli ennen iso a nykyään pieni b ja pienenä pieni a. joskus oli jopa iso b. ja ero on todella huomattava.

        Ekat rintsikat ostin 14-vuotiaana yläasteella ja niissä oli D-kupit. Mulla on ollut 16-vuotiaasta asti E-kuppi. Ei mulla koskaan ole ollut mitään isoa a:ta tai pientä B:tä enkä ole koskaan moisista kuullutkaan.

        Isot rinnat on hankalat jos haluaa juosta tai harrastaa liikuntaa, jossa pitäisi hyppiä. Isot rinnat myös vetävät puoleensa onnettomia äidinpoikia, jotka ovat tissiä vailla. Mekkojen kanssa näyttää helposti liian yliampuvalta. Pientä E-kuppia ei ole.


    • Anonyymi

      Nam.....

    • Jos olet itse sinut tissiesi kanssa, niin ne ovat yksinkertaisesti hyvät sellaisena kuin ne on sulle annettu. Teillä naisilla on tissikomplekseja liian isoista, roikkuvista, pienistä, toispuoleisita tms. tisseistä ja meillä miehillä peniskomplekseja pienistä, käyristä, liian ohuista, liian lyhyistä ja ennenkaikkea kriittisellä hetkellä veltostuvista peniksistä.

      Jos vaan pystyisimme hyväksymään itsemme paremin , niin mm. noista ihmisen ulokkeista olisi enemmän iloa kantajalleen ja kantajan mahdolliselle kumppanille.

    • Anonyymi

      Kyllä on taas niin trolliviesti kuin voi olla.
      Roikkuvuus ei ole kiinni rintojen koosta vaan rinnan muodosta. A-kupin rinnat voivat ihan yhtälailla olla läpät kuin E:tkin. Ja hölkkääminen... En suosittele. Onneksi en harrasta.

      Terkuin hyvät geenit omaava kiinteä D tai E, rintaliivivalmistajasta riippuen.

      Ps. Rintoja pitää myös hoitaa. Öljytä ja hieroa.... Mutta mieshän sen mielellään tekee...

    • Anonyymi

      Miehillä, kuten myös naisilla, on erilaisia makuja. En lainkaan epäile, etteikö moni pitäisi rinnoistasi. Hoikka, rintava nainen viehättää ainakin itseäni, enkä usko todellakaan olevani ainoa, miehillä kun on tapana pitää rinnoista.

      Itse asiassa luulen, että huorittelu, vaikka onkin täysin tuomittavaa ja niin sanotusti perseestä, kumpuaa pikemminkin kiinnostuksesta kuin inhotuksesta. Humalaisten pölvästien juttuja ei kannata uskoa, vaikka ne ymmärrettävästi pahalta tuntuukin.

      • Anonyymi

        Monet haluat skopeloida verkkosukissa. Tämä harmittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet haluat skopeloida verkkosukissa. Tämä harmittaa

        Töissä kopelointi tuntuu hyvälle verkkosukkien kanssa. Tämä vain mun mielipide.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe