ottelun aloitus

looki.psykolooki.m

Muistini mukaan pp-säännöt sanovat,että ottelu aloitetaan hutun keitolla ja kotijoukkueen kapteeni heittää mailan tuomarille . Nyt näyttäs kuitenkin ainakin tv-peleissä olevan sellainen käytäntö, että kotijoukkueen juniorit heittävät mailan tuomarille. Noo.. pikku virhe jos muistiini o9n luottamista...
miten on

2

382

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÖÖPÖTIPÖÖ12345

aloitetaanko pesäpallo niin että tuomari heittää pelaajille mailan ja sitten vuorotellen laitetaan käsi toisen yläpuolelle ja sitten kun toinen ei saa enää kiinni niin pyöritetään mailaa kolmekertaa itsensä ympäri??
      vastatkaa!!!!

• hutunkeitto

pesä pallo alkaa hutun keitolla eli kotijoukkueen pelaaja heittää tuomarille mailan .sitten laitetaan kasiä vuirotellen silleen päällekkäin ja lopuksi kun toinen ei enää saa kiini se joka mailan sai heittäää sen itselleen ja päätttää oleeko heidän joukkue ulkona vai sissällä.jotenki tolleen siinä on joku sääntö.pikkurillin kai pitää olla kiinni toisen käessä.tai niin ei saa jäähä rakoja!kantsii olla eka ulkona
      !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      666
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      48
      571
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe