Teenjuojille

scale__

Taipumus teenjuontiin. Siinä missä reipas ja kovaa tulosta tekevä sankari nappaa vauhdista mukillisen kahvia, hintelät ja vähäveriset teenjuojat pilkkivät sen helvetin liptoninsa kanssa harras ilme kasvoillaan ja tuijottavat mukissa lilluvan haalean nesteen värinvaihtoa kuin mykkä pillua.

Väistäisivät edes, mutta ei kun sitä on sitten ihan pakko jäädä pipertämään siihen automaatille kehityksen jarruksi. Ja sitten se arpominen erilaisten teelaatujen välillä, voi että kun ottaisko nyt tänään tota mustaherukka-vadelmaa vai kenties ruusunmarja-neilikkaa, tai josko heittäytyisi oikein hurjaksi ja joisi kupillisen raparperimansikkaa. "Ihan mustaa liptonia mä en saa millään alas," Irma kertoo vaikka kukaan ei kysynyt. Ju-ma-lau-ta ahrgh.

Ja sitten on vielä näitä kaikkein vastenmielisimpiä elitistejä, haudutetun teen kanssa läträäjiä, jotka katsovat nenänvarttaan pitkin rahvasta, joka juo pussiteetä. Pussiteehän on siis ihan hirveetä, koska siinä teenlehdet ovat suodatinpaperin sisällä, eivätkä sellaisessa elegantissa siivilässä vai mikä verkko se nyt sitten on. Kerrassaan barbaarista, taidan pyörtyä, voih.

Teenjuoja on muuten suurella todennäköisyydellä myös se sama saatanan hermosaha, jota varten pitää aina firman saunailtoihin varata neljä päärynä-ananas-kirsikka-siideriä, koska sille ei kalja kelpaa ja joka tilaa jonkun perkeleen sinisen enkelin tai muun mytologisen hahmon mukaan nimetyn paukun, jossa on sateenvarjo, sitrushedelmäviipale ja tähtisadetikku, kun kaikki muut ottavat yhden ison.

Ei minulla muuta teestä.

22

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvipiru

siis niitä sanotaan vastarannan kiiskiksi... Samaa mieltä kanssasi, myös noista siiderinlipittäjistä, kaikenlaisia sotkuja...

aina periaattesta eri mieltä.

Täytyy hakea se huomio kaikella kikkailulla, kun enempään ei pysty. Ei teenjuonnistakaan tarvitse mitään numeroa tehdä, jos ei sellaiseen tarvetta ole.

• Jazuli

..miepä veän teetä niiko kahvettakii suuhu..jotta kalja niiko situkkakii uppois sillo ko uppois..=o)...

..enkä mie millokaa muitte enkeleist kitua..x')..jotta nytte men kovaa ohitte nuo yleistykset..=o7

...*spot*..

• --------

täytyypä näyttää tuo teksti elitistiselle muijalleni

• Siksipä meillä töissä on pistetty teenjuojat rinkiin tönittäviksi. Ja olet aivan oikeassa, että niille samoille teenjuojille ei keppanakaan saunaillassa kelpaa. Olkoot minun puolestani kuivin suin.

• Kiva, kiva

Hienoa, että pääsit purkamaan itseäsi.

Juon sekä kahvia että teetä.

Mutta en juo mitään Liptoneita (olet selkeästi aivopesty, kun mielessäsi on vaan yksi merkki), jos ei ole pakko. Kartan muutenkin Unileverin tuotteita niin paljon kuin voin.

• vänksy

kaljaa ja kirkkaatkin menee.
      Välttelen parhaani mukaan hienostelijoiden seuraa..

Jos teen juoja kumminkin polttaa tupakkaa samalla juodessaan, niin siin on sit jo hiukan enemmän asennetta.. Mut on se silti aika prinsessojen touhua.. varsinkin jos on pikkusormi pystyssä vielä juodessaan :D

• Kukkonen.

Scale taitaakin panna aina vaan takaapäin. Vain ja ainoastaan takaapäin koska kaikki muu on hienostelua ja vaihtelussa ei ole mitään mieltä ;-)

• scale__

tantraseksi onkin homojen hommaa.

• Kukkonen.
        scale__ kirjoitti:

tantraseksi onkin homojen hommaa.

Nainen : "Kulta, eikö voitais kerrankin lähetyssaarnaajaa? Polvet on jo ihan kovettumilla...."
        Scale : "Lukeeks mun otsas että oon joku seksuaaliterapeutti häh?!?"

• .
      Tää oli hauska. Sitä on tainnut aamulla olla päättämiskyvyttömät teenlipittäjät juuri ennen sua aamukahvijonossa? :D

Meikä ohittaa teidät kaikki, ja käy hakkaan limppaautomaatista pullon Zeroa ja painaa takas duunipiteeseen ennenkuin teen tai kahvinjuojat kerkiää edes maksaa ostoksensa :)
      .

• Vai mitä?

asustaa näemmä pieni kirjailija.

• Kukkonen.

City-lehdestä.

• Vai mitä?
        Kukkonen. kirjoitti:

City-lehdestä.

juttu?

• Kukkonen.
        Vai mitä? kirjoitti:

juttu?

Mutta nimenomaan noissa kaupunkien viihde-ilmaisjakelulehdissä käytetään tuota verbaalista tyyliä.

• Vai mitä?
        Kukkonen. kirjoitti:

Mutta nimenomaan noissa kaupunkien viihde-ilmaisjakelulehdissä käytetään tuota verbaalista tyyliä.

kirjailija-minä on viime yönä herännyt unestaan... kiroilukohdat tosin sopivat scaleen.

• Kukkonen.
        Vai mitä? kirjoitti:

kirjailija-minä on viime yönä herännyt unestaan... kiroilukohdat tosin sopivat scaleen.

Kuka vitun Scale? :)

• scale__

Hei en mä tätä juttua ole laatinut. Yksi kaveri lähetti sen mulle tänään s-postilla, enkä tiedä mistä se sen on saanut.

Mun mielestä vaan juttu on yksinkertaisesti niin hauska, että sehän oli pakko pistää eteenpäin. Muuten voin kyllä allekirjoittaa teksin, mutta en voi kaapata kunniaa sen luomisesta.

• nauraa...

En ole samaa mieltä sun kanssasi teen juojista, mutta tossa jutussa oli jo tunnetta! Melko poleemista meininkiä.

• Tee on hyvää! =)

Mut nimenomaan OIKEA tee...ei pussitee! ;P
      Esim musta Himalajantee kunnolla haudutettuna..tai vihreä vaniljatee...pelkkä tuoksu jo rentouttaa...

Kahvia juon päivittäin...teetä silloin kun on kunnolla aikaa ja saan olla rauhassa...oikeaa teetä juodaan hitaasti nauttien ja ajan kanssa.
      Kahvin voi vetästä vaikka juoksussa...!

PS. kalja on pahaa ja muutenkin melko junttijuoma... =P
      Esim omissa silmissäni naisen osakkeet romahtavat jos näen tämän juovan kaljaa/olutta/bisseä... *oksennus*
      Poikkeuksen sallin saunakaljan kohdalla...itse en tosin silloinkaan siihen roskaan koske...

• vaikka mun täginämono.

Itse en saa mitään vaginaalismuutoksia teestä enkä kahvista,mutta tee on mulle ei yhtään mittään.Kahvia juon elämäntavakseni ja mielellään myös erikoiskahveja,runsaasti.Riittejä ei tarvita.

• Minä kun aikanaan seisoin useamman minnuutin, mitä kahvilaatua edessäni olleet leidit lopulta ottavat.

Haudutetusta teestä senverran.
      Oli kyse pussitetusta tai irtoteestä, se haudutetaan.
      Haudutus voidaan tehdä siivilässä, erillisessä teepannussa tai muussa sopivassa astiassa.

• Itse en juo kahvia,enkä myöskään teetä, molemmat maistuu kuselta (tosin en ole
      kusta maistanut). Neste mikä kurkusta alas kaadetaan täytyy olla kylmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      76
      6066
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5667
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3168
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      183
      2694
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      276
      2638
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      22
      2286
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      104
      1639
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      387
      1526
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1374
    10. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      43
      1271
    Aihe