mikä on vaikein temppu minkä olette saaneet?
vaikein temppu
17
3386
Vastaukset
- reaktonisti
ehkä ollie :)
ei ku special flippi ja ´blackslide tai ............. - yrew
pop shove-it hhehe oonaik aloittelija
- MiikaPe
taitaa olla quadflip
- Dseegu
ss fs flip tai flip bs tail bigspin out.
- vaikein on
varmaa kickflip 360 tai pop shuvit 540
- ie
Bullflip eli 720 gazele nerdflippi
- hohhoooh
Paras temppu on se kun joku skekepelle halkaisee kallonsa. Parhaita klippejä on, kun skedehintti katkoo kätensä tai jakansa ja itkee kuin pikkutyttyttö. Saa siinä ulvoja naurusta!!
- 10w
oon vasta 10 vuotias joten mun vaikein temppu on kai kickflip tai jostaa hyppyrista nose grab back foot
- --------------------
10w kirjoitti:
oon vasta 10 vuotias joten mun vaikein temppu on kai kickflip tai jostaa hyppyrista nose grab back foot
360 inward heelflip ja grindi on blackslide
- Eskeksi
Varial flip , pivot stall, axle stall, nose& tail stall, jne.. Joku noista tai sit boardalide 180 outtii
- semi helppo
impossible
- 14+20
Nollie double lazerflip
- Anonyymi
Ehkä dolphin flip tai varial kickflip
- Anonyymi
360 heelflip tai darkslide
Switch tupla Kickflip. Oikeestaan itelle vielä vaikeempi normi stancessa tupla Kickflip
- Anonyymi
tupla tre flip menee ez
- Anonyymi
double kickfilp darkslideen one wheel manuaali nollie ja salad grind. kaikki yhee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492