vaikein temppu

temppuilija94

mikä on vaikein temppu minkä olette saaneet?

13

627

Vastaukset

• ehkä ollie :)

ei ku special flippi ja ´blackslide tai .............

• pop shove-it hhehe oonaik aloittelija

• taitaa olla quadflip

• ss fs flip tai flip bs tail bigspin out.

• varmaa kickflip 360 tai pop shuvit 540

• Bullflip eli 720 gazele nerdflippi

• Paras temppu on se kun joku skekepelle halkaisee kallonsa. Parhaita klippejä on, kun skedehintti katkoo kätensä tai jakansa ja itkee kuin pikkutyttyttö. Saa siinä ulvoja naurusta!!

• oon vasta 10 vuotias joten mun vaikein temppu on kai kickflip tai jostaa hyppyrista nose grab back foot

• 10w kirjoitti:

oon vasta 10 vuotias joten mun vaikein temppu on kai kickflip tai jostaa hyppyrista nose grab back foot

360 inward heelflip ja grindi on blackslide

• Varial flip , pivot stall, axle stall, nose& tail stall, jne.. Joku noista tai sit boardalide 180 outtii

• impossible

• Nollie double lazerflip

• Ehkä dolphin flip tai varial kickflip

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    131
    3966
  2. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    95
    3753
  3. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    87
    2334
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    30
    1061
  5. Tampereella tapetaan.

Keski-ikäinen mies löytyi murhattuna Tampereella – verta vuotava tekijä karkuteillä, poliisi varoittaa vaarallisuudesta
    Tampere
    35
    500