mikä on vaikein temppu minkä olette saaneet?
vaikein temppu
17
3246
Vastaukset
- reaktonisti
ehkä ollie :)
ei ku special flippi ja ´blackslide tai ............. - yrew
pop shove-it hhehe oonaik aloittelija
- MiikaPe
taitaa olla quadflip
- Dseegu
ss fs flip tai flip bs tail bigspin out.
- vaikein on
varmaa kickflip 360 tai pop shuvit 540
- ie
Bullflip eli 720 gazele nerdflippi
- hohhoooh
Paras temppu on se kun joku skekepelle halkaisee kallonsa. Parhaita klippejä on, kun skedehintti katkoo kätensä tai jakansa ja itkee kuin pikkutyttyttö. Saa siinä ulvoja naurusta!!
- 10w
oon vasta 10 vuotias joten mun vaikein temppu on kai kickflip tai jostaa hyppyrista nose grab back foot
- --------------------
10w kirjoitti:
oon vasta 10 vuotias joten mun vaikein temppu on kai kickflip tai jostaa hyppyrista nose grab back foot
360 inward heelflip ja grindi on blackslide
- Eskeksi
Varial flip , pivot stall, axle stall, nose& tail stall, jne.. Joku noista tai sit boardalide 180 outtii
- semi helppo
impossible
- 14+20
Nollie double lazerflip
- Anonyymi
Ehkä dolphin flip tai varial kickflip
- Anonyymi
360 heelflip tai darkslide
Switch tupla Kickflip. Oikeestaan itelle vielä vaikeempi normi stancessa tupla Kickflip
- Anonyymi
tupla tre flip menee ez
- Anonyymi
double kickfilp darkslideen one wheel manuaali nollie ja salad grind. kaikki yhee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424380
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1394127- 643766
- 1193718
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343567Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe753410- 932981
- 542845
- 252666
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142374