Onko kukaan siis tilannut tuolta Nail Design Euro Discountista mitään? (http://www.naildesigneurodiscount.de) Millaisia tuotteet ovat laadultaan, saako kynnet kestämään jne? Hyviä ja huonoja puolia tuotteissa ja tilaamisessa? Ilmeisesti sieltä taitaa saada tilattua sekä ammattilaiset että yksityishenkilöt.
Nail Design Euro Discount, tuotteista
63
6501
Vastaukset
- mieti kahdesti
Jollet halua ylimääräistä jännitystä elämään, en suosittele heiltä tilaamaan.
Tuntuu olevan melkonen huijaripaikka.
Itse olen tilannut 2 krt:
ensimmäisellä kerralla maksoin tuplan ja sain väärät tuotteet (puolet halvempaa mallia laitteista), jotka nekin sain 2kk tilauksesta. Sain vaihdettua oikeisiin monen viikon taistelun jälkeen... mikä lienee hirmuisen yllättävää, tuli uudet tuotteet vain n.1-1,5 kk palautuksesta. Toisella kerralla olen näemmä menettänyt rahani saamatta tavaraa ollenkaan.
Kissojen ja koirien kanssa olen koettanut yhteyttä ottaa niin puhelimitse kuin sähköpostilla, niin suomeksi, englanniksi kuin saksaksikin.
Shit happens... mutta olenpa jälleen kerran oppinut miksi satsaan laatuun.- Hyvä paikka
Itse olen tilannut kahdesti tuolta paikasta ja kaikki on toiminut moitteettomasti! Hyvät tuotteet ja tulevat myös suhteellisen nopeasti perille. Maksa tuotteet paypalin kautta, se on turvallista ja nopeaa.
- minäkin maksoin
Hyvä paikka kirjoitti:
Itse olen tilannut kahdesti tuolta paikasta ja kaikki on toiminut moitteettomasti! Hyvät tuotteet ja tulevat myös suhteellisen nopeasti perille. Maksa tuotteet paypalin kautta, se on turvallista ja nopeaa.
Maksoin Paypalilla, tuli viesti että olen maksanut liian vähän - en ollut.
Asiaa selviteltiin - ok.
Tilauksesta 2kk, eikä kamoja näy. - Moitteeton paikka
minäkin maksoin kirjoitti:
Maksoin Paypalilla, tuli viesti että olen maksanut liian vähän - en ollut.
Asiaa selviteltiin - ok.
Tilauksesta 2kk, eikä kamoja näy....koska mulla on aina kaikki toiminut moitteettomasti joka kerta kun olen tilannut.
- Marttahi
Heips!
Tilasin kyseisestä paikasta 3 vko sitten ja tänään tuli tavarat. Yhdet kynsikoristeet puuttuivat pakkauksesta koska oli loppuneet mutta muuten kaikki tuotteet tulivat siististi pakattuina ja juuri sellaisina kuin olinkin tilannut ne. Sain ohjeet kuinka voin tilata koristeet uudestaan mutta en jaksa 2 euron jutuista alkaa vääntää.
Mutkia matkaan voi toki aiheuttaa juuri se että kyseessä on ulkomaalainen yritys ja tilaukset tapahtuvat viiveellä. Itse olen tyytyväinen, mutta voihan toki sekaannuksia sattua.
Malttia mukaan! Sama pätee aina kun tilaa ulkomailta tavaraa.- lahjoitit
lahjoitit siis heille sen 2 euroa tavarasta, jota et saanut?
- Heidi79
Olen myös tehnyt yhden tilauksen kyseisestä paikasta ja kaikki meni hyvin. Sain tuotteet (kakki tilaamani) viikossa. Tein tilauksen keskiviikkona, perjantaina tuli sähköpostiini ilmoitus että rahat ovat saapuneet heidän tililleen ja paketti tuotiin minulle kotiin seuraavana keskiviikkona. En ole kovin kokenut kynsiasioissa, mutta olen ollut tyytyväinen tuotteisiin.
Suosittelen =)
- mutta selvittiin
Itse olen tilannut kaksi kertaa, joista 1. kerta meni ok. Maksoin silloin pankkisiirrolla (sepa-maksu) ja paketti tuli noin 2-3 viikkoa tilauksesta. Yksi tuote oli jäänyt pois, ja kuten joku toinenkin tällä kertoi, paketin mukana tuli ohjeet miten saada rahat takaisin. Liike palautti rahat suoraan pankkitilille kun olin ilmoittanut numeron heille.
Toisen kerran tilatessa sain viallisen tuotteen (kynsipora) ja siitä saikin sitten vääntää kättä ennen kuin asia selvisi. Siinä vaiheessa kun uhkailin ottaa yhteyttä Suomen tai EU kuluttaja-asiamieheen alkoi tapahtua, joten pienellä uhkailulla selvittiin tästäkin. :)
Sain uuden korvaavaan tuotteen viallisen tilalle, sekä rahat takisin postimaksuista kun lähetin viallisen heille. - kettu.
Laitoin tilauksen menemään viikko sitten maanantaina, maksoin PayPalilla. Tilauksessa oli n. 160€ edestä tuotteita, geeliä, tarvikkeita... Tiedustelin suomeksi s-postilla toimitusaikaa, kun sivuilla ei siitä mitään mainintaa ollut. Lupasivat 7-10pv.
Eilen eli keskiviikkona tuli saapumisilmoitus, eli pkt oli perillä tiistaina. Hain paketin postista, kaikki tilaamani tuotteet löytyi ja hyvin pakattuina. Geelit on vielä testaamatta, mutta toimituksesta ja asiakaspalvelusta ei ainakaan pahaa sanottavaa ole. - hann**
Tilasin kyseisestä paikasta kerran noin 100 e tilauksen. Yhtenä tilattavista oli tarjouksessa ollut banaaniviila setti 100kpl maksoi 10e, no tottakai tilasin ne ja paljon muuta kivaa. Paketti saapui yllättävän nopeasti mutta viilojen tilasta tuli vain yksi, eli maksoin yhdestä banaaniviilasta 10e,,,
kuukauden ajan koitin ottaa yhteyttä ja käskin palauttamaan rahani koskaan kuitenkaan niitä saamatta takaisin.
Valitsen itse tästä eteenpäin luetettavamman Suomalaisen sivuston josta tilaan....:( - Apoicatar
Tilasin itse hetki sitten tuolta tavaraa. Paketti tuli suoraan kotiovelle eikä tainnut mennä kun viikko toimituksessa. Olen ollut tyytyväinen tarvikkeisiin :-)
- kynsikäs
Tilaus, maksaminen, toimitusaika, toimituksen kunto, kaikki sujui mallikkaasti eikä ole pahaa sanaa sanottavana. Tilasin aloittelijan peruspakkauksen, missä oli valtavasti turhaa ja tarpeetonta tavaraa (järkyttävät kynsileikkurit kondorikotkien tarpeisiin, valtava rulla höttöistä selluloosaa sekä suuri pakkaus kotkankynsiä), mutta silti tuli huomattavasti edullisemmaksi kuin ostaa Suomesta vain tarvitsemani tuotteet.
Miinusta annan käyttöohjelappuselle, joka oli aivan järkyttävää siansaksaa. Luulisi englannin olevan sen verran yleinen kieli, että kannattaisi panostaa oikeaan tulkkiin eikä tyytyä googlen käännöskoneeseen. Eli ota muuta kautta selville miten toimit ellei ala ole tuttua entuudestaan.- apua kaipaava
joku...tilasin just tuolta eurodiscountilta kynsitarvikkeita. maksun otin tilisiirtona. sain sähköpostiin ymmärtääkseni sen tilausvahvistukse missä oli kuvat tilaamistani tuotteista, hinnat, ohjeet kauppojen perumiseen...tietoja myyjästä jne. pitääkö mun odottaa vielä jotain semmoista kirjettä missä on ohjeet maksamiseen kun ei tässä eirkseen ollut maksuohjeita, tilinumerot kyllä oli, mutta ei viitenumeroita tai mitä pitää viestikenttään kirjoittaa. Liikkeen nettisivuilla oli että firman työntekijät lähettävät minulle vielä postia tilauksesta... Ihan hirveää ku en ymmärrä yhtään mitä nyt pittää tehä. yritin jo noilla tarvittavilla tiedoilla maksaa tilaustani ullkomaan maksuna ja se olisi kai onnistunutkin mutta en uskaltanut sitten arvailla että laitanko viestiekenttään tilauksen numeron vai mitä kun ei viitenumeroakaan voinut laittaa kun ei sitä ole...
auttakaa... - kynsikäs
apua kaipaava kirjoitti:
joku...tilasin just tuolta eurodiscountilta kynsitarvikkeita. maksun otin tilisiirtona. sain sähköpostiin ymmärtääkseni sen tilausvahvistukse missä oli kuvat tilaamistani tuotteista, hinnat, ohjeet kauppojen perumiseen...tietoja myyjästä jne. pitääkö mun odottaa vielä jotain semmoista kirjettä missä on ohjeet maksamiseen kun ei tässä eirkseen ollut maksuohjeita, tilinumerot kyllä oli, mutta ei viitenumeroita tai mitä pitää viestikenttään kirjoittaa. Liikkeen nettisivuilla oli että firman työntekijät lähettävät minulle vielä postia tilauksesta... Ihan hirveää ku en ymmärrä yhtään mitä nyt pittää tehä. yritin jo noilla tarvittavilla tiedoilla maksaa tilaustani ullkomaan maksuna ja se olisi kai onnistunutkin mutta en uskaltanut sitten arvailla että laitanko viestiekenttään tilauksen numeron vai mitä kun ei viitenumeroakaan voinut laittaa kun ei sitä ole...
auttakaa...saamasi sähköposti, siinä pitäiis olla kaikki informaatio, pankin ja yrityksen kansainväliset tunnukset, viitetiedot yms.
- apua kaipaava
kynsikäs kirjoitti:
saamasi sähköposti, siinä pitäiis olla kaikki informaatio, pankin ja yrityksen kansainväliset tunnukset, viitetiedot yms.
EIpä siinä ollu viitetietoja siinä postissa, ainoastaan pankin tiedot, yrityksen tilinumerot maksettaessa saksasta ja ulkomailta. maksoin kuitenki, saa nähä menikö kankkulan kaivoon rahat, mutta jos meni niin sitte meni...Viitteeksi laitoin mm. tilauksen numeron.
- apua kaipaava
Näinhän se on, turvallisempaa se olisikin niin, sitä kuitenkin on vasta-alkaja ja haluaa halvalla päästä alussa. Mutta kiitos vinkistä , http://www.jtcosmetics.fi/index.php kävin katsastamassa tarjonnan, ja tosiaan vähän saattaa olla kallliimpi mutta kotimainen. Sitä kun ei ole ennen tilaillut niin ei ihan kaikkia nettikauppoja edes tiedä.
- kynsikäs
apua kaipaava kirjoitti:
Näinhän se on, turvallisempaa se olisikin niin, sitä kuitenkin on vasta-alkaja ja haluaa halvalla päästä alussa. Mutta kiitos vinkistä , http://www.jtcosmetics.fi/index.php kävin katsastamassa tarjonnan, ja tosiaan vähän saattaa olla kallliimpi mutta kotimainen. Sitä kun ei ole ennen tilaillut niin ei ihan kaikkia nettikauppoja edes tiedä.
sieltä lainkaan perustuotteita - käynti optikolla vai missä vika?
- KK
kynsikäs kirjoitti:
Mulla on seisonu rahat Eurodiscountilla 31.3.2010 lähtien ja minkäänlaista vahvistusta rahojen perille menosta en ole saanut, enkä tietenkään tilaamia tuotteitakaan! Tilauksen arvo on yli 160€. Kysyisinkin nyt teiltä, jotka ootte joutuneet ottamaan yhteyttä kyseiseen firmaan, että kuinka te siinä onnistuitte? Mun sähköpostit tulee bumerangina takaisin ja heidän sivujen kautta mitä palautetta oon laittanu, ni yhteenkään ei oo kukaan vastannu.
Itse arvelin ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, jos ei kohta mitn tapahdu. Jotkut puhuvat pitkistä toimitusajoista, mutta mikä se pitkä sitten kenelläkin on ollut? Mun eka tilaus tuli tasan 2vko:ssa ja sillon sain vahvistuksen sähköpostiin rahojen perille menosta ja paketin lähtemisestä. Ja tuosta maksusta, viitenumeroa ei oo heillä, vaan viestikenttään pitää laittaa asiakasnro ja tilausnro. Niin ainakin mun tilausvahvistuksessa lukee. - KK
KK kirjoitti:
Mulla on seisonu rahat Eurodiscountilla 31.3.2010 lähtien ja minkäänlaista vahvistusta rahojen perille menosta en ole saanut, enkä tietenkään tilaamia tuotteitakaan! Tilauksen arvo on yli 160€. Kysyisinkin nyt teiltä, jotka ootte joutuneet ottamaan yhteyttä kyseiseen firmaan, että kuinka te siinä onnistuitte? Mun sähköpostit tulee bumerangina takaisin ja heidän sivujen kautta mitä palautetta oon laittanu, ni yhteenkään ei oo kukaan vastannu.
Itse arvelin ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, jos ei kohta mitn tapahdu. Jotkut puhuvat pitkistä toimitusajoista, mutta mikä se pitkä sitten kenelläkin on ollut? Mun eka tilaus tuli tasan 2vko:ssa ja sillon sain vahvistuksen sähköpostiin rahojen perille menosta ja paketin lähtemisestä. Ja tuosta maksusta, viitenumeroa ei oo heillä, vaan viestikenttään pitää laittaa asiakasnro ja tilausnro. Niin ainakin mun tilausvahvistuksessa lukee.Tänään varmistus sähköpostiin...eli 3vkoa...millonkahan paketti sitten saapuu
- apua kaipaava
KK kirjoitti:
Tänään varmistus sähköpostiin...eli 3vkoa...millonkahan paketti sitten saapuu
Ahaa....saa nähdä kauanko minä joudun odottelemaan...Olen lähettänyt sinne nyt kahdesta eri sähköpostiosoitteestani sähköpostia, toinen tuli bumerangina takaisin ja toinen ilmeisesti meni avaruuteen tai sitten perille ja kaupan sivuilta laittanut kolme viestiä...jospa johonkin vastataan tai sitten odottelen loppuelämän tai sen kolme viikkoa.
- apua kaipaava
kynsikäs kirjoitti:
Ei löytynyt kyllä kuin siveltimiä, tyhjiä purkkeja jne, ei geelejä tms..eli optikko ei ole tarpeen, tai sitten mennään molemmat sinne optikolle :). Tein kyllä tilauksen jtcosmeticsille, saa nähdä onko siellä parempi palvelu entä tuolla eurodiscountilla...
- apua kaipaava
apua kaipaava kirjoitti:
Ei löytynyt kyllä kuin siveltimiä, tyhjiä purkkeja jne, ei geelejä tms..eli optikko ei ole tarpeen, tai sitten mennään molemmat sinne optikolle :). Tein kyllä tilauksen jtcosmeticsille, saa nähdä onko siellä parempi palvelu entä tuolla eurodiscountilla...
Näköjään piti useampaan otteeseen kovistella ennen ku jotain kuulu. ongelmana vaan että vastasivat saksaksi ja en ymmärrä sanaakaan saksaa, pitänee ruveta kääntämään nettisanakirjan kans että mitä tarkottavat.
- lila__
apua kaipaava kirjoitti:
toimituskulujen kanssa eipä paljoakaan halvemmaksi tule vaikka suomesta JT-Cosmeticsista tilaisi...ja ainaskin saa tuotteet nopeesti käyttöön.
- ekaa kertaa tilannut
apua kaipaava kirjoitti:
auttakaa...Google on mm oiva apuväline ulkomaan maksujen kanssa, sieltä itsekkin ongin tietoon että viestiin laitetaaan aina paikan tiedot, eli paikan nimi ja osoite. Yleensä viite löytyy sähköpostista englannin kielellä ja muistaakseni tilinumerojen yhteydessä. Kaikki nämä osoitetiedot löytyy eurodiscountin sivulta. Onhan noi sivut sekavat, itsekkään ei meinannut onnistua mutta onneksi omistan Siskon joka hoksasi tämän.
- -
lila__ kirjoitti:
toimituskulujen kanssa eipä paljoakaan halvemmaksi tule vaikka suomesta JT-Cosmeticsista tilaisi...ja ainaskin saa tuotteet nopeesti käyttöön.
MIssä perusjutut ei löydy perusgeelejä yms?
- Maipa76
apua kaipaava kirjoitti:
auttakaa...Hoidin homman niin, että maksoin tilauksen verkkopankissa ilman viitettä ja laitoin viestikenttään asiakasnumeron, tilausnumeron sekä tilauspäivän. Lähetin asiakaspalveluun viestin, että tilaus on maksettu ja liitin pdf-kuitin sähköpostiin. Sain samana päivänä vastauksen suomeksi, että tilaus lähtee minulle heti kun suoritus näkyy heillä. Tänään DHL toi paketin; 40 purkkia glittereitä ja kynsikoristeita. Hyvin toimii!! :)
- Heleena AAA
KK kirjoitti:
Itse arvelin ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, jos ei kohta mitn tapahdu. Jotkut puhuvat pitkistä toimitusajoista, mutta mikä se pitkä sitten kenelläkin on ollut? Mun eka tilaus tuli tasan 2vko:ssa ja sillon sain vahvistuksen sähköpostiin rahojen perille menosta ja paketin lähtemisestä. Ja tuosta maksusta, viitenumeroa ei oo heillä, vaan viestikenttään pitää laittaa asiakasnro ja tilausnro. Niin ainakin mun tilausvahvistuksessa lukee.Ottakaa yhteyttä euroopan kuluttajavirastoon ja he hoitavat jos on epäselvyyksiä firman kanssa. Minua on tämä firma laiminlyönyt jo useasti ja vaikka milllätavoin, mutta kun laittaa asian hoitoon niin kyllä se hoituu. Enää en tee muuta kuin pieniä tilauksia sillä senverran epävarmaa se on.
- epäluuloinen
tilasimpa melkein 2 viikkoa sitten tuolta euro discountilta. eikä ole mitään kuulunut, ei edes paketin seurantakoodia. saapa nähdä tuleeko sieltä mitään pakettia ollenkaan..
- ennen apua kaipaava
Minä odotin viikon tietoa siitä että maksu oli mennyt perille, eli tuli tilausvahvistus, saksaksi siis. Ja tästä tasan viikko niin paketti tuli kotiovelle.Mukana paketissa oli vielä kiitoksena tilauksesta ylimääräinen kynsiviila.
- neitinopsa
Itse olen tilannut kolme kertaa 100-200e paketteja. Maksamisesta paketti on ollut ovella kahden viikon sisään.
Ei ole kauheasti kokemusta muista geeleistä ja teen vain omaksi ja kavereiden huviksi, mutta ovat kyllä kestäneet ihan hyvin. Tuntuu kyllä, että osa geeleistä olisi liian valuvia. Esim. ranskista tehdessä geeli alkaa valua painovoiman vaikutuksesta sivuille ja muutenkin vetäytyä hassusti :o En tiedä sitten onko normaalia?- glarsihhh
Itse tilasin kyseisestä paikasta geelinesteitä, lakkoja yms, ja tilaus tuli puolessatoista viikossa, eli aika nopeasti.
Maksaminen yms oli helppoa paypalilla.
Kaikki muu oli onnistunutta, paitsi yksi purkki oli jotenkin tahmea ympäriltä, ilmeisesti vuotanut. Kaikki muut tuotteet oli ok, ja toimivat hyvin. Oikeastaan ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä paikasta. - Ansu57
glarsihhh kirjoitti:
Itse tilasin kyseisestä paikasta geelinesteitä, lakkoja yms, ja tilaus tuli puolessatoista viikossa, eli aika nopeasti.
Maksaminen yms oli helppoa paypalilla.
Kaikki muu oli onnistunutta, paitsi yksi purkki oli jotenkin tahmea ympäriltä, ilmeisesti vuotanut. Kaikki muut tuotteet oli ok, ja toimivat hyvin. Oikeastaan ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä paikasta.Millaiset toimituskulut ko. paikassa on? Onko kiinteät vai tuleeko tuotteiden lukumäärän mukaan?
- runola
Ansu57 kirjoitti:
Millaiset toimituskulut ko. paikassa on? Onko kiinteät vai tuleeko tuotteiden lukumäärän mukaan?
Mulla ei oo ollu ongelmaa kuin kerran ja neljästi ainakin oon tilannu. mut rahat sain takas ihan niide ohjeiden mukaan kun muutama tuote puuttui. Mutta kannattaa tehä näin olen laittanut aina sähköpostin englanniksi ja pyytänyt suomeksi tai englanniksi vastaamaan ja hyvin on toiminut. Sitten lisäksi kun teen tilauksen kirjoitan englanniksi tilauksen loppuun että toivon että lähetätte paketin vasta kun kaikki tilaamani tuotteet ovat siinä. Täten mitään ei jää puuttumaan eikä rahat mee hukkaan vaiks sitten kauemmin kestäiskin. Sekin vaikuttaa paketin saapumiseen koska tekee tilauksen koska pitäää huomioida se että paketit eivät välttämättä kulje viikonloppuna. Ja maksaessa kaikki iban koodit sun muut täytyy olla hyvin tarkasti.
- -jen-ska-
runola kirjoitti:
Mulla ei oo ollu ongelmaa kuin kerran ja neljästi ainakin oon tilannu. mut rahat sain takas ihan niide ohjeiden mukaan kun muutama tuote puuttui. Mutta kannattaa tehä näin olen laittanut aina sähköpostin englanniksi ja pyytänyt suomeksi tai englanniksi vastaamaan ja hyvin on toiminut. Sitten lisäksi kun teen tilauksen kirjoitan englanniksi tilauksen loppuun että toivon että lähetätte paketin vasta kun kaikki tilaamani tuotteet ovat siinä. Täten mitään ei jää puuttumaan eikä rahat mee hukkaan vaiks sitten kauemmin kestäiskin. Sekin vaikuttaa paketin saapumiseen koska tekee tilauksen koska pitäää huomioida se että paketit eivät välttämättä kulje viikonloppuna. Ja maksaessa kaikki iban koodit sun muut täytyy olla hyvin tarkasti.
tilasin 26.9. Maksoin heti samana päivänä ulkomaanmaksuna ja laitoin kaikki mahdolliset tiedot mitä vaan löysin. Tilausvahvistus tuli 1.9. Paketti saapui ovelle 6.9. Ihan tyytyväinen olin toimituksen nopeuteen. Olin kyllä ensin vähän epävarma, kun ei meinannut kuulua mitään. Varmaan tilaan uudestaan lähiaikoina. :)
- -jen-ska-
Ansu57 kirjoitti:
Millaiset toimituskulut ko. paikassa on? Onko kiinteät vai tuleeko tuotteiden lukumäärän mukaan?
Muistaakseni 1 kiloon asti n.11e ja 3 kiloon asti n.13e. Eli painon mukaan. Kaikissa tuotteissa kerrotaan erikseen paino.
- hämmentynyt??
mitenkäs oletta maksaneet ton maksun?? tuli sähköpostiin jonkin moinen vahvistus niin laitetaanko se maksu "koodit ulkomaan pankkisiirrolle" mukaan..??en ymmärrä!laitoin maksun payment advance mukaan joka mielestä tarkoittaa maksua etukäteen vaikka s.postissa lukee laskutusosoite....
- -JLAH-
Jostain viestistä löytyi heiden IBAN ja BIC numerot, joilla maksun voi tehdä. Itse tosin piti ensimmäisellä kerralla kysyä asiakaspalvelusta, kun ei ihan heti hahmottunut mitä/miten/milloin.. Pyysivät vielä tilaunumeron maksuun mukaan, ja varmuuden vuoksi kuitin spostilla. Loppujen lopuksi kaikki toimi vallan kiitettävästi..
- u
-JLAH- kirjoitti:
Jostain viestistä löytyi heiden IBAN ja BIC numerot, joilla maksun voi tehdä. Itse tosin piti ensimmäisellä kerralla kysyä asiakaspalvelusta, kun ei ihan heti hahmottunut mitä/miten/milloin.. Pyysivät vielä tilaunumeron maksuun mukaan, ja varmuuden vuoksi kuitin spostilla. Loppujen lopuksi kaikki toimi vallan kiitettävästi..
Voiko tuolta tilata vaikkei ammattilainen olisikaan?
- markk1
u kirjoitti:
Voiko tuolta tilata vaikkei ammattilainen olisikaan?
Voi, ite just odottelen pakettia
- quqel
markk1 kirjoitti:
Voi, ite just odottelen pakettia
Ite tilasin noin 150€ reilu 2kk sitten ja olen maksanut tuotteet jne. mutta tavaroita ei vain näy ja paikkaan ei saa mitään yhteyttä. Sähköpostit ei mene perille ja palautetta ei pysty laittamaan nettisivun kautte! Itse kyllä suosin tästä lähtien kotimaisia paikkoja niin saa rahoilleenki vastinetta!
- kyns+
quqel kirjoitti:
Ite tilasin noin 150€ reilu 2kk sitten ja olen maksanut tuotteet jne. mutta tavaroita ei vain näy ja paikkaan ei saa mitään yhteyttä. Sähköpostit ei mene perille ja palautetta ei pysty laittamaan nettisivun kautte! Itse kyllä suosin tästä lähtien kotimaisia paikkoja niin saa rahoilleenki vastinetta!
[email protected] niin he ainakin tuosta vastasivat. Kokeilin eka spostis tulleeseen osoitteeseen, mutta siihen ei onnistunut, mutta tuohon onnistu. Kolmantena arkipäivänä tuli vahvistus maksun vastaanotosta ja neljäntenä päivänä oli kuljetuksessa, ens viikolla luultavasti tulee minun tilaukseni.
- tyytyväinen12
quqel kirjoitti:
Jos pakettia ei kuulu, kannattaa ottaa yhteyttä DHL:ään, sillä he toimittavat tavarat kotiovelle. Mikäli et ole kotona juuri silloin tavara palautuu johonkin "varikolle". eivät soittele et ootkos nyt kotosalla.. Itse löysin pakettini sillä tavalla.
- myös tyytyväinen
tyytyväinen12 kirjoitti:
Jos pakettia ei kuulu, kannattaa ottaa yhteyttä DHL:ään, sillä he toimittavat tavarat kotiovelle. Mikäli et ole kotona juuri silloin tavara palautuu johonkin "varikolle". eivät soittele et ootkos nyt kotosalla.. Itse löysin pakettini sillä tavalla.
Posti kuljettaa Suomen päässä paketin perille ei DHL. DHL toimittaa vain Saksasta Suomeen. Lähipostiin paketti menee jos ei kotiin tule :)
- myös tyytyväinen
myös tyytyväinen kirjoitti:
Posti kuljettaa Suomen päässä paketin perille ei DHL. DHL toimittaa vain Saksasta Suomeen. Lähipostiin paketti menee jos ei kotiin tule :)
Tilasin äskettäin ja kyllä vaan sen paketin toi DHL. Soittivat ensin, että onko joku vastaanottamassa. Sähköpostissa sai seurantakoodin, jolla näki missä paketti menee.
- todella tyytyväinen!
Todella nopeaa toimintaa!! Tein tilaukseni viikko sitten pe ja maksoin tilauksen vasta myöhemmin tämän viikon ti verkkopankissa tilinsiirrolla. Tänään tuli ilmoitus, että rahat ovat tulleet tilille ja, että paketti on laitettu menemään eteenpäin. Veikkaisin paketin saapuvan ma ovelleni eli alle viikossa maksun lähdettyä. Olen todella tyytyväinen ja aioin jatkossakin tilata Nail art design euro discountista lisää geelikynsitarvikkeita :)
- häh?
Pankkisiirrot Saksassa: Deutsche Bank
Pankin koodi: 395 700 24
Tili nro.: 8 11 61 21
HUOM!
KOODIT ULKOMAAN PANKKISIIRROILLE:
IBAN-koodi: DE67 3957 0024 0811 6121 00
BIC-koodi: DEUTDEDB395
WEEE-Reg.Nr.: DE 32422312
tilasin tänään ite ekaa kertaa ja kyllä vähän jännittää että tuleeko sieltä niitä tuotteita ja jos tulee niin millon. tarvii vaan toivoo nyt parasta. oon melko yksinkertanen tällasissa asioissa niin saa nyt nähdä. :) maksoin tilisiirrolla, niin toivottavasti laitoin kaikki tarvittavat tiedot sinne oikein...
- tilannutmonesti
Minä ja monet ystäväni olemme tilanneet useita kertoja. Koskaan ei mitään ongelmia. Olemme kyllä käyttäneet PayPalia, joten voisiko olla vaikutusta sillä...
- Ei enää
Mä tilasin kans kyseisestä paikasta aloitussetin tammikuun alussa. Paketti tulikin nopeasti perille, ihan kotiin asti tuotiin. Pettymys olikin suuri kun avasin paketin, sieltä puuttui uv-uuni. Koitin ottaa yhteyttä, mutta ei sieltä vastattu pitkään aikaan mitään. Lopulta, monen sähköpostiviestin ja puhelinsoiton jälkeen mulle vastattiin ja he lupasivat selvittää asiaa. Muutaman viikon päästä mulle ilmoitettiin, että kyllä uuni on pakattu mukaan. Ja se siitä sitten, turha valittaa enempää. Mutta minähän valitin. Tilauksen maksoin silloin Visalla ja lopulta otin luottokuntaan yhteyttä. He neuvoivat tekemään selvityspyynnön luottokuntaan. Kun sieltä sitten lähetettiin palautetta firmalle, niin lopulta sain uuninkin, 3 kuukauden odottelun jälkeen. Olipas viimenen kerta kun tilaan sieltä mitään.
- piscesai
Nyt sitten minäkin päätin kokeilla ja tilata ja tilasinkin jo... sitä vain mietin jos kotiovelle tuovat, niin mitä tapahtuu jos ei ole kotona? Yleensä vasta viiden jälkeen ollaan kotona, niin se vaan askarruttaa, että käykö sit oven takana parikin kertaa, vai miten toimii?
- clous
Mä olen kanssa tilannu tosi usein eikä koskaan ole ollu ongelmia. Kerran lähetyksestä puuttui laukku jonka olin tilannu, mutta soitin suoraan DHL:lle ja sieltä todettiin että kyseinen paketti oli jääny heiltä vahingossa Turkuun. Laukku saapuikin seuraavana päivänä. Oon kanssa käyttäny aina PayPalia ja homma on toiminu...
- Tesezu
Suosittelen tutustumaan tähän kauppaan, joka on kaiken lisäksi supi suomalainen. Asiakaspalautteet kertovat puolestaan. Itse olen kuullut vain pelkkää positiivista.
http://www.jtcosmetics.fi/ - tyytyväinen ostaja
JT cosmetics melko pitkälti myy uudelleen triplahintaan noita euro nailsin tuotteita, jotain muualtakin tilattuja on :D
Mä olen monesti tilannut euro nailsilta ja kaikki on toiminu hyvin. Joskus on tuotteita puuttunut tilauksesta kun olen maksanut ennakkoon tilille ja tavarat varastosta varataan vasta maksun saavuttua tilauksen käsittelyn yhteydessä. Laitoin sähköpostia, että olen maksanut liikaa, ja tarjottiin rahojen palautusta tai hyvitystä uuden oston yhteydessä.
Totta kai käytin tekosyyn tilata lisää.
Tuotteista olen tykännyt, vylet nailsin geelit on tosi hyvälaatuisia ja värigeelit tosi peittäviä, euronailsin omat vaatii hieman kokemusta laittamisessa mutta pysyy tosi hyvin. Monet asiakkaat on kiitellyt, että on parhaiten pysyvää geeliä, mitä heillä on ikinä ollut. Euro nailsin geelit on kovetettuinaki aika joustavia, mikä sit sopii omaan kynsilaatuun tai ei. Paksumpiakin geelejä löytyy (esim. thick viscous 2-phase gel) jotka on sitten tukevampia eikä valu.
Euro Nails on iso tukkumyyjä ja välillä näiden satasen parin sadan yksittäistuotteiden tilausten kanssa saa hieman vääntää, ihan hyvin kaikki päätyy kun on itse joustava ja kohtelias palautteessaan.
Euro Nailshan myy isoja eriä uudelleen purkitettavaksi. Ois ihan mielenkiintoista tietää, kuinka moni eurooppalainen 'merkkigeeli' on oikeesti tuota samaa kamaa :D - CC
En minäkään tuolta suomalaisesta paikasta tilaa mitään. Ihan vain siksi, että heidän oma mainostuksensa täällä ärsyttää. Jotenkin tuntuu epätoivoiselta, kun pitää tulla keskustelupalstoille mainostamaan?
Kaikkein eniten olen tilannut ebaysta.... lakkoja, koristeita ja tarvikkeita. Geelit tilaan Tallinnasta.
Olen tilannut NEDistä, ja kyllä siellä kaikki on pelannut ok. Suht. uusi lamppu meni rikki, mutta siinä oli takuu ja lähettivät uuden. - Suosittelen
Tänää tuli paketti Nail Desing Euro Discountista.Loisto palvelu!Samana päivänä tuli sähköpostiin vahvistus paketti tuli viikossa.Ihanat tuotteet tosi edullisia.Korttimaksu helppoa ja vaivatonta.
- kynsifriikki
CC muutkin :)! Mistä tallinnasta tilaat geelisi? Moni tuntuu sieltä tilaavan, mutta en oo onnistunut ite löytämään :( Mä tilasin ensin tuolta NDED:ltä, ihan ok kotikäyttöön ja nyt muutaman kerran tilannu cesarilta. Jälkimmäisessä ärsyttää vaan nuo hinnat tuhottoman paljon.
- ---minni---
Mereneidistä Tallinnasta olen tilannut geelejä ja lähes kaikki muutkin kynsituotteeni, loistavia ammattilaistason tuotteita!
- zikzak
Kuinka nopeasti he toimittavat? Entä paljon postikulut?
- ---minni---
vajaassa parissa viikossa tulee paketti ja postikulut on vajaat parikymppiä. ebaysta tilasin young nailsin geeliä, tuli viikossa ja erinomainen merkki sekin, ammatilaistuote! kannattaa tutustua, esim. you tubessa paljon tutoriaaleja kyseiseltä merkiltä...
- naildesingasiakas
Olen vakioasiakas ja täytyy sanoa, että suomalaiset saisivat ottaa mallia miten asiakkaita käsitellään. Kysyin ostamastani uv-valolaitteen lampuista ja hyvin asiantuntevasti neuvottiin, ettei kannata ostaa uutta vaan ostaa vain lamput.
Tuotteet ovat laatutuotteita, eräs ammattilainenkin käyttää niitä.
Hinnat on pikkaisen noussut, mutta kyllä vastaavat maksaa Suomessa moninkertaisesti. Suosittelen ja teen taas uuden tilauksen. - en voi suositella
Mä olin kans aluksi tosi happy happy. mut kun kynsipora ei toiminut sain nopeasti palautuslomakkee ja uusi tuotekin toimitettiin suht nopsaan. se oli kuitenkin myös vaillinen, ihan selkeesti rikki. ja siihen sitten loppuikin heidän asiakaspalvelunsa yhteydenpito. mitään ei ole kuulunut sen jälkeen kun ilmoitin etten hyväksy rikkinäistä tavaraa vaan haluaisin uudelleen palautuslomakkeen. että siihen rapis heidän imagonsa mun silmissä. muutenkin ainakin akryylikama on aika heikkoa. nesteitä en käyttäisi ollenkaan. pulverit toimivat ihan ok kunnollisen monomerin kanssa mutta kun tilaat uudestaan suosikkiväriäsi se saattaakin olla ihan erisävyinen kuin edeltäjänsä eli varmaan myyvät jotain kakkos laatua mitä ei muuten voida myydä missään. en tilaisi jollei ole valmis ottamaan takkiin viallisen tuotteen kanssa. itellä aika iso raha kankkulan kaivoon!
- Sherona
Kannattaa soitella DHL:lle, jos pakettia ei kuulu. Itselleni kävi niin, että olivat kerran käyneet oven takana kun en ollut kotona, eivät jättäneet mitään lappua tms, ja olivat sen jälkeen palauttaneet paketin lähettäjälle ja todenneet, että vastaanottajaa ei tavoitettu... Itse en siis edes tiennyt että olivat käyneet.
- discusted..
sori nyt vaan mut se että tajuaa että lampusta voi vaihtaa lampun ostamatta uutta vekotinta ei paljon älliä vaadi. vai heitetäänkö teillä keittiön tai olkkarin lamppu roskiin kun se hehkulamppu tai mikä energiasäästölamppu sieltä kaipaa vaihtoa? ompa erikoinen määritelmä kynsiammattilaiselle. mun nielestä vaaditaan kyllä muutakin kuin lampun vaihtamis taitoja. jos joku "ammattilainen" lähtis mulle tekemään kynsiä ndedin kamoilla ni mä kyllä vaihtaisin paikkaa vällittömästi. sen verran oon päässyt niitä kokeilemaan että ihan omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa. ihan jo niiden työvälineet on ihan tylsiä! mut jos se riittää että joku näyttää ulospäin samalle ni go ahead. mut älä viitti ees puhuu ammattilais kynsimuotoilusta samassa yhteydessä. et selvästikään erota mikä niiden ero on. menehän kauneusmessuille nyt helsinkiin tän kuun lopulla niin näet miten oikeat ammattilaiset toimivat. suosittelen muillekin epäilijöille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789