paljon maksaa permanentti?

kiharat haluan..

Paljon maksaa parturissa permis?Haluaisin kiharat ja permiksen hiuksiini mutta hinta on este.Ei kai ole hirveen kalliit?
Mulla on kerran ollut joskus aikoinaan kiharat ja ne oli aika siistit mut en muista paljon maksoi ku äiti maksoi silloin.
Onko niitä erilaisia kihara muotoja?Ja kauan siinä menee et ne laittaa ne kiharat?

8

6309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Itse kun otin muutama päivä sitten permiksen, se maksoi 75 euroa ja tehdessä meni vajaat 2 ja puoli tuntia. Riippuu todella paljon paikasta mitä maksaa! Täällä olisi hurjimmissa ääripää paikoissa maksanut 30-150 euroa. Valitsin kultaisen keskitien ja hyvä tuli!

• Celly

Satuinpa täs lukemaan näitä ja kirjotukses osu silmään sillä otatin itsekin permiksen muutama päivä sitten ja maksoi saman verran kuin olit maininnut tuossa. Onneksi olkoon jos olit tyytyväinen lopputulokseen, sillä sain samalla hinnalla omasta mielestäni pilattua hyvät hiukseni. Nyt kadun jälkeenpäin kun menin ottamaan permiksen. Olisin nyt tyytyväinen entisiin "tylsiin" suoriin hiuksiini. Katselin itse noita hintoja niin näytti olevan monessa paikassa lähelle 100 euroa permis. Missä päin otit itse permiksen? Itse Hki. Sinulle joka harkitset permanenttia niin kannattaa mennä kampaajalle jolla on tarpeeksi kokemusta ja asiantuntemusta ettet maksa turhasta!

• Anonyymi

100€

• Anonyymi

200€ pitkään hiukseen

• Anonyymi

Älkää ottako.

• Anonyymi

Mitäs se sua haittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs se sua haittaa

120€ nykyään pitkiin hiuksiin. Tekee hyvää välillä tuulettaa tylsyyteen.

• Anonyymi

Ei monetkaan parturit tee permiksiä, mutta kampaajat tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe