Olen juuri ostanut 7.625 laudan itselleni ja nyt tuli sellanen tunne et se ei oo sopiva. Oon 16v tyttö, joten jalankokoni on vain 38. Lauta on aika paksu, eikä kickflip onnistu ( ollie ja nollie onnistuu). Onko lautojen paksuudessa muutenkaan eroa? Ostin laudan intersportista, vaikka oli tarkoitus ostaa lauta Real Deal-liikkeestä. Onko aihetta ostaa uusi lauta yms..
T: Skate girl
PS. Tarvitsisin vastauksia pian, kiitos!
Skeittilauta?
9
2065
Vastaukset
- aaronalle
kannattas ostaa vaa sielt real dealista marketit ne on aika paskoja ja painavia lankkuja
- SKATEBOY
kannattas ostaa kunnon complete lauta laminasta ja suosittelen kokoa 7.75 vois oll iha hyvä lauta eik mitää nii paksuu lautaa PS.lautojen paksuudel on eroo.
- jajah
Mielellään 7.5 levee jos kengän koko 38. pienempiki saattas mennä tosin ne on aika harvinaisia ja niihin pitää sitte olla sopivat trukit.
7.625 ja 7.5 ei kyllä oo mikää kovin iso ero joten ei kannata heti ostaa uutta lautaa ja vaikka lauta on intersportista niin on se varmaa iha hyvä, jos kerta kokoki ilmotettiin, halpalaudoissa harvemmin ilmotetaan ja muistaakseni intersport myy ihan hyviä merkkejä, tosin kannattaa seuraava lauta ostaa jostai skeitti kaupasta ja pyytää että myyjä auttaa valitsemaan sopivan kokosen laudan.
Myös trukkien täytyy olla sopivan kokoset dekkiin, kapee dekki ja leveet trukit ei toimi.- jajah
Katoin äske millo tää kysymys oli laitettu, ei tainnu olla kovin nopee vastaus
- dekk
kannatais ostaa uusi dekki.
- adgeaefhga
onko cc?
- skeittipoika
intersportista saa vaa feikki lautoja ja kyl nii kickflipin saa jos osaa skeitata ja ne real dealin lauat on sitte semmosii kunnon laadukkaita lautoi niit saa sielt real dealist ja laminasta ja union fivestä ja beyondist tos oli vaa esimerkkejä. Ja näissä merkkilauois joit saa näist real dealeist nii on paljo parempi muotoki. Ja se riippuu vää merkistäki ja ei kannata ostaaa completea ne ei oo nii hyvi ku dekki(lauta) joka on ostettu eriksee =) voin luvata nää asiat ku itekki oon jo nii kauan skeitannu tiiän et multa taitookin löytyy=)
- skeitaajanpinkoroosa
Rullalauta Vihreä-Musta 78x20 cm
- pahinpainajaisesi1
Mistä te ostatte noita skeittilautoja kun en sitten löydä mistään olen tyttö ja ratsastan ja haluisin kokeilla jotain uutta mutta kun en löydä mistään hienoo ja hyvää skeittilautaa!kertokaa mist niit saa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822