häihin juhlamekko

???

Pitäisi löytää äidin häihin juhlamekko lappeenrannasta/postimyynnin kautta ja ei mikään kamalan kallis ja että vois pitää joskus muulloinkin.
Oisko ehdotuksia?

13

3985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkoa tarttee

      Mä etsin kans, nettimyynnistä tai Helsingistä. Kokoa 52-54.

      • newskin

        etsiä mekkoa on www.yoursclothing.co.uk
        Sieltä löytyy edullisesti ja nopea toimitus.


      • ???
        newskin kirjoitti:

        etsiä mekkoa on www.yoursclothing.co.uk
        Sieltä löytyy edullisesti ja nopea toimitus.

        Olisiko lisää ehdotuksia,mielellään postimyynti suomen rajojen sisäpuolelta?


      • vaikeempaa,,
        ??? kirjoitti:

        Olisiko lisää ehdotuksia,mielellään postimyynti suomen rajojen sisäpuolelta?

        ei oo tarjonta hääppönen, itellä oli täällä ketju samasta asiasta ja mekko löytyi Yours:ilta ja hyvä tulikin.
        Ei suomessa oikein ole. Misurassa on jokin lyhyt mekko.


      • ??
        vaikeempaa,, kirjoitti:

        ei oo tarjonta hääppönen, itellä oli täällä ketju samasta asiasta ja mekko löytyi Yours:ilta ja hyvä tulikin.
        Ei suomessa oikein ole. Misurassa on jokin lyhyt mekko.

        Tuntuu kyllä vaikeeta löytää yhtä mekkoa ja hirveesti on tarjolla lyhyitä mekkoja mut kun haluaisin pitemmän mekon ettei paksut pohkeet loista,etsintä jatkuu...


      • kuitenkin,,
        ?? kirjoitti:

        Tuntuu kyllä vaikeeta löytää yhtä mekkoa ja hirveesti on tarjolla lyhyitä mekkoja mut kun haluaisin pitemmän mekon ettei paksut pohkeet loista,etsintä jatkuu...

        mä tilasin tuon mekon yours:ilta ja se on kiva, bolero, huivi tms hartioille ja menoks. Mä meinaan häihin ton laittaa.

        http://www.yoursclothing.co.uk/P/Plus_Size_Fuller_Figure_Palm_Print_Chiffon_Maxi_Dress-(3436).aspx


      • bertiina
        newskin kirjoitti:

        etsiä mekkoa on www.yoursclothing.co.uk
        Sieltä löytyy edullisesti ja nopea toimitus.

        Tilasin 2 toppia YoursClothingilta,maksoin Visalla ja sain vaatteet muutamassa päivässä postiin.
        Topit oli hyvännäköisiä ja laadukkaitakin.Otin yhteyttä heihin ja sain tietää heidän toivovan lisää asiakkaita scandinaviasta.he antoivat kampanja koodin, jolla Suomalais-asiakkaat saa vielä lokakuun(2009) loppuun saakka tilauksista 15%-alennuksen tuotteiden loppusummasta.
        Lyhyesti tilausohjeet:
        valitse etusivulta ensin EURO-lippu, saat hinnat euroina.
        tutustu sivuihin ja lisää mieleiset ostoskoriin=add to bag,näet ostoskorisi sisällön.
        jos jatkat shoppailua=continue shopping tai mikäli tilaat vain 1 tuotteen ja haluat mennä kassalle,
        tärkein asia:
        keskellä on kohta Voucher Box laita tähän kohtaan isolla FINLAND vain tällä koodilla saa tuon 15%-alennusta!!!
        sen jälkeen paina checkout
        - kirjaa tietosi
        - kohtaan what would you like us to do.... valitse other ja laita post office
        -valitse maksukortti,kirjoita pyydetyt tiedot(securitycode löytyy kortin takapuolelta yleensä 3-num.sarja)
        (Visa electron käy myös, jos siihen on pankissa laitettu "Verified by Visa" -ominaisuus.)
        -hyväksy tilaus
        He tutkivat paljonko Suomesta löytyisi markkinoita ja on myös mahdollista että tulevaisuudessa saisimme heidän liikkeensä tänne Suomeen.Mutta sitä ennen, posti kuljettaa Englantilaista huippumuotia meille XL-naisille ja vielä kohtuu hinnalla, kunnes YoursClothing saadaan tänne peräpohjolaan!


    • tätimoonika1

      on aseman lähellä (tullintorilla?) joku hääasu-/juhla-asuliike, jossa isoja kokoja ja josta voi vuokratakin kaikenlaisia juhlamekkoja. en ole itse käynyt tai tutustunut heidän valikoimiin, mutta törmäsin kerran ko. liikkeeseen netissä juhla-asuja googlettaessani. tarkkaa liikesijaintia tai edes sen nimeä en muista. kokeile itse googlettaa eri hakusanoilla. ja hesassa varmastikin on vastaavanlaisia liikkeitä!

      • ??

        No nyt löyty häihin mekko ja ihan seppälästä ja oli vielä 40% alennuksessa,yks murhe vähemmän,enää ei tarvii etsiä ko kengät.


      • AnekaII

        Tullintorilla olevan liikeen nimi on Morsiusgalleria. Heillä on omat kotisivut ja voivat varmaan toimittaa pukuja myös postitse. Kantsii kysyä.


    • tilasin tuttavan häihin

      misurasta lilan paljettimekon, johon kuului myös yläosa. Ja olen todella tyytyväinen, mekko näyttää luonnossa paljon paremmalta kuin kuvassa. Asettuu päälle todella nätisti, plussaa on kangas joka ei rypisty todellakaan helposti.

    • jos vaan sinne jaksaa

      lähtä löytyy http://www.mecco.fi/ jossa pitäis olla isompaakin juhlamekkoa, jos noin hienona etsit ja Elloksellakin on kaikkee kivaa, et kandee sekin tsekata

      • simbooo

        moikka. ite oon tilannu tuolta: www.ostox.fi siellä on ihania ja isoja mekkoja juhlaan kuin juhlaan :) hinnat on jostain 50e-250e. mutta kannattaa käydä katselemassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1656
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe