Powerslide

luistimia ostamassa

Onko porukalla kokemuksia powersliden luistimista? Meinasin aloittaa kuntoilun luistelun merkeissä ja hommaamassa nytten luistimia ja sauvoja.

kiinnostaa tietää on powerslideissa jotain ns. tyyppi vikoja

Mitä olen tähän mennessä ajatellut niin powersliden phuzion 3 luistimet tuntuvat parhaalta jalassa. Olen kokeillu k2:sia ja rollerbladeja hintaluokassa n. 150 - 200 €.

Mitä mieltä porukka on yokon sauvoista?

6

3766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jts-1

      toinen kesä on menossa poweslide r4 venom 100mm luistimella..on hyvät tälläiselle sauvalykkääjälle!sopivan matala varsi antaa nilkan "liikkumatilaa" ylämäissä..

      vikoja ei ole ollut mitään..ainakaan tähän asti..vaille viistonnia on menty!

      yokon sauvat oli joskus..nyttemmin on one way enkä muuhun näe tarvetta vaihtaa!

      • c4

        Olen myös ajatellut noita Powerslide-luistimia mutta uskaltaako niitä tilata netistä. Siellä on noita kokotaulukoita sille luistinmerkille. Jos ne ovat lämpömuokattavat, niin pitäisiköhän mennä 1 numero alaspäin, mitä taulukko näyttää? Taisit onnistua oikein koon valinnassa.


      • Charmikkaankarmikas*
        c4 kirjoitti:

        Olen myös ajatellut noita Powerslide-luistimia mutta uskaltaako niitä tilata netistä. Siellä on noita kokotaulukoita sille luistinmerkille. Jos ne ovat lämpömuokattavat, niin pitäisiköhän mennä 1 numero alaspäin, mitä taulukko näyttää? Taisit onnistua oikein koon valinnassa.

        Moro
        Itselläni on kahdet Powersliden luistimet (tai toiset ostin irtokenkinä). Kokotaulukko piti meikäläisen kohdalla hienosti paikkansa. Aikaisemmat luikkarit oli K2:set ja käytön jäljiltä ne alkoivat "hölskymään" jaloissa. Mittailin sitten jälkaterän pituuden parilla viivaimella ja tuloksena oli numeroa pienempi koko kuin K2:ssa. Ukkovarpaan päähän jäi 3 milliä varaa (eli löysää) ja pikkasen arvelutti että ovatko liian tiukat.

        Muutaman tonnin jälkeen voin sanoa että koko oli juuri oikea. Lämpömuokkaus ei vaikuta, ainakaan merkittävästi, tuohon ukkovarvas-kantapää-mittaan eli jos ostat numeroa liian pienet varpaat on varmasti mykkyrässä. Muokkauksella saa varren istumaan paremmin nilkan ympärille. Taisi siinä lestikin pikkasen levitä, ainakin tuntuivat kokonaisuutena paremmilta jalassa. Istuvat sen verran hyvin että saa ihan tosissaan repiä niitä jaloista pois, mutta eivät paina tai purista luistellessa.

        Olen aikaisemminkin "mainostanut" tanskamaalla olevaa netti firmaa (huon en ole maksettu mannekiini, aina näitä kysellään):

        http://www.skatepro.dk/en/

        Maksu onnistuu Visalla ja tavara tulee alle viikossa jos on hyllyssä. Itse tilailen yleensä yli 200egen tilauksia niin ei mene postikuluja. Pitävät asiakkaista huolta eli jos ei jotain löydy niin ilmoittelevat siitä sähköpostilla ja kauppojen jälkeenkin vielä kyselevät miten värkit ovat pelanneet.

        Ainiin, kun varmaan haet ihan oikeasti lämpömuovattavia, niin varmista Powersliden omilta sivuilta että ne kanssa ovat sitä. Jos luikkarissa mainitaan "skeleton konsept" niin sen luistimen "runko" eli kenkäosa saattaa olla lasikuitukomposiittia ja on aikas pirun ongelmallinen saada muotoonsa. Ihan vaan kommenttina kun itse painin semmoisen kanssa ensin ja sitten ostin ne irtokengät. Molemmat ovat kyllä kovassa käytössä.


      • Flyer
        Charmikkaankarmikas* kirjoitti:

        Moro
        Itselläni on kahdet Powersliden luistimet (tai toiset ostin irtokenkinä). Kokotaulukko piti meikäläisen kohdalla hienosti paikkansa. Aikaisemmat luikkarit oli K2:set ja käytön jäljiltä ne alkoivat "hölskymään" jaloissa. Mittailin sitten jälkaterän pituuden parilla viivaimella ja tuloksena oli numeroa pienempi koko kuin K2:ssa. Ukkovarpaan päähän jäi 3 milliä varaa (eli löysää) ja pikkasen arvelutti että ovatko liian tiukat.

        Muutaman tonnin jälkeen voin sanoa että koko oli juuri oikea. Lämpömuokkaus ei vaikuta, ainakaan merkittävästi, tuohon ukkovarvas-kantapää-mittaan eli jos ostat numeroa liian pienet varpaat on varmasti mykkyrässä. Muokkauksella saa varren istumaan paremmin nilkan ympärille. Taisi siinä lestikin pikkasen levitä, ainakin tuntuivat kokonaisuutena paremmilta jalassa. Istuvat sen verran hyvin että saa ihan tosissaan repiä niitä jaloista pois, mutta eivät paina tai purista luistellessa.

        Olen aikaisemminkin "mainostanut" tanskamaalla olevaa netti firmaa (huon en ole maksettu mannekiini, aina näitä kysellään):

        http://www.skatepro.dk/en/

        Maksu onnistuu Visalla ja tavara tulee alle viikossa jos on hyllyssä. Itse tilailen yleensä yli 200egen tilauksia niin ei mene postikuluja. Pitävät asiakkaista huolta eli jos ei jotain löydy niin ilmoittelevat siitä sähköpostilla ja kauppojen jälkeenkin vielä kyselevät miten värkit ovat pelanneet.

        Ainiin, kun varmaan haet ihan oikeasti lämpömuovattavia, niin varmista Powersliden omilta sivuilta että ne kanssa ovat sitä. Jos luikkarissa mainitaan "skeleton konsept" niin sen luistimen "runko" eli kenkäosa saattaa olla lasikuitukomposiittia ja on aikas pirun ongelmallinen saada muotoonsa. Ihan vaan kommenttina kun itse painin semmoisen kanssa ensin ja sitten ostin ne irtokengät. Molemmat ovat kyllä kovassa käytössä.

        Moi!


        Ostin juuri Powerslide Phuzion 3:t. Hyvältä tuntuvat jalkaan. Jarrupala vaan kului senttikaupalla yhdellä normaalilla lenkillä. Löytyykö mistään parempaa jarrupalaa, joka sopisi tähän luistinmalliin?


      • Flyer
        Charmikkaankarmikas* kirjoitti:

        Moro
        Itselläni on kahdet Powersliden luistimet (tai toiset ostin irtokenkinä). Kokotaulukko piti meikäläisen kohdalla hienosti paikkansa. Aikaisemmat luikkarit oli K2:set ja käytön jäljiltä ne alkoivat "hölskymään" jaloissa. Mittailin sitten jälkaterän pituuden parilla viivaimella ja tuloksena oli numeroa pienempi koko kuin K2:ssa. Ukkovarpaan päähän jäi 3 milliä varaa (eli löysää) ja pikkasen arvelutti että ovatko liian tiukat.

        Muutaman tonnin jälkeen voin sanoa että koko oli juuri oikea. Lämpömuokkaus ei vaikuta, ainakaan merkittävästi, tuohon ukkovarvas-kantapää-mittaan eli jos ostat numeroa liian pienet varpaat on varmasti mykkyrässä. Muokkauksella saa varren istumaan paremmin nilkan ympärille. Taisi siinä lestikin pikkasen levitä, ainakin tuntuivat kokonaisuutena paremmilta jalassa. Istuvat sen verran hyvin että saa ihan tosissaan repiä niitä jaloista pois, mutta eivät paina tai purista luistellessa.

        Olen aikaisemminkin "mainostanut" tanskamaalla olevaa netti firmaa (huon en ole maksettu mannekiini, aina näitä kysellään):

        http://www.skatepro.dk/en/

        Maksu onnistuu Visalla ja tavara tulee alle viikossa jos on hyllyssä. Itse tilailen yleensä yli 200egen tilauksia niin ei mene postikuluja. Pitävät asiakkaista huolta eli jos ei jotain löydy niin ilmoittelevat siitä sähköpostilla ja kauppojen jälkeenkin vielä kyselevät miten värkit ovat pelanneet.

        Ainiin, kun varmaan haet ihan oikeasti lämpömuovattavia, niin varmista Powersliden omilta sivuilta että ne kanssa ovat sitä. Jos luikkarissa mainitaan "skeleton konsept" niin sen luistimen "runko" eli kenkäosa saattaa olla lasikuitukomposiittia ja on aikas pirun ongelmallinen saada muotoonsa. Ihan vaan kommenttina kun itse painin semmoisen kanssa ensin ja sitten ostin ne irtokengät. Molemmat ovat kyllä kovassa käytössä.

        Moi!


        Ostin juuri Powerslide Phuzion 3:t. Hyvältä tuntuvat jalkaan. Jarrupala vaan kului senttikaupalla yhdellä normaalilla lenkillä. Löytyykö mistään parempaa jarrupalaa, joka sopisi tähän luistinmalliin?


      • jts-1
        Flyer kirjoitti:

        Moi!


        Ostin juuri Powerslide Phuzion 3:t. Hyvältä tuntuvat jalkaan. Jarrupala vaan kului senttikaupalla yhdellä normaalilla lenkillä. Löytyykö mistään parempaa jarrupalaa, joka sopisi tähän luistinmalliin?

        tossa on itellä vanhoja käyttämättömiä k2 ja salomonin paloja;

        välineet mattoveitsi..rautasaha..akkuporakone...

        muotoilemalla tulee ihan ok pala..ja kestävyyskin on ollut parempi kuin alkuperäisessä palassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe