Internet Explorer jää pois

...

35

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki isot valmistajat paitsi Apple sen kyllä paketoivat kiltisti mukaan. 95 % Windowseista tulee uusien koneitten mukana.

• ???

Elikkäs onko Ruutikallolla sisäpiiritietoa konevalmistajilta?
        Mistäs ne konevalmistajat Windowsin saavat?
        Onko liikaa ruutia kallossa?

• ....

• vittuilee

• ....
        vittuilee kirjoitti:

Miettikää nyt käyttistä ilman selainta. Siinä on tavantallaaja sormi suussa ja huuli pyöreänä miten selain ladataan.

Windows 7-käyttistä ilmaisselaimella?
        Mikäs sen estää?

• kuitenkin
        vittuilee kirjoitti:

Miettikää nyt käyttistä ilman selainta. Siinä on tavantallaaja sormi suussa ja huuli pyöreänä miten selain ladataan.

Tässä voi käydä silleen, että IE selain tulee maksulliseksi ohjelmaksi ja taas mikkis tekee tilin.

• kuitenkin
        vittuilee kirjoitti:

Tässä voi käydä silleen, että IE selain tulee maksulliseksi ohjelmaksi ja taas mikkis tekee tilin.

• haa.
        .... kirjoitti:

Mikäs sen estää?

7 firefoxilla. lol.

• aaloittelija
        kuitenkin kirjoitti:

..mulla on jo nyt pari ylimääräistä selainta. Sama, vaikka heti ottaisivat ie:n pois.

• joku,,,
        .... kirjoitti:

Mikäs sen estää?

se Ie ole ilmaisselain jos se tulee käyttiksen mukana?

• Riiviönrauta
        aaloittelija kirjoitti:

..mulla on jo nyt pari ylimääräistä selainta. Sama, vaikka heti ottaisivat ie:n pois.

...sinä hölmö jo itseäsi nolaamasta, kaksi päivää sitten kyselit, voiko muita selaimia asentaa vai lähteekö ie pois uuden asentamisella...

-Rr

• Riiviönrauta
        aaloittelija kirjoitti:

...sinä hölmö jo itseäsi nolaamasta, kaksi päivää sitten kyselit, voiko muita selaimia asentaa vai lähteekö ie pois uuden asentamisella...

-Rr

• aaloittelija
        Riiviönrauta kirjoitti:

-Rr

..kaksi päivää sitten en vielä tiennyt. Nyt tiedän. Mitä nolaamista siinä on?

• Riiviönrauta
        aaloittelija kirjoitti:

...etkö todella itse huomaa, miten typeriä 'neuvosi' ovat...

-Rr

• selaimet
        aaloittelija kirjoitti:

Eihän IE-selain XP:stä poistu, kai sen tiesit itsekin.

En tiedä miksi vastasin, mutta vastasin kuitenkin.

• aaloittelija
        Riiviönrauta kirjoitti:

...etkö todella itse huomaa, miten typeriä 'neuvosi' ovat...

-Rr

..että edes sinä olet täällä ´vastailemassa´fiksummin.

• niin.
        vittuilee kirjoitti:

Saahan selaimia ladattua vaikka Kotimikro lehden mukana tulevilta CD levyiltä!

• Aika vähän on perinteisesti Windowseja myyty vähittäiskaupassa, joskin Vista sukkaa niin pahasti, että Windows 7 saattaa yltää poikkeukseksi. Tietokonevalmistajat eivät voi jättää selainta pois paketistaan, joten veikattavaksi jää, onko _tietokonevalmistajalle_ Windows 7 halvempi ilman IE-selainta tai IE-selaimen kanssa. ;)

• Ananasvakuuttaja

toi on niin vitun pelleilyä, toi tollanen pakottaminen. Vaikka Microsoftia vihaankin, niin olen täysin sitä mieltä, että heillä on täysi oikeus liittää itsetekemäänsä käyttöjärjestelmäänsä ihan mitä tahansa itsetekemäänsä paskaa haluavat. Ei sitä Xploderia tarvi käyttää, jos ei halua. Hienoahan se on tarjota kaikki peruspalikat valmiina käyttiksessä. Toki M$ voisi tehdä windows version mistä on riisuttu selain, soitin, yms pois, niin saisivat HC räpeltäjät laittaa haluamansa softat sinne, eikä tarvisi valittaa valmiista vaihtoehdoista.

• alternatives

wintoosaan kiinni johtaa vaan siihen, että sitä suurin osa nettisurffaajista sitten käyttää, kun eivät muusta tiedä, joka taas johtaa siihen, että monet sivut "optimoidaan" valtaselaimelle eli IE:lle ja siitä taas saa kärsiä kaikki vaihtoehtoselainten käyttäjät.

Pelkästään hyvä asia on, että komissio jotain rotia eli rajoja määräävän markkina-aseman käytölle asettaa.

• ???mitens

sä lataa sitten selaimen tietokoneeseen jos siinä ei edes selainta ollenkaan??voi olla vähä vaikee päästä nettiin

• Riiviönrauta

...minä ainakin pääsen nettiin helposti ilman selainta ja sen selaimenkin imaisen sieltä ilman ongelmia...

-Rr

• niin,
        Riiviönrauta kirjoitti:

...minä ainakin pääsen nettiin helposti ilman selainta ja sen selaimenkin imaisen sieltä ilman ongelmia...

-Rr

mutta eipä suurelta enemmistöltä onnaa.

• juttu että...

vaikken aina MS systeemeistä pidä niin tässä tapauksessa tuen täysin rinnoin MS:ää.
      Sen verran vit**aa EU:n holhoaminen ja kaiken maailman direktiivien teko... kele, Suomenkin pitää olla viellä pokkuroimassa muotten mukana.
      Miun puolesta laittakooy seiskaan mitä lystäävät ja jättäkööt pois minkä parhaaksi katsoo.

• kohta on

kaikki käyttikset hyvin riisuttuja. Mitään ei saa paketoida mukaan mitä joku muukin tekee? Aloitetaan tai oik. jatketaan sit laskimet, kuvankatselut jne.
        Jotain järkee?

• apuuva112

oli jo aikakin että ie poistuu, voihan sen netistä ladata jos haluaa.
      Parempi että microsoft poistaa sen ja panostaa muihin osa-alueisiin. Onhan noita selaimia mm.firefox,crome,safari,opera.

Eikä luulisi olevan kovin vaikeaa hankkia uuteen koneeseen selainta, kirjastot,koulut , netti kännykkä, playstation3... kaikilla onnistuu nettiin meno ja tiedoston latauskaan ei nyt hirveesti kestä. ja paketti vain koneelle ja tadaa.

firefox rulez

• käyttö ei

näytä ainakaan viisastavan.
        Millä aloitteleva ensikoneen ja käyttiksen erikseen ostava sen selaimen hakee? Ei osaa polttaa tiedostoja, ei osaa/omista siirrettävää tallennusvälinettä, muutenkin tietotaitotaso vielä hapuilevaa. Tadaa, who's ruling what?

• sepeteuz

Voin jo nähdä miten PC-kaupoissa myydään uusia koneita esiasennetulla Windows 7:lla ja lisätarralla "Mukana myös Internet Explorer".
      Muut koneet jäävätkin myymättä - tai ehkä se 5%...

• oikeesti hei

Mitä hyötyä on ie:stä?

Kaipaako sitä ees kukaan. Enpä usko.

• yllättävän moni varmaan kaipaa.

jos selain puuttuu käyttiksestä, niin veikkaisin että iso osa peruskäyttäjistä EI EDES osaa/uskalla asentaa mitään koneelleen. eli maksavat jollekkin selaimen asentamisesta :)

kaveripiirissänikin on yllättävän paljon jumppeja, jotka eivät halua käyttää kuin ie:tä, kun ovat aina käyttäneet jne....

• jos ie
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

yllättävän moni varmaan kaipaa.

jos selain puuttuu käyttiksestä, niin veikkaisin että iso osa peruskäyttäjistä EI EDES osaa/uskalla asentaa mitään koneelleen. eli maksavat jollekkin selaimen asentamisesta :)

kaveripiirissänikin on yllättävän paljon jumppeja, jotka eivät halua käyttää kuin ie:tä, kun ovat aina käyttäneet jne....

puuttuisi windowseista ja tilalla olisi vaikkapa opera niin virusongelmatkin voisivat vähentyä,itse ainakin aion IE:n ladata jos sitä ei seiskassa valmiina ole.
        Jotenkin tuli mieleen,että windows seikasta voisi tulla samantapainen paketti ,kun ie on varutettuna seiskassa:
        http://www.designswan.com/wp-content/uploads/2008/windows/window95.jpg

• aiot
        jos ie kirjoitti:

puuttuisi windowseista ja tilalla olisi vaikkapa opera niin virusongelmatkin voisivat vähentyä,itse ainakin aion IE:n ladata jos sitä ei seiskassa valmiina ole.
        Jotenkin tuli mieleen,että windows seikasta voisi tulla samantapainen paketti ,kun ie on varutettuna seiskassa:
        http://www.designswan.com/wp-content/uploads/2008/windows/window95.jpg

Tuollaisen IE paska selaimen asentaa?IE on ihan perseestä.

• jo.

Mitä haittaa IE:stä muka on? Ei ainakaan minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia!

• ,että miksi
        jo. kirjoitti:

Mitä haittaa IE:stä muka on? Ei ainakaan minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia!

aion IE:n asentaa,niin siksi koska olen tottunut siihen ,miten sitä käytetään,se on mielestäni selkeä käyttää,eikä ole sen kanssa ollut mitään ongelmia.IE:tä olen käyttänyt versiosta 4.0 saakka.Ja minulle on aivan sama ,jos joku chrome tms. saa saman sivun ladattua sekunnin kymmenesosan aikaisemmin kuin IE.On mulla tässä konella firefox ja Opera,mutta en ole niihin kauheasti innostunut.Firefoxia käytän ainoastaan foxyproxyn kanssa katsoessani formuloita tor verkon kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4160
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2333
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2228
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      93
      2034
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1840
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1547
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      184
      1306
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1122
    Aihe