Melkein aina kun sammutan tietokoneen niin tulee seuraava virheilmoitus: "NMI: Parity Check/Memory Parity Error *** The system has halted ***" Silloin joudun pitämään sammutus nappia pohjassa niin kauan että kone sammuu. Vika ei ole muisteissa sillä ne ovat samanlaisia Kingstonin muisteja. Biossista löytyy tämmöinen asetus: Halt on all errors, joka on päällä. Pitäisikö se ottaa pois päältä? Googlettanu oon jo mutta kun muilla virheilmoitus tulee kun kone on päällä eli ei täsmää mun ongelmaan Nyt olis apu tarpeen!
Memory Parity Error
2
246
Vastaukset
jos emossa on esim neljä muistipaikkaa, nii palikat eivät tule välttämättä paikkaan 1 ja 2 vaan paikkaan 1 ja 3.
toinen muistipalikka (tai molemmat) saattavat olla viallisia. helpoin tapa testata, on kokeilla kumpaakin erikseen.
vähän huono arvailla, kun ei tiedä oletko itse koonnut koneen tms..... ja minkälaista osaa sulla on siinä.- ******
Itse olen koonnut koko koneen ja siinä on 4 Kingstonin PC3200 palikkaa neljään paikkaan.
Intel Pentium 4 3.00Ghz
HIS Radeon HD 2900 XT
4 X Kingston PC3200 DDR
Macron 400w Poweri
2 Kiintolevyä (toinen Maxtor toisen nimeä en muista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599718K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785493Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565099PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *684778- 1892288
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122199Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 901527
- 211441
- 411103