paras "tuote" jonka amerikkalainen musiikkiteollisuus
on luonut! Travoltan Saturday Night Fever löytyy ainakin tästä:http://www.veoh.com/group/superhits/offset/20
Saturday Night Fever on kappale joka ei kulu puhki. Kipaletta voi kuunnella vielä 50 vuoden päästä yhtä freshinä.
Saturday Night Fever on mielestäni
3
301
Vastaukset
- The Bee Gees
Australiassa varttuneiden brittiveljesten bändi, joka teki historiaa tuolla soundtrackilla leffan ollessa ensimmäinen elokuva, jossa koko musiikki on samalta bändiltä: The Bee Gees. Hiteiksi nousivat muutkin kuin nimibiisi, ja levy on edelleen yksi myydyimmistä soundtrack-levyistä
- mieltä.....
kanssasi. Joka kerta, kun vieläkin kuulen leffan biisejä alkaa tanssittamaan enkä ole niihin kyllästynyt. Olin 15-vuotias, kun näin leffan ja ihastuin sekä musiikkiin ja tietysti Travoltaan korviani myöten. Kävin jopa tanssikurssin, jossa opetettiin leffan tansseja..ihana nuoruusaika!!!!
- tapsa333
..mielestäni leffan koko musiikki ei ollut Beegeesiltä, vaan mukana oli musiikkia myös mm. Beethovenilta, K.C and the Sunshinelta, The Trampasilta, Cool and the Gangilta ja vielä muiltakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976