Olemme mieheni kanssa kumpikin tahollamme erottu ja nyt meillä on kukoistava parisuhde. Mutta tuo miehen suku on ihan kamala, raukat ovat kateellisia sille, että asun heidän rikkaan veljensä kanssa. Kuvittelevat, että ostan omille lapsilleni heidän veljensä rahoilla. En osta mutta sikäli ovat oikeassa, että olen ostanut kaksi asuntoa kun olen heidän rikkaan veljensä kanssa avoliitossa ja en maksa mistään mitään. Elikä ehkä ovat vähän oikeassa mutta minkä he asialle voivat? Ei noille sukulaisille kuulu miten heidän veljensä käyttää rahansa ja kuinka monta kertaa matkustamme ulkomaille. Yök, inhoan noita ihmisiä. Meille ette ole tervetulleita!!
Kateellinen miehen suku
5
1276
Vastaukset
- mutmutmutbutt
ykskaks...pfufff...kaikki katos...ukko rellesti omaisuuden niksnaks ja niin oltiin taas...omaisuutena tuulen huuhtoma per*e ja sekin kahdesta kappaleesta.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä. - Pahna
Sukulaiset todellakin voivat olla oikeita susia ja pahan ilman lintuja. Koettu on.
Kateellisia menestysestä, onnesta ja ties mistä.
Tapauksessani kuitenkaan tietyt ihmiset eivät oikeasti tunne minua, eivät tiedä elämästäni yhtään mitään: Eivät tiedä suruistani, ponnisteluistani tai mistään muustakaan, kun eivät koskaan ole olleet minusta ihmisenä kiinnostuneita. Näkevät sitten vain pinnalliset asiat ja kadehtivat niitä. Tulevat kutsumatta kylään piikittelemään, vihjailemaan, "piilovittuilemaan" ja kyttimään. Hyi!
( Tietenkään kaikki sukulaiset eivät ole tällaisia.)
Siispä pahansuopia ihmisiä en myöskään minä halua eläämääni myrkyttämään, oli se pienisieluinen tyyppi sitten sukulainen tai kuka tahansa muu tunnevammainen ilkiö.
Heti vaan sellaisille STOP-merkki! - kirjoituksestasi
päättelen etteivät avokkisi sukulaiset ihan väärässä ole.
- sivusta...
kun edelleenkään kellekään,sukulaisillekaan ei kuulu toisten asiat ja tässä kirjoituksessa olevan veljen asiat. Hän voi käyttää rahansa mihin huvittaa,vaikka tyttöystävään,vaimoon,kaveriinsa jne. Sukulaisia voi kismittää sekin,että tämä veli ei käytä rahojaan heihin. Tälläiset ääliö idiootit, voih...tälläiset taulapäät tulevat oikeasti kutsumattakin kyttäilemään ja kyräilemään.....ja heitä ei oikeasti kiinnosta tietää ihmisestä(jolle ovat kateellisia) mitään,voisivathan kuulla taas jotain itseä inhottavaa juttua,miten tämä kateuden kohde on itse omilla ansioillaan tehnyt elämästään elämisen arvoista kun nämä kyräilijät eivät tähän pysty....tälläisistä parhaiten pääsisi kai muuttamalla maasta....
- veljen sisko
Tai sitten vain tietävät miehesi rahan käytöstä menneisyydessä, ja ovat vain huolissaan taas huonosta sijoituskohteesta joka vain vetää rahaa puoleensa....
Omat ja lainarahat kun tuppaa aina menemään hiukan sekaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919