Otsahiukset sivulle

SiiliII

Olen jo vuosia taistellut saman asian kanssa: minulle sopisi loistavasti sivujakaus ja ohimolle viety pitkä otsatukka. En vaan saa sitä pysymään siellä millään. Tai tietenkin saan, jos tupeeraan sen alta rumaksi levyksi ja suikutan desin järeää lakkaa päälle. Tulos on vain kaikkea muuta kuin kaunis.

Onko niin, että lasimaista, liukasta hiusta on mahdoton saada pysymään luonnollisen näköisenä sivussa silmiltä? Onko ainoa ratkaisu se hiton pinni, joka pilaa koko idean ja näytän ihan idiootilta? =)

Vinkkejä, kampaajat (no, kampaaja ei tosin ymmärrä sitä, että kun poistun ovesta, tukka on kaikista kampaajan ponnisteluista huolimatta kymmenen metrin jälkeen pitkin naamaa) tai saman asian kanssa taistelleet!

7

3427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma..

      Kampaajat eivät tunnu ymmärtävän että muutaman minuutin kuluttua hiusten laittamisen jälkeen kampaus läsähtää ja otsatukka on päin p*ttä. Itselläni on hiukan luonnonkihara tukka. Saan sen kyllä föönattua suoraksi, mutta hetken päästä otsatukassa keskellä otsaa on vekki joka vetää otsatukan rumasti sivuun.. Vekkiä ei saa millään aisoihin. Etenki kostea ilma saa kamalaa jälkeä aikaan. Useimmiten tupeeraan tukkaa paljon ja laitan lakkaa heti kunnolla. Jälki ei ole niin kaunis kun haluaisin mutta pysyypä vekki pois ainakin hetken..

      Et ole ainut jolla on ongelmia otsatukan kanssa..

    • Kohtalontovereita

      itse olen huomannut, että ainoa tapa, jolla mulla otsatukka pysyy sivussa, on se etten harjaa sitä kuin KERRAN heti suihkun jälkeen, niin kauan että se on kuivunut muotoonsa:P :) Jos jätän kampaamatta sen heti suihkun jälkeen niin se kuivuu niin paljon että on turha yrittää saada sitä sivulle, ja vastaavasti jos korjailen sitä vähän väliä. NIIIN vaikeata...huoh...

      Viimeksi kun kävin kampaajalla ja kerroin tästä, huomasi hän, että minulla oli otsatukka kammattu väärälle puolelle ja näin pyörre pääsi tulemaan esille. Toisella puolella otsis pysyikin paremmin, mutta minusta se ei vaan sopinut minulle...

    • susannaaaa

      Minun taktiikka on käyttää suoristusrautaa! Sillä saa käännettä ja taivutettua otsatukan niin että pysyy ainakin minulla melkein koko päivän hyvin. Apuna kannattaa käyttää jtn vahvaa muotoilutuotetta, niin pysyminen parantuu :)

    • moimoimoimoimoimoi

      Kysy kampaajaltasi, voisiko hän leikata otsatukkasi sellaiseen malliin. Kysele myös, miten saisit laitettua etuhiukset käyttämällä mahdollisimman vähän lakkaa. Lakkaa täytyy silti muistaa, sillä muuten ne törröttävät taas silmien edessä.

      Omat vinkkini:
      1. Suorista etuhiukset taivuttaen niitä hennosti sivulle.
      2. Tuupeera hiukset alta kevyesti ja harjaa hieman hiusten päältä, ettei etuhiukset näytä takkuisilta.
      3. Laita pieni määrä lakkaa ja suunnittele mihin kohtaan etutukkasi pistät.

      Toivottavasti olin hieman avuksi. :)

    • pee

      sori laitan ihan turhaa tän viestin mut halusin nyt laittaaaa =)

      eli itelläni on otsis ihan tos otsan päällä mut oon alkanu sitä nyt sit vetämään sivuun, ihan lakkaa laitan ja siellä pysyy. kehottasin leikkaamaa vähän lyhyemmän otsiksen nii sit se pysyyki siellä sivulla. jos on kauhean pitkä ja paksu mälli sitä hiusta nii ei kyllä paraskaa lakka jaksa sitä pitää =)

      toivottavasti oli jotai apuu :>

    • Hoihohihoi

      mUlla on sama ongelma! mul on johonki sieraimii asti sivuotsis ja aina se vitun pinni pitää laittaa siihe! en haluu käyttää lakkaakaa niis, ku sitt niist tulee ihan takkusen näköset ja sillai.... en oikeesti jaksa tätä vitun pinniä käyttää! kyl se muuten pysyy, (jjoo ihan vähän aikaa!) paitsi koulus ainaki aina se hiton pinni pitää olla päässä, ettei ne tuu silmille! mä en haluu oikeesti pitää sitä pinniä

    • Anonyymi

      Mua ärsyttää kun pidän kokoajan pinnejä ja sitten kun laitan pipon niin se vittsin otsatukka on ylhäällä kun otan sen pois haluan päästä eroon tästä eivätkä ne kampaajat tee siitä mitään vaan sanoo että se on hieno😑 mutta kun mulla on oma mielipide 😔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1613
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      907
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      787
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      731
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe