Hei,
Täälläkin on monet/jotkut sukeltaneet Turkissa Alanya:ssa?
Itse olen lähdössä 8.8. sinne koluamaan mm. niitä luolia. Onko ketään muita sinne lähdössä samaan aikaan?
Mitäs sukelluskeskusta olette käyttäneet? Oliko reissuilla 20 n sukeltajaa ryhmässä veden alla? Kannattaako jotain sukelluskeskus välttää.
Itse funtsin tota Dolphin Divers:ia, että siinois hyvä.
-Snoukkaboy
Sukellusta Turkissa
5
1284
Vastaukset
- dssd
meinaat mennä luolaan jonkun sukelluskeskuksen retkelle?
Kandeis jättää overheadit väliin tolla reissulla ja menet sit oman tiimin ja omien kamojen kanssa myöhemmin tekemään noi luoladyykit.
Turkissa kamojen taso on mitä on, divemastereiden myös. Välimerellä luolissa on usein tiukkoja piippuja, joista meette läpi. not so safe. - done that
sukelsin itse pari pvää dolphinin kanssa viime syksynä ja olivat ihan ok. Voin suositella. Päivän retkellä 2 dyykkiä, ei mahista tehdä enempää, safkat laivassa hyvät. Oma puku, maski ja räpylät kantsii ottaa mukaan, firmalla aivan paskaa. Regut olivat ihan ok, mutta eipä ne omat paljon tilaa matkatavaroissa vie...
Ryhmät oli jaettu kokemuksen/tason mukaan, 4-6hlö/ryhmä.- afafsfas
6 sankarii kun tunkee chimneystä 5 metriä ylös DM etunenässä keskimmäisellä hajoo jotain tai tulee paniikki (tai edes koipeen kramppi) niin avot avot!
Pikkuinen fikkari kaikilla mukana, caverneihin ja luoliin päästetään ihmisiä joiden sukellukset on pelkkiä lomadyykkejä ja joidenkondis so&so, kamat paskoja/huoltamatta kun pitää säästää kustannuksia firmassa ja niin edelleen.
Normisukelluksille joo, jos oma regu mukana, mut en mä kyl menis onkaloihin tollasilla turistireissuilla. Ja kyllä, mulla on luolakoulutusta ihan kotisuomessa hankittua.
- jepjep3
luolakoulutus taitaa vaan suomessa jäädä tuolle cavern asteelle :D
- matkaaja2
Onko tuoreita kokemuksia? Siis ylipäätänsä Alanyan sukellusretkistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841