Sukellusta Turkissa

SnoukkaBoy

Hei,

Täälläkin on monet/jotkut sukeltaneet Turkissa Alanya:ssa?
Itse olen lähdössä 8.8. sinne koluamaan mm. niitä luolia. Onko ketään muita sinne lähdössä samaan aikaan?

Mitäs sukelluskeskusta olette käyttäneet? Oliko reissuilla 20 n sukeltajaa ryhmässä veden alla? Kannattaako jotain sukelluskeskus välttää.

Itse funtsin tota Dolphin Divers:ia, että siinois hyvä.

-Snoukkaboy

5

1401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dssd

meinaat mennä luolaan jonkun sukelluskeskuksen retkelle?
      Kandeis jättää overheadit väliin tolla reissulla ja menet sit oman tiimin ja omien kamojen kanssa myöhemmin tekemään noi luoladyykit.

Turkissa kamojen taso on mitä on, divemastereiden myös. Välimerellä luolissa on usein tiukkoja piippuja, joista meette läpi. not so safe.

• done that

sukelsin itse pari pvää dolphinin kanssa viime syksynä ja olivat ihan ok. Voin suositella. Päivän retkellä 2 dyykkiä, ei mahista tehdä enempää, safkat laivassa hyvät. Oma puku, maski ja räpylät kantsii ottaa mukaan, firmalla aivan paskaa. Regut olivat ihan ok, mutta eipä ne omat paljon tilaa matkatavaroissa vie...
      Ryhmät oli jaettu kokemuksen/tason mukaan, 4-6hlö/ryhmä.

• afafsfas

6 sankarii kun tunkee chimneystä 5 metriä ylös DM etunenässä keskimmäisellä hajoo jotain tai tulee paniikki (tai edes koipeen kramppi) niin avot avot!

Pikkuinen fikkari kaikilla mukana, caverneihin ja luoliin päästetään ihmisiä joiden sukellukset on pelkkiä lomadyykkejä ja joidenkondis so&so, kamat paskoja/huoltamatta kun pitää säästää kustannuksia firmassa ja niin edelleen.

Normisukelluksille joo, jos oma regu mukana, mut en mä kyl menis onkaloihin tollasilla turistireissuilla. Ja kyllä, mulla on luolakoulutusta ihan kotisuomessa hankittua.

• jepjep3

luolakoulutus taitaa vaan suomessa jäädä tuolle cavern asteelle :D

• matkaaja2

Onko tuoreita kokemuksia? Siis ylipäätänsä Alanyan sukellusretkistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5725
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2539
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2457
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      5
      2053
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1253
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1025
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      1022
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      892
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      815
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      805
    Aihe