benji-hyppy

etelä-suomessa

järjestetäänkö missän päin etelä-suomea kesällä benji-hyppyjä? ite asun vantaalla enkä jaksais lähteä ajamaan hirveen pitkälle

8

4717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisit

ilmoittautua benji -hyppynarujen testaajaksi. Niistä on kova pula!

• Tipi tai Timppa Kivistö*

Heips! Oma nimeni on Timo ja täten ilmottaudun teille vapaaehtoiseksi benji-hypyn
        testaajaksi,minua itseäni vain edes hieman kiinnostaisi,että saako siitä mitään palkkiota,olen todella kokenut,ollut mm,Guinnessin ennätysten kirjassa 7 eri kertaa,
        tunnett ex-Olympia meloja Ilkka Nummisto valmentaa minua,on valmentanut jo 15 v,
        minulla on palkintoja reilun 30 vuoden aikana mm:350 sm-mitalia,pm,em,mm ja maailmancupin mitaleja on yhteensä reilut 60kpl,kun olin itse nuori tein silloin jo miesten euroopan ennätyksiä yli 30 kpl,olen asunut/treenanun jenkeissä melkein vuoden,olen vetänyt 105 leukaa kisoissa Miamissa,se on nuorten ME,vedin myös nuorissa painojen kanssa tasan 90,250g,mikä on euroopan enkka,sillä olin miesten
        rangin 4:s koko maailmassa vasta 17-vuotiaana,minä toin yksin ja kehitin lajin leuanveto lisäpainoilla,olen järjestänyt siinä myös ihan yksin 14 eri kisat ympäri Suomea,täten mielestäni minä jos kuka olen juuri se oikea henkilö tuohon testaukseen,olen ottanut penkiltä 150kg ollessani vasta 18v,40kg painolla olen vetänyt jopa 15 toistoa,80kg painolla 2 toistoa ja myös 70kg painolla jopa 5 toistoa,siinä voi mennä itse kukin kokeilemaan,että kuinkas käy,David-jalkaojentajakoneella ja 100kg painolla siinä olen saanut 22 toistoa,jälkaprässiä olen itse tehnyt 240kg tuollaisia 2x14 sarjoja,mutta on sekin jotakin,minulla on myös miesten kädenväännän MM-hopeaa,alataljaa olen vetänyt vain 140kg painolla 14 toistoa ja ylätaljalla 130kg yli 10 toistoa,mutta kaikki puhtaita ja myös kanssa ilman vauhtia ja ilman hihnoja,eikä mitään ihmeen pomppuja vaan pysähtyy aina sekä alhaalla,että myös kanssa ylhäällä,pelkällä selän ja forkkujen voimalla siis vaan,yhden käden kulmasoutua olen tehyt 65kg painolla 20 toistoa,=Voi minulle tietenkin laittaa myös ihan suoraan e-mailiakin jos on oikeasti kiinnostunut lajista/minun kauttani muuten vaan jostakin muusta,olen ollut myös radiossa,tv:ssä,lehdissä reilut 150 eri kertaa,Jorma Pulkkinen on tehnyt musta tv:n juttuja,kuten myös Tapani Ripatti,minulla on ollut kanssa n.15 eri todella hyvää sponsoria=Adidas,Oy Valvoline Oil Ab,Apu-lehti,Seura-lehti,iltalehti,iltasanomat,Oho-lehti aikoinaan,Upm-Kymene,Metsä-serla,Marimekko,Fiskars,Neste Oil,Sonera,Milk,Sampo,Valiojäätelöä,Lacoste ja Fila,
        Valitut Palat,HB,Samsung ja onhan noita ollut,mutta kun vallan pitäjät joko lopettaa/jää itse sitten jo aikanaan eläkkeelle niin joitakin myös kanssa loppuukin,silleen minulla kävi tuon Sampon kanssa kun se oli ensin Sampo ja meillä oli aina 5 vuoden pätki jopa 4 putkeen,sitten itse markkinointipäällikkö vaihtui ja uusi ei kovin hyvin minua enää tuntenutkaan,ei tullut diiliä,sitten se vaihtui kanssa If-nimiseksi,mikä se nyt juuri,menetin myös yhden todella hyvän kulta ja kelloseppä liikkeen sponsin kun olin siellä itse töissä,mutta sitten se menikin jotenkin vaan konkunrsiin,sain potkut,niinkuin todella monet muutkin saiva,mutta elämän on kumminkin ihan aina jatkuttava:Kunnioittaen teitä aivan kaikkia,ketkä todellakin jaksoitte oikeasti lukea tämän minun melkein koko oman elämänkertani aivan sinne hamaan loppuun saakka:Timo Kivistö kunnioittaen***

• vuosaari
        Tipi tai Timppa Kivistö* kirjoitti:

Heips! Oma nimeni on Timo ja täten ilmottaudun teille vapaaehtoiseksi benji-hypyn
        testaajaksi,minua itseäni vain edes hieman kiinnostaisi,että saako siitä mitään palkkiota,olen todella kokenut,ollut mm,Guinnessin ennätysten kirjassa 7 eri kertaa,
        tunnett ex-Olympia meloja Ilkka Nummisto valmentaa minua,on valmentanut jo 15 v,
        minulla on palkintoja reilun 30 vuoden aikana mm:350 sm-mitalia,pm,em,mm ja maailmancupin mitaleja on yhteensä reilut 60kpl,kun olin itse nuori tein silloin jo miesten euroopan ennätyksiä yli 30 kpl,olen asunut/treenanun jenkeissä melkein vuoden,olen vetänyt 105 leukaa kisoissa Miamissa,se on nuorten ME,vedin myös nuorissa painojen kanssa tasan 90,250g,mikä on euroopan enkka,sillä olin miesten
        rangin 4:s koko maailmassa vasta 17-vuotiaana,minä toin yksin ja kehitin lajin leuanveto lisäpainoilla,olen järjestänyt siinä myös ihan yksin 14 eri kisat ympäri Suomea,täten mielestäni minä jos kuka olen juuri se oikea henkilö tuohon testaukseen,olen ottanut penkiltä 150kg ollessani vasta 18v,40kg painolla olen vetänyt jopa 15 toistoa,80kg painolla 2 toistoa ja myös 70kg painolla jopa 5 toistoa,siinä voi mennä itse kukin kokeilemaan,että kuinkas käy,David-jalkaojentajakoneella ja 100kg painolla siinä olen saanut 22 toistoa,jälkaprässiä olen itse tehnyt 240kg tuollaisia 2x14 sarjoja,mutta on sekin jotakin,minulla on myös miesten kädenväännän MM-hopeaa,alataljaa olen vetänyt vain 140kg painolla 14 toistoa ja ylätaljalla 130kg yli 10 toistoa,mutta kaikki puhtaita ja myös kanssa ilman vauhtia ja ilman hihnoja,eikä mitään ihmeen pomppuja vaan pysähtyy aina sekä alhaalla,että myös kanssa ylhäällä,pelkällä selän ja forkkujen voimalla siis vaan,yhden käden kulmasoutua olen tehyt 65kg painolla 20 toistoa,=Voi minulle tietenkin laittaa myös ihan suoraan e-mailiakin jos on oikeasti kiinnostunut lajista/minun kauttani muuten vaan jostakin muusta,olen ollut myös radiossa,tv:ssä,lehdissä reilut 150 eri kertaa,Jorma Pulkkinen on tehnyt musta tv:n juttuja,kuten myös Tapani Ripatti,minulla on ollut kanssa n.15 eri todella hyvää sponsoria=Adidas,Oy Valvoline Oil Ab,Apu-lehti,Seura-lehti,iltalehti,iltasanomat,Oho-lehti aikoinaan,Upm-Kymene,Metsä-serla,Marimekko,Fiskars,Neste Oil,Sonera,Milk,Sampo,Valiojäätelöä,Lacoste ja Fila,
        Valitut Palat,HB,Samsung ja onhan noita ollut,mutta kun vallan pitäjät joko lopettaa/jää itse sitten jo aikanaan eläkkeelle niin joitakin myös kanssa loppuukin,silleen minulla kävi tuon Sampon kanssa kun se oli ensin Sampo ja meillä oli aina 5 vuoden pätki jopa 4 putkeen,sitten itse markkinointipäällikkö vaihtui ja uusi ei kovin hyvin minua enää tuntenutkaan,ei tullut diiliä,sitten se vaihtui kanssa If-nimiseksi,mikä se nyt juuri,menetin myös yhden todella hyvän kulta ja kelloseppä liikkeen sponsin kun olin siellä itse töissä,mutta sitten se menikin jotenkin vaan konkunrsiin,sain potkut,niinkuin todella monet muutkin saiva,mutta elämän on kumminkin ihan aina jatkuttava:Kunnioittaen teitä aivan kaikkia,ketkä todellakin jaksoitte oikeasti lukea tämän minun melkein koko oman elämänkertani aivan sinne hamaan loppuun saakka:Timo Kivistö kunnioittaen***

moi vastaa

• Anonyymi
        Tipi tai Timppa Kivistö* kirjoitti:

Voi Timo parka

• SkyBreakers

Kaivopuistossa hypitään 24.7-9.8 välisenä aikana jokapäivä, ma-to klo 14.00-22.00 ja pe-su klo 12.00-22.00, Hyppykorkeutta on 130 metriä ja hypyn hinta on 80 euroa , Tervetuloa hyppäämään.

• SkyBreakers

www.skybreakers.com

• jere12
        SkyBreakers kirjoitti:

www.skybreakers.com

Hei tänään kävin kaivarissa hyppäämässä ja mukavaa oli.110m.

• Skybreakers

Suomen korkein benjihyppy Helsingin Kaivopuistossa 23.7-8.8.2010, Hyppykorkeutta 150 metriä, hypyn hinta 85 euroa. Lisäinfoa www.skybreakers.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe