Kemijärven juhannus

minne mennä

Missä on parhaat karkelot juhannuksena siis juuri Kemijärvellä? Minne komein kokko laitetaan ja missä sitä voipi tulla katsomaan?

Onkos mitään muuta järjestettyä ohjelmaa?

-matkailija-

49

2212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävällisille ihmisille

      Missä on parhaat karkelot juhannuksena siis juuri Kemijärvellä?


      -vastausten määrästä päätellen ei missään


      Minne komein kokko laitetaan ja missä sitä voipi tulla katsomaan?


      - eipä taida olla kemijärveläisten kokoissa katsomista kun ei ole tietoa missä niitä edes on


      Onkos mitään muuta järjestettyä ohjelmaa?


      -vastausten määrästä päätellen mistään ohjelmistosta ei ole tietoakaan


      taidanpa mennä jonnekin muualle juhannukseksi. Matkailijaa ei näytä kukaan toivovan tervetulleeksi.

      • me täällä mitää

        juhannusta ihmetellä, sehän tulee vuodesta toiseen ilman juhlimistaki. Osta sinäki vaan sellanen eurokossu ja juo se itetekses mökin kuistilla. Sen kummempaa siinä tarvita.


      • nuotion ääressä kotona

        ei ole kemijärvi juhannus juhla paikka .... ei taida olla kunnon lavatansseja eikä kokkoakaan millään kylällä.


      • runpaaja
        nuotion ääressä kotona kirjoitti:

        ei ole kemijärvi juhannus juhla paikka .... ei taida olla kunnon lavatansseja eikä kokkoakaan millään kylällä.

        Juhannuspäivänä tanssit!


      • Anonyymi
        runpaaja kirjoitti:

        Juhannuspäivänä tanssit!

        Perävaarssa on tanssit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perävaarssa on tanssit?

        Sylitanssitko? 😝


    • Anonyymi

      Juhannusimaa, aijaajjjjjjh 😝💦

      • Anonyymi

        Toivon, että tämä rivous poistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että tämä rivous poistuu.

        Kokko kovana juhannussimasta.


    • Anonyymi

      Lopeta!!!? Nyt on Tammikuu!!!

      • Anonyymi

        Pitäähän se ajoissa aloittaa.


    • Anonyymi

      Joulupuuroa!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi00017

        Jouluna on mukavaa availla nuorten neitosten vaatteita.


    • Anonyymi00016

      Toivottavasti ensi vuonna on pitkästä aikaa HAUKI-VIIKOT!

      Ihan niinko oikiasti jookos? Voisko lionsit ja rotarit ja zontanaiset myös alkaa sitä tukea, että tulisi meidän erikoisteema matkailuun tunnetuksi, se on kalastusmatkailu! Juhlapuhujaksi tilaisuuteen kutsuttaisiin ei enempää eikä vähempää kuin itse Isä Mitro (ex-meppi, demari).

      https://www.youtube.com/watch?v=H5hqmo2mJmI

      Ei siinä ole rasvaa vaikk' söis kymmenen kiloa... Hauki on kala tosi kala! Hauki on kala! Hauki on kala! Katsokaa tuo video, Lapin paras kesätapahtuma!

      • Anonyymi00018

        Hauki on paskakala.


    • Anonyymi00019
      • Anonyymi00020

        Ihana joulunavaus.
        Miksi haukut pakkomielteen omaisesti? Olet ehkä se kirjan linkittäjä myös? Pakko-oire.


      • Anonyymi00023

      • Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ihana joulunavaus.
        Miksi haukut pakkomielteen omaisesti? Olet ehkä se kirjan linkittäjä myös? Pakko-oire.

        reppäisepä peli pöksysi
        se pittäis helepotaa


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ihana joulunavaus.
        Miksi haukut pakkomielteen omaisesti? Olet ehkä se kirjan linkittäjä myös? Pakko-oire.

        anna ihimisten olla omaa mieltä
        sinäkö se määräät mitä mieltä pitää olla
        jos joku on sitä mieltä että oli onneton joulunavaus, niin olkoon
        jos olet sitä mieltä että oli huippu avaus, niin ole


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        anna ihimisten olla omaa mieltä
        sinäkö se määräät mitä mieltä pitää olla
        jos joku on sitä mieltä että oli onneton joulunavaus, niin olkoon
        jos olet sitä mieltä että oli huippu avaus, niin ole

        Miksi pitää hokea ja laittaa kymmeniä viestejä samasta joulunavauksesta. On tosi sairasta. Jos joku ei pidä siitä, niin ei, mutta miksi hokea kesät talvet samaa. On pikkusen katkeraa!

        Jo yli 10 vuotta sitten oli, tiettävästi eri henkilö, joka oli katkera siitä, että miksi joku eläkeläinen sai suunnitella joulunavausta. Tämä eläkeläinen on nyt jo kuollut. Katkera valittaja on yhä elossa. Oli kateellinen.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Miksi pitää hokea ja laittaa kymmeniä viestejä samasta joulunavauksesta. On tosi sairasta. Jos joku ei pidä siitä, niin ei, mutta miksi hokea kesät talvet samaa. On pikkusen katkeraa!

        Jo yli 10 vuotta sitten oli, tiettävästi eri henkilö, joka oli katkera siitä, että miksi joku eläkeläinen sai suunnitella joulunavausta. Tämä eläkeläinen on nyt jo kuollut. Katkera valittaja on yhä elossa. Oli kateellinen.

        Sinähän tunnut tietävän paljon- Oletko noita?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Sinähän tunnut tietävän paljon- Oletko noita?

        ei ola vielä päsiäisesä, noitat liikkuu sillo
        juuri ohitettu joulu, kute kuvast näkkyy
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18141065/kemijarven-joulunavaus-2023

        diaknosoija on varmaa yli opistollisesta keskkus sairalasta

        sivulisena sanon et ainaki joulunavauksien epä onistumisele o esitety perusteluja ja se o tärkeintä, se o älylistä toiminttaa se, iteä ihimetytää se, et enne oli kaupa liikeet mukana ny kai ei ole olu


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        ei ola vielä päsiäisesä, noitat liikkuu sillo
        juuri ohitettu joulu, kute kuvast näkkyy
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18141065/kemijarven-joulunavaus-2023

        diaknosoija on varmaa yli opistollisesta keskkus sairalasta

        sivulisena sanon et ainaki joulunavauksien epä onistumisele o esitety perusteluja ja se o tärkeintä, se o älylistä toiminttaa se, iteä ihimetytää se, et enne oli kaupa liikeet mukana ny kai ei ole olu

        ,joulunavaus oli hyvä mutta miksi ei kunta yhtymä järjestä haukiviikkoja

        Hauki on terveysruokaa ja Isä Mitro puhui hyvin


    • Anonyymi00030

      Kysäkää myös itseltä kun viha ja ilkeys valtaa mielen.

      Kysyin tuulelta, minne kiire on sen,se hiljaa kuiskasi kuiskehen yöllisen.Katso järvelle, katso metsän puuhun,juhannus kietoo kaiken rauhan syliin ja tuoksuun.Päivä on pitkä, valoisa ja hellä,anna sen levätä sydämellä.

    • Anonyymi00031

      Aikanaan Posion juhannusta kahtomaan ajeltiin pitkistäkin matkoista. Nyt ei tartte ajella mihinkään. Perävaarat on nähty ja heidän tanssinsa on pyörähdelty.

      • Anonyymi00032

        Huomenna Perävaarahan. Jalalla koreesti tai ei.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Huomenna Perävaarahan. Jalalla koreesti tai ei.

        Keskijalalla koreasti takaapäin.


    • Anonyymi00033
    • Anonyymi00035

      Ei ainakaan keskellä Kemijärven kaupunkia ole yhtmitään. Elintarvikekaupat kun sulkevat ovensa, kaupunki tyhjenee kertakaikkiaan.

    • Anonyymi00036

      Mökillä on meno jo melkoisen hurjaa,ei juhannus täällä ole laimeaa tai kurjaa!

      Sauna huutaa hoosiannaa, kiuas hehkuu punaisena,lauteilla istuu naapuri Pena munasillaan, hikisenä.
      Hän huitoo vasta kourassa niin että paukkuu,kun toinen naapuri Arvo jo ovella haukkuu:"Heittäkää sitä löylyä, perhana sentään,että täältä ylimääräiset loiset lentään!"

      Ulos ryntää herraseura veren maku suussa,kuikka katsoo järveltä, että järki on puussa tai kuussa.

      Upea auringonlasku värjää koko pinnan,mutta hyönteisarmeija vie huomion ja rinnan.

      Sääski iskee otsaan, mäkärä puree leukaan,ja isompi paarma upottaa hampaansa kalpeaan pakaraan

      Pena hyppää järveen, loiske on herkkää,
      Arvo rannalla huutaa ja läpsii vain selkää:
      "Katsokaa nyt perkele, tuolla se ui kuin kurnutui,"samalla kun paarma pakaraan jumiutui!

      Mutta mökki tarjoaa suojan ja kylmän oluen,näin suomalainen juhlii, hyttysistä viis veisaten.

    • Anonyymi00037

      Mikä on poikien juhannuksen metsästystulos?

      • Anonyymi00038

        Kukkopilli tipahti takan reunukselta, meni kahtia, liimasin, edelleen soi.


    • Anonyymi00039

      Juhannuksena syödään, juodaan saunotaan ja naidaan niin maan perkeleesti.

      • Anonyymi00041

        Mitäs muuten ite teit😉😀


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Mitäs muuten ite teit😉😀

        Huh huh, herkut syöty, juomat juotu, saunottu ja kassit tyhjennetty. Aijaijai 😝💦


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Huh huh, herkut syöty, juomat juotu, saunottu ja kassit tyhjennetty. Aijaijai 😝💦

        Hanskalla vai paljaalla. Kuis pito.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Hanskalla vai paljaalla. Kuis pito.

        Taidat olla ainoa, joka turvautunut noihin. 😂


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Taidat olla ainoa, joka turvautunut noihin. 😂

        En ollut Kemijärvellä ,Joten kivaa oli.¥


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        En ollut Kemijärvellä ,Joten kivaa oli.¥

        Jos muualla on kivaa, Kemijärvi on omaa luokkaansa. Täällä mennään pidemmälle ja kaikki tuntuu paremmalta. Ainoastaan Salla on parempi.


    • Anonyymi00046

      Voi hyvät ihmiset .... auttakaa kun eihän tämä JUHANNUS lopu millään. Aina kun aamulla katson kalenteriin niin on JUHANNUS!
      Täällä on mulla 5 ämpäriä vielä juomatta tuota juhannussimaa ja letku on suussa yötäpäivää.
      Tulkaa nyt uskovaiset naiset poran kanssa poraamaan reikä ämpärin pohjaan niin loppuisi tämä JUHANNUKSEN juhliminen ja tuokaa terveellistä ruokaa ja vitamiineja.
      Tässä ohjeet juhannussiman tekoon ; 10 litran ämpäriin 9 litraa kempan lähdevettä, 2,5 kiloa sokeria, 0,5 kiloa kaljamallasta, viinihiivaa ja käytä 2-3 viikkoa niin juhlajuoma on valmis !
      APUA ! Ota pora tai kirves ja tule mäiskimään nämä sahtiämpärit maan rakoon niin loppuu tämä JUHANNUS

      • Anonyymi00052

        Viisi ämpärillistä on ihan tavallinen aamupäivän annos.


    • Anonyymi00048

      Täältä on apua tulossaa kun kerrot mis oot mut ensin suosin sulle että suolaa kielen alla ja ahvenia onkimaan . Terveisiä täältä Kemijärven ihanilta hiakkarannoilta.

      • Anonyymi00051

        Pumppu tuhoaa hiekkarannat.


    • Anonyymi00049

      El humani de La pumanini. Vima del Kemijärvi avi pas deko delebirious min serkku.

    • Anonyymi00050

      Juhannussima werinen wittu winkui kun sai paksua sikaria huulillensa.

    • Anonyymi00055

      Tuuli toi nenääni eksoottisen piIIun tuoksun. Nyt kompassi housuissani näyttää tien sen lähteelle.

      • Anonyymi00056

        Kaunis tapa käydä muistamassa edesmenneitä Honkakankaalla. Kuumina kesäöinä haju onkin pistävämpi.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe