Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jonkintasoista laatuakin. Pyyhkeistä tulee ohuita lutruja, langat törröttää, värit haalistuu, muoto virttyy... haluan kunnon pehmeät, täyteläiset, muotonsa säilyttävät pyyhkeet, ja kiitos valikoimaa myös isommassa kuin 70x140 cm koossa! Jonkin verran olen valmis laadusta maksamaan, mutta haluan rahoilleni vastinetta enkä viitsi tyhjästä maksaa. Eli Luhta? Finlayson? Vai mikä? Aina parempi, jos tuotesarja on sellainen, jota on mahdollisuus parin vuoden päästä tarpeen mukaan laajentaa.
Oikeasti hyvät pyyhkeet?
4
790
Vastaukset
- luulisin
Jostain luin, että Luhtan pyyhkeet oli pärjänneet parhaiten jossain pyyhetestissä.
- pumi
Luhdan aalto pyyhe sijoittui hyvin Hesarin testissä, muttei testi ollut oikeudenmukainen. Siinä oli eri materiaaleista, tiheyksisiä ym pyyhkeitä, joita ei olisi noin voinnut arvostella.
Olen kuullut että Cavon pyyhkeet ovat erittäin pehmeitä, laadukkaita sekä imukykyisiä. Niitä myydään Stockmannilla. En ole itse kokeillut kysesitä merkkiä, sillä niiden väri/kuositarjonta ei ole vastannut omaa sisustusmakuani.
Mutta niitä myyneen' voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Olen kuullut niin paljon hyvää niistä. - Täti
Marimekolla on muhkeita pyyhkeitä. Valikoimassa on monelaisa kuosia ja kokoa.
Olen ollut tyytyväinen :)- ripustuslenkki
"Pitkässä päässä" eli pyyhe viiltää lattiaa. Koskaan en ole moista tavannut. Musta valk raitapyyhe,valkoiset kapeat raidat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491