Minä MINÄ ! ! !

Minä olen kaiken puskähäiriköinnin takana ja juuri siksi kannattaa palstalla keskustella vain minusta.

14

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Sanoin siksi että kyseessä on 1 nainen ja 1 mies kun en tiedä kumpi olet...*nolona*...

• Olen täällä kaikki, joten ongelmasi on ihan ymmärrettävä.

• zisel
        buddy-love kirjoitti:

Olen täällä kaikki, joten ongelmasi on ihan ymmärrettävä.

Ja sinähän olet minä, joten itseasiassa keskustelen tässä itseni kanssa. Otetaanko lisä-sivu-persoonammekin samaan pikku jutusteluun? Ketäs kaikkia niitä nyt olikaan...? Monte nyt ainakin :D

• zisel kirjoitti:

Ja sinähän olet minä, joten itseasiassa keskustelen tässä itseni kanssa. Otetaanko lisä-sivu-persoonammekin samaan pikku jutusteluun? Ketäs kaikkia niitä nyt olikaan...? Monte nyt ainakin :D

Tässä yksikseen höpistä kun kaikki lukijatkin ovat minuja.

Hoh hoijaa, vähän käy tylsäksi tämä elämä kun ei missään ole ketään muita.

*lajittelee itsejään mielissään*

• zisel
        buddy-love kirjoitti:

Tässä yksikseen höpistä kun kaikki lukijatkin ovat minuja.

Hoh hoijaa, vähän käy tylsäksi tämä elämä kun ei missään ole ketään muita.

*lajittelee itsejään mielissään*

skitsofrenia aina yksinolon voittaa - vanha viisaus! :D

• zisel kirjoitti:

skitsofrenia aina yksinolon voittaa - vanha viisaus! :D

voisihan siitä teeskennellä vaikka välillä olevansa vain joku yksi.

*teeskentelee*

Pikku kyssäri taas vaihteex. Joo siis ku mä oon aatellu et ottaisinko permiksen tän mun uuden tyylin niiq jatkeex tai silleen. Mut mä en oo niiq vielä varma et jos mä vaik vaihdan tän taas ihan toisex niin sit se ei niiq sovi siihen uuteen tiäx. On tää taas tosi vaikeeta.

• zisel
        buddy-love kirjoitti:

voisihan siitä teeskennellä vaikka välillä olevansa vain joku yksi.

*teeskentelee*

Pikku kyssäri taas vaihteex. Joo siis ku mä oon aatellu et ottaisinko permiksen tän mun uuden tyylin niiq jatkeex tai silleen. Mut mä en oo niiq vielä varma et jos mä vaik vaihdan tän taas ihan toisex niin sit se ei niiq sovi siihen uuteen tiäx. On tää taas tosi vaikeeta.

Permanentti vahingoittaa hiuksien rakennetta hyvin paljon ja lisäksi se on hyvin vanhanaikainen. Tuosta päätellen voisin jopa epäillä, että olet ollut teini-ikäinen 80-luvulla, tai sitten nuori aikuinen. Tänäpäivänä olet siis ikäakselilta 35-40, eikö totta? Lisäksi kielesi vaikuttaa hyvin tyylitellyltä, joten voisi epäillä että sinulla olisi varhaisteini-lapsia, joiden tekstiviestejä olet kännyköistä lukenut, tai muuten heidän kirjoituksiaan lyhenneltyinä. Puhekielestä tuota et ole oppinut :)

• zisel kirjoitti:

Permanentti vahingoittaa hiuksien rakennetta hyvin paljon ja lisäksi se on hyvin vanhanaikainen. Tuosta päätellen voisin jopa epäillä, että olet ollut teini-ikäinen 80-luvulla, tai sitten nuori aikuinen. Tänäpäivänä olet siis ikäakselilta 35-40, eikö totta? Lisäksi kielesi vaikuttaa hyvin tyylitellyltä, joten voisi epäillä että sinulla olisi varhaisteini-lapsia, joiden tekstiviestejä olet kännyköistä lukenut, tai muuten heidän kirjoituksiaan lyhenneltyinä. Puhekielestä tuota et ole oppinut :)

Mhutta missäsh shitä spriitä thaas onkhaan.
        onkgho she jo lopphu.
        öörh.

• zisel
        buddy-love kirjoitti:

Mhutta missäsh shitä spriitä thaas onkhaan.
        onkgho she jo lopphu.
        öörh.

vaikutus ihmisen käytökseen, huomaatko? En muista sinun koskaan käyttäytyneen yhtä epäkorrektisti kuin nyt :D

• zisel kirjoitti:

vaikutus ihmisen käytökseen, huomaatko? En muista sinun koskaan käyttäytyneen yhtä epäkorrektisti kuin nyt :D

MTN

*häiriköi hurjana*

• zisel
        buddy-love kirjoitti:

MTN

*häiriköi hurjana*

kaikki energia ton kir-ja-kie-len kirjottamiseen :D Kiitoksia keskustelusta :)

• MITENKÄ SINULLA VATSA TOIMII TÄNÄÄN???????

• On kaikki aina täydellistä.

• muumi-läppäri

Eikö totta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      956
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      602
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe