Heips!
Onkos kellään kokemusta tällaisesta...
Minulle laitettiin Implanon-ehkäisykapseli 2 vuotta sitten. Nyt se on VELTOSTUNUT! Eli siis alkuun oli kuin tulitikku ihon alla ja nyt on veltto kun makarooni...
Soitin neuvolaan ja sanoivat että kaikki on ihan kunnossa kun on 3 vuoden ehkäisyteho kapselissa; ei tarvi poistaa.
Mitäh??
Pitäisikö minun nyt tähän sitten luottaa??
Lisäksi kyselisin vielä:
Onko kellään kokemuksia kapselin poistosta/vaihdosta? Luin muutamia juttuja tuolta ja sain niin hirveän kammon etten tiedä enää uskallanko antaa kenenkään ottaa edes pois tuota :D No ei sentään... Mutta pahalta kuulostaa...
Ehkäisykapselin poisto/vaihto
rhtyu
2
3253
Vastaukset
- safrt4
haluaisisin kysyä et voiko mennä kapseli poikki käsivarresta ja tulla sen jälkeen raskaaksi
- kukkuu2
mula meni kapseli rikki, eikä siitä tietty ennen ku sitä poistettiin. Oli muutenki uinut syvälle ja voitte kuvitella sitä kipua kun ei puudutus vaikuttanu tarpeeksi syvälle. ÄLKÄÄ OTTAKO ihan hirveää oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758