istuvat rintaliivit

Kati

Hei. Tietäisikö joku rintaliivimerkkeiä, jossa on hyvästi istuvia isoja ja kauniita liivejä ja housuja. Kaikki liivit kaupoissa on jotain pitsiä tai mummomalleja, minä haluan laatua ja kauneutta, maksamaankin olisin valmis!!! Haluaisin liivisettejä ja alusasuja kokoa 80 DD. tällaisia en ole kaupoista löytänyt mieleisiäni,ja jos joku tietää olisin ikikiitollinen!!! Auttakaa!!!

49

22641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Povekas

      Itse olen todella povekas (E-F90) ja mä en löydä muualta kuin alusvaateliikkeistä liivit, ja ne maksaa alkaen 50 euroa, tosi hyvät saa 80 eurolla. Ei mitään halpaa huvia. Plus jos samaan sarjaan haluaa alushousut, ne maksaa alk. 20-30 euroa.

    • lootus

      primadonna on sellanen merkki, jotka on oikeesti hyvännäkösiä ja laadukkaita rintsikoita..en nyt just muista muita.

    • Seija

      Missä päin Suomen maata olelet?

      • Kati

        Hei. Olen Oulusta.


      • Tytsy
        Kati kirjoitti:

        Hei. Olen Oulusta.

        Viime kesänä kävin Oulussa ja siellä yhdessä liiviliikeessä löysin vaaleanpunaiset prima donnat. Ja täytyy kyllä sanoa, että I K I N Ä ei minulla ole niin hyviä rintaliivejä ollutkaan. Vaikka kuppini on vain D, niin ympärysmittaa on... Kun vain muistaisin missä se liiviliike on!!! Ei kovin kaukana asemalta, parin tien risteyksessä.... Voi rähmä. Jos joku tietää liiviliikkeen nimen ja paikan, niin ilmoitelkaa minullekin :)


      • -R-
        Tytsy kirjoitti:

        Viime kesänä kävin Oulussa ja siellä yhdessä liiviliikeessä löysin vaaleanpunaiset prima donnat. Ja täytyy kyllä sanoa, että I K I N Ä ei minulla ole niin hyviä rintaliivejä ollutkaan. Vaikka kuppini on vain D, niin ympärysmittaa on... Kun vain muistaisin missä se liiviliike on!!! Ei kovin kaukana asemalta, parin tien risteyksessä.... Voi rähmä. Jos joku tietää liiviliikkeen nimen ja paikan, niin ilmoitelkaa minullekin :)

        Oulussa Hallituskadulla on alusvaateliike nimeltään Sinikaarre. Sieltä löytyy prima donnaa yms. Netti sivutkin löytyy kyseiseen liikkeeseen.


      • Anonyymi
        -R- kirjoitti:

        Oulussa Hallituskadulla on alusvaateliike nimeltään Sinikaarre. Sieltä löytyy prima donnaa yms. Netti sivutkin löytyy kyseiseen liikkeeseen.

        Paitsi, että kyseisessä liikkeessä asiakaspalvelu on todella aggressiivista ja töykeää. Vanhempi naisihminen puhuu päälle eikä kuuntele asiakasta. Ikinä en mene toista kertaa kyseiseen liikkeeseen. En ole koskaa saanut yhtä huono asiakaspalvelua missään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että kyseisessä liikkeessä asiakaspalvelu on todella aggressiivista ja töykeää. Vanhempi naisihminen puhuu päälle eikä kuuntele asiakasta. Ikinä en mene toista kertaa kyseiseen liikkeeseen. En ole koskaa saanut yhtä huono asiakaspalvelua missään!!!

        Olen samaa mieltä. Hän yritti myydä liivit ja vaikka pyysin pienempää kokoa sovitettavaksi niin en saanut, koska hän ei kuulemma myy vääränkokoisia liivejä. Kysyin, että meneekö ne pilalle, jos kokeilen. Hän olisi myynyt pienemmät vain kokeilematta. Sanoin etten sitten osta ja olen saanut aiemminkin negatiivista palautetta ko. liikkeestä. Ihan asiallisesti sanoin mutta hän kysyi, että onko minulla tapana mennä "räkyttämään" liikkeisiin!!! Nimenomaan noilla sanoilla. En koskaan ole liikkeissä korottanut ääntäni, räkyttänyt ym vastaavaa. Kyllä nyt boikotoin kauppaa kunnes myyjä vaihtuu. Törkeää "palvelua" vaikken minä mitään palvelua saanutkaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että kyseisessä liikkeessä asiakaspalvelu on todella aggressiivista ja töykeää. Vanhempi naisihminen puhuu päälle eikä kuuntele asiakasta. Ikinä en mene toista kertaa kyseiseen liikkeeseen. En ole koskaa saanut yhtä huono asiakaspalvelua missään!!!

        Sama kokemus. Alusvaateostokset ovat muutenkin tarpeeksi hämmentäviä, ilman aggressiivisesti ja ylimielisesti käyttäytyvää myyjää. Pitkään purin hammasta, mutta lopulta oli todettava, että tähän liikkeeseen en rahojani jätä. Tämä eläikäinen omistaja olisi kiireen vilkkaa siirrettävä pois asiakaspalveluhommista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Alusvaateostokset ovat muutenkin tarpeeksi hämmentäviä, ilman aggressiivisesti ja ylimielisesti käyttäytyvää myyjää. Pitkään purin hammasta, mutta lopulta oli todettava, että tähän liikkeeseen en rahojani jätä. Tämä eläikäinen omistaja olisi kiireen vilkkaa siirrettävä pois asiakaspalveluhommista.

        Sama täällä - se vanha nainen pilaa koko liikkeen maineen. Onko hän lomatuuraaja vai miksi vielä roikkuu siellä liikkeessä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Hän yritti myydä liivit ja vaikka pyysin pienempää kokoa sovitettavaksi niin en saanut, koska hän ei kuulemma myy vääränkokoisia liivejä. Kysyin, että meneekö ne pilalle, jos kokeilen. Hän olisi myynyt pienemmät vain kokeilematta. Sanoin etten sitten osta ja olen saanut aiemminkin negatiivista palautetta ko. liikkeestä. Ihan asiallisesti sanoin mutta hän kysyi, että onko minulla tapana mennä "räkyttämään" liikkeisiin!!! Nimenomaan noilla sanoilla. En koskaan ole liikkeissä korottanut ääntäni, räkyttänyt ym vastaavaa. Kyllä nyt boikotoin kauppaa kunnes myyjä vaihtuu. Törkeää "palvelua" vaikken minä mitään palvelua saanutkaan....

        Itse kävin tänään liikkeessä. Olisin ostanu parit liivit,muttei voinut. Vanhempi naismyyjä hänellä erikoinen tyyli palvella, puhuu päälle, ei kuuntele, asiakkaan pitää perustella miksi ei pidä tämän kevään uutuusväreistä. Tai ei pidä esi.urheiluliiveistä.Lopuksi kassalle mennessäni katsoin paria liiviä, myyjä sanoi että älä ota/koske niihin , juuri järjestetty siihen. En ostanut mitään, sanoin myyjälle että puhut minulle kuin lapselle. Oli kuulema toimitusjohtaja, hänelle ei olis saanu antaa palautetta. Mahtava valikoima tuotteita mutta en tule ostamaan mitään tuolta rouvalta. Asiakas äänestää jaloillaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin tänään liikkeessä. Olisin ostanu parit liivit,muttei voinut. Vanhempi naismyyjä hänellä erikoinen tyyli palvella, puhuu päälle, ei kuuntele, asiakkaan pitää perustella miksi ei pidä tämän kevään uutuusväreistä. Tai ei pidä esi.urheiluliiveistä.Lopuksi kassalle mennessäni katsoin paria liiviä, myyjä sanoi että älä ota/koske niihin , juuri järjestetty siihen. En ostanut mitään, sanoin myyjälle että puhut minulle kuin lapselle. Oli kuulema toimitusjohtaja, hänelle ei olis saanu antaa palautetta. Mahtava valikoima tuotteita mutta en tule ostamaan mitään tuolta rouvalta. Asiakas äänestää jaloillaan!

        Hei,

        Nähtävästi sama henkilö jatkaa asiakaspalvelua liikkeessä edelleen. Kävin tänään siellä ja hän oli palvelemassa toista asiakasta. Hän kuitenkin puuttui koko ajan minun ja toisen myyjän tilanteeseen kommentoimalla meidän välistä vuorovaikutusta äänekkäästi. Koskin yhden kerran vaatteisiin, jotka olivat rekissä. Myyjä sanoi, että älä koske niihin, koska järjestin ne eilen. Lähdin pois. En tule koskaan ostamaan tästä liikkeestä mitään enää. Onneksi kaupungista löytyi Chic liike, jossa palvelu oli erinomaista. Menkää kaikki siis sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että kyseisessä liikkeessä asiakaspalvelu on todella aggressiivista ja töykeää. Vanhempi naisihminen puhuu päälle eikä kuuntele asiakasta. Ikinä en mene toista kertaa kyseiseen liikkeeseen. En ole koskaa saanut yhtä huono asiakaspalvelua missään!!!

        Sama kokemus. Järkyttävää palvelua. Heillä on myös ”verkkokauppa”. Voi kysyä tuotteesta jopa lisätietoja netin kautta.
        Mutta sitten soittaa ”Sinikka” joka ei vastaa yhteenkään kysymykseen. Kysyin uikkarista onko säädettävät olkaimet, onko rintaosa topattu jne. Pyysin ottamaan kännykällä kuvan…Mutta tämä daami ei vastannut yhteenkään kysymykseen, ei kuulemma kukaan kerkiä ottamaan kuvaa. Sen sijaan hän kerkesi noin 5 min ajan puhumaan aivan muuta ”oletko itse tekstiilialalla”, ”tiedätkö mitään kaupan pitämisestä”… siinä ajassa olisi jo ottanut 20 kuvaa ja tuikannut ne meilinä minulle.
        Törkeää, loukkaavaa asiakaspalvelua. En muista saaneeni mistään noin urpoa suhtautumista asiakkaaseen.
        Kiertäkää kaukaa ellette halua tulla töykeästi ulospotkituksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Nähtävästi sama henkilö jatkaa asiakaspalvelua liikkeessä edelleen. Kävin tänään siellä ja hän oli palvelemassa toista asiakasta. Hän kuitenkin puuttui koko ajan minun ja toisen myyjän tilanteeseen kommentoimalla meidän välistä vuorovaikutusta äänekkäästi. Koskin yhden kerran vaatteisiin, jotka olivat rekissä. Myyjä sanoi, että älä koske niihin, koska järjestin ne eilen. Lähdin pois. En tule koskaan ostamaan tästä liikkeestä mitään enää. Onneksi kaupungista löytyi Chic liike, jossa palvelu oli erinomaista. Menkää kaikki siis sinne.

        Mie menin sinne myös. Komennettiin kuin koiraa; istu..ota juomaa.siinä on pulloja.Ei saanut katsella telineessä olevia liivejä. Yksi vanhempi myyjä ja palveli asiakasta. Kun odotin 30min ja lähdin.Hän tiukaksesi.että et jaksanut odotta 10min kauempaa. Enään en mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie menin sinne myös. Komennettiin kuin koiraa; istu..ota juomaa.siinä on pulloja.Ei saanut katsella telineessä olevia liivejä. Yksi vanhempi myyjä ja palveli asiakasta. Kun odotin 30min ja lähdin.Hän tiukaksesi.että et jaksanut odotta 10min kauempaa. Enään en mene.

        Olin kylässä ystävättärelläni ja meitä oli 5 naista menossa tähän Sinikaarre liiviliikkeeseen. Ystävättäreni on aiemmin ostanut sieltä monet liivit ja johdattanut sinne monta asiakasta.
        Nyt kun sinne menimme 1.7.2022 saimme luokattoman huonoa palvelua. 2 naista meni ensin sisään ja 3 hiukan myöhemmin. Ikinä ennen minua ei ole käskytetty kuin koiraa. Kysyimme, että voimmeko katsoa ,niin kyllä voimme. Mutta kun otimme rantavaatteiden helmoista kiinni huudettiin kuin hyeena että ei saa koskea. Miten voin tietää mitä heillä on myynnissä kun rekit on tiukasti täynnä tavaraa??? Mitään et näe, jos vaikka näkisin jotain mitä en edes osaa sanoa haluavani??? Ne oli kuulemma juuri järjestelty, niin hän ei tämän ikäisenä enää halua niitä koko ajan järjestellä. Se että saa katsoa tarkoittaa kuulemma ettei sormiaan saa tuotteisiin asti ulottaa. Me kolme käännyimme kannoillamme samantien. Neljäskin tuli hetken kuluttua ulos, kun ei istuessaan saanut enää silmilläänkään tuotteita tutkailla.
        Yksi meistä meni sovituskoppiin asti, ja osti liivit mutta sanoi, että oli hänelläkin viimeinen kerta kun sinne meni! Itse ei saanut tuotteeseen koskea.
        Järkyttävän huonoa palvelua, tällä Sinikalla ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelusta.!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kylässä ystävättärelläni ja meitä oli 5 naista menossa tähän Sinikaarre liiviliikkeeseen. Ystävättäreni on aiemmin ostanut sieltä monet liivit ja johdattanut sinne monta asiakasta.
        Nyt kun sinne menimme 1.7.2022 saimme luokattoman huonoa palvelua. 2 naista meni ensin sisään ja 3 hiukan myöhemmin. Ikinä ennen minua ei ole käskytetty kuin koiraa. Kysyimme, että voimmeko katsoa ,niin kyllä voimme. Mutta kun otimme rantavaatteiden helmoista kiinni huudettiin kuin hyeena että ei saa koskea. Miten voin tietää mitä heillä on myynnissä kun rekit on tiukasti täynnä tavaraa??? Mitään et näe, jos vaikka näkisin jotain mitä en edes osaa sanoa haluavani??? Ne oli kuulemma juuri järjestelty, niin hän ei tämän ikäisenä enää halua niitä koko ajan järjestellä. Se että saa katsoa tarkoittaa kuulemma ettei sormiaan saa tuotteisiin asti ulottaa. Me kolme käännyimme kannoillamme samantien. Neljäskin tuli hetken kuluttua ulos, kun ei istuessaan saanut enää silmilläänkään tuotteita tutkailla.
        Yksi meistä meni sovituskoppiin asti, ja osti liivit mutta sanoi, että oli hänelläkin viimeinen kerta kun sinne meni! Itse ei saanut tuotteeseen koskea.
        Järkyttävän huonoa palvelua, tällä Sinikalla ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelusta.!!!!!

        Kävin tänään Sinikaarteessa tarkoituksena ostaa bikinit ja body. En ole tässä liikkeessä näin törkeää asiakaspalvelua saanut. Juuri tuo komentelu, käskeminen ja epäkohteliaan ylimielisesti toiminut vanhempi naishenkilö lopetti pitkäaikaisen asiakkuuteni liikkeeseen.
        En olisi ikinä uskonut, että tällä tavalla voidaan vielä nykyaikana asiakasta kohdella ja mitätöidä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Hän yritti myydä liivit ja vaikka pyysin pienempää kokoa sovitettavaksi niin en saanut, koska hän ei kuulemma myy vääränkokoisia liivejä. Kysyin, että meneekö ne pilalle, jos kokeilen. Hän olisi myynyt pienemmät vain kokeilematta. Sanoin etten sitten osta ja olen saanut aiemminkin negatiivista palautetta ko. liikkeestä. Ihan asiallisesti sanoin mutta hän kysyi, että onko minulla tapana mennä "räkyttämään" liikkeisiin!!! Nimenomaan noilla sanoilla. En koskaan ole liikkeissä korottanut ääntäni, räkyttänyt ym vastaavaa. Kyllä nyt boikotoin kauppaa kunnes myyjä vaihtuu. Törkeää "palvelua" vaikken minä mitään palvelua saanutkaan....

        Omistajalla ei ole käytöstapoja. Miten tuo liike pysyy pystyssä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että kyseisessä liikkeessä asiakaspalvelu on todella aggressiivista ja töykeää. Vanhempi naisihminen puhuu päälle eikä kuuntele asiakasta. Ikinä en mene toista kertaa kyseiseen liikkeeseen. En ole koskaa saanut yhtä huono asiakaspalvelua missään!!!

        Todellakin olen samaa mieltä. Pakkomyyntiä ja töykeää palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä - se vanha nainen pilaa koko liikkeen maineen. Onko hän lomatuuraaja vai miksi vielä roikkuu siellä liikkeessä.....

        Tämä vanha nainen on kyseisen liikkeen omistaja. Saa nähdä kauanko vielä pitää tätä liikettään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistajalla ei ole käytöstapoja. Miten tuo liike pysyy pystyssä??

        Olisinpas löytänyt tämän viestiketjun ennen liikkeessä käyntiä! Olen täysin samaa mieltä Sinikaarteen palvelusta. Kävin tänään ja todellakin järkytyin, kun minulle puhuttiin niin rumasti ja epäkohteliaasti! Rouva puhui kuin papupata, koko ajan itseään ja "ammattitaitoaan" kehuen. Kun kysyi minulta jotakin ja siihen sitten vastasin, niin sanoi, että häntä ei parane tulla neuvomaan, koska hän kyllä asiansa osaa. Mitään en kyllä neuvonut, vastasin vain kysymykseen... Todellakin puhuttiin kuin lapselle tai koiralle, kuten aiemmatkin kommentoijat kertoivat. Menin ihan lukkoon, enkä siinä tilanteessa edes osannut sanoa vastaan, vaan ostin (minä tyhmä) äkkiä liivit, jotta pääsin ulos liikkeestä. Sitten jälkeenpäin tulee aina mieleen, että olisi pitänyt sanoa sitä ja tätä. Eli sama myyjä siellä edelleen aliarvioi asiakkaita, jotka eivät varmasti enää liikkeeseen palaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpas löytänyt tämän viestiketjun ennen liikkeessä käyntiä! Olen täysin samaa mieltä Sinikaarteen palvelusta. Kävin tänään ja todellakin järkytyin, kun minulle puhuttiin niin rumasti ja epäkohteliaasti! Rouva puhui kuin papupata, koko ajan itseään ja "ammattitaitoaan" kehuen. Kun kysyi minulta jotakin ja siihen sitten vastasin, niin sanoi, että häntä ei parane tulla neuvomaan, koska hän kyllä asiansa osaa. Mitään en kyllä neuvonut, vastasin vain kysymykseen... Todellakin puhuttiin kuin lapselle tai koiralle, kuten aiemmatkin kommentoijat kertoivat. Menin ihan lukkoon, enkä siinä tilanteessa edes osannut sanoa vastaan, vaan ostin (minä tyhmä) äkkiä liivit, jotta pääsin ulos liikkeestä. Sitten jälkeenpäin tulee aina mieleen, että olisi pitänyt sanoa sitä ja tätä. Eli sama myyjä siellä edelleen aliarvioi asiakkaita, jotka eivät varmasti enää liikkeeseen palaa!

        Hei, allekirjoitan joka ikisen kommentin edellä. Tänään oli kaunis keväinen lauantaiaamupäivä, hankkiuduin hyvin levänneenä ja iloisin mielin liiviostoksille, oikein ajan kanssa. Sinikaarre liike oli juuri aukaistu, ei muita asiakkaita ja yritin käynnistää ystävällishenkisen rupattelun liikkeessä olevan madamen kanssa. Se mitä liikkeessä sittemmin tapahtui oli niin surrealistista että sieltä - ostoksetta - poistuttuani mietin, tapahtuiko tämä kaikki todellisuudessa, vai tekeekö mieleni jo tepposia. Mutta kyllä, mitä totisinta totta! Kun aloin kokemustani purkaa, valkeni liikkeen laajalle levinnyt huono maine saman tien - paikka näytetään tunnettavan Oulussa poikkeuksellisen törkeästä kohtelusta. Enkä nyt puhu ynseydestä, ylimielisydestä, haluttomuudesta tai muusta kevyeksi luokittuvasta ammattilaisen huonosta käytöksestä, vaan käyttäytymisestä, joka näyttäytyy täysin poikkeuksellisena vallan käyttönä ja alistamisena. Halveksuntansa. Mitätöimisenä. Liikkeessä vallitsee merkillinen uhkailun ja painostamiseen ilmapiiri. Siskot, tuo ei ole normaalia. Ei lähelläkään. Jos et halua alistua tuon valkohapsisen dominan piiskaan ja sylkemiseen, pysy kaukana - suostumustasi siihen ei nimittäin kysytä. Jos liikkeessä ei kukaan käy, se lakkaa olemasta. Ostetaan pöksyt ja rintsikat muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, allekirjoitan joka ikisen kommentin edellä. Tänään oli kaunis keväinen lauantaiaamupäivä, hankkiuduin hyvin levänneenä ja iloisin mielin liiviostoksille, oikein ajan kanssa. Sinikaarre liike oli juuri aukaistu, ei muita asiakkaita ja yritin käynnistää ystävällishenkisen rupattelun liikkeessä olevan madamen kanssa. Se mitä liikkeessä sittemmin tapahtui oli niin surrealistista että sieltä - ostoksetta - poistuttuani mietin, tapahtuiko tämä kaikki todellisuudessa, vai tekeekö mieleni jo tepposia. Mutta kyllä, mitä totisinta totta! Kun aloin kokemustani purkaa, valkeni liikkeen laajalle levinnyt huono maine saman tien - paikka näytetään tunnettavan Oulussa poikkeuksellisen törkeästä kohtelusta. Enkä nyt puhu ynseydestä, ylimielisydestä, haluttomuudesta tai muusta kevyeksi luokittuvasta ammattilaisen huonosta käytöksestä, vaan käyttäytymisestä, joka näyttäytyy täysin poikkeuksellisena vallan käyttönä ja alistamisena. Halveksuntansa. Mitätöimisenä. Liikkeessä vallitsee merkillinen uhkailun ja painostamiseen ilmapiiri. Siskot, tuo ei ole normaalia. Ei lähelläkään. Jos et halua alistua tuon valkohapsisen dominan piiskaan ja sylkemiseen, pysy kaukana - suostumustasi siihen ei nimittäin kysytä. Jos liikkeessä ei kukaan käy, se lakkaa olemasta. Ostetaan pöksyt ja rintsikat muualta.

        😂😂tosiaan piiska vain puuttui. Allekirjoitan kyllä kaikki edelliset kommentit kokemuksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Hän yritti myydä liivit ja vaikka pyysin pienempää kokoa sovitettavaksi niin en saanut, koska hän ei kuulemma myy vääränkokoisia liivejä. Kysyin, että meneekö ne pilalle, jos kokeilen. Hän olisi myynyt pienemmät vain kokeilematta. Sanoin etten sitten osta ja olen saanut aiemminkin negatiivista palautetta ko. liikkeestä. Ihan asiallisesti sanoin mutta hän kysyi, että onko minulla tapana mennä "räkyttämään" liikkeisiin!!! Nimenomaan noilla sanoilla. En koskaan ole liikkeissä korottanut ääntäni, räkyttänyt ym vastaavaa. Kyllä nyt boikotoin kauppaa kunnes myyjä vaihtuu. Törkeää "palvelua" vaikken minä mitään palvelua saanutkaan....

        Soitin kun kauppa ei ollut auki ilmoitetuna aikana. Ihmettelelen agressiivista puhelinpalvelua. En ihmettele jos kauppa ei käy.


    • Nina

      Primadonnat on mun lempparit, maksaa 65-90e.
      Löytyy taatusti kokoja. Löytyy kaikenlaiseen makuun malleja.

      • Johanna

        Missähän liikkeissä(-ketjuissa) tätä Primadonnaa myydään?


      • lootus
        Johanna kirjoitti:

        Missähän liikkeissä(-ketjuissa) tätä Primadonnaa myydään?

        funky lady ja wiipurin erikoiskorsettiliike (hesassa). fredan (siinä uffin vieressä) ja itiksen funkyissä on isojakin kokoja. wiipurin erikoiskorsettiliike on arkadiankadulla.


    • asiakas

      oheinen osoite
      www.evelace.fi

      siellä laadukkaita alusia.
      myyjä voi tulla kotiinkin esittelemään, jne.
      siis kotiesittelyä, mutta mukavaa ja emännällä hyvät edut.

      • Mirkku

        Liivit ovat kyllä kivannäköisiä mutta onnettoman huonolaatuisia. Olen toiminut kaksi kertaa emäntänä ja kolmatta kertaa ei tule.


      • lootus

        paitsi mummomalleja löytyy, ei hyvännäkösiä seksikkäitä alusasuja...


      • www
        Mirkku kirjoitti:

        Liivit ovat kyllä kivannäköisiä mutta onnettoman huonolaatuisia. Olen toiminut kaksi kertaa emäntänä ja kolmatta kertaa ei tule.

        Onpa sulla huono tuuri sattunut, jos väität että ovat huonolaatuisia!
        Niitä ne ei juuri ole!
        Oletko pessyt oikein? Käsin tai pesupussissa? Ethän ole käyttänyt huuhteluainetta??
        EveLacen liivit on tunnetusti hyvälaatuisia ja pitkäikäisiä, kun käyttää oikein ja järkevästi!
        Isoja kokoja löytyy kyllä kauniita ja seksikkäitäkin, ei kaikki isot koot ole niitä mummomalleja.
        Tervetuloa pitämään kutsuja/kutsuille! :-)

        myyjätär


      • Mirkku
        www kirjoitti:

        Onpa sulla huono tuuri sattunut, jos väität että ovat huonolaatuisia!
        Niitä ne ei juuri ole!
        Oletko pessyt oikein? Käsin tai pesupussissa? Ethän ole käyttänyt huuhteluainetta??
        EveLacen liivit on tunnetusti hyvälaatuisia ja pitkäikäisiä, kun käyttää oikein ja järkevästi!
        Isoja kokoja löytyy kyllä kauniita ja seksikkäitäkin, ei kaikki isot koot ole niitä mummomalleja.
        Tervetuloa pitämään kutsuja/kutsuille! :-)

        myyjätär

        Vai minun oma syyni se sitten onkin, että uskalsin sanoa totuuden ko. liiveistä. Voin vakuuttaa sinulle , että minä jos kuka osaan pestä oikein alusasuja (jo ammattinikin vuoksi) ja mistään sellaisesta hutiloinnista ei ole kyse.
        Puhuit vain pesemisestä. Tiedätkös, että osaan kuivattaakin ne oikein. Ei kuumalle patterilee eikä suoraan auringonpaisteeseen sillä joustomateriaali saattaa haurastua ja kellastua.
        Niin ja liotusta kaikki liivit eivät kestä ja pesu on suoritettava riittävän usein sillä lika ja hiki vahinkoittavat kuituja.
        niin kuin sanoin:eivät hyviä.


      • lootus
        www kirjoitti:

        Onpa sulla huono tuuri sattunut, jos väität että ovat huonolaatuisia!
        Niitä ne ei juuri ole!
        Oletko pessyt oikein? Käsin tai pesupussissa? Ethän ole käyttänyt huuhteluainetta??
        EveLacen liivit on tunnetusti hyvälaatuisia ja pitkäikäisiä, kun käyttää oikein ja järkevästi!
        Isoja kokoja löytyy kyllä kauniita ja seksikkäitäkin, ei kaikki isot koot ole niitä mummomalleja.
        Tervetuloa pitämään kutsuja/kutsuille! :-)

        myyjätär

        tosin kaikille iso koko ei tarkoita samaa asiaa... ei tuolla mallistossa näyttänyt ainakaan olevan kuin mummomalleja isoimmista...


      • ---
        lootus kirjoitti:

        paitsi mummomalleja löytyy, ei hyvännäkösiä seksikkäitä alusasuja...

        Itselläni on dd kokoiset rinnat ja olen jo kauan sitten
        tullut siihen tulokseen että valmistajien mielestä
        seksikkyys loppuu c kuppiin


      • hyvät
        --- kirjoitti:

        Itselläni on dd kokoiset rinnat ja olen jo kauan sitten
        tullut siihen tulokseen että valmistajien mielestä
        seksikkyys loppuu c kuppiin

        Primadonnia myö hesassa myös stockmann...On tosi laadukkaita liivejä,eikä todellakaan mitään mummomallia.Hinta on vaan melko hulppea.Hulluilta päiviltä on saanu melkeen joka vuosi ko liivejä halvemmalla.Ne on kyllä hyvä sijotus,ei rispaannu,eikä irtoo kaarituet heti ekassa pesussa.Ja kokoja löytyy!!!


    • LLL
    • -Lumienkeli-

      Ei siellä erikoisliikkeissäkään osata hyviä liivejä myydä. Sanoin myyjälle kokoni ja se antoi muutamat sovituskoppiin mukaan, kokeilin ja tuntui ihan hyvältä, sitten myyjä tuli kattomaan sovituskoppiin ja repi liivejä suuntaan jos toiseenkin. sanoi vaan että sopii todella hyvin päälle. ostin sit ne molemmat ja menin kotiin ja pesin, laitoin seuraavana päivänä päälle ja ne ei meinannut pysyä ollenkaan päällä, ympärysmitta oli liian iso, kokeilin toisia liivejä ja huomasin että ne oli vastaavasti liian pienet, rinnat pursuaa ulos. kumpiakaan en ole pystynyt käyttämään. monet liivit olen ostanut "kunnon" liikkeestä mutta ei mitkään ole hyviä.

      • prima donnia!

        sen jälkeen kun primadonnat ostin en ole muita käyttänytkään! Suomesta vain ei niitä paljoa saa. itse olen liivini stockmannilta ostanut kohtuu hintaan olikohan 45 euroa.

        erikoisliikkeistä on huonot kokemukset! myyvät sellaisia lertsuja! ja kalliilla hinnalla! onhan ne kauniita, mutta tällainen povi 75E ei kyllä kestä sellaisia hepeneitä. ne ovat vain johonkin "erikoistilaisuuteen" jossa niitä ei kauan päällä pidetä. mutta arki käyttöön ei lertsuja voi laittaa..

        prima donnan liivit (satin-malli muuta en ole vielä suomesta löytänyt, malleja on muitakin kyllä olemassa!) katso mariejo.com!

        niin nämä prima donna liivit ovat napakasta kankaasta tehdyt. ne eivät latista rintaa. niissä on kaarituet ja ei ole kangasta alhaalla joka aina kääntyisi itselläni sisäänpäin (rintojen alle) ja painaisi. olen ollut tyytyväinen! kovassa käytössä ovat joka päivä.


    • Rintava tapaus

      Joko löytyivät rintaliivit? Kemissä on Svea Aalto- niminen alusvaateliike, josta löytyy laadukkaita, mutta tosiaan hintavia Prima Donna liivejä (varaudu vähintään 100 €/liivit). Liivejä on myös värikkäitä tavallisten mustan, valkoisen ja ihonvärisen lisäksi ja ne sopivat nuorelle naiselle.
      Liike on tähän mennessä ainoa kohdalleni sattunut, josta olen löytänyt oikean kokoiset (G-75) rintaliivit, joten isojakin kokoja löytyy!

      • 85F

        ainakin Turussa liiviliike Husso (2 myymälää torin lähellä) ja Riihimäellä Stop-Nainen myyvät ammattitaidolla, halpiskauppoihin en näissä ostoksissa ole vuosiin poikennut


    • kygfuoyf

      Itse olen löytänyt Changen liiveistä kivoja ja nättejä (koko 100E).
      EveLacella ei ole ollut minulle sopivia kokoja ollenkaan. Ei ainakaan sievissä malleissa, rumia en edes katso.
      Ja kyllä Triumphiltakin löytyy sopivia.

      • kkkj

        Ja vielä lisäyksenä:kohtuuhintaan (40-50e). PrimaDonnat mulla oli joskus eivätkä olleet hintansa arvoiset.


    • sattumalta löysin

      Trinea.fi, onko kukaan tilannut täältä?

    • Anonyymi

      ostin netistä - Missmary, ja on sopivat

    • Anonyymi

      Olisin ostanut uimapuvun,mutta vanhempi rouva ei päästänyt minua uimapukuhyllylle,pani käden eteen ja sanoi että minä määrään täällä,outoa myyntiä.en mene siihen liikkeeseen toiste

    • Anonyymi

      Todella törkeää tuommoinen käytös. Toivottavasti menee konkurssiin koko liike ja omistaja hermolomalle.

    • Anonyymi

      Netissä on oululainen Lumingerie alusvaate liike alkaen D-kupista. Kannattaa käydä heidän sivulla www.lumingerie.fi

    • Anonyymi

      Meritta Bra niminen verkkkokauppa palvelee myös kivasti, olen juurikin Primadonnia ostellut sieltä ja tsekkaillut jos alennuksessa olisi. Primadonnaa taitaa löytyä jonkinverran myös Sokokselta. Toki olisi hyvä tietää oma kokonsa Primadonnasta, koot minusta pitävät hyvin mallienkin välissä paikkansa.

    • Anonyymi

      Girurki auttaa

    • Anonyymi

      Rintsikat on niin kalliita ja isot koot vielä kalliimpia. Jotain olen löytänyt Prismasta mutta paremmin Zalandolta ja Ellokselta.
      Yhdet täydelliset löytyi juuri Zalandolta - ehkä elämäni parhaiten istuvat liivit ja näytti heti napakammalta.
      Jouduin kyllä palauttamaan pariin otteeseen ennen kuin tuli oikea koko, mutta mitäpä sitä ei tekisi hyvien liivien eteen! Nyt tuo merkki on lopetettu ja uudet hakusessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe