Sokerointi kotona?

Mökö12345

Saako kaupasta jotain vastaavaa sokerointiainetta mitä ne käyttää kauneushoitoloissa?

12

2009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukka

Muistelisin että body shopilla on jonkilaista sokerointiainetta

• ....

Kauneushoitoloissa käytettävällä sokerilla et tekisi mitään, vaatii ammattitaitoa käyttää sitä. Ammattitaidon saa päivän tai kahden maahantuojien kursseilla ja monien harjoituksien jälkeen. Saa työkseenkin poistaa karvoja pitkään ennen kuin voi kutsua itseään ammattilaiseksi.
        Stockalta saa Brasilian wax tuotteen ja Body shopilta saa sokeria mikä poistetaan lapuilla. Ensinmainittu lämmitetään, laitetaan iholle,annetaan kovettua ja poistetaan nopealla repäisyllä. Sokerin itsevalmistamiseen on useita reseptejä netissä kuin myöskin kokemuksia sen käytöstä. Toiset onnistuneempia ja toiset taas ei.

• Ninuskainen
        .... kirjoitti:

Kauneushoitoloissa käytettävällä sokerilla et tekisi mitään, vaatii ammattitaitoa käyttää sitä. Ammattitaidon saa päivän tai kahden maahantuojien kursseilla ja monien harjoituksien jälkeen. Saa työkseenkin poistaa karvoja pitkään ennen kuin voi kutsua itseään ammattilaiseksi.
        Stockalta saa Brasilian wax tuotteen ja Body shopilta saa sokeria mikä poistetaan lapuilla. Ensinmainittu lämmitetään, laitetaan iholle,annetaan kovettua ja poistetaan nopealla repäisyllä. Sokerin itsevalmistamiseen on useita reseptejä netissä kuin myöskin kokemuksia sen käytöstä. Toiset onnistuneempia ja toiset taas ei.

Jos joku tietää, mistä hoitoloissa käytettävää sokeria voisi tavallinen kuluttaja tilata, kertokaa ihmeessä; kai sitä ulkomailta jostain verkkokaupasta voisi saada. Kaikella kunnioituksella kosmetologeja kohtaan, mutta uskon kyllä, että suurin osa naisista, jotka yleensäkin käyttävät kosmetiikkaa ja ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään, osaavat käyttää myös tuota hoitoloidon sokeria. Totta kai harjoitusta tarvitaan, mutta onnistuu suurimmalta osalta meistä. Nooh jospa se tuokin aine joku päivä vapautuu yleiseen myyntiin, ettei tarvitse maksaa sairaita hintoja karvanpoistosta sokerilla (esim brassi 70-90 eur!).
        Olen käynyt muutaman kerran hoitolassa poistattamassa intiimialueilta sokerilla karvat ja olen ollut tyytyväinen, mutta hinnoittelu on tässä(kin) käsittämätön.
        Olen käyttänyt myös Body Shopin Sugarings-ainetta, johon olen ollut tyytyväinen. Ilmeisestikin hoitoloidon sokeri on koostumukseltaan eri kuin Body Shopin; joskus olen tätä kysynyt kosmetologilta.

• ....
        Ninuskainen kirjoitti:

Jos joku tietää, mistä hoitoloissa käytettävää sokeria voisi tavallinen kuluttaja tilata, kertokaa ihmeessä; kai sitä ulkomailta jostain verkkokaupasta voisi saada. Kaikella kunnioituksella kosmetologeja kohtaan, mutta uskon kyllä, että suurin osa naisista, jotka yleensäkin käyttävät kosmetiikkaa ja ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään, osaavat käyttää myös tuota hoitoloidon sokeria. Totta kai harjoitusta tarvitaan, mutta onnistuu suurimmalta osalta meistä. Nooh jospa se tuokin aine joku päivä vapautuu yleiseen myyntiin, ettei tarvitse maksaa sairaita hintoja karvanpoistosta sokerilla (esim brassi 70-90 eur!).
        Olen käynyt muutaman kerran hoitolassa poistattamassa intiimialueilta sokerilla karvat ja olen ollut tyytyväinen, mutta hinnoittelu on tässä(kin) käsittämätön.
        Olen käyttänyt myös Body Shopin Sugarings-ainetta, johon olen ollut tyytyväinen. Ilmeisestikin hoitoloidon sokeri on koostumukseltaan eri kuin Body Shopin; joskus olen tätä kysynyt kosmetologilta.

Usko mitä uskot, mutta kun uskosi rupeaa horjumaan niin tiedät ettei ammatti tuotteella kukaan pysty itse oppimaan poistoa. Ammattilaisenakin olen joutunut harjoittelemaan pitkään ennenkuin edes harkitsin että asiakasta voisi laskuttaa. Hinta on myös ammatti sokerilla suht kova, ja jos se vielä menee hukaan, niin en kyllä voi suositella.Kaikella kunnioituksella naisille jotka ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään....
        Jos taas haluat rahaa säästää tee sokeri itse ja poista se kangaslapuilla mitä saa esim Body Shopilta. Reseptejä netti pullollaan ja jotkut toimivat jotkut ei. BS:stä saat myös sokeria mikä ei tosiaan toimi niinkuin ammattilaisten aine mutta on varmasti kotileikkeihin oikein hyvä tuote.

• ksmå
        .... kirjoitti:

Usko mitä uskot, mutta kun uskosi rupeaa horjumaan niin tiedät ettei ammatti tuotteella kukaan pysty itse oppimaan poistoa. Ammattilaisenakin olen joutunut harjoittelemaan pitkään ennenkuin edes harkitsin että asiakasta voisi laskuttaa. Hinta on myös ammatti sokerilla suht kova, ja jos se vielä menee hukaan, niin en kyllä voi suositella.Kaikella kunnioituksella naisille jotka ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan ja ulkonäöstään....
        Jos taas haluat rahaa säästää tee sokeri itse ja poista se kangaslapuilla mitä saa esim Body Shopilta. Reseptejä netti pullollaan ja jotkut toimivat jotkut ei. BS:stä saat myös sokeria mikä ei tosiaan toimi niinkuin ammattilaisten aine mutta on varmasti kotileikkeihin oikein hyvä tuote.

joo en kyllä usko että oikeanlaista flikkausta voi kotona ilman koulutusta oppia, vaatii paljon harjoitusta koulutuksen käyneeltäkin.

• crocita

Aine on ihan vastaava kuin mitä kosmetologit käyttää. Ostin sen verkkokaupasta www.sokerointikotona.fi.

• 2diiva

Ihmettelen vaan, että miksi me suomalaiset ei muka opittaisi tekniikkaa jos kerta sadat miljoonat arabinaiset poistavat ihokarvat sokerilla kotioloissaan.. taitaa olla aika tuottoisa business kosmetologeille et ovat heti torppaamassa ja varoittelemassa..

• ksmå
        2diiva kirjoitti:

Ihmettelen vaan, että miksi me suomalaiset ei muka opittaisi tekniikkaa jos kerta sadat miljoonat arabinaiset poistavat ihokarvat sokerilla kotioloissaan.. taitaa olla aika tuottoisa business kosmetologeille et ovat heti torppaamassa ja varoittelemassa..

ja mitäköhän pahaa varoittelussa on ?

• ....
        2diiva kirjoitti:

Niin, eihän tässä ketään ole kielletty kokeilemasta kotona sokerointia. Ilmaiseksi voi keitellä sokeria itsekkin ja sillä kyllä saa ihon karvattomaksi. Itse keittelykin vaatii harjoitusta ja malttia, mutta on toimiva ja suositeltava keino.
        Ammattituotteet eivät vain ola halvimmasta päästä ja jos niillä ei saa kotona aikaan muuta kuin mustelmia ja pahaa mieltä, niin ei se vaan kannata. Samalla rahalla voisi ainakin ensin käydä katsomassa miten ammattilainen sen tekee.
        Itse olen valmis vaikka antamaan sokeria ilmaiseksi asiakkaalleni jos hän haluaa kokeilla sen käyttöä. En kuitenkaan usko että siitä on liiketoiminnalleni mitään haittaa, päinvastoin:)

• kokeilija10000

• makeaa

Hyvät naiset!
      Sokeri kannattaa keittää kotona; teflonkattilassa 3dl sokeria, 2rkl vettä, 2 rkl sitruunamehua. Itse keittelen n.5-10min, kunnes neste kirkastuu ja hieman kellastuu. Jäähdyttyään ruumiinlämpöiseksi on käyttövalmista. Tällä olen opetellut poistamaan itseltäni karvat sääristä ja kainaloista, olenpa pariin kertaan tehnyt brassinkin. Eikä tullut kalliiksi. Ammattilaisille kiitos ja kunnia, ei olisi sujunut, jos en olisi käynyt sokeroitavana useampaan kertaan hoitolassa ennen omia kokeiluja! Ja tietenkin aikaa kului melkoisesti itse tuhertaessa, kun ammattilainen hoitaa homman vartissa/ puolessa tunnissa. Eikä sen "flikkauksen" tarvi niin hiottu ja täydellinen kotioloissa olla, pääasia että sileää tulee! :) Mustelmia en ole saanut aikaiseksi, ja ihokin on pysynyt tallella! Testaamaan vaan, aika hyvä fiilis tulee, kun säästää sen 65-95€ itse tekemällä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe