Hullu Pohjola

hiipui uuden tieltä

ja kiittää asiakkaitaan kuluneista vuosista, kuka tietää mitä tulossa tilalle?
Remonttia on koko kevät ja alkukesä tehty siellä..

26

3671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kornerille

      ja teineille jokin muu paikka.
      voisi porukat jakaantua muuhunkin kuin yhteen täyteen ahdettuun paikkaan.

      • emppu-89

        Oon kuullu huhua et sinne tulee joku uus ruokapaikka,mutta yökerhoa sinne ei oo vissiin enää tulossa!
        Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..


      • ETTÄ SIITÄ
        emppu-89 kirjoitti:

        Oon kuullu huhua et sinne tulee joku uus ruokapaikka,mutta yökerhoa sinne ei oo vissiin enää tulossa!
        Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..

        TULIS ILOTALO


      • onko Sedu tuomssa Kemiin
        ETTÄ SIITÄ kirjoitti:

        TULIS ILOTALO

        omia ravintoloitaan??aika siistii..pääsee täälläki höylään SK membercardia :)
        Ilontalo on ainaki Kokkolassa aivan sairaan kiva paikka!!
        jeii!!


      • :-)
        onko Sedu tuomssa Kemiin kirjoitti:

        omia ravintoloitaan??aika siistii..pääsee täälläki höylään SK membercardia :)
        Ilontalo on ainaki Kokkolassa aivan sairaan kiva paikka!!
        jeii!!

        Sedu ei ole koskaan tuonut mitään hyvää vaikka ostikin Valkeakosken Hakankin..

        Mutta kantakaa vaan rahanne Sedulle, jos tykkäätte..


      • joku paikka jossa
        emppu-89 kirjoitti:

        Oon kuullu huhua et sinne tulee joku uus ruokapaikka,mutta yökerhoa sinne ei oo vissiin enää tulossa!
        Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..

        jossa kävis oikeesti kovia bändejä niinku joskus myllysä, iso paikkahan se pohojola on niin siellä vois jotain isompia bändejä pitääkki..Kyllähän Kemissä livemusaa on mutta aina ne samat pikkurupu-wannabeheavy-yhtyeet...aikusemmatkin tarvii musiikkia!!


      • Hilu,aikuinen nainen
        emppu-89 kirjoitti:

        Oon kuullu huhua et sinne tulee joku uus ruokapaikka,mutta yökerhoa sinne ei oo vissiin enää tulossa!
        Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..

        Kyllä!
        Kemi on jo kauan kaivannut sitä että tänne tulisi uusi ruokaravintola!
        Ehkä ei enää ensi marraskuussa tarvi lähteä työporukan kanssa Ouluun ja tunturiin viettämään pikkujouluja!!


      • kutakin

        Pohjola oli Kemin kovin juttu monta vuotta, ja mä uskon että mitä tahansa siihen taloon vielä tehdäänkin niin kova juttu tälle alueelle siitä tulee.
        Raviontolallehan se on aivan täydellinen rakennus, ei mikään vanha vaateliike..
        Mä toivon että sinne tulis Rockklubi vähän vanhemmille. No toivossa on hyvä elää,sano lapamato :)

        Ei muuta kun jännityksellä jään odottaan mitä tuleman pitää..
        Hyvät Jussit kaikille!!


    • remppaa ne tekee

      jos tekee..
      viime viikollaki ne avas texmexin ikkunat ja sit pari päivää myöhemmin ne laitto ne kiinni taas..oli tainnu lautojen väri vaan vaihtuu..no hirvee sotku siellä sisällä ainaki oli!!tuskin saavat mitään järkevää taaskaan aikaan..

      pohjola on pohjola vaikka sen voissa paistais :)

      • ole vaan

        HOTELLI KEMI senkin tumpelot. Minä juon kahvia nyt.


      • 543
        ole vaan kirjoitti:

        HOTELLI KEMI senkin tumpelot. Minä juon kahvia nyt.

        puoli on kyllä ramona, mistä sai pirun hyviä kanankoipia aikoinaan :P


    • konkkaan???

      on se nyt hvetti, ensin meni jatanburgeri ja nyt posari, mitä tähän kaupunkiin enää jää??kauheeta ku kaikki paikat menee kiinni,eikä koskaan tuu tilalle tänne mitään uutta..siihenhän se johtaa kai ku ihmiset dokaa kämpillä eikä käy v***u ikinä missään..
      kemi=aavekaupunki

      • Rrrrrrrrrrrrrh

        ihmetellytkin miten helevetissä tässä tuppulylässä pärjää nuin monta räkälää pystyssä. Tottapa neki saa jotain ääyyyavustusta. Meripuistoon sais panna tanssilavan ilman viinatarjoilua kesäksi mutta eihän niille lähellä asuville paskahatuille sekään käy. Täälä ei pystytellä kuin juopoille ja parille turistille huvipaikkoja. Ostakaa multa talo niin häivyn kiki kylästä ja maastakin. Kylmäkin saatana on keskellä kesää nykysin ja simolaisten takia tulee vielä kosteus talveksi


      • Rrrrrrrrrrrrrh kirjoitti:

        ihmetellytkin miten helevetissä tässä tuppulylässä pärjää nuin monta räkälää pystyssä. Tottapa neki saa jotain ääyyyavustusta. Meripuistoon sais panna tanssilavan ilman viinatarjoilua kesäksi mutta eihän niille lähellä asuville paskahatuille sekään käy. Täälä ei pystytellä kuin juopoille ja parille turistille huvipaikkoja. Ostakaa multa talo niin häivyn kiki kylästä ja maastakin. Kylmäkin saatana on keskellä kesää nykysin ja simolaisten takia tulee vielä kosteus talveksi

        Kuka semmosen tanssilavan pyörittämisen maksaa. Pääsymaksuhan ei kemiläisten sielunelämään käy mitenkään.


      • Kyllä ompi surkiaa...

        Eihän ne käy koska bändien taso on vitun rupusta... Samat vanhat bändit ja samat valkkaa niitä bändejä... Kemissä en tsekkaa yhtään mitään vitun bändiä, kun sitä tasoa löytyy muualtakin. Piste.


    • jos se

      Jos se nyt oikeasti on kokonaan iäksi suljettu, niin sanonpahan vaan että paljon muistoja sieltä on kemiläisille tullu!
      Itsekkin löysin Hullu Pohjolan tanssilattialta nykyisen,ihanan aviomieheni!ja varmasti moni muukin on samaa mieltä mun kanssa,että jonkin sortin kulttuurielämys :) on nyt poissa..
      Toivottavasti nykyinen omistaja tajuaa joskus pitää ns. Pohjola memoriam-bileet, joissa kaikki me Pohjolan vanhat asiakkaat saatais sininen enkeli kourassa muistella ihania nuorisoaikoja!
      Ikävä on jo nyt Pohjolan burgereita ja muita!!

    • Jaskakkkk

      Hullu Pohjola avasi ovensa syksyllä 1997 ja erinäisten vaiheiden jälkeen tarina saa nyt päätöksensä kun Palosaari on myynyt kiinteistön:
      https://yle.fi/uutiset/3-10471971

      • Jajajajajaja

        Tiedätkö mikä se Hullupohjola oli aiemmilta nimeiltään?


      • Jajajajajaja kirjoitti:

        Tiedätkö mikä se Hullupohjola oli aiemmilta nimeiltään?

        Tiistaisin ja torstaisin ruukas olleen naistentanssit. 🤸‍♀️


    • Teke02

      Kuka alkaa pitämään ravintolaa?

      • Torniolaiset.yrittäjät

        Siihen tulee motelli


      • Niinpä_niin
        Torniolaiset.yrittäjät kirjoitti:

        Siihen tulee motelli

        Joo kyllä se tiedetään, mutta kuka tulee ravintoloitsijaksi? Hehän nimen omaan suunnittelivat vuoraavansa osan tiloista ravintola käyttöön.


      • Niinkemiläistä
        Niinpä_niin kirjoitti:

        Joo kyllä se tiedetään, mutta kuka tulee ravintoloitsijaksi? Hehän nimen omaan suunnittelivat vuoraavansa osan tiloista ravintola käyttöön.

        Lumilinnan vetovoima tuo valtavat turistimassat kemiin. Kesällä melojat,valtameriristeilijät ja laitakariin tungeksivat matkailijat täyttävät hotellit. Väliaikoina nuo majoittujat ihastelevat kävelykatua tai shoppailevat keskustan liikkeissä. Ja tietysti illalla kapakat pullistelevat maksukyisiä turisteja.
        Niin että kyllä ravintoloitsijoita on tarjolla. Niinhän?


    • ROIthebest

      ..ei Päivikki tyhmä ole. Kyllä nyt ois viisasta teidän kemiläistenkin miettiä ihan itte..miten saisitte kaupunkianne kehitettyä. Aivan ensimmäiseksi hyvä neuvo, teillä on..vielä..lentoasema, miten sitä hyödyntäisitte. Lapin pääkaupunki, Rovaniemi on sen onnistunut hyödyntämään. Nytkin tässä kuussa monta uutta uutista uusista aloittavista lentovuoroista Rovaniemelle. Kemiläiset, aloittakaa tästä.

      • Niinkemiläistä

        Kemissä on asia ollut hallinnassa jo vuosia. Palkattiin jopa lentokoordinaattori kehittämään kemiin suuntautuvaa lentoliikennettä. Tulokset? Kukaniistä välittää. Tärkeintä on liike,päämäärästä viis tai asetettujen tavoitteiden seurannasta kuinka onnistui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe