ja kiittää asiakkaitaan kuluneista vuosista, kuka tietää mitä tulossa tilalle?
Remonttia on koko kevät ja alkukesä tehty siellä..
Hullu Pohjola
26
2955
Vastaukset
- kornerille
ja teineille jokin muu paikka.
voisi porukat jakaantua muuhunkin kuin yhteen täyteen ahdettuun paikkaan.- emppu-89
Oon kuullu huhua et sinne tulee joku uus ruokapaikka,mutta yökerhoa sinne ei oo vissiin enää tulossa!
Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty.. - ETTÄ SIITÄ
emppu-89 kirjoitti:
Oon kuullu huhua et sinne tulee joku uus ruokapaikka,mutta yökerhoa sinne ei oo vissiin enää tulossa!
Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..TULIS ILOTALO
- onko Sedu tuomssa Kemiin
ETTÄ SIITÄ kirjoitti:
TULIS ILOTALO
omia ravintoloitaan??aika siistii..pääsee täälläki höylään SK membercardia :)
Ilontalo on ainaki Kokkolassa aivan sairaan kiva paikka!!
jeii!! - :-)
onko Sedu tuomssa Kemiin kirjoitti:
omia ravintoloitaan??aika siistii..pääsee täälläki höylään SK membercardia :)
Ilontalo on ainaki Kokkolassa aivan sairaan kiva paikka!!
jeii!!Sedu ei ole koskaan tuonut mitään hyvää vaikka ostikin Valkeakosken Hakankin..
Mutta kantakaa vaan rahanne Sedulle, jos tykkäätte.. - joku paikka jossa
emppu-89 kirjoitti:
Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..jossa kävis oikeesti kovia bändejä niinku joskus myllysä, iso paikkahan se pohojola on niin siellä vois jotain isompia bändejä pitääkki..Kyllähän Kemissä livemusaa on mutta aina ne samat pikkurupu-wannabeheavy-yhtyeet...aikusemmatkin tarvii musiikkia!!
- Hilu,aikuinen nainen
emppu-89 kirjoitti:
Mihin nyt voi Kemissä mennä juhlimaan?Corner ainaki on jo niiin nähty..Kyllä!
Kemi on jo kauan kaivannut sitä että tänne tulisi uusi ruokaravintola!
Ehkä ei enää ensi marraskuussa tarvi lähteä työporukan kanssa Ouluun ja tunturiin viettämään pikkujouluja!! - kutakin
Pohjola oli Kemin kovin juttu monta vuotta, ja mä uskon että mitä tahansa siihen taloon vielä tehdäänkin niin kova juttu tälle alueelle siitä tulee.
Raviontolallehan se on aivan täydellinen rakennus, ei mikään vanha vaateliike..
Mä toivon että sinne tulis Rockklubi vähän vanhemmille. No toivossa on hyvä elää,sano lapamato :)
Ei muuta kun jännityksellä jään odottaan mitä tuleman pitää..
Hyvät Jussit kaikille!!
- remppaa ne tekee
jos tekee..
viime viikollaki ne avas texmexin ikkunat ja sit pari päivää myöhemmin ne laitto ne kiinni taas..oli tainnu lautojen väri vaan vaihtuu..no hirvee sotku siellä sisällä ainaki oli!!tuskin saavat mitään järkevää taaskaan aikaan..
pohjola on pohjola vaikka sen voissa paistais :)- ole vaan
HOTELLI KEMI senkin tumpelot. Minä juon kahvia nyt.
- 543
ole vaan kirjoitti:
HOTELLI KEMI senkin tumpelot. Minä juon kahvia nyt.
puoli on kyllä ramona, mistä sai pirun hyviä kanankoipia aikoinaan :P
- konkkaan???
on se nyt hvetti, ensin meni jatanburgeri ja nyt posari, mitä tähän kaupunkiin enää jää??kauheeta ku kaikki paikat menee kiinni,eikä koskaan tuu tilalle tänne mitään uutta..siihenhän se johtaa kai ku ihmiset dokaa kämpillä eikä käy v***u ikinä missään..
kemi=aavekaupunki- Rrrrrrrrrrrrrh
ihmetellytkin miten helevetissä tässä tuppulylässä pärjää nuin monta räkälää pystyssä. Tottapa neki saa jotain ääyyyavustusta. Meripuistoon sais panna tanssilavan ilman viinatarjoilua kesäksi mutta eihän niille lähellä asuville paskahatuille sekään käy. Täälä ei pystytellä kuin juopoille ja parille turistille huvipaikkoja. Ostakaa multa talo niin häivyn kiki kylästä ja maastakin. Kylmäkin saatana on keskellä kesää nykysin ja simolaisten takia tulee vielä kosteus talveksi
Rrrrrrrrrrrrrh kirjoitti:
ihmetellytkin miten helevetissä tässä tuppulylässä pärjää nuin monta räkälää pystyssä. Tottapa neki saa jotain ääyyyavustusta. Meripuistoon sais panna tanssilavan ilman viinatarjoilua kesäksi mutta eihän niille lähellä asuville paskahatuille sekään käy. Täälä ei pystytellä kuin juopoille ja parille turistille huvipaikkoja. Ostakaa multa talo niin häivyn kiki kylästä ja maastakin. Kylmäkin saatana on keskellä kesää nykysin ja simolaisten takia tulee vielä kosteus talveksi
Kuka semmosen tanssilavan pyörittämisen maksaa. Pääsymaksuhan ei kemiläisten sielunelämään käy mitenkään.
- Kyllä ompi surkiaa...
Eihän ne käy koska bändien taso on vitun rupusta... Samat vanhat bändit ja samat valkkaa niitä bändejä... Kemissä en tsekkaa yhtään mitään vitun bändiä, kun sitä tasoa löytyy muualtakin. Piste.
- jos se
Jos se nyt oikeasti on kokonaan iäksi suljettu, niin sanonpahan vaan että paljon muistoja sieltä on kemiläisille tullu!
Itsekkin löysin Hullu Pohjolan tanssilattialta nykyisen,ihanan aviomieheni!ja varmasti moni muukin on samaa mieltä mun kanssa,että jonkin sortin kulttuurielämys :) on nyt poissa..
Toivottavasti nykyinen omistaja tajuaa joskus pitää ns. Pohjola memoriam-bileet, joissa kaikki me Pohjolan vanhat asiakkaat saatais sininen enkeli kourassa muistella ihania nuorisoaikoja!
Ikävä on jo nyt Pohjolan burgereita ja muita!! - Jaskakkkk
Hullu Pohjola avasi ovensa syksyllä 1997 ja erinäisten vaiheiden jälkeen tarina saa nyt päätöksensä kun Palosaari on myynyt kiinteistön:
https://yle.fi/uutiset/3-10471971- Jajajajajaja
Tiedätkö mikä se Hullupohjola oli aiemmilta nimeiltään?
Jajajajajaja kirjoitti:
Tiedätkö mikä se Hullupohjola oli aiemmilta nimeiltään?
Tiistaisin ja torstaisin ruukas olleen naistentanssit. 🤸♀️
- Teke02
Kuka alkaa pitämään ravintolaa?
- Torniolaiset.yrittäjät
Siihen tulee motelli
- Niinpä_niin
Torniolaiset.yrittäjät kirjoitti:
Siihen tulee motelli
Joo kyllä se tiedetään, mutta kuka tulee ravintoloitsijaksi? Hehän nimen omaan suunnittelivat vuoraavansa osan tiloista ravintola käyttöön.
- Niinkemiläistä
Niinpä_niin kirjoitti:
Joo kyllä se tiedetään, mutta kuka tulee ravintoloitsijaksi? Hehän nimen omaan suunnittelivat vuoraavansa osan tiloista ravintola käyttöön.
Lumilinnan vetovoima tuo valtavat turistimassat kemiin. Kesällä melojat,valtameriristeilijät ja laitakariin tungeksivat matkailijat täyttävät hotellit. Väliaikoina nuo majoittujat ihastelevat kävelykatua tai shoppailevat keskustan liikkeissä. Ja tietysti illalla kapakat pullistelevat maksukyisiä turisteja.
Niin että kyllä ravintoloitsijoita on tarjolla. Niinhän?
- ROIthebest
..ei Päivikki tyhmä ole. Kyllä nyt ois viisasta teidän kemiläistenkin miettiä ihan itte..miten saisitte kaupunkianne kehitettyä. Aivan ensimmäiseksi hyvä neuvo, teillä on..vielä..lentoasema, miten sitä hyödyntäisitte. Lapin pääkaupunki, Rovaniemi on sen onnistunut hyödyntämään. Nytkin tässä kuussa monta uutta uutista uusista aloittavista lentovuoroista Rovaniemelle. Kemiläiset, aloittakaa tästä.
- Niinkemiläistä
Kemissä on asia ollut hallinnassa jo vuosia. Palkattiin jopa lentokoordinaattori kehittämään kemiin suuntautuvaa lentoliikennettä. Tulokset? Kukaniistä välittää. Tärkeintä on liike,päämäärästä viis tai asetettujen tavoitteiden seurannasta kuinka onnistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666184Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91473