Eli kumpi näistä miksereistä parempi kotikaraoke käyttöön??
tämä http://store.phantomdynamics.com/ph80w4pomiwi.html
vai tämä? http://www.thomann.de/fi/the_tmix_pm400.htm
Kertokaa :)
mikserivahvistin!!
12
496
Vastaukset
- -prokoojii-
-minkälaiset kajarit ?????????? (teho /koko /impedanssi)
ko, laitteet aiheuttaa pienellä teholla, ja pienillä (huonoilla)"purkeilla" aikasmoisen verkkohurinan kotioloissa,,, soveltuuvatkin mielestäni paremmin esim, pieneen Bändikäyttöön ja nimenomaan PA-monitoroinnin ohjaukseen.
säätömahdollisuudet (Basso,disk,keskiääni) jokseenkin raakoja,,tehoa kotioloihin
turhankin paljon,,, riippuu tietysti kyllä tilasta, ja äänenpaineesta.
mikset harkitsisi ostavasi erillistä päätekiveä, ja vaikka behkun 1204fx:ää
tai vastaavaa kotikäyttöön??? olis efektejä laajennettavuuutta ja ominaisuuksia ihan eritavalla kuin noissa mistä kyselit , toki maksaa muutaman egen enemmän mut??????- skipunavikuna
no mulla on kuules peruskajarit mitä mankoos yleensä on jokku yli 30cm pitkät ja jotaki 25cm leveet! Eli en tiä herkkyyksiä sun muita impedanseja. Taitaa sit riittää ku tinaa vain noitten päähän Rca liitännät ja ei hommaa mitään mixeriä? niin ääni kuuluu paremmin kun mixerin kanssa?
- -prookoojii-
skipunavikuna kirjoitti:
no mulla on kuules peruskajarit mitä mankoos yleensä on jokku yli 30cm pitkät ja jotaki 25cm leveet! Eli en tiä herkkyyksiä sun muita impedanseja. Taitaa sit riittää ku tinaa vain noitten päähän Rca liitännät ja ei hommaa mitään mixeriä? niin ääni kuuluu paremmin kun mixerin kanssa?
niin alunperin kysyit että kumpa mikseri on parempi??????
et selvittänyt mihin sitä tarviit??
-nyt kysyn minkälaiseen käyttöön sitä tarviit????
- jos tarviit mikkisignaalin ja taustamusiikin balansointiin niin ok!
sekä efektien ja kaikujen muodostamiseen, tai tarviit mikkietuastetta!
muuten en kyllä ymmärrä mihin edes kotioloissa tarvit jos käytössäsi on
hyvä karaoke dvd jossa itsessään jo kaiut ym, kanavakohtaiset balansoinnit,transponoinnit etc...
KYSYMYS SINULLE SKIPUNAVIPUNA ! Mustat vai punaset sukat jussiksi????
- HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE :) - LAULAMISIIN...... - Skipunavikuna
-prookoojii- kirjoitti:
niin alunperin kysyit että kumpa mikseri on parempi??????
et selvittänyt mihin sitä tarviit??
-nyt kysyn minkälaiseen käyttöön sitä tarviit????
- jos tarviit mikkisignaalin ja taustamusiikin balansointiin niin ok!
sekä efektien ja kaikujen muodostamiseen, tai tarviit mikkietuastetta!
muuten en kyllä ymmärrä mihin edes kotioloissa tarvit jos käytössäsi on
hyvä karaoke dvd jossa itsessään jo kaiut ym, kanavakohtaiset balansoinnit,transponoinnit etc...
KYSYMYS SINULLE SKIPUNAVIPUNA ! Mustat vai punaset sukat jussiksi????
- HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE :) - LAULAMISIIN......Mulla on karaoke dvd soitin ja ihan kotolaulantaan tarkootin!
- Skipunavikuna
Skipunavikuna kirjoitti:
Mulla on karaoke dvd soitin ja ihan kotolaulantaan tarkootin!
mitäs järkee mun prokoojii on ostaa tota behkun 1204fx:ää? ku en tarvii nuon monipuolisia säätöjä. Ja mun alkuperäiseen kysymykseen ei olla edelleenkään vastattu.
- -prookoojii-
Skipunavikuna kirjoitti:
mitäs järkee mun prokoojii on ostaa tota behkun 1204fx:ää? ku en tarvii nuon monipuolisia säätöjä. Ja mun alkuperäiseen kysymykseen ei olla edelleenkään vastattu.
vastaus alkuperäiseen kysymykseen ,,, ovat molemmat ihan yhtä hyviä/huonoja kotikäyttöön ,, osta thomannilt t-bone parempi toimitus halvempi hinta kuluineen.
(toimituskulut 20e) - Skipunavikuna
-prookoojii- kirjoitti:
vastaus alkuperäiseen kysymykseen ,,, ovat molemmat ihan yhtä hyviä/huonoja kotikäyttöön ,, osta thomannilt t-bone parempi toimitus halvempi hinta kuluineen.
(toimituskulut 20e)Niin että mikä? voikko linkittää!!!
- -prookoojii-
Skipunavikuna kirjoitti:
Niin että mikä? voikko linkittää!!!
juu sorry laitoin vahingossa "t.bone " joka on taas mikrofoni tai subbari, tässä linkki siihen mitä alunperin kysyit,, jos et osaa tilata tai et ymmärrä mistä kyse ,, niin kysyppäs vaikka äidiltäs jos se vaikka vääntää sulle sen "kuminauhasta" mä en enää viitti yrittää "rautalangasta".
-hauskaa kesänjatkoa sulle vaan, ja antoisaa karaokeharrastusta :)
-ps. tilaa nyt samalla tarvittavat liityntäkaapelit/liittimet ,, vinkki ota NEUTRIKIn
valmistamat niin ei tarvi pilipalien kaa jälkeenpäin puljata.
http://www.thomann.de/fi/the_tmix_pm400.htm - skipunavikuna
-prookoojii- kirjoitti:
juu sorry laitoin vahingossa "t.bone " joka on taas mikrofoni tai subbari, tässä linkki siihen mitä alunperin kysyit,, jos et osaa tilata tai et ymmärrä mistä kyse ,, niin kysyppäs vaikka äidiltäs jos se vaikka vääntää sulle sen "kuminauhasta" mä en enää viitti yrittää "rautalangasta".
-hauskaa kesänjatkoa sulle vaan, ja antoisaa karaokeharrastusta :)
-ps. tilaa nyt samalla tarvittavat liityntäkaapelit/liittimet ,, vinkki ota NEUTRIKIn
valmistamat niin ei tarvi pilipalien kaa jälkeenpäin puljata.
http://www.thomann.de/fi/the_tmix_pm400.htmtos laittees samoon ku tos phonicis ei oo kunnon kaiku efektejä eli on se digitaalinen ja se on perseestä? Ja kyl mä ny tilata osaan älkää pitäkö tyhmänä!!
- kun ei niin ei
skipunavikuna kirjoitti:
tos laittees samoon ku tos phonicis ei oo kunnon kaiku efektejä eli on se digitaalinen ja se on perseestä? Ja kyl mä ny tilata osaan älkää pitäkö tyhmänä!!
oo mitään digitaalista kaikua eikä FX:ää ,, ihan tavallinen kaiku jossa perus-säädöt (ohjaa kaikkia sisääntulokanavia) ,, katso ne tekniset tiedot ja kuva vahvistimesta !! thomannilla löytyy myös 177 e t-bone sarja jossa mikseri vahvistin, kaiuttimet, ja mikki ,, aikas halpa setti ,, ja eiks sun karaoke dvd-soittimesta löydy jo ne peruskaiut?? ihmetyttää et mitä sä oikeesti lopunperin haluut???
LADAN HINNALLA HARVOIN SAA 500 SEC MERSUA vai??
-tai jos karaokekäyttöön valmistettua mikseriä kaipaat niin onhan noit
vocon laitteit esim 7800 RV tai 8900 sarjan karaokemikserit hinnat 560€ -->
ai niin mut eihän ne saaneet maksaa mitään eikä niissä saanu olla mitään ominaisuuksiakaan ,,, vai???? - skipunavikuna
kun ei niin ei kirjoitti:
oo mitään digitaalista kaikua eikä FX:ää ,, ihan tavallinen kaiku jossa perus-säädöt (ohjaa kaikkia sisääntulokanavia) ,, katso ne tekniset tiedot ja kuva vahvistimesta !! thomannilla löytyy myös 177 e t-bone sarja jossa mikseri vahvistin, kaiuttimet, ja mikki ,, aikas halpa setti ,, ja eiks sun karaoke dvd-soittimesta löydy jo ne peruskaiut?? ihmetyttää et mitä sä oikeesti lopunperin haluut???
LADAN HINNALLA HARVOIN SAA 500 SEC MERSUA vai??
-tai jos karaokekäyttöön valmistettua mikseriä kaipaat niin onhan noit
vocon laitteit esim 7800 RV tai 8900 sarjan karaokemikserit hinnat 560€ -->
ai niin mut eihän ne saaneet maksaa mitään eikä niissä saanu olla mitään ominaisuuksiakaan ,,, vai????yks narina palsta siirryn paremmille foorummeille son soronoo.....
- kukaahan se
skipunavikuna kirjoitti:
yks narina palsta siirryn paremmille foorummeille son soronoo.....
lopunperriin narissee ja kitissee vikunaskikuna? pittääsköhään sun vilikasta peiliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667