Näytönohjaimeni jäätyy grafiikkasuorituskykyä vaativissa peleissä sekä fur mark ohjelman stability testissä heti alkuunsa.. Äänet menevät looppiin ja kuvaruutu pysähtyy paikalleen ja ainoastaan reset nappi auttaa..
Lämmöt on normaalit. n. 60C astetta rasituksessa
Olen kokeillut biosin päivittämistä, Windowsin uudelleen asennusta sekä näytönohjainta muissakin PCI express paikoissa, ajurit ovat uusimmat, olen koittanut myös alikellottaa sen, mutta ongelma ei ratkea.. Ohjain on valmiiksi tehtaan ylikellottama.
mietin voisiko vika olla muualla?
prosessorirasitustesti menee läpi, sekä muistitesti memtest ohjelmalla.. Kovalevykin on täysin ehjä.. Voisiko vika olla powerissa?
tässä vielä koneeni kokoonpano:
Quadcore Q9550 prossu
Seagate 500gb..
G-Skill 1600mhz 4GB DDR3 muistia
Asus striker II Extreme emolevy
Supreme FX II HD äänikortti
Xilence 750W poweri
Ati radeon HD4870 1GB GDDR5 muistia (Overclocked edition) ohjaimessa accelero twinturbo jäähy
Windows 7
Olisin erittäin kiitollinen jos ongelma ratkeaisi, tai tietäisi edes uusiako näytönohjaimen vai powerin vai emon..
Näytönohjain rikki?
4
406
Vastaukset
ajureista kiinni?
itsellä myös hd 4870 tosin 512 mutta ei sillä väliä ole. nimittäin viimeiset ajurit, mitkä toimivat minulla, oli 9_4.
nämä pari seuraavaa päivitystä ovat sekoittaneet pelit.- tota....
"Ohjain on valmiiksi tehtaan ylikellottama.
..........
Windows 7"
Eikös tossa ole jo kaikki tarvittavat syyt kilahtamiseen. Ylikellotus tekee aina komponentista epävakaan. Enemmän tai vähemmän epävakaan.
Windows 7 on vielä RC-asteella eli ei vielä edes valmis.- minä taas
en usko siihen että tuo tehdaskellotus on syynä siihen. Koska asia on näin että ne testaa nuo kortit ja panee koville ennenkuin julkaisevat ne. Alkuperäiselle: itse kokeilisin vaihtaa vanhemmat ajurit koska monesti uudemmat toimii huonommin. Ja voihan itse kortissakin olla valmistusvika.
- asetus&säätö
Pelikonfiguroinnit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314