Soutulaite!!!

Asioistatietävämies

Hei, olen hankkimassa soutulaitetta, joko Tunturi(R30/R60) tai Kettler (Coach LS).

Onko kenelläkään kokemusta näistä? Tai ehdotusta muusta laadukkaasta laitteesta hintaluokka 600-1000E ?

Ps. Finnrowing sivujen myyntimiehet älkää ehdottako Concept 2.sta, on hyvä joo mutta kallis ja kai liian äänekäs esim. yöllä kerrostalossa tapahtuvaan soutuun

6

3872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chexck it out

      http://finfit.fi/tunturi-r25-p-302.html 549e tai R30 599e samalla sivulla. halpaa on! Tilaa tuolta. Kyllästyt kuitenkin niin ota halvin. Toisaalta halpa salikortti ei olisi paha, siasit veivata 24h 7pvää viikossa noita lihaskuntoa punteilla fiksulla ohjelmalla ja on muuten hauskaa. Vähän lihastakin olis suotava hommata. Naiset ei tykkää kynäniskoista!

      • Asioistatietävämies

        hehe toi "kyllästyt kuitenkin" oli hyvä...Mutta ei se oo kyllästymisestä tai treenin mielekkyydestä kiinni, vaan siitä että pakko alkaa treenaan ja oon salilla soutulaitteella ennen aina lämmitellyt kyl. Tiedän noitten hinnat kyselinkin kokemuksia että onko ne hyviä vehkeitä.


    • lirpukka

      Hei,minulla on Tunturi R30 ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän asti,ollut 8v ja nyt se sano ittesä irti.Uutta olen hankkimassa ja olisin samanlaisen ottanut mutta ei enää saa.Niinpä suunnittelin Tunturi Pure Rower3,1.Jos raaskin satsata vähän enemmän,ostan tuon.Soutu on himolajini :9

    • Matias280
      • waldemarHagert

        meinaatko että jäbä on etsinyt seitsemän vuotta soutulaitetta ja nyt annoit sille vinkin vai oliko tarkoitus vain mainostaa kauppaa ?


    • dddw

      Tonnin sotulaite kotia alkulämpöjä varten heh kaiken näköstä ja miksipä ei jos rahaa ois kuin roskaa. Itse saan lämmöt hyvin hyppynarulla ja burpee veivaamalla esim.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe