Hei, olen hankkimassa soutulaitetta, joko Tunturi(R30/R60) tai Kettler (Coach LS).
Onko kenelläkään kokemusta näistä? Tai ehdotusta muusta laadukkaasta laitteesta hintaluokka 600-1000E ?
Ps. Finnrowing sivujen myyntimiehet älkää ehdottako Concept 2.sta, on hyvä joo mutta kallis ja kai liian äänekäs esim. yöllä kerrostalossa tapahtuvaan soutuun
Soutulaite!!!
6
4235
Vastaukset
- Chexck it out
http://finfit.fi/tunturi-r25-p-302.html 549e tai R30 599e samalla sivulla. halpaa on! Tilaa tuolta. Kyllästyt kuitenkin niin ota halvin. Toisaalta halpa salikortti ei olisi paha, siasit veivata 24h 7pvää viikossa noita lihaskuntoa punteilla fiksulla ohjelmalla ja on muuten hauskaa. Vähän lihastakin olis suotava hommata. Naiset ei tykkää kynäniskoista!
- Asioistatietävämies
hehe toi "kyllästyt kuitenkin" oli hyvä...Mutta ei se oo kyllästymisestä tai treenin mielekkyydestä kiinni, vaan siitä että pakko alkaa treenaan ja oon salilla soutulaitteella ennen aina lämmitellyt kyl. Tiedän noitten hinnat kyselinkin kokemuksia että onko ne hyviä vehkeitä.
- lirpukka
Hei,minulla on Tunturi R30 ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän asti,ollut 8v ja nyt se sano ittesä irti.Uutta olen hankkimassa ja olisin samanlaisen ottanut mutta ei enää saa.Niinpä suunnittelin Tunturi Pure Rower3,1.Jos raaskin satsata vähän enemmän,ostan tuon.Soutu on himolajini :9
- Matias280
http://www.verkkokauppa24h.fi/search.php?q=soutulaite. Täältä löyty ainakin yksi Kettler ja muutama muu hyvä vaihtoehto. Käy kurkkaamassa olisiko noista sulle apua.
- waldemarHagert
meinaatko että jäbä on etsinyt seitsemän vuotta soutulaitetta ja nyt annoit sille vinkin vai oliko tarkoitus vain mainostaa kauppaa ?
- dddw
Tonnin sotulaite kotia alkulämpöjä varten heh kaiken näköstä ja miksipä ei jos rahaa ois kuin roskaa. Itse saan lämmöt hyvin hyppynarulla ja burpee veivaamalla esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864