Soutulaite!!!

Asioistatietävämies

Hei, olen hankkimassa soutulaitetta, joko Tunturi(R30/R60) tai Kettler (Coach LS).

Onko kenelläkään kokemusta näistä? Tai ehdotusta muusta laadukkaasta laitteesta hintaluokka 600-1000E ?

Ps. Finnrowing sivujen myyntimiehet älkää ehdottako Concept 2.sta, on hyvä joo mutta kallis ja kai liian äänekäs esim. yöllä kerrostalossa tapahtuvaan soutuun

6

4505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chexck it out

http://finfit.fi/tunturi-r25-p-302.html 549e tai R30 599e samalla sivulla. halpaa on! Tilaa tuolta. Kyllästyt kuitenkin niin ota halvin. Toisaalta halpa salikortti ei olisi paha, siasit veivata 24h 7pvää viikossa noita lihaskuntoa punteilla fiksulla ohjelmalla ja on muuten hauskaa. Vähän lihastakin olis suotava hommata. Naiset ei tykkää kynäniskoista!

• Asioistatietävämies

hehe toi "kyllästyt kuitenkin" oli hyvä...Mutta ei se oo kyllästymisestä tai treenin mielekkyydestä kiinni, vaan siitä että pakko alkaa treenaan ja oon salilla soutulaitteella ennen aina lämmitellyt kyl. Tiedän noitten hinnat kyselinkin kokemuksia että onko ne hyviä vehkeitä.

• lirpukka

Hei,minulla on Tunturi R30 ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän asti,ollut 8v ja nyt se sano ittesä irti.Uutta olen hankkimassa ja olisin samanlaisen ottanut mutta ei enää saa.Niinpä suunnittelin Tunturi Pure Rower3,1.Jos raaskin satsata vähän enemmän,ostan tuon.Soutu on himolajini :9

• Matias280
      • waldemarHagert

meinaatko että jäbä on etsinyt seitsemän vuotta soutulaitetta ja nyt annoit sille vinkin vai oliko tarkoitus vain mainostaa kauppaa ?

• dddw

Tonnin sotulaite kotia alkulämpöjä varten heh kaiken näköstä ja miksipä ei jos rahaa ois kuin roskaa. Itse saan lämmöt hyvin hyppynarulla ja burpee veivaamalla esim.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe