Hei, olen hankkimassa soutulaitetta, joko Tunturi(R30/R60) tai Kettler (Coach LS).
Onko kenelläkään kokemusta näistä? Tai ehdotusta muusta laadukkaasta laitteesta hintaluokka 600-1000E ?
Ps. Finnrowing sivujen myyntimiehet älkää ehdottako Concept 2.sta, on hyvä joo mutta kallis ja kai liian äänekäs esim. yöllä kerrostalossa tapahtuvaan soutuun
Soutulaite!!!
6
4401
Vastaukset
- Chexck it out
http://finfit.fi/tunturi-r25-p-302.html 549e tai R30 599e samalla sivulla. halpaa on! Tilaa tuolta. Kyllästyt kuitenkin niin ota halvin. Toisaalta halpa salikortti ei olisi paha, siasit veivata 24h 7pvää viikossa noita lihaskuntoa punteilla fiksulla ohjelmalla ja on muuten hauskaa. Vähän lihastakin olis suotava hommata. Naiset ei tykkää kynäniskoista!
- Asioistatietävämies
hehe toi "kyllästyt kuitenkin" oli hyvä...Mutta ei se oo kyllästymisestä tai treenin mielekkyydestä kiinni, vaan siitä että pakko alkaa treenaan ja oon salilla soutulaitteella ennen aina lämmitellyt kyl. Tiedän noitten hinnat kyselinkin kokemuksia että onko ne hyviä vehkeitä.
- lirpukka
Hei,minulla on Tunturi R30 ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän asti,ollut 8v ja nyt se sano ittesä irti.Uutta olen hankkimassa ja olisin samanlaisen ottanut mutta ei enää saa.Niinpä suunnittelin Tunturi Pure Rower3,1.Jos raaskin satsata vähän enemmän,ostan tuon.Soutu on himolajini :9
- Matias280
http://www.verkkokauppa24h.fi/search.php?q=soutulaite. Täältä löyty ainakin yksi Kettler ja muutama muu hyvä vaihtoehto. Käy kurkkaamassa olisiko noista sulle apua.
- waldemarHagert
meinaatko että jäbä on etsinyt seitsemän vuotta soutulaitetta ja nyt annoit sille vinkin vai oliko tarkoitus vain mainostaa kauppaa ?
- dddw
Tonnin sotulaite kotia alkulämpöjä varten heh kaiken näköstä ja miksipä ei jos rahaa ois kuin roskaa. Itse saan lämmöt hyvin hyppynarulla ja burpee veivaamalla esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585575- 974563
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772708Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791242Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 63897
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799