Evp Ylil Aimo Hottinen Syrjäläisen tilalle valtuustoon.
Tuntematon tapaus ainakin minulle.
Onko tietoa miehestä?
Uusi mies valtuustoon
29
837
Vastaukset
- miehiä
http://www.lieksanhelluntaisrk.net/Sivusto/Lahetystyo_ja_lahetit.html
Hottinen Aimo
Karjalantyö
http://www.helluntaiseurakunta.org/sivu-4.htm
Karjalassa, Nadvoizan seurakunnassa kannatamme venäläistä, Sergei Kvitkevitsh
nimistä pastoria, joka on seurakunnan työntekijänä / paimenena. Tuemme lapsityötä mm. lasten leiritoimintaa karjalassa.
Yhteysseurakuntana on Lieksan seurakunta ja yhdyshenkilönä Aimo Hottinen.- tunteeko
Tunteeko kukaan henkilökohtaisesti?
- Kuotta
tunteeko kirjoitti:
En tunne miestä [sanoi pietari jeesuksesta].
Eikö noita valtuuston ja hallituksen kokouspäätöksiä voisi tehdä jollakin arvontakoneella sillä luulen että yhtä hyvin nekin päätökset toimisi ellei jopa paremmin. - henkilökohtaisesti..
tunteeko kirjoitti:
mutta sen tiedän että Lieksan helluntaiseurakunnassa on kovia kristittyjä :)
- Kuotta
henkilökohtaisesti.. kirjoitti:
mutta sen tiedän että Lieksan helluntaiseurakunnassa on kovia kristittyjä :)
On se kummallista että venäjälle syydetään veronmaksajien rahoja.
Pietarin jätevesien puhdistamiseen suomi antoi 40 miljoonaa euroa!
Tuntuu niitä olevan Lieksassakin niitä jotka lahjoittaisi VERORAHOJA VENÄJÄLLE !
Kas kun eivät näe sokeuksissaan sitä että suomessakin riittäisi autettavia mm vanhuksia, työttömien perheitä ym ahdingossa eläviä. - olla asialla
Kun lukee näitä Aimo Hottiseen liittyviä kirjoituksia, -voi vain vetää yhden johtopäätöksen, osastopäällikkö, ex-kunnanvaltuuston ja - hallituksen jäsen Syrjäläinen ja hänen hyvä sisko verkostonsa, taitaa joukossa olla joku velikin,
olla jälleen asialla. Suvaitsevaisuus?? Rienausta ihmisen vakaumuksella. Älkää vain Soile Syrjäläisen joukot puhuko tämän jälkeen suvaitsevaisuudesta. - ollakin
olla asialla kirjoitti:
Kun lukee näitä Aimo Hottiseen liittyviä kirjoituksia, -voi vain vetää yhden johtopäätöksen, osastopäällikkö, ex-kunnanvaltuuston ja - hallituksen jäsen Syrjäläinen ja hänen hyvä sisko verkostonsa, taitaa joukossa olla joku velikin,
olla jälleen asialla. Suvaitsevaisuus?? Rienausta ihmisen vakaumuksella. Älkää vain Soile Syrjäläisen joukot puhuko tämän jälkeen suvaitsevaisuudesta.Puhut asiaa.
Joku on jo henkilön esitellyt eli hän on evp rajavartiossa työskennellyt henkilö ja toimii aktiivisesti karjala työssä niinkuin on kerrottu toisaalla. Kuuluu Lieksan helluntaiseurakuntaan
Toimii myöskin nuorten parissa urheilutoiminnassa
Kenties kokematon politiikassa mutta muuten asiallinen henkilö.MK- lasileuka..
nyrkkeilyä aikoinaan?
lasileuka.. kirjoitti:
nyrkkeilyä aikoinaan?
Mutta vaalitulos osoitti että hän sai vaaleissa 25 ääntä joten hän menee minua 43 pienenmmällä äänellä valtuustoon eli syrjäläisen ja muiden äänillä.
Ilmeisesti tätä asiaa Muikku halusi myös uusia vaaleja vaatien saada aikaan.Ilmeisesti tuo äänten keskittäminen olisi siten jakaantunut toisin.
Moka mikä moka se on tapahtunut keskusvaalilautakunnassa joka hyväksy asian.Mutta mennään asioissa eteenpäin toivottavasti asiat luistaa kuntalaisten parhaaksi MK- oikein että
markkukorpinen kirjoitti:
Mutta vaalitulos osoitti että hän sai vaaleissa 25 ääntä joten hän menee minua 43 pienenmmällä äänellä valtuustoon eli syrjäläisen ja muiden äänillä.
Ilmeisesti tätä asiaa Muikku halusi myös uusia vaaleja vaatien saada aikaan.Ilmeisesti tuo äänten keskittäminen olisi siten jakaantunut toisin.
Moka mikä moka se on tapahtunut keskusvaalilautakunnassa joka hyväksy asian.Mutta mennään asioissa eteenpäin toivottavasti asiat luistaa kuntalaisten parhaaksi MK25 äänellä mennään valtuustoon. Äkkiäkö tuon äänimäärän saa itse kukin jo omista sukulaisista.
Olipa hyvä että tuli ilmi tuo kristillisdemokraatin äänisaalis!!! - Tuttumieskö
oikein että kirjoitti:
25 äänellä mennään valtuustoon. Äkkiäkö tuon äänimäärän saa itse kukin jo omista sukulaisista.
Olipa hyvä että tuli ilmi tuo kristillisdemokraatin äänisaalis!!!Poliitiikassa ja rakkaudessa näköjään kaikki mahdollista.
Kumma juttu,ettei häntä valittu eikä esitetty lautakuntiin Kristillisten taholta, sen sijaan Hannu Tolvanen vielä pienemmillä äänillä valittiin.
MIKSI? Tuttumieskö kirjoitti:
Poliitiikassa ja rakkaudessa näköjään kaikki mahdollista.
Kumma juttu,ettei häntä valittu eikä esitetty lautakuntiin Kristillisten taholta, sen sijaan Hannu Tolvanen vielä pienemmillä äänillä valittiin.
MIKSI?Samanlaista toimintaa myöskin muualla voitiin harjoittaa politiikassa kaikki on mahdollista ei äänimäärillä ole niin väliä kunhan vain on kyynärpäätä ja paikkajaosta puolueet neuvottelivat ja jos ei ollut neuvottelijoiden mieleen näin tapahtuu.Niin minut on aikaisemmin sivuutettu ja syynä joskun tuo tasa-arvolaki akat jyllää.Markku Korpinen
- Kuotta
oikein että kirjoitti:
25 äänellä mennään valtuustoon. Äkkiäkö tuon äänimäärän saa itse kukin jo omista sukulaisista.
Olipa hyvä että tuli ilmi tuo kristillisdemokraatin äänisaalis!!!Voi kiesus että ihan 25 .llä äänellä pääsi !
Mie olisin saanut jo pelkästään rakkaudennälkäisiltä naisilta kasaan sen 55 ääntä, suatikka edes muita laskemati .. .pitäsköhän minunki yritää lähteä ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin..? Kuotta kirjoitti:
Voi kiesus että ihan 25 .llä äänellä pääsi !
Mie olisin saanut jo pelkästään rakkaudennälkäisiltä naisilta kasaan sen 55 ääntä, suatikka edes muita laskemati .. .pitäsköhän minunki yritää lähteä ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin..?Vaaleissa voi läpi mennä vaikka yhdellä äänellä ollessa ehdokkaana se riipuu vaaleissa ehdokaslisalla olevien yhteenlasketuista äänistä ja siten niitä verrataan toisiin listoihin ja näin tapahtuu suhteellinen vaali. ja valituksi tulee näin ollen kokonaisäänimäärän mukaisessa järjestyksessä henkilö joka eniten listalla saanut ääniä.ja niitä verrataan toiseen listaan
Mutta silloin sivuun voi jäädä henkilö joka on toisella listalla saanut enemmän ääniä mutta listan äänimäärä ei riitä kokonaisuutena päästä läpi.
Aika vaikeaselkoista hommaa
Mutta sen jälkeen jaetaan ja neuvotellaan kaupunginhallituksen paikoista ja lautakuntapaikoista ja sitten vielä mukaan tulee tuo tasa-arvolaki ja ne muut kuviot ja ne voivat olla jopa melko härskit mutta demokratiaa sekin.Minut on siinä vaiheessa useasti sivuutettu MK- tekstiesi
Kuotta kirjoitti:
Voi kiesus että ihan 25 .llä äänellä pääsi !
Mie olisin saanut jo pelkästään rakkaudennälkäisiltä naisilta kasaan sen 55 ääntä, suatikka edes muita laskemati .. .pitäsköhän minunki yritää lähteä ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin..?perusteella tuskin mikään puolue sinua listoilleen ottaa..
Mutta onnea kuitenkin! - Vai tämä motiivi
Moka mikä moka se on tapahtunut keskusvaalilautakunnassa joka hyväksy asian.Mutta mennään asioissa eteenpäin toivottavasti asiat luistaa kuntalaisten parhaaksi MKOsaatko edes hävetä?
tekstiesi kirjoitti:
perusteella tuskin mikään puolue sinua listoilleen ottaa..
Mutta onnea kuitenkin!Joten olen vain kertonut sen miten vaalimatematiikka toimii,Jos tämä on jotain loukannut se on sitten henkilön käsityskyvyssä.
Minä osan toimia kyllä ilman puolueita ja noilla asioilla ei kannata minua uhittaa.
Sen verran on vielä toimintakykyä jäljellä ja vielä tehtäviä jotta ei ihan vielä ole hiljaiseksi saatu vaikka joku uhoaa kohtaani.MKVai tämä motiivi kirjoitti:
Osaatko edes hävetä?
Miksi minun pitäisi hävetä järkeen käyvässä asiassa mistä olen sanani sanonut, Olen jo selostanut mitä on suhteellinen vaalitapa ja miten näitä kuvioita pyöritetään.
Nythän paljastuu ja on paljastunut aika paljon asioita millaisia ehdokkaita on ollut ja millaisia rahoituksia ja miten jopa oppineet toimivat tapoja on erilaisia. Turun tapaus karmea politiikon toiminta.
MIelestäni tuon tasa- arvolain perusteella jopa asiantuntemus voidaan unohtaa,siitä muuten on jo tutkimustietoa.
Meillä on voitu rakennuslautakuntaan sillä perusteellla sivuuttaa rakennusmestari kas kun puolueet sopivat paikkajaosta ja sukupuolesta lautakuntiin tämä on selviö ja minun ei mielestäni tarvitse pyytää tätä asiaa anteeksi sen asian voinee joku toinen tehdä.Tässä asiassa en puhu omaan pussiin ja itsestäni ja sopivuudesta vaan yleisesti tuleeko asiantuntemusta.MK- ilman puoluetta
Joten olen vain kertonut sen miten vaalimatematiikka toimii,Jos tämä on jotain loukannut se on sitten henkilön käsityskyvyssä.
Minä osan toimia kyllä ilman puolueita ja noilla asioilla ei kannata minua uhittaa.
Sen verran on vielä toimintakykyä jäljellä ja vielä tehtäviä jotta ei ihan vielä ole hiljaiseksi saatu vaikka joku uhoaa kohtaani.MKNiin, se on joittenkin osa toimia ilman puolueita. Joko omasta syystä tai omasta syystä.
Kirjottele vaan sopii maailmaan tekstiä. ilman puoluetta kirjoitti:
Niin, se on joittenkin osa toimia ilman puolueita. Joko omasta syystä tai omasta syystä.
Kirjottele vaan sopii maailmaan tekstiä.Tarkoitan tällä sitä seikkaa,ettei minua noin vaan nujerreta ja uhittelemalla ja ilman perusteita voi noin vaan irtisanoa puolueesta.
Tälläisiä viestejä voidaan tehdä täällä palstalla seläntakaa nimimerkillä ja raukkamaisesti mutta kenellä on kanttia lähteä kunnolla keskustelemaan ihmisten hyvinvoinnista ja rehdisti asioista.
Mielestäni nuo uhittelut ja joutavuudet on niin lapsellisten touhua ,joita en paljon noteeraa mutta silti kunnioitan mielipiteitä.Mutta sitä eikö minulla ole ajatuksia ja jopa joskus ollut ja nytkin jotain painoarvoa ette noin vaan saa minua hiljaiseksi. Siksi lausuin että voinen toimia muutenkin ja siitä on jokin viranomainen alaisiaan varoittanut,ettei he joudu naurunalaiseksi.
Jotta sillee MK- samperi soikoon
Tarkoitan tällä sitä seikkaa,ettei minua noin vaan nujerreta ja uhittelemalla ja ilman perusteita voi noin vaan irtisanoa puolueesta.
Tälläisiä viestejä voidaan tehdä täällä palstalla seläntakaa nimimerkillä ja raukkamaisesti mutta kenellä on kanttia lähteä kunnolla keskustelemaan ihmisten hyvinvoinnista ja rehdisti asioista.
Mielestäni nuo uhittelut ja joutavuudet on niin lapsellisten touhua ,joita en paljon noteeraa mutta silti kunnioitan mielipiteitä.Mutta sitä eikö minulla ole ajatuksia ja jopa joskus ollut ja nytkin jotain painoarvoa ette noin vaan saa minua hiljaiseksi. Siksi lausuin että voinen toimia muutenkin ja siitä on jokin viranomainen alaisiaan varoittanut,ettei he joudu naurunalaiseksi.
Jotta sillee MKTälläisiä viestejä voidaan tehdä täällä palstalla seläntakaa nimimerkillä ja raukkamaisesti mutta kenellä on kanttia lähteä kunnolla keskustelemaan ihmisten hyvinvoinnista ja rehdisti asioista. ( Oma sitaattisi)
Ne joita oot haukkunu tällä palstalla. Et oo kellekkään kasvokkain asiaa esiin tuonut. Et kelleekkään. samperi soikoon kirjoitti:
Tälläisiä viestejä voidaan tehdä täällä palstalla seläntakaa nimimerkillä ja raukkamaisesti mutta kenellä on kanttia lähteä kunnolla keskustelemaan ihmisten hyvinvoinnista ja rehdisti asioista. ( Oma sitaattisi)
Ne joita oot haukkunu tällä palstalla. Et oo kellekkään kasvokkain asiaa esiin tuonut. Et kelleekkään.Joten olen tietämäni mukaan silloin ainakin sanani sanonut ja ketä minä erityisesti olen haukkunut ja montako persoonaa sinussa on.
Olen jopa joidenkin kanssa neuvotellut ihan jopa esimiehen läsnäollessa ja näin asioita ei ole käräjillä puitu ja siinä on ollut kyseessä minuun kohdistunut asia.
Mitä tulee esim seurakuntaan asian olen sanonut aivan suoraan kirkkovaltuustossa.
Myöskin olen saanut kirjeitä niin olen varmasti käynyt paikan päällä jotkut virkamiehet eivät siitä ole pitäneet vaan on jopa käsketty ulos ja taas minä olen kysellyt esimiehiltä KH ,milloin kuntalainen voinee tavata virkamiestä tai naista.
Parhaillaan odotan läänin vastausta koska en ole kaikilta osin tyytyväinen "hyvään hoitoon ja kohteluun" mutta läänissä asia on maannut jo kauan ja esittelijä vaihtunut. Mielestäni valtion tulee turvata tasapuolisesti terveyspalvelut Suomen eri puolilla ei ole oikein ettei vastauksia saa ja puhelintoiminta tökkii terveyskeskuksessa .Olen nekin asiat sanonut suoraan ao vastaavalle Aikanaan myöskin ministerit pallottelivat kysymykselläni josta olen kertonut.Jos sinä haluat keskustella niin se sopineen mutta näin en tunne sinua ja miten olen sinuun asiani kohdistanut" teko ei ole kai niin paha kuin tarkoitus" sano yksi kaveri joskus kun tupakoi ja tumppasi tupakan korvanlehteen sanoi vaan silmään se oli tarkoitus vahinkohan se oli.
Joten tässä vastaus "samperi soikoon"le Markku Korpinen
- kiinni meni
Moni varmaan muistaa muutaman vuoden takaisen Tainiovaaran ampumaradan käyttökieltoon johtaneen selkkauksen jossa ammuskeltiin mitä sattui ja milloin sattui eli rikottiin törkeästi radalle asetettuja käyttöaikoja... Sillä nyt että tämä mitenkään kysymykseen liittyy mutta ne tietää jotka muistaa...
Kuitenkin totean sen seikan että asia ei tähän yhteyteen kuulu mutta tulkoon kuitenkin mainituksi,että tiistaina sanomalehti Karjalaisen peräpuolellla oli juttu.
Kiistanalaiset Tainiovaaran haulikkoradat ovat jälleen käytössä.
Vaasan hallinto-oikeus on muuttanut lokakuussa tekemäänsä välipäätöstä. uuden välipäätöksen mukaan ratoja voidaan käyttää ympäristölupaa noudattaen tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 16-20 ja torstaisin 9-20 ja elokuun alusta lähtien lauantaisin 10-16.
Päätös on siihen asti voimassa kunnes asia on valituksen osalta saanut lainvoiman.
Mielestäni hallitsematon räiskiminen eri alueilla on riski.Uskon ja toivon että nyt ei tapahtune hallitsematonta toimintaa ja syylliset saadaan kuriin.
On myöskin muunalista hallitsematonta toimintaa tiistai iltaisin iltatorilla josta voitaisiin sakottaa.
eli KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKANA. järjestyslain mukaan eikä myöskään uimarannalle.
MK- ??????
Kuitenkin totean sen seikan että asia ei tähän yhteyteen kuulu mutta tulkoon kuitenkin mainituksi,että tiistaina sanomalehti Karjalaisen peräpuolellla oli juttu.
Kiistanalaiset Tainiovaaran haulikkoradat ovat jälleen käytössä.
Vaasan hallinto-oikeus on muuttanut lokakuussa tekemäänsä välipäätöstä. uuden välipäätöksen mukaan ratoja voidaan käyttää ympäristölupaa noudattaen tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 16-20 ja torstaisin 9-20 ja elokuun alusta lähtien lauantaisin 10-16.
Päätös on siihen asti voimassa kunnes asia on valituksen osalta saanut lainvoiman.
Mielestäni hallitsematon räiskiminen eri alueilla on riski.Uskon ja toivon että nyt ei tapahtune hallitsematonta toimintaa ja syylliset saadaan kuriin.
On myöskin muunalista hallitsematonta toimintaa tiistai iltaisin iltatorilla josta voitaisiin sakottaa.
eli KOIRAT EIVÄT KUULU TORILLE TORIAIKANA. järjestyslain mukaan eikä myöskään uimarannalle.
MKMitä nämä muitten asioitten lörpöttelyt kuuluvat tähän alkuperäiseen aiheeseen?
?????? kirjoitti:
Mitä nämä muitten asioitten lörpöttelyt kuuluvat tähän alkuperäiseen aiheeseen?
Oman viestin alussa asian totesin saman asian ,mutta kuitenkin vastasin asiaan joten tuohon aiheeseen voinee sitten kirjoittaa muualla jos on jollakin tarvettaMK
- Kuotta
Oman viestin alussa asian totesin saman asian ,mutta kuitenkin vastasin asiaan joten tuohon aiheeseen voinee sitten kirjoittaa muualla jos on jollakin tarvettaMK
Kas kas...tällä Korpismarkuksella tuntuu olevan tarve selitellä..mikäs siinä mutta varo markus ettei oma, itsesi asettama ansa laukea omaan kinttuusi sillä niinhän usein käy niille jotka pyrkii alati puolustelemaan itseään ja sortuu selittelemään asian vierestä..jossakin kohtaa kieli lipeää ja peli on mennyttä!
Kuotta kirjoitti:
Kas kas...tällä Korpismarkuksella tuntuu olevan tarve selitellä..mikäs siinä mutta varo markus ettei oma, itsesi asettama ansa laukea omaan kinttuusi sillä niinhän usein käy niille jotka pyrkii alati puolustelemaan itseään ja sortuu selittelemään asian vierestä..jossakin kohtaa kieli lipeää ja peli on mennyttä!
Minä en ole metsästäjä sanan eri merkityksissä ja en asettele mitään ketunrautoja muillekkaan, jotta toivottavasti minunkaan vitjat ei riipu ketunraudoissa, jos hätä tulee metsässä,
En ole myöskään käki joka munii toisten pesiin ja siten joutuisin selittelemään asioita.
Tulkoon mainituksi kuitenkin asian alkuperäinen viestini ja asiassa tuntemani asiallinen henkilö joka on toiminut aikanaan aivan muussa arvostamassani työssä kuin politiikassa.joten sen politiikan sektorin tunnen mukana olleena.En kuitenkaan rötöstelemässä.
Minun työskentely on siten taas muuttunut politiikasta viihteen puolelle, eli nyt Suomen mestari kahdessa sarjassa humppalaulukisoissa ,joten aikaa kutakin, kuitenkin eri arvoja kunnioittaen.
Olen erittäin huono peluri juuri tutustuin mukavaan mölkkyyn ja muihin ulkopeleihin.Muuten on minulla ollut tarkka käsi joten viime vuonna tuli Reinot jalkaan ja joskus peite jä tyyny lämmittelyyn ja jos tulee hiki niin on myös heitto kisoista saatu pöytätuuletin. jotta sillee terveisin markku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036