Mitä teillä on päällänne juuri nyt?

Minulla vaaleanpunainen

ohut kylpytakki ja valkoiset, pehmeät sisätossut. Alla ei mitään.

59

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kuluneet farkut...ei muuta...

• ap.

tulin paremman puutteessa aikaa tappaakseni tänne "huvittelemaan" :(. Idea ei tainnut olla mikään hyvä?

• rintakarvoja?

Tykkään sitten vietävästi, jos miehellä löytyy rintakarvoja kunnolla.

• ap. kirjoitti:

tulin paremman puutteessa aikaa tappaakseni tänne "huvittelemaan" :(. Idea ei tainnut olla mikään hyvä?

On teilläkin seksielämä kun siihen täytyy suostua...

• sitten, että ei
        Genio.Mente kirjoitti:

On teilläkin seksielämä kun siihen täytyy suostua...

halunnut. Niin, eipä seksielämässämme hurraamista olekaan.

• sitten, että ei kirjoitti:

halunnut. Niin, eipä seksielämässämme hurraamista olekaan.

Dildo avuks? Härnäät sillä miestäs. Eiköhän ne halut herää...

• suunnattoman suuresta
        Genio.Mente kirjoitti:

Dildo avuks? Härnäät sillä miestäs. Eiköhän ne halut herää...

dildoarsenaalistani? ;)

Ei, en usko, että onnistuu ... kiitos kuitenkin vinkistä :). Voi olla, että suurella ikäerollakin osuutensa asiassa, mene ja tiedä.

• suunnattoman suuresta kirjoitti:

dildoarsenaalistani? ;)

Ei, en usko, että onnistuu ... kiitos kuitenkin vinkistä :). Voi olla, että suurella ikäerollakin osuutensa asiassa, mene ja tiedä.

Se ikäero siis?

• vanhempi.
        Genio.Mente kirjoitti:

Se ikäero siis?

Toki otimme tämänkin huomioon seurustelun aikoinaan aloittaessamme, ja perin alhaistahan sitä olisikin alkaa käyttää aseena toista vastaan. Se ei vain tunnu hyvältä tuo, ettei saa sitä lämpöä ja läheisyyttä, eikä seksiäkään kovin useasti. Vaikka miestäni rakastankin enemmän, kuin mitään muuta maailmassa.

• vanhempi. kirjoitti:

Toki otimme tämänkin huomioon seurustelun aikoinaan aloittaessamme, ja perin alhaistahan sitä olisikin alkaa käyttää aseena toista vastaan. Se ei vain tunnu hyvältä tuo, ettei saa sitä lämpöä ja läheisyyttä, eikä seksiäkään kovin useasti. Vaikka miestäni rakastankin enemmän, kuin mitään muuta maailmassa.

tehdä jotain asian eteen. lämmitellä miestä siihen.

• mitään tehnyt?
        Genio.Mente kirjoitti:

tehdä jotain asian eteen. lämmitellä miestä siihen.

Nytkin tunti sitten viimeksi annoin pieneksi vinkiksi eteensä uuden VoiHyvin -lehden, jossa Tony Dunderfeld kertoo siitä, miten nainen haluaa miehensä mm. seksuaalisesti. Toisaalta hänen pitäisi asia tietää itsekin alan ammattilaisena. Tunnettua silti on, ettei suutarin lapsellakaan kenkiä ;) ...

• mitään tehnyt? kirjoitti:

Nytkin tunti sitten viimeksi annoin pieneksi vinkiksi eteensä uuden VoiHyvin -lehden, jossa Tony Dunderfeld kertoo siitä, miten nainen haluaa miehensä mm. seksuaalisesti. Toisaalta hänen pitäisi asia tietää itsekin alan ammattilaisena. Tunnettua silti on, ettei suutarin lapsellakaan kenkiä ;) ...

Viimeistään silloin olis pitänyt tajuta...

• omia valintojaan ;) ...
        Genio.Mente kirjoitti:

Viimeistään silloin olis pitänyt tajuta...

mukavaa illan jatkoa sinulle!

• rintakarvoja? kirjoitti:

Tykkään sitten vietävästi, jos miehellä löytyy rintakarvoja kunnolla.

...löytyy rintakarvoja varmasti keskiverto suomalaismiestä enempi...mutta en kuitenkaan vielä mene siihen gorilla-kategoriaan.. X)

• omia valintojaan ;) ... kirjoitti:

mukavaa illan jatkoa sinulle!

Ja parempaa onnea vonkaamisille...

• ap. kirjoitti:

..suostunut seksiin?! WTF?!

Mikäs se sellanen "mies" on..?!

• ap.
        TheOne kirjoitti:

..suostunut seksiin?! WTF?!

Mikäs se sellanen "mies" on..?!

Jokaisella on oma halunsa ja tahtonsa, eikä ketään voi pakottaa tekemään mitään sellaista, mitä ei itse halua. Sitä pitää vain kunnioittaa, vaikka torjuminen ei niin hyvältä tuntuisikaan.

• ap. kirjoitti:

Jokaisella on oma halunsa ja tahtonsa, eikä ketään voi pakottaa tekemään mitään sellaista, mitä ei itse halua. Sitä pitää vain kunnioittaa, vaikka torjuminen ei niin hyvältä tuntuisikaan.

..taidan vaan itse olla "helppo" kun sana EI, ei kuulu mun sanavarastoon kun naiseni haluaa seksiä...

• ap.
        TheOne kirjoitti:

..taidan vaan itse olla "helppo" kun sana EI, ei kuulu mun sanavarastoon kun naiseni haluaa seksiä...

Sitä vain, että ethän edes tunne minua.

• ap. kirjoitti:

Sitä vain, että ethän edes tunne minua.

..tarkoitin, että MINÄ olen naiselleni helppo, koska se ei-sana ei kuulu mun repertuaariin kun kyse on seksistä..

En sanonut sinua helpoksi. =)

• ap.
        TheOne kirjoitti:

..tarkoitin, että MINÄ olen naiselleni helppo, koska se ei-sana ei kuulu mun repertuaariin kun kyse on seksistä..

En sanonut sinua helpoksi. =)

seksuaalisuus hiipuu iän myötä enenevässä määrin. Mieheni, kun on runsaasti sinua vanhempi.

• ap. kirjoitti:

seksuaalisuus hiipuu iän myötä enenevässä määrin. Mieheni, kun on runsaasti sinua vanhempi.

..yksilöllistä....

Tunnen parikymppisiä miehiä joita seksi ei pahemminkaan kiinnosta ja vastaavasti viiskymppisiä miehiä jotka harrastaa seksiä lähes päivittäin...

Itselläni on sama draivi (aina valmis) ollut jo teini-iästä asti..en tietenkään voi ennustaa mihin suuntaan se muuttuu vuosien mittaan...mutta toivottavasti ei nyt ainakaan enää tästä lisääntyisi! X)

• ap.
        Genio.Mente kirjoitti:

Ja parempaa onnea vonkaamisille...

Nyt olen tyytyväinen. Aamulla tuli tuo eilinen puute korjattua. Eiköhän tämän voimalla taas jaksa pari viikkoa ;).

• ap.
        TheOne kirjoitti:

..yksilöllistä....

Tunnen parikymppisiä miehiä joita seksi ei pahemminkaan kiinnosta ja vastaavasti viiskymppisiä miehiä jotka harrastaa seksiä lähes päivittäin...

Itselläni on sama draivi (aina valmis) ollut jo teini-iästä asti..en tietenkään voi ennustaa mihin suuntaan se muuttuu vuosien mittaan...mutta toivottavasti ei nyt ainakaan enää tästä lisääntyisi! X)

Itse en silti haluaisi miestä, joka jaksaa koko yön :). Aina ei tietenkään tarvitse olla touhu päällä. Itselle riittäisi n. 3-4 kertaa viikossa.

• anzzy--
        ap. kirjoitti:

Itse en silti haluaisi miestä, joka jaksaa koko yön :). Aina ei tietenkään tarvitse olla touhu päällä. Itselle riittäisi n. 3-4 kertaa viikossa.

=parhaat panomiehet-- eikä mikään laji ainakaa huononna
        Säälittää katsoa nuoria teststeronidouppaajat lihaksetr kasvavat vauhdilla ja pillunhinku on kiusallisen raju------mutta oma hormoni tuotanto ehtyy....seuraus0=impotentti ja libidon katoaminen

• anzzy--
        TheOne kirjoitti:

...löytyy rintakarvoja varmasti keskiverto suomalaismiestä enempi...mutta en kuitenkaan vielä mene siihen gorilla-kategoriaan.. X)

Se saa naisillakin parran kasvamaan
        Lesboilla on mm. viiksienkasvu

• ap. kirjoitti:

..onkin se seksuaalisten halujen yhteensopivuus! =)

Ei sillä sit loppupeleissä ole väliä haluaako sen kerran viikossa vai kerran päivässä, kunhan saa kumppanin joka on samalla viivalla.. ;)

Mikä onkin helpommin sanottu kuin tehty...

• MEGA_KULLI

Ei alushousuja ees?

• dayum

.

• sitten

löytyykään?

• dayum
        sitten kirjoitti:

löytyykään?

Kerro sinä.

• löytyisi suhteellisen
        dayum kirjoitti:

Kerro sinä.

jäntevä, miehekäs kroppa. Rintakarvoituksella varustettuna tietenkin :).

• dayum
        löytyisi suhteellisen kirjoitti:

jäntevä, miehekäs kroppa. Rintakarvoituksella varustettuna tietenkin :).

Enpä sano mitään.

• muutenkin tässä
        dayum kirjoitti:

Enpä sano mitään.

viestin.

• Jazuli

..on sii harmaatakii..sitte mustat jazzhousut..sekä mustasiniset nilkkasukatkii..=o)..toki myöskii alusvaatteet..

...simmoset..nii

=o7

• on.

reikäset mikkihiiri kalsarit. Alla ei mitään.

• villasukat ja

pitkät kalsarit!Perkeleen kesä!!

• mustat kotihousut, punainen pitkähihainen paita ja tietty alusvaatteet.. Mustat sukat jalassa.

• .
      Pitsirintaliivit, pitsistringit ja stay up -sukat, sekä korkokengät jotka on koristeltu strasseilla. Kaikki mustaa ja ah, niin sexyä.

Mä odottelen jos sattuis joku jussinviettäjä eksyä tuolta festareilta ja koluaa meidän ovea. Hehheheee :DD
      .

• ap.

Mistäpä sitä tietää milloinkaan, kuka sitä saattaa ovesta sisään tupsahtaa.

• on.
        ap. kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää milloinkaan, kuka sitä saattaa ovesta sisään tupsahtaa.

pitää vaan kokoajan pannun gevaliaa kuumana.

• sininen_sitruuna

... juonut, mutta saunan jälkeen laitoin tommosen tummanviininpun.-mustan mekon päälle.

Joo, ei tuu toistumaan tänä kesänä.

• ap.

Itse tykkään käyttää naisellisia mekkoja kesäisin. Tietysti kaikki eivät mekoista niin pidä. Käyttävät housuja mieluummin ...

Lämpiminä kesinä, mikä sen hienompaa, kuin mekko yllä ja ei ollenkaan alusvaatteita alla :) ...

• sininen_sitruuna
        ap. kirjoitti:

Itse tykkään käyttää naisellisia mekkoja kesäisin. Tietysti kaikki eivät mekoista niin pidä. Käyttävät housuja mieluummin ...

Lämpiminä kesinä, mikä sen hienompaa, kuin mekko yllä ja ei ollenkaan alusvaatteita alla :) ...

... yleensä mekkoja, kun jossaki juhlatilaisuuksissa.. On semmoin olo, että housut on kadonnu.. :)

• ap.
        sininen_sitruuna kirjoitti:

... yleensä mekkoja, kun jossaki juhlatilaisuuksissa.. On semmoin olo, että housut on kadonnu.. :)

vaan juhlitaan ... joulu sensijaan on joka vuosi :).

• sinulle!

• sininen_sitruuna
        ap. kirjoitti:

vaan juhlitaan ... joulu sensijaan on joka vuosi :).

Että otetaan sille.

• sininen_sitruuna

• slipoverin poooiss...

Saunatakki.Olen menossa saunaan:) Heihei.. Sanon saunatontulle terveiset.

• rusalkaa

Valkoset farkut, sukat ja villapaita.

• almasty

Päällä metrokuvioiset verkkarit ja tummansininen t-paita plus valkoset sukat koko armaan päivän jonka olen luovuttanut pelastusarmeijalle tekemättä mitään hyödyllistä.

• Jaa no kalsarit vielä. Kohta täytynee pistää sukat jalkaan, kun alkaa varpaita palelemaan.

• jalkasi

lämpimiksi ;). No, ei vaineskaan. Tee lämmin jalkakylpy itsellesi.

• mutta kohta ei mitään.

Meen kohta saunaan.

• Alusvaatteet, musta-valkoraidalliset sukat, farkut, vyö, musta T-paita.

• Taisteluvyö, kypärä ja maihinnousukengät.

• rusalkaa

Pinkki mekko ja saman värinen läpinäkyvä 'tunika'.

• Minnie16
    • mellew

Eipä tässä muuta ole päällä kuin pikkuhousut kun sängyssä makoilen :). Olen nainen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      19
      4983
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1575
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1450
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1389
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      328
      1309
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1298
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1200
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1035
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      935
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      928
    Aihe