Uusi lupaava musiikkilupaus Mr Wild Pony hallitsee pian Youtubea. Kuuntele sinäkin niin tiedät mistä kohta puhutaan.
http://www.youtube.com/watch?v=NEmqIrcNdRU
Uusi lupaava bändi! KUUNTELE
4
322
Vastaukset
- Eräs kuuntelija
On se vaan hirveää kun itsekritiikkiä ei ole minkäänlaista!
- vaan
Harjoitelkaa muutama vuosi niin palataan asiaan XDXD
- Kriitikko Mulqvist
Teille sopisi joku pling plong kili kili konemusa taustalle, jolloin upea laulunne saattaisi toimia persoonallisena & provosoivana tehosteena.
Laulunne tarvitsee tuekseen jotakin eksoottista... Tamburiinin kilinä oli todella kuivaa.
Karaokea vironlaivalla. Eikä ees naurattanut. Taiteilijan vapaus meni nyt sinne mauttoman puolelle.
Nimi tuo mieleen transvestiittirockbändin. ELIKKÄ PETYIN SIIS. - joops.,.
On teillä ihan hyvät äänet mutta kannattaa kuunnella musiikkia ja laulaa sen mukaan. Harjoittelemalla tulee varmasti todella hienoa jälkeä ja saatte paljon huomiota;) Mutta HARJOITELKAA;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277