ryppyvoiteista..

marruk80

Olen hieman alle 30v nainen jolle ensimmäiset juonteet otsalle ovat ilmestyneet jo kauan sitten. Iho on kuiva ja käytän paljon kosteusvoiteita,kasvohoitoja ja kuorintaa ym. Ongelma on se, että en ole löytänyt näin nuorelle tehokasta voidetta näitä ikääntymisen merkkejä vastaan. Kaikissa ryppyvoiteissa ikä suositukset ovat yli 40vuotiaille ja siitä ylöspäin. Siis kyllähän minulle alkoi ryppyjä tulla jo hieman päälle 20- vuotiaana. Voisiko nyt joku ystävällisesti ja asiallisesti vastata ja kertoa hyvän päivä ja yö voiteen jota tämän ikäinen ihminen voi käyttää. ja miksi nuo ryppyvoiteet ovat niin vanhoille? entä mikä haitta siitä voi olla jos nuorempi niitä käyttää?

27

3705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilemisen arvoinen

Avonin anew-sarjasta löytäisit varmasti sopivat tuotteet ihosi hoitoon.
      Anew rejuvenatesta tai ultimatesta päivittäiset tuotteet ja täsmähoitoon anew clinical. Kannattaa käydä katsomassa avonin sivut.

Jos haluat lisätietoa tuotteista, [email protected]

• maiju75

Heippa

Olen pohtinut viime aikoina samaa ja etsiskellyt sopivaa kolmekymppisen ihon ryppyvoidetta.

Olen löytänyt kaksi mielenkiintoista joita aion kokeilla, toinen on Korresin Alpine Herbs voide. Se on luonnonkosmetiikkaa, sisältää pieniä määriä muistaakseni maitohappoa (vai oliko hedelmähappoja?) jonka pitäisi silottaa juuri pieniä juonteita ja ihon rosoisuutta. lisäksi sisältää ihoa rauhoittavia aineita. Sokokselta oon sitä löytäny. Voide maksaa n. 25 euroa.

Toinen minkä itse asiassa ostin kun siel sokkarilla oli esittely, ja tuote oli alehintaan, on Purelogicol Super Antioxidant moisturiser. Se sisältää antioksidantteja ja hyaluronihappoa. Hinta taisi olla normaalisti 58 euroa, mutta aika iso tuubi. Oon toistaiseksi tykännyt ainakin sen koostumuksesta, ja hajusteettomuudesta.

Ois kiva tietää jos joku on löytäny muita vaihtoehtoja..

• map 15

olen tosi ihastunut kun vihdoinkin löysin hyvät ihonhoitotuotteet. Olen 34v ja ihoni on kuiva ja olen puutarha ja ulkoilu harrastuksen takia paljon tuulessa ja auringossa. Ryppyjä alkoi tulemaan pari vuotta sitten huolestuttavalla vauhdilla. Menin ekaa kertaa elämässäni kosmetologille ja sain suositukset Dermalogica sarjasta. Käytän Age smart linjan päivävoidetta jossa on 30aurinkosuoja. Ja on ehdottomasti paras aurinkosuoja jota olen kokeillut. Sitten yöksi lisään jauhemaista antioksiadantti seosta kosteusvoiteeseen. Luin jostain että, sitä sanotaaan "katumusvoiteeksi" koska antioksidantit auttaa auringon aiheuttamaan rypistymiseen.
        Kannattaa kokeilla,ovat hintansa väärtit. Ostin niitä hiljattain jostain verkkokaupasta mitä yllä piti suomalainen kauneushoitola. Tuoteissa oli tosi hyvä tarjous hinta.

• on huono yleiskäsite

Nuorille ihmisille suositellaan ns. ryppyvoiteita käytettäväksi 25 vuodesta ylöspäin. Voiteet kuitenkin sisältävät yleensä lähinnä ryppyyntymistä hidastavia aineita, kosteuttajia, vitamiineja jne. Varsinaiset ryppyvoiteet yleensä turvottavat ihoa ja silottavat ryppyisyyttä sitä kautta, koska vanhaa ihoa ei varsinaisesti voi uusia nuoremmaksi. Haittaa niistä ei varmasti ole kuin lompakolle ja niiden vaikutus kestää sen aikaa kun kestää eli koukussa olet kun homman aloitat.

Jos rypistymisesi on jo alkanut, olet ehkä sellaista ihotyyppiä, jolle tuo käy aiemmin. Mutta ihosi voi yksinkertaisesti vain olla kuiva ja vitamiiniton, silloin se näyttää aika hirveältä ja on pelastettavissa aivan iänmukaisilla tuotteilla tai vaihtamalla omat kemiallispohjaiset tuotteet luonnonöljypohjaisiin, ne joskus kosteuttavat tehokkaammin.

Kosteusvoide ei ole iholle riittävä hoito noin ylipäätään, kuiva iho tarvitsee aina enemmän. Minkälaisilla tuotteilla esimerkiksi peset kasvosi? Ja miksi paljon kuorintaa?

Suosittelisin hankkimaan joko miedon puhdistusmaidon kasvoveden tai jos olet kiireinen, esimerkiksi Biothermilla on upea herkän ja kuivan ihon puhdistussavi (vaaleanpunainen tuubi).

Iholle voi itse tehdä vitamiinihoitoja, esimerkiksi efamol-kapselit sisältävät runsaasti e-vitamiinia ja yhdistettynä pieneen nokareeseen sinkkivoidetta toimii kosteuden palauttavana yönaamiona. Apteekista saa Avenen Skin Recovery Creamia, joka tehokkaasti rauhoittaa ja kosteuttaa.

Parista merkistä on minulla itselläni hieman kokemusta, saman ikäluokan kuivaihoinen ihminen siis täälläkin.

http://www.vichy.fi/ löytyy esittely ja testi merkin eri tuotteista. Luultavasti suosittelee sinulle Myokinea tai Oligoa.

Clarinsilla luultavasti sopivin sarja olisi Multi-Active. Minulla ei ole ryppyjä ja se oli ehdottomasti liian rasvainen makuuni, mutta sinulle saattaisi sopia. Clarinsilla on myös kasvoöljyjä, samoin kuin dr. Hausckalla. Öljyt tuntuvat tehoavan ongelmalliseen kuivaan ihoon paremmin kuin emulsiot, esimerkiksi raskausarpiin ehdottomia.

Lähtisin siis ehkä kuitenkin ensisijassa kosteuttamaan ja hoitamaan ihon terveeksi ja kimmoisaksi.

• maiju75

Kattelin juuri tuota Purelogicol voiteen sisällyslistaa, ja se sisältää kahtakin eri sorttia silikonia.

Ei ihme, että tulee siloisemman näköinen ja tuntuinen iho siitä, mutta tukkiikohan tuo silikoni. Ei varmaan auta kuin katsella ja seurata.

Oon kuullut muistakin lähteistä, Dermalogicaa kehuttavan. Aion ehottomasti kokeilla tuota voidetta missä on aurinkosuoja 30.. Kiitos vinkistä!

Ostin vastikään Riemannin P20 -aurinkosuojaa mitä oon laittanut päivävoiteen alle. Mutta se haisee aluksi tosi voimakkaasti alkoholille, ja mulla allergisena saa aivastelemaan.. Muuten hyvän tuntunen ohut aurinkosuoja!

• jotain ehkä tietävä

Jos maailmassa olisi keksitty todella toimiva ryppyvoide tai ihon kiinteyttäjä niin sen keksijä olisi maailmankuulo ja upporikas.
      Sitä ei nyt vaan ole olemassakaan eli ihan saman tehon saat kun haet esim. apteekista perusvoiteita tai marketista niveaa.
      Maailmassa tunnetaan vain yksi aine joka on auttanut ryppyihin ja vanhenemiseen ja se on estrogeeni. Sitä oli vähän aikaa kosmetiikkatuotteissa, mutta vakavien sivuvaikutusten vuoksi sen käyttö kiellettiin.
      Eli on ihan oma valinta uskoa mainosmiehiin ja upottaa rahat ryppy- sun muihin nuorentaviin voiteisiin tai maksaa vähemmän ja saada ihan saman tehon!

• olekaan!!

Tieteen Kuvalehdestä luin artikkelin ryppyvoiteista ja kokeet osoittivat, että niillä ei ole sen kummempaa vaikutusta kuin tavallisilla rasvoillakaan. Erikseen tietty ne voiteet, jotka täyttävät rypyt, mutta niiden vaikutus on hetkellinen.
      Eli hae kaupasta/apteekista jotain tavisrasvaa ja säästä rahasi järkevämpään :)

• maaryel

Ryppyvoiteista,tai suurin osa niistä ei kyllä kliinisesti osottaudu todella ryppyvoiteeksi,että siinä mielessä tuossa oli oikeaa tekstiä.
        No mut siitä dokkarista,jossa siis yksi nainen teki omaa tutkimusmatkaansa kosmetiikan ihmeelliseen maailmaan,hän kokeili eri tuotteita ja sitten ihospesialisti tutki ihon syvältä,mitä voiteet olivat saaneet aikaiseksi.
        Lyhyesti siis>>Antioksidantti voiteet ESTÄVÄT hapettumisreaktiota,joka vanhentaa ihoa ja tuo suojakerroin on täten myös oikein hyvä juttu kaikille ja ilmasta riippumatta!!
        Ja mitä tulee itse ryppyvoiteeseen,niin ihohan tosiaan menettää kollageenia ikääntyessään ja tähän prosessiin korjaavana tekijänä on osoitettu olevan vain yksi aine,nimittäin tretioni eli a-vitamiinin eräs muoto.Tutkittaessa huomattiin,että naisen ihon kollageeni oli korjaantunut ja vahvistunut.Tässä vain tulee ottaa huomioon,että eivät kaikki a-vitamiini voiteet toimi siten...
        Itseppä teinkin niin,että pyysin lääkäriltäni reseptin voiteeseen,jonka nimi on Avitcid ja on ensisijaisesti tarkoitettu acnen hoitoon,mutta se ei estä minua pintakuivaa sekaihoani sillä hoitamasta,lisään ehkä hieman jotain toista kosteuttavampaa voidetta joukkoon,niin ei jää kiristävää oloa iholle>joskus en tarvi,kuin tuon voiteen.Tosin tuo vitamiini tuhoutuu helposti auringossa,joten suosittelen yövoiteeksi ja sitten päiväksi se antioksidanttivoide suojakertoimella.
        Tuosta voiteesta vielä,mulla on 0,5 %:sta ja se metallituubi maksoi hiven alta 20 egee,ja mulle se ei juuri aiheuttanut alussa,kuin hiukan hilseilyä,joka kuuluu asiaan-toisilla saattaa ilmetä punoitusta.
        No jokainen uskokoon mitä tahtoo-minut dokkari vakuutti-en voi kertoa vielä kokemuksesta ja tuloksista sen enempää,kun olen välillä laimin lyönyt ihonhoitoa.
        Eli tässä yksi neuvo,eikä minun keksimäni,vaan matkima;))

• kokeilla

olen itse käyttänyt clarins tuotteita pitkään ja ovat sopineet iholleni tosi hyvin.calrinsilta löytyy multi-active linja jossa päivä-ja yövoiteet.lisäksi useat voiteet ovat kaikille ihotyypeille tai normaalille-kuivalle iholle,myös tuo mainitsemani multi-active linja.

• voiteesta

Olin tuossa joku aika sitten kosmetiikkaostoksilla ja satuin kuulemaan kun myyjä kertoi jollekin Cliniquen (ilm. uudesta) Youth Surge- voiteesta jossa myös SPF 15. Myyjä sanoi, että voide ei ole mikään "ryppyvoide" eikä siis tarkoitettu vanhemmalle iholle jne. Itse en ole tuota voidetta käyttänyt, olen 26v. Että en sitten tiedä... Olen tykännyt Cliniquen Superdefence SPF 25 Age defence moisturizerista. Näiden kahden voiteen välillä myyjä sanoi eron olevan siinä, että tuo ensimmäinen on hoitavampi ja jälkimmäinen enemmän perusvoide joka sopii kaikille (vaikka molempien nimet viittaavat juuri tuohon ikään ym.).

• 44v nainen

Hei,

Nämä pienet viivat mitkä näkyy, jos tarkkaan katsoo mun naamaan, on ollut monta vuotta. En ole totuttanut mun naamaan ryppyvoidetta yms. vaan peruskasvovoidetta vain.

Silmäpussit olen saanut, jotka eivät enää lähde pois, joten häivytän niiden uria peitepuikolla. Nukun siis usein mahallani ja silmäpussini sain 2-3v sitten.

• 51v nainen

Koskaan en ole kasvoihini mitään kalliita voiteita voitanut vaan olen käyttänyt ihan vaan apteekin perusvoiteita ja nuorempana likkana täälläkin mainuttua Niveaa! Sen ryppyisempi en ole kuin ystävänikään tai sisareni vaikka suurin osa heistä upottaa aikamoisia rahasummia todella arvokkaisiin voiteisiin joiden pitäisi pitää iho kauniina ja nuorekkaana!
        Ehkä siihen vaikuttaa se etten palvo jatkuvasti aurinkoa, en käytä liikaa alkoholia, en tupakoi ja yritän syödä mahdollisimman terveellisesti. Jos nyt ihoani pitäisi arvostella, niin bulldog- posket hieman ärsyttää, mutta minkäs maan vetovoimalle teet!

• kun siihenkin on keinot
        51v nainen kirjoitti:

Koskaan en ole kasvoihini mitään kalliita voiteita voitanut vaan olen käyttänyt ihan vaan apteekin perusvoiteita ja nuorempana likkana täälläkin mainuttua Niveaa! Sen ryppyisempi en ole kuin ystävänikään tai sisareni vaikka suurin osa heistä upottaa aikamoisia rahasummia todella arvokkaisiin voiteisiin joiden pitäisi pitää iho kauniina ja nuorekkaana!
        Ehkä siihen vaikuttaa se etten palvo jatkuvasti aurinkoa, en käytä liikaa alkoholia, en tupakoi ja yritän syödä mahdollisimman terveellisesti. Jos nyt ihoani pitäisi arvostella, niin bulldog- posket hieman ärsyttää, mutta minkäs maan vetovoimalle teet!

Saat ne bulldogin posket pois tehokkaalla, liftaavalla ja kiinteyttävällä voiteella.
        Siitäkään ei tarvitse kärsiä.

• me bulldog!
        kun siihenkin on keinot kirjoitti:

Saat ne bulldogin posket pois tehokkaalla, liftaavalla ja kiinteyttävällä voiteella.

hyvä ihminen millä roikkuposket saa pois muuten kuin kirurgin veitsellä? Mikä on tämä ihmetuote?

• aika hyvin sut
        kun siihenkin on keinot kirjoitti:

on aivopesty. Buldoggileuat johtuvat ihonalaiskudosten venymisestä vuosien saatossa ja kirurgi poistaa niitä kiristäessään osan lihaksestakin. Näytä mulle lihasta lyhtentävä voide, niin takaan, että saat Nobelin palkinnon!

Eipäs nyt liiotella. Mikään tieteellinen tutkimus ei ole osoittanut ryppyvoiteille enempää tehoa kuin aivan pintakerroksen silottumisen ja sekin on vain lyhytaikainen ilo eli tuotteita on käytettävä jatkuvasti, jotta kiristävä ja ryppyjen välejä turvottava vaikutus säilyy.

• Dalida
        aika hyvin sut kirjoitti:

on aivopesty. Buldoggileuat johtuvat ihonalaiskudosten venymisestä vuosien saatossa ja kirurgi poistaa niitä kiristäessään osan lihaksestakin. Näytä mulle lihasta lyhtentävä voide, niin takaan, että saat Nobelin palkinnon!

Eipäs nyt liiotella. Mikään tieteellinen tutkimus ei ole osoittanut ryppyvoiteille enempää tehoa kuin aivan pintakerroksen silottumisen ja sekin on vain lyhytaikainen ilo eli tuotteita on käytettävä jatkuvasti, jotta kiristävä ja ryppyjen välejä turvottava vaikutus säilyy.

Se, mitä kirjoitit viimeisessä kappaleessa, on totta - mutta monelle naiselle pintakerroksen silottuminen on parannus jo sekin.

Iho ikääntyy usealla tavalla, on rypyt, juonteet, ihon kuivuus, iho-ongelmat (esim. couperosa), ihon veltostuminen, rasvan siirtyminen "etelämmäksi", silmien pussitus/kuopat ja pigmenttiläiskät. Siksi ihon hoitaminen on hyödyksi - jos vaikka vain yhteen asiaan voisi vaikuttaa, onhan sekin jo "kotiinpäin".

Moni unohtaa kuitenkin että anti-age voiteita (joihin lasken tavallisen suojakertoimillisen aurinkovoiteen) käytetään ennaltaehkäisevästi.

Eli kun suojaa jo nuorempana UV-säteiltä naamaa, niin voi bulldoggitkaan ei ala roikkua niin nopeasti ja pahasti. UV-säteet aiheuttavat nimittäin ryppyjen ja pigmenttiläikkien lisäksi juuri ihon veltostumista. Mutta jos ei ole ihoaan hoitanut kunnolla, ja bulldoggi on jo kiinni leukaperissä, silloin auttaa vain lekurin veitsi. (Operaation jäljen säilyvyyttä voi kenties parantaa muuttamalla elämäntapojaan ja käyttämällä UV-suojaa sekä kiinteyttäviä voiteita).

Kun valitsee anti-age tuotteet ja hoidot huolella, muistaa terveet elämäntavat ja ihon suojaamisen niin kyllä sillä on merkittävä vaikutus naisen kasvoihin. Täytyy vaan olla realisti: Luonto-Äidille ja geeneilleen ei kukaan mahda mitään. Ei pidä mennä kuvittelemaan että voiteet oikeasti nuorentaa, tavoite onkin enemmän olla hyvinhoidettu oman ikäinen.

Tuotteiden ei tarvitse olla edes kalliita, ihan hyviä voivat olla edullisetkin. Ja kun käytät edullista sarjaa, on todennäköisempää, että jatkat käyttöä koko ajan kun on kerran aloittanut jos haluaa tulosten säilyvän. Mutta pointtini oli, että voiteet ovat vain osa ihonhoitoa, ja tuloksiin vaikuttaa se, miten olet hoitanut ihoasi viimeiset 20 vuotta...

• 44v nainen
        aika hyvin sut kirjoitti:

Iän myötä naama rupee roikkumaan, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Ei naiset ole ainoat joilla tuo tapahtuu vaan miehetkin saavat sen.

Useinhan ryppyvoiteet täyttävät vain juonteet ja siten näyttää että naama olisi sileä. Elloksella oli myytävänä sitä täyttävää ainetta, en tilannut. ;))

• kaverille kans
        44v nainen kirjoitti:

Iän myötä naama rupee roikkumaan, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Ei naiset ole ainoat joilla tuo tapahtuu vaan miehetkin saavat sen.

Useinhan ryppyvoiteet täyttävät vain juonteet ja siten näyttää että naama olisi sileä. Elloksella oli myytävänä sitä täyttävää ainetta, en tilannut. ;))

olen itse luottanut aina hyvän kosmetologin suosittelemiin tuotteissiin ja käyttänyt jo pitkään Dermalogica sarjaa. tuotteet on mielyttäviä, ohuita ja helppoja käyttää. Olen ihan tyytyväinen omaan ihooni vaikka olen 45v. ja aivan rutikuiva ilman hyvää hoitoa.
        Tuotteiden tehoon oli pakko uskoa kun itse sen näin: Ostimme työkaverille 50vuotis lahjaksi kasvohoidon ja hän itse satsasi muita lahjarahojaan ostamalla kerralla mitä hänelle suositeltiin. suurin osa työporukastamme käyttää Dermalogicaan ja siksi kannustimme että, korjaa koko hoitosi kerralla.
        Hänen ihonsa oli tosi kuiva ja ryppyinen. Hän oli varsinainen auringonpalvoja eikä käyttänyt muuta kuin saippuaa ja niveaa sillointällöin ja näytti paljon ikäistään ryppyisemmältä.
        Jo kasvohoito kirkasti ihoa näkyvästi mutta, nyt kun on kuukauden käyttänyt tuotteita joita suositeltiin muutos on silmin nähtävä. Häneltä kysytään monta kertaa mitä hän on tehnyt. Iho oli kuulemma huonon hoidon ja auringon takia ennenaikaisesti vanhentunut ja nyt kun sai kosteutta niin silisi silmissä.
        Nykyään tilaamme verkosta www.kauneushoitolainkeri.fi alennustuotteet ja se on toiminut erittäin hyvin.

• Voivottelija
        kaverille kans kirjoitti:

olen itse luottanut aina hyvän kosmetologin suosittelemiin tuotteissiin ja käyttänyt jo pitkään Dermalogica sarjaa. tuotteet on mielyttäviä, ohuita ja helppoja käyttää. Olen ihan tyytyväinen omaan ihooni vaikka olen 45v. ja aivan rutikuiva ilman hyvää hoitoa.
        Tuotteiden tehoon oli pakko uskoa kun itse sen näin: Ostimme työkaverille 50vuotis lahjaksi kasvohoidon ja hän itse satsasi muita lahjarahojaan ostamalla kerralla mitä hänelle suositeltiin. suurin osa työporukastamme käyttää Dermalogicaan ja siksi kannustimme että, korjaa koko hoitosi kerralla.
        Hänen ihonsa oli tosi kuiva ja ryppyinen. Hän oli varsinainen auringonpalvoja eikä käyttänyt muuta kuin saippuaa ja niveaa sillointällöin ja näytti paljon ikäistään ryppyisemmältä.
        Jo kasvohoito kirkasti ihoa näkyvästi mutta, nyt kun on kuukauden käyttänyt tuotteita joita suositeltiin muutos on silmin nähtävä. Häneltä kysytään monta kertaa mitä hän on tehnyt. Iho oli kuulemma huonon hoidon ja auringon takia ennenaikaisesti vanhentunut ja nyt kun sai kosteutta niin silisi silmissä.
        Nykyään tilaamme verkosta www.kauneushoitolainkeri.fi alennustuotteet ja se on toiminut erittäin hyvin.

Voi voi raukkaa. ;D

• Dalida
        44v nainen kirjoitti:

Kyllä tieteellisiä tutkimuksia on jotka tukevat ryppyvoiteiden tehoa, esim. Boots No. 7-merkin kuulu ryppyvoide.

Nimenomaan filleri-tyyppiset tuotteet toimivat tai niillä on mahdollisuus toimia (kokoa ajan käytettynä), mutta luulen että velttoa ihoa on vaikeampi kiinteyttää, kollageeniverkkoa on vaikea rakentaa uusiksi. Odotan että näen tieteellisiä tuloksia nanoteknologiaan perustuvasta bulldoggia kiinteyttävästä tuotteesta - vielä on ole sellaista nähnyt... toisaalta nanoteknologian mahdollisia haittoja ei ole kunnolla tutkittu, joten asia on ristiriitainen.

Jos lääketieteellisellä puolella ihovammojen hoidossa toimii esim. A- ja E-vitamiini, miksi ne eivät toimisi kosmetiikassa - sama ihmisen ihohan on kyseessä. Tietysti kosmetiikassa käytetyt määrät ovat vähäisempiä, mutta voiteita käytetään reseptilääkkeitä pidempään, eli usein jatkuvasti. Lisäksi kosmetiikkaankin voi lisätä tiettyjä aineita tai teknologioita (esim. squalane, propylene glycol, ja ym. nanoteknologia), jotka auttavat tehoaineita imeytymään syvemmälle ihoon.

Ideat että "kaikki kosmetiikka on humpuukia" on siis liian mustavalkoinen ja yksinkertaistettu näkökulma. Asiat kun ovat monimutkaisempia...

• mummoikäinen

tämän ennenkin täällä todennut, eli tähän maailmanikään ei ole löytynyt kuin yksi aine joka todellakin tehosi ns. ryppyvoiteissa, mutta sen käyttö kiellettiin sivuvaikutusten vuoksi. Moni muukin on tätä tietoa eteenpäin viestittänyt kuin minä koska tottahan se on.
      Heti kun OIKEASTI tehoava aine löydetään ja sitä voidaan kosmetiikassa käyttää, tulee sen keksijästä maailmankuulu ja sikarikas! Vielä sitä ei ole löytynyt.

Ja en ihan mutu-pohjalta kirjoittele, sillä kaksi tytärtäni ovat ihotautilääkäreitä jotka ehkä nyt jotain ihosta ymmärtävät :)

• Dalida

Voi voi, ei taida olla oikein ajan tasalla noi sun tyttäret...???

En ole ko. alan tutkija mutta olen kuullut minäkin tutkimuksista jotka on julkaistu alan tieteellisissä julkaisussa kuten British Journal of Dermatology (koskien yhtä tiettyä voidetta eli Boots No. 7 'Protect and Perfect'). Joten tuon voiteen osalta on ainakin tieteellisesti todistettu, että se toimii kohtuullisesti.

Erilaisia aineita, joita käytetään sekä ihotautilääkärien määrämissä voiteissa että kosmetiikassa kuten tretinoini (A-vitamiini) ja tokoferoli (E-vitamiini) esimerkiksi, pelkästään näistä niistä on alan kansainvälisissä julkaisussa paljonkin tutkimusta:
        Journal of Cosmetic Science
        Journal of Investigative Dermatology
        Journal of Molecular Medicine
        Current Problems in Dermatology
        Clinics in Geriatric Medicine
        Clinical and Experimental Dermatology
        Photochemistry and Photobiology

Ja oletko koskaan ajatellut, että ryppyvoiteita kehittävät juuri IHOTAUTILÄÄKÄRIT!

• kosmari
        Dalida kirjoitti:

En ole ko. alan tutkija mutta olen kuullut minäkin tutkimuksista jotka on julkaistu alan tieteellisissä julkaisussa kuten British Journal of Dermatology (koskien yhtä tiettyä voidetta eli Boots No. 7 'Protect and Perfect'). Joten tuon voiteen osalta on ainakin tieteellisesti todistettu, että se toimii kohtuullisesti.

Erilaisia aineita, joita käytetään sekä ihotautilääkärien määrämissä voiteissa että kosmetiikassa kuten tretinoini (A-vitamiini) ja tokoferoli (E-vitamiini) esimerkiksi, pelkästään näistä niistä on alan kansainvälisissä julkaisussa paljonkin tutkimusta:

Ja oletko koskaan ajatellut, että ryppyvoiteita kehittävät juuri IHOTAUTILÄÄKÄRIT!

voi hyvänen aika...tuntuu että kaikki pyörittää puhetta sen ympärillä mitä iho on kun se on jo rypistynyt. kyllä asia on niin että osan edellisistä mainitsemistani ongelmista aiheuttaa geeniperimä ja toisen osan sitten se miten elää ja hoitaa ihoaan ENNEN niiden ongelmien ilmaantumista.

kyllä ne on ne perusvoiteet jotka on rahanhaaskausta; ei vaikuttavia aineita ja hyvässä lykyssä monen vuoden käytön jälkeen aiheuttavat iho-ongelmia lisää. ihotautilääkärit tietävät LÄÄKKEISTÄ ja osa on nähnyt vaivaa ihan oikeasti tutkiakseen kosmetologien hyllyistä löytyvien tuotteiden tehoja ja vaikutuksia. kaksi ammattia yhdessä tietää enemmän kuin kumpikaan näistä ammateista yksinään. ihotautilääkäri antaa usein myös aivan liian vahvoja lääkkeitä kun vaihtoehtona olisi oikeasti hellempi ja tehokas tapa kosmetologin tarjoamana.

oletteko koskaan miettineet mitä lääkkeet aiheuttavat keholenne? se että saatte finnit, arvet, rypyt jne pois voi estää mahdollisen syöpähoidon ihan vaan sen takia että olette syöneet liian vahvoja/liian paljon lääkkeitä.

tai vastaavasti, oletteko oikeasti miettineet mitä siellä laadukkaiden ihonhoitosarjojen laboratorioissa puuhataan ihotautilääkäreiden ja kauneusalan ammattilaisten kesken? kyllä siellä tutkitaan mitkä ainesosat ovat tehokkaita sekä turvallisia. siitä se hinta tulee. niin, ja toiset ratsastaa nimellä...eli jos laitatte jotain halppisrasvaa, todennäköisesti tungette ihollenne jotain epäedullista mönjää jonka haittavaikutuksia sitten itkette ja murehditte, liian myöhään.

tehköön jokainen kuin itse haluaa. tutustukaa esim hjeronymus tai schrammek sarjojen taustoihin. huomaatte ehkä sen minkä minä (ja moni muu) on huomannut; ihonhoitoon kannattaa satsata. 50 vuotta olemme sitä millaisiksi synnyimme ja sen jälkeen sitä miten olemme eläneet!!!

• vm-61
        Dalida kirjoitti:

keskustelemassa jonkun ihotautilääkärin kanssa niin huomaat että mummo on ihan oikeassa!

• on niin
        vm-61 kirjoitti:

keskustelemassa jonkun ihotautilääkärin kanssa niin huomaat että mummo on ihan oikeassa!

että kaikki perustuu ennaltaehkäisyyn. Turha on itkeä enää viisikymppisenä jos naama on kuin Saharan autiomaa.
        Ihon pahimmat vanhentajat ovat tutkitusti aurinko ja tupakka.
        Suojaa auringolta, älä tupakoi, liiku ja syö kohtuullisesti ja monipuolisesti. Puhdista päivittäin ja kosteuta.
        Se on sitten jokaisen makuasia mitä tuotteita käyttää. Ja tietenkin kukkaron sisältö vaikuttaa ratkaisevasti.

• heitukka
        on niin kirjoitti:

että kaikki perustuu ennaltaehkäisyyn. Turha on itkeä enää viisikymppisenä jos naama on kuin Saharan autiomaa.
        Ihon pahimmat vanhentajat ovat tutkitusti aurinko ja tupakka.
        Suojaa auringolta, älä tupakoi, liiku ja syö kohtuullisesti ja monipuolisesti. Puhdista päivittäin ja kosteuta.
        Se on sitten jokaisen makuasia mitä tuotteita käyttää. Ja tietenkin kukkaron sisältö vaikuttaa ratkaisevasti.

Mä tilasin tota Dermalogican voidetta mitä täsä kehuttiin muutama viikko sitten ja hitsit, se AUTTOI.
        Mä olen tosi tyytyväinen, en tykkää yleensäkän läträtä naamani kanssa paljoa, niin nyt on voide mikä kerrankin tuntu helpolta. Ei jää rasvarantut kauluksiin kun se imeytyy heti. Ja mun iholle tuli heti kirkkaampi väri. JA fiilis on heti parempi kun on hooitanu itteensä.

• heitukka
        heitukka kirjoitti:

Mä tilasin tota Dermalogican voidetta mitä täsä kehuttiin muutama viikko sitten ja hitsit, se AUTTOI.
        Mä olen tosi tyytyväinen, en tykkää yleensäkän läträtä naamani kanssa paljoa, niin nyt on voide mikä kerrankin tuntu helpolta. Ei jää rasvarantut kauluksiin kun se imeytyy heti. Ja mun iholle tuli heti kirkkaampi väri. JA fiilis on heti parempi kun on hooitanu itteensä.

Mä ihmettelen miks toi kauneushoitolainkeri palvelee tolleen et ekaks tulee näytteet kun pyysin ja sit soitin sinne kun mä en tykkä mitää nettilistoja täyttää. Ihan fiksulta kuulosti puhelimessa kun mä viel ihmettelin sille miks se laittaa vaan laskun tuotteiden mukna eiks ihmiset jätä maksamatta. Nin ei kuulemma, et moni maksaa jopa ennen eräpäivää.
        No, kai se on rahassa mitattu et toiminta kannattaa.Mut mulle ainakin palvelu toimi hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59