Suutelin toista

_omatunto_

Olen seurustellut mieheni kanssa reilut pari vuotta. Muutama kuukausi sitten ajauduin humalapäissäni pussailemaan vanhan ihastukseni kanssa. Tein väärin ja nyt tekisin aika paljon, että saisin mokoman illan taiottua kokonaan pois elämästäni. Sydäntä riipii, kun katson omaa kultaani silmiin ja hän niin luottaa minuun. Kuinka pahasti olen pettänyt häntä? Kestääkö tämä inhottava tunne koko loppuikäni?

Läksyni olen oppinut, se on varma.

15

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotta hän

      >Ajatteleppas kun tämä juttu menee toista tietä miehesi korvaan??Sanon,että
      miehesi todella ajattelee pahasti sinusta.Hänhän ajattelee,jotta siinä on ollut
      muutakin,kut et kertonut............

      • mutta...

        Onko olemassa vaara, että asia menee miehen korviin..? Jollei ole, ja aloittaja kuitenkin kertoo... Voi siinä mies alkaa ajatella sitäkin, että mitä muuta mahtoi tapahtua, kun nainen vasta näin pitkän ajan kuluttua asiasta kertoo?


      • aloittaja
        mutta... kirjoitti:

        Onko olemassa vaara, että asia menee miehen korviin..? Jollei ole, ja aloittaja kuitenkin kertoo... Voi siinä mies alkaa ajatella sitäkin, että mitä muuta mahtoi tapahtua, kun nainen vasta näin pitkän ajan kuluttua asiasta kertoo?

        Tilanne oli sellainen, että mies löysi meidät - hmm, miten sen nyt sanoisi - epäilyttävästä tilanteesta. Tappelu syntyi silloin suoraan siitä pahimmasta vaihtoehdosta, jonka toki kielsin koska se ei ollut edes lähellä tapahtua. Suutelusta ei edes puhuttu. Jos nyt äkkiä kertoisinkin suutelusta, olisi varmaa että mies luulisi meidän menneen myös pitemmälle.

        Tuosta pussailusta tietää minun lisäksi kolme ihmistä, eli toinen osapuoli kaksi kaveria. Vanha ihastus on hyvä kaverini, samoin nämä muut. Heistä kukaan ei tunne miestäni, tosin tietävät kyllä toisensa. Sitä paitsi, kahdella on sillä tavalla oma lehmä ojassa, että minullakin on arkaluontoista tietoa heistä...


      • mihehesi
        aloittaja kirjoitti:

        Tilanne oli sellainen, että mies löysi meidät - hmm, miten sen nyt sanoisi - epäilyttävästä tilanteesta. Tappelu syntyi silloin suoraan siitä pahimmasta vaihtoehdosta, jonka toki kielsin koska se ei ollut edes lähellä tapahtua. Suutelusta ei edes puhuttu. Jos nyt äkkiä kertoisinkin suutelusta, olisi varmaa että mies luulisi meidän menneen myös pitemmälle.

        Tuosta pussailusta tietää minun lisäksi kolme ihmistä, eli toinen osapuoli kaksi kaveria. Vanha ihastus on hyvä kaverini, samoin nämä muut. Heistä kukaan ei tunne miestäni, tosin tietävät kyllä toisensa. Sitä paitsi, kahdella on sillä tavalla oma lehmä ojassa, että minullakin on arkaluontoista tietoa heistä...

        kerran tavallaan tietää tuosta tilanteesta, anna olla - ja yritä selvitä eteenpäin sitä enää miettimättä! Asiahan on silloin jo puitu läpi, joten ei ole mitään syytä, miksi se yhtäkkiä päivän valoon pomppaisi, eikö? Sinä olet "kurmootuksen" asiasta saanut, joten that's it.


      • ap.
        mihehesi kirjoitti:

        kerran tavallaan tietää tuosta tilanteesta, anna olla - ja yritä selvitä eteenpäin sitä enää miettimättä! Asiahan on silloin jo puitu läpi, joten ei ole mitään syytä, miksi se yhtäkkiä päivän valoon pomppaisi, eikö? Sinä olet "kurmootuksen" asiasta saanut, joten that's it.

        Joo, tätä hommaa on puitu melkein viikottain, kun mies on ollut viihteellä ja ottanut laskuhumalapäissään kilarit. Ovet paukkuen on lähtenyt monta kertaa kyseisen asian vuoksi. Mutta joka kerta hän on epäillyt vain sitä, että olen mennyt sänkyyn asti, mistään niin "pienestä" kuin pussailusta ei ole ollut edes puhe. Tavallaan luulen, että hän arvaakin sellaista voineen tapahtua... Ehkei vaan halua uskoa?

        Viimeisellä riitakerralla hän uhkasi jo muuttaa pois ja erota. Taisi säikähtää puheitaan kuitenkin, koska seuraavana päivänä oma-aloitteisesti ehdotti, että mitä jos unohdettaisiin nyt tämä juttu ihan kokonaan. Ettei palattaisi siihen enää, jätetään se taakse ja jatketaan eteenpäin.

        Niin sitten päätimme. Siksikin olisi hassua, jos nyt alkaisin kaivella asiaa, kun monta viikkoa on jo mennyt hyvin. En tiedä, miksi mulle vasta nyt yllättäen iski tällänen katumus ja omatunto.


      • tuota...
        ap. kirjoitti:

        Joo, tätä hommaa on puitu melkein viikottain, kun mies on ollut viihteellä ja ottanut laskuhumalapäissään kilarit. Ovet paukkuen on lähtenyt monta kertaa kyseisen asian vuoksi. Mutta joka kerta hän on epäillyt vain sitä, että olen mennyt sänkyyn asti, mistään niin "pienestä" kuin pussailusta ei ole ollut edes puhe. Tavallaan luulen, että hän arvaakin sellaista voineen tapahtua... Ehkei vaan halua uskoa?

        Viimeisellä riitakerralla hän uhkasi jo muuttaa pois ja erota. Taisi säikähtää puheitaan kuitenkin, koska seuraavana päivänä oma-aloitteisesti ehdotti, että mitä jos unohdettaisiin nyt tämä juttu ihan kokonaan. Ettei palattaisi siihen enää, jätetään se taakse ja jatketaan eteenpäin.

        Niin sitten päätimme. Siksikin olisi hassua, jos nyt alkaisin kaivella asiaa, kun monta viikkoa on jo mennyt hyvin. En tiedä, miksi mulle vasta nyt yllättäen iski tällänen katumus ja omatunto.

        asiaa sitten on vatvottu pitkin ja poikin - ihmismieli kun on ihmeellinen aparaatti, niin morkkis voi iskeä jälkikäteenkin. Joka tapauksessa... Kun kerran miehesi on sitä mieltä, että antaa asian olla, niin eikös ole parempi tehdä just niin ja jättää "tunnustukset" sikseen? Tod näk mies sen aavistaa, että suutelit vieraan kanssa, mutta pystyy varmasti elämään sen ajatuksen kanssa ilman, että sinä enää hämmennät soppaa lisää.


      • kolme liikaa
        aloittaja kirjoitti:

        Tilanne oli sellainen, että mies löysi meidät - hmm, miten sen nyt sanoisi - epäilyttävästä tilanteesta. Tappelu syntyi silloin suoraan siitä pahimmasta vaihtoehdosta, jonka toki kielsin koska se ei ollut edes lähellä tapahtua. Suutelusta ei edes puhuttu. Jos nyt äkkiä kertoisinkin suutelusta, olisi varmaa että mies luulisi meidän menneen myös pitemmälle.

        Tuosta pussailusta tietää minun lisäksi kolme ihmistä, eli toinen osapuoli kaksi kaveria. Vanha ihastus on hyvä kaverini, samoin nämä muut. Heistä kukaan ei tunne miestäni, tosin tietävät kyllä toisensa. Sitä paitsi, kahdella on sillä tavalla oma lehmä ojassa, että minullakin on arkaluontoista tietoa heistä...

        Joku puhuu paskaa ja toinen lisää.Osaathan sinä potenssilaskua,laskeppas kuinka moni
        tietää/saa tietää...


      • ap.
        kolme liikaa kirjoitti:

        Joku puhuu paskaa ja toinen lisää.Osaathan sinä potenssilaskua,laskeppas kuinka moni
        tietää/saa tietää...

        Kuten sanottu, kukaan näistä ei ole tekemisissä mieheni kanssa. Etenkään kavereiden kaverit (joille juoru voisi edetä) eivät tunne häntä.

        Plus, että olen kyllä kertonut miehelleni kaverin yrittäneen kovasti. JOS asia jotenkin pääsisikin miehen korviin, voin vedota siihen, että mainitsin kyllä asiasta.


    • Hyväsää

      pop. Kerrro vaan rohkeasti miehelles tapahtuneesta, samalla saat varmuuden suhteenne syvyydestä. Jos tieto tulee muuta kautta tulos on ulos melko varmasti. Kyllä kuvasi miehesi mielessä säilyy puhtoisempana ja kunnioitus säilyy kun kerrot itse. Jos luottamus katoaa parisuhteesta katoaa se parisuhdekkin. Hieno homma kun edes joku kehtaa tunnustaa oppineensa.

      • Rangaistus hyi,hyi

        Palstalogiikalla jos kerran pettää niin pettää aina...!
        Kun kerran suutelee vierasta miestä/naista suutelee 100 % varmuudella
        edelleen aina hamaan kuolemaan saakka.
        Ero kumppanista on varmin ratkaisu tähänkin suuteluongelmaan.
        Kun kerran erehdyt haukkumaan puolisoasi oikein maan perusteellisesti
        tulet tästä lähtien aina tekemään saman virheen.
        Palstalogiikalla sinun täytyy olla rehellinen aina ja kaikessa tekemisissäsi
        kumppanillesi jokainen rike vähentää uskottavuutta puolisosi silmissä.
        Olette toistenne jatketta avioituessanne ja tähän jatkeseen kuuluu
        pysyä täysin samanlaisena millaisia olitte siunatessa avioliittoon.
        Et saa muuttua ja jos teet virheen olet tuomittu eroamaan puolisostasi.
        Anna kumppanillesi myös vapautus suuteluongelmaan jotta hänkin
        pääsee eron kautta suutelemaan myös puhtaalla omallatunnolla.


      • Rangaistus hyi,hyi kirjoitti:

        Palstalogiikalla jos kerran pettää niin pettää aina...!
        Kun kerran suutelee vierasta miestä/naista suutelee 100 % varmuudella
        edelleen aina hamaan kuolemaan saakka.
        Ero kumppanista on varmin ratkaisu tähänkin suuteluongelmaan.
        Kun kerran erehdyt haukkumaan puolisoasi oikein maan perusteellisesti
        tulet tästä lähtien aina tekemään saman virheen.
        Palstalogiikalla sinun täytyy olla rehellinen aina ja kaikessa tekemisissäsi
        kumppanillesi jokainen rike vähentää uskottavuutta puolisosi silmissä.
        Olette toistenne jatketta avioituessanne ja tähän jatkeseen kuuluu
        pysyä täysin samanlaisena millaisia olitte siunatessa avioliittoon.
        Et saa muuttua ja jos teet virheen olet tuomittu eroamaan puolisostasi.
        Anna kumppanillesi myös vapautus suuteluongelmaan jotta hänkin
        pääsee eron kautta suutelemaan myös puhtaalla omallatunnolla.

        Omaa elämäänne,kun toinen pettää niin miksen minäkin.Minä en enää sylje vieraisiin pöksyihin.Kun tulee vastaan mielenkiintoinen tapaus niin siitä vaan,kerran eukkokin tekee niin,eikä omatunto soimaa,silläkin on järki tallella,että silleen meillä.


    • kertoisinainakinitse

      Kerro.
      Kertoisin itse.
      Varmaan tuskailisin samalla tapaa itsekin mutta kyllä kertoisin lopulta. Ei jaksa pitää sisällä. Ei pysty eikä halua.

      Jos suhde kestää ollenkaan, se kestää mitä vain. Sitä ei tietenkään turhaan kannata koetella. Se, että olet uskollinen tunteistasi viimeiseen asti, lisää luottamusta, kunhan toinen myös saa sen varmistuksen, että olet todella sitä mieltä. Sinun tehtäväsi on kylläkin kaivaa sitten ne tunteet sieltä toisestakin ulos, koska jos ne jää sinne kytemään niin mustasukkaisuus alkaa kaivamaan hautaa.

      Voitte joutua juttelemaan aika pitkään.

      • kielipeliä

        En kertoisi jos tilanne jäisi yhdeksi kerraksi niin miksi loukata tosen
        tunteita, ei hiivatissa .
        Taasen jos aina vaan suutelet väärää sammakkoa on sinulle
        ihan hailee mitä oma kaverisi ajattelee .
        Seraavan kerran kun haluttaa suudella suutele ainoastaan ja vain
        poikaystävääsi .
        Tee kuten itse haluat ,niin teet kuitenkin.


    • TÄRKEÄ KYSYMYS

      Oletko päästänyt vierasta miestä pöksyihin saakka.kun suutelit niin se on puolitiessä
      itse aihetta,sitä kautta mennään alas?
      Onko sinulla tarkoitus tätä ihastusta päästää tutustumaan sinun pesääsi..
      Voitko vastata rehellisesti..

    • Jäin_kiinni

      Onko tuossa nyt sitten mitään?
      Mä jäin kiinni siitä, kun mä nuoleskelin toisen miehen tötteröä. Siihen verrattuna tuo pikku pusuttelu ei ole mitään.

      Mitä sä siinä kärvistelet, kysy sun mieheltä sitä. Sillähän se selviää. Turha sitä on vatvoa omassa mielessä. Jos et kysy, niin unohda koko asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe