Mo!
Onko jollain antaa linkkiä nettikauppaan, josta löytyisi jotain reggae/ragga/reggaeton/dancehall/ska/rasta jne -tyylisiä vaatteita?
Itse en ole löytänyt kuin kaikenlaisia hiphop -liikkeitä :(
esimerkiksi Manu Chao (artisti) käyttää samanlaisia vaatteita, joita olisin valmis ostamaan... ei vaan mistään tuppaa löytymään
Mistä reggae-tyylisiä vaatteita?
10
4824
Vastaukset
- tytt´´18
Ei löydy mistään. Ainoo paikka mistä joskus tilaan on fanituote.com. Voisin muuttaa jamaikaan niin johan löytyis ihania vaatteita. Tee ite sellasia vaatteita ku haluat? :D Voi olla vähä vaikeeta kyl. Peace
Manu Chao on jees - rasta...
mitkä nyt ovat siis reggae-tyylisiä vaatteita? -etsitko kenties vihr.-kelt.-pun. värisiä paitoja? bändi paitoja?
omasta mielestä Rasta pukeutuu niin kuin itse haluaa, mutta itse henkilö kohtaisesti kuuntelen reggae musiikkia ja pukeuden rentoihin ja värikkäisiin vaatteisiin, että myös tum. vihreä..ja muut värit. (Rastat löytyy, ja tämä on omasta mielestä se "tärkein vaate" )
esim LRG:n farkkuja käytän itse, että LRG:llä on myös muutama "reggae" -tyylinen T-paita, ihan hyvännäköiset mielstäni.
joitakin paikkoja josta saa jotain reggae tyylistä:
http://www.niceteescasuals.com/store/index.php
http://www.skank.com/eu/index.php?language=en
http://shop.l-r-g.com/StoreCatalog/ctl10300/cp43753/cl1/mens
(LRG, 2 T-paitaa ja yksi-huppari jotka ovat reggae-tyylisiä..
ja lopuksi ihan huippu vinkki:
Mi 'ave jus' one word fi seh: “Buy Jamaican!”
Cooyah, Yuzimi, Rehgeh, Kulcha, La Pluma Negra, Kingston 13 – Line 1, etc. -mene jamaicalle!
MUTTA Totaalisen vapauden saavuttamiseksi, pitää unohtaa kello ja sukat, Näin tekee aito rasta..(joita ei suomesta löydy).
suomesta ei löydy valitettavasti vaatteita, mutta koruja löytyy.
toivottavasti jotain apuja?! :) - ppi
www.aurinkoa.tarjoaa.fi katteleppas oisko tuolla mitään kivaa. :)
- rastamaaan
^ tosi hyvä paikka :)
- Rub-a-dub man
Itse en ole rasta vaikka suurta osaa heidän ajatuksistaan kannatankin. Sanoisin että pukeutuminen ei ole tärkein asia jos haluaa olla rasta ja kalliiden "merkkituotteiden" ostaminen on nimenomaan vastoin rastojen ideologiaa. En siis tullut tänne ketään tuomitsemaan, jos ei muuten saa niin ite voi aina ainakin yrittää tehdä :D Mutta jos etsii reggae-musiikkiin liittyviä vaatteita eikä niinkään rastavaatteita niin niitä ei oikeestaan oo muut kun bändipaidat
- Bonsai Man
Topstreetwear, et löyvä parempaa rastavärisii vaatteit ( SIIS NETTIKAUPOISTA, TOTTA KAI JAMAIKALT JA JOSTAI MUUVAALTA LÖYTYY PAREMPII :D ) Urban classicsilt löytyy (parhaimmat) ja raw bluellaki oli pari , rasta freedom o myös iha hyvä :) toivottavasti oli vähä jeesausta ! Peace
- coffee_coochie
Topsstreetwearilta löytyi Bob Marley paita todella halvalla :)
- Kysyn vaa
Mistä Rasta Freedom raitahousut ku en halua sitä gebardi tyyliä?
- BobbyMan
http://www.sweetcaps.com/fi/117-rasta tuolla on rasta raita housuja ja muitakin hieman enemmän basic rasta releitä.
- Ruokaa
bitcoin:131jWVyqgUNcDg1ZXsJ4aTARqc3TU7LaX6?amount=57.94861889
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725