Mistä reggae-tyylisiä vaatteita?

marley123456789

Mo!
Onko jollain antaa linkkiä nettikauppaan, josta löytyisi jotain reggae/ragga/reggaeton/dancehall/ska/rasta jne -tyylisiä vaatteita?
Itse en ole löytänyt kuin kaikenlaisia hiphop -liikkeitä :(

esimerkiksi Manu Chao (artisti) käyttää samanlaisia vaatteita, joita olisin valmis ostamaan... ei vaan mistään tuppaa löytymään

10

4756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytt´´18

Ei löydy mistään. Ainoo paikka mistä joskus tilaan on fanituote.com. Voisin muuttaa jamaikaan niin johan löytyis ihania vaatteita. Tee ite sellasia vaatteita ku haluat? :D Voi olla vähä vaikeeta kyl. Peace

Manu Chao on jees

• rasta...

mitkä nyt ovat siis reggae-tyylisiä vaatteita? -etsitko kenties vihr.-kelt.-pun. värisiä paitoja? bändi paitoja?

omasta mielestä Rasta pukeutuu niin kuin itse haluaa, mutta itse henkilö kohtaisesti kuuntelen reggae musiikkia ja pukeuden rentoihin ja värikkäisiin vaatteisiin, että myös tum. vihreä..ja muut värit. (Rastat löytyy, ja tämä on omasta mielestä se "tärkein vaate" )

esim LRG:n farkkuja käytän itse, että LRG:llä on myös muutama "reggae" -tyylinen T-paita, ihan hyvännäköiset mielstäni.

joitakin paikkoja josta saa jotain reggae tyylistä:

http://www.niceteescasuals.com/store/index.php

http://www.skank.com/eu/index.php?language=en

http://shop.l-r-g.com/StoreCatalog/ctl10300/cp43753/cl1/mens
      (LRG, 2 T-paitaa ja yksi-huppari jotka ovat reggae-tyylisiä..

ja lopuksi ihan huippu vinkki:
      Mi 'ave jus' one word fi seh: “Buy Jamaican!”
      Cooyah, Yuzimi, Rehgeh, Kulcha, La Pluma Negra, Kingston 13 – Line 1, etc. -mene jamaicalle!

MUTTA Totaalisen vapauden saavuttamiseksi, pitää unohtaa kello ja sukat, Näin tekee aito rasta..(joita ei suomesta löydy).

suomesta ei löydy valitettavasti vaatteita, mutta koruja löytyy.

toivottavasti jotain apuja?! :)

• ppi

www.aurinkoa.tarjoaa.fi katteleppas oisko tuolla mitään kivaa. :)

• rastamaaan

^ tosi hyvä paikka :)

• Rub-a-dub man

Itse en ole rasta vaikka suurta osaa heidän ajatuksistaan kannatankin. Sanoisin että pukeutuminen ei ole tärkein asia jos haluaa olla rasta ja kalliiden "merkkituotteiden" ostaminen on nimenomaan vastoin rastojen ideologiaa. En siis tullut tänne ketään tuomitsemaan, jos ei muuten saa niin ite voi aina ainakin yrittää tehdä :D Mutta jos etsii reggae-musiikkiin liittyviä vaatteita eikä niinkään rastavaatteita niin niitä ei oikeestaan oo muut kun bändipaidat

• Bonsai Man

Topstreetwear, et löyvä parempaa rastavärisii vaatteit ( SIIS NETTIKAUPOISTA, TOTTA KAI JAMAIKALT JA JOSTAI MUUVAALTA LÖYTYY PAREMPII :D ) Urban classicsilt löytyy (parhaimmat) ja raw bluellaki oli pari , rasta freedom o myös iha hyvä :) toivottavasti oli vähä jeesausta ! Peace

• coffee_coochie

Topsstreetwearilta löytyi Bob Marley paita todella halvalla :)

• Kysyn vaa

Mistä Rasta Freedom raitahousut ku en halua sitä gebardi tyyliä?

• BobbyMan
    • Ruokaa

bitcoin:131jWVyqgUNcDg1ZXsJ4aTARqc3TU7LaX6?amount=57.94861889

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe