mies ei järjestä aikaa

unlucky;(

Mies puhui minulle pitkät pätkät puhelimessa siitä, minkälainen viikko hänellä on edessä ja rahaa ei ole ja stressaa ja työtäkään ei ole rakennusalan hiljentymisen vuoksi.

Sanoin, että olen pahoillani hänen puolestaan ja että jos voin jotenkin auttaa häntä niin kertoisi. Sanoin myös, että minusta tuntuu kurjalta kuulla tuo litania, sen sijaan minusta olisi kiva kuulla milloin voisimme nähdä. Hän sanoi, että jos löydän hänelle jostain euroja niin sitten voimme nähdä. Pidin sitä erikoisena heittona vaikka voisi vitsiksi sanoa. Hän sanoi, että kunhan stressi helpottaa, voidaan nähdä. Kysyin, että entä jos siihen menee kuukausi. Hän sanoi, että ei siihen nyt niin kauan mene.

Kysyin suoraan, että näemmekö huomenna koska siihen hän oli sanonut, ettei hänellä ole silloin mitään. Hän suuttui ja sanoi, että minun tulisi tukea häntä eikä sanoa noin. Hän hermostui, kuulosti ahdistuneelta ja sanoi lopettavansa puhelun, ja sanoi että soittaisi myöhemmin. No ei soittanut illan aikana enää. Ajattelin, että tarkoittaako myöhemmin saman päivänä vai myöhemmin joskus? Laitoin illalla viestin, rauhaisaan sävyyn, huomioiden hänen stressinsä, mutta sanoin myös että en ole hänen kiukkujensa syy.

Minun päälimmäinen tunne on tosi harmistus. Haluaisin nähdä miestä, mutta hän tuntuu olevan haluton siihen. Nyt on kaksi viikkoa kohta ettemme ole nähneet. Miksi mies ei tahdo nähdä? Eikö mies järjestä aikaa naiselle jonka kanssa haluaa olla, jos on tästä kiinnostunut? Voiko kiire ja stressi oikeasti olla syy? Vai onko se vain tekosyy??

17

3344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...........

      tunneälyttömyydessäsi tosissasi, ethän?

      • ap.

        Mitä tarkoitat?


    • dayum

      ei ole fiiliksiä tavata sinua. Voi olla oikea syy, tai sitten tekosyy.

      Jos ajatellaan kyseessä olevan aito syy, ei ole seurallisella tuulella eikä huonotuulisena tahtoisi nähdä sinua ja kenties pahoittaa mieltäsi, niin pitäisikö miehen vastentahtoisesti tavata sinut siksi, että sinä haluaisit nähdä häntä? Eipähän sillä etteikö tilanne olisi ikävä sinun kannaltasi.

      Siitä ajanjärjestämisestä, niin aina se ei vain ole mahdollista. En tiedä onko tuosta kyse kyseisen miehen kohdalla.

    • kirpela

      tuntuu, että kaveri on ihan loppu asioidensa kanssa, luultavasti hukkuu töihin. Niin hullulta kun se kuulostaakin, vaikka asiakkaista olisi pulaa, tietyt asiat kuormittuu.

      Tossa kohtaa ei kauheasti kannata lähestyä rivakoin ottein, koska se tuntuu vaan yhdeltä painostavalta asialta lisää. Kyllä se sieltä soittaa kun ehtii tajuta ettei sinusta kuulu.

      Ja voithan kysyä seuraavalla kerralla, että ehtiskö hän tavata, jos menet sinne.

      • hmm hmm?

        Olitpas sä tietoinen ton aloittajan tilanteesta.:) Ei muuta mitään, mutta jännää vaan se, kun en itse ollenkaan noin kattavaa kuvaa saanut aloittajan asiasta hänen aloitusviestinsä perusteella, kuin sä. Ehkä luin väärin.:/


      • LaRito

        painostavalta. ymmärrän hyvin miehen tilanteen ja mielestäni kannattais antaa hänen selvittää ensin itse (niinkuin näyttää haluavan) asiat omassa päässään eikä olla kärsimättömänä perässä juoksemassa ja kyselemässä, kyllä hän yhteyttä ottaa ku on aika.


      • kirpela
        hmm hmm? kirjoitti:

        Olitpas sä tietoinen ton aloittajan tilanteesta.:) Ei muuta mitään, mutta jännää vaan se, kun en itse ollenkaan noin kattavaa kuvaa saanut aloittajan asiasta hänen aloitusviestinsä perusteella, kuin sä. Ehkä luin väärin.:/

        osu vaan liikaa itse koettuun. Aloittajasta ei tiä mitään.


      • ap.
        LaRito kirjoitti:

        painostavalta. ymmärrän hyvin miehen tilanteen ja mielestäni kannattais antaa hänen selvittää ensin itse (niinkuin näyttää haluavan) asiat omassa päässään eikä olla kärsimättömänä perässä juoksemassa ja kyselemässä, kyllä hän yhteyttä ottaa ku on aika.

        Miten kauan on ok aika odottaa? Entä jos mies ei otakaan yhteyttä enää koskaan?


      • ap. kirjoitti:

        Miten kauan on ok aika odottaa? Entä jos mies ei otakaan yhteyttä enää koskaan?

        ihan riippuu siitä miehestäki että antaako sillä välin mitään elonmerkkejä mutta jos ei mitään kuulu eikä yhteyttä ota ja sinäki alat jo nostella housujas niin älä enää tuhlaa sellaseen aikaas.. sehän oli sitte sen ongelma jos näki asiat niin ylitsepääsemättömiksi.. vois kumminki sentään ilmotella jos vielä tietää että toinen oottaa ja haluaa olla yhteydessä, ei kai sullakaan sentään oo koko elämääs aikaa sitä vartoa.


    • hmm hmm?

      Sanoisin sulle aloituskirjoituksestasi lukemani perusteella siten, että kuvailemallasi miehellä on mahdollisesti vaikea taloudellinen tilanne. Et kertonut mitään esimerkiksi siitä, että minkätyyppisen kilometrimäärän takana mies susta asuu, mutta sen ainakin sen voinee sanoa, että (kuvainnollisesti seuraava...), esim. kolmesataa kilsaa on aina eri asia, kuin kolme kilometriä. Ymmärtänet, mitä ajan takaa?

      Suosittelisin vilpittömästi mainitsemasi hemmon unohtamista ainakin siinä tapauksessa, mikäli eurojen useamminkin tulisi tulla juuri sun suunnaltasi, jotta ylipäätään edes voitte tavata. Itse kuitenkin suhteesi ja sen laadun parhaiten tietänet, olettaisin. Luultavasti keskeisin juttu teidän suhteenne kannalta lienee se, että miten paljon mies itse sulle syvemmistä tunnoistaan puhuu. Ihmisille voi elämässään tulla vaikeampiakin tilanteita, mutta ainakaan systemaattista syyllistämistä ei kenenkään kannata katsella, mun mielestäni. Läheiskontaktit - jos ovat terveellä pohjalla, perustuvat pääosin siihen, että kontaktista ja suhteesta saadaan itselle positiivista virtaa ja voimaa. Hyvien ihmissuhteiden ollessa kyseessä jää niistä musta aina, edes pohjimmiltaan, hyvä ja luottavainen fiilis. Tutkaile ajatuksiasi ja katso, missä mennään.

      • ap.

        Sulla oli ajatuksia herättävä kirjoitus. Kiitos siitä!

        Olen antanut nyt miehen olla, paitsi yhden kannustavan ja tukevan viestin laitoin tänään. Toki taloudellisen tilanteen heikkous on aina miinus, mutta minusta se että hän sanoo siitä avoimesti on kuitenkin ihan ok. Ei meillä kaikilla tässä elämässä ole kaikki aina onnistunut. Harvalla on.

        Systemaattinen syyllistäminen on avainsana. Sitä en aio katsella jos hermostumista tulee niskaani enemmänkin. Suhde on olemassa siksi juuri, että kaksin on jotain enemmän kuin yksin. Muutoin siltä katoaa minusta idea.

        Katsellaan, mitä seuraa...


    • fgewgrs

      ja mopolla pääsee, ei kaikkeen rahaa tarvita. Voi sitä tehdä paljon kaikenlaista ja viettää aikaa ilman rahaakin. Jos hän ei halua tavata, niin ei sitten halua.

      "Kysyin suoraan, että näemmekö huomenna koska siihen hän oli sanonut, ettei hänellä ole silloin mitään. Hän suuttui ja sanoi, että minun tulisi tukea häntä eikä sanoa noin."

      Kahelihan se on. Eikä edes halua tavata sinua. Miksi roikut hänessä? Miksi edes jaksat vaivata sillä päätäsi? Etsi seuraa, joka haluaa tavata sinutkin.

      • ..............

        rotan lailla, jos ei ole rahaa siltä _varalta_ että sitä sattuisi tarvitsemaan (kaikkea kun ei voi ohjelmoida). Tietysti ongelma on osittain pään sisällä, mutta sitähän ei kukaan ole kyseenalaistanutkaan.


    • olla tämä

      se hänellä treffit toisen naisen kanssa minäkin kerran ihmettelin miksi en voinut mennä miehen luo ja ihan kummallisia selityksiä sain. Tiedätkö missä hän asuu, mitä jos kävisit vaikka vähän kävelyretkellä siellä päin sinä päivänä jolloin et saa miehen luo mennä ei koskaan tiedä mitä sieltä pihalta löytyy vaikka toisen naisen auto?

    • aikaa.....

      Jos on riittävän kiinnostunut.

      Muista kuitenkin ettei se riipu sinun aikataulustasi.

    • kun viestittelet

      laita että lähden tästä ystävättären kanssa baariin ja yks entinen mieskaverikin on tulossa kohta kylään yritä tehdä vähän mustasukkaiseksi ja ettei sun elämä ole vain hänen pillinsä mukaan tanssimista ja hänen viestiensä odottelua

    • Anonyymi

      Minulla kans mies,joka tekee töitä koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe