Mulla on puolikkaassa bägissäni hiekkamaila ja erikseen ostettu käytetty chippimaila (tai sellaiseksi sitä luulen?), jonka kulmaksi on merkitty 56.
Golf-proni sanoi tunnilla mailoja katsoessaan, että näillä molemmilla on sama kulma, eli tuo 56. Onko minulla nyt sitten kaksi samanlaista mailaa, vaikka näin amatöörin silmin tuo SW on raskaamman näköinen ja tuo chippi-maila pienempilapainen ja sipposampi?
Entä kun bägistäni puuttuu P-maila eli siis onko se se pitch wedge? Mikä sen kulman pitäisi olla vai onko se aina vakio, ja onko mulla oikea luulo, että se sijoittuu rauta9:n ja tuon chippimailan väliin, siis lyöntipituutena?
Olen kaksi vuotta pelannut naisgolffari, ja oilisi kiva jos joku asiaa paremmin tunteva viitsisi ystävällisesti oikoa mun mahdollisesti vääriä tietojani.
Mitä mailan kulmia??
Tuumiva
2
1121
Vastaukset
- 3mice
Onhan se vähän turhaa pitää kahta saman nostokulman mailaa bägissä. SW:ssä on kyllä varmaan se pohjan muoto suunniteltu paremmin hiekkaa leikkaavaksi. Voisit sen SW:n vaihtaa vaikka 52-asteiseksi. P eli pitch-mailan kulma on kai suunnilleen 48 astetta. Noita wedgejä saa tietenkin monilla eri kulmilla, mutta oikeassa olet: P sijoittuu 9:n ja S:n väliin normisti. Kaikille nuo ovat kyllä niitä tärkeimpiä mailoja; lähipeli RATKAISEE! Mukavaa golfkesää Sinulle!
- ...
Hiekkamailojen kulmat on tyypillisesti jotain 54-56, joten ne on varmaan noin samat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898