Kaikkihan me tiedämme, kuinka itseriittoisia ja paskantärkeitä nykyajan naiset ovat. Luulevat itsestään liikoja ja ovat ylivalikoivia miesten suhteen. Minä olen hyvännäköinen mies, eikä kauniinkaan naisen saaminen ole ongelma, mutta liian usein olen sivusta joutunut katsomaan, kuinka nämä nirppanokat kohtelevat miehiä yöelämässä.
Niinpä aina kun kaunis nainen tulee iskemään minua, huudan sille: "Jos ei sulla ole sen vertaa tapoja, että vaivautuisit kysymään, onko tässä pöydässä tilaa, voit häipyä saman tien!". Itseriittoiset prinsessat luulevat, että heille on aina automaattisesti paikka yksinään istuvan miehen pöydässä.
Joskus ryhdyn juttusille kauniin naisen kanssa, ja aloitan tahallisesti sanaharkan, provosoin sitä ja näin rakennan itselleni tekosyyn heittää drinkkini sen pakkelinaamalle ja kalliille muotivaateliikkeestä ostetuille räteille. Siitä minä nautin.
Kun kaunis nainen kysyy tulta, vastaan usein: "Ei liikene just nyt sulle!". Naisen ilme on tuon jälkeen näkemisen arvoinen, voin taata!
Drinkkejä pummaaville naisille suuntaamistani kommenteista en viitsi tässä mainita, tämä on kuitenkin lapsillekin avoin palsta. Joskus kun joku nainen aloittaa dialogin kanssani baaritiskillä kysymällä: "kuinka ilta on mennyt?", vastaan jotakuinkin "meni paremmin, kunnes tulit luotaantyöntävän tekopirteällä olemuksellasi saastuttamaan ilmapiiriä". Nainen menee tuon jälkeen aivan sanattomaksi, voin taata.
Ylipäätäänkään en ikinä ole kohtelias naiselle, joka voidaan yleisen mittapuun mukaan luokitella kauniiksi. Päinvastoin, nautin niiden nöyryyttämisestä ja tylytyksestä, paskantärkeät leidit kun aina kuvittelevat, että mies lämpeää ilman muuta heihin ja kieli pitkänä tekee ja tarjoaa kaiken, mitä mies pyytää.
Useimman miehet tuollaisten tahtoon varmaan alistuvat, minä pidän arvokkuudestani kiinni. Nirppanokka-pakkelinaamaprinsessojen tasolle ja niiden kera kanssakäymiseen en alennu.
Naisten nöyryytys baarissa kivaa!
121
6743
Vastaukset
- kannattaa olla
samanlainen. Jokaisessa naisessa on heikko kohtansa, usein helposti havaittavissa. Tätä sopivasti kommentoimalla saa naisen pois tolaltaan ja tämä miettii kuulemaansa vielä vanhainkodissa.
Naiset ovat töykeitä, mutta itse todella haavoittuvaisia oikeanlaiselle kroppaan ja henkilöön menevälle arvostelulle. Useimmat naiset eivät enään edes näyttäydy samassa paikassa, jotkut lopettavat baareissa käymisen, jos siellä tulee silmille paskaa kunnolla.
Testattu on!
Olkaamme siis paskamaisia paskamaisille, siitä pitäsi julkaista opas, että homma onnistuisi kaikilta.- muuten niin totta
Monet naiset on töykeitä ja aika paskamaisia käytökseltään. Ihan vaan sen takia että ne tietävät että miehet harvoin antavat samalla mitalla takaisin. Mies miettii pikemminkin mikähän minussa on vikana tai mitä tein väärin ?
Samalla mitalla vaan takaisin, veljet.
- Mitäneon
En voisi olla enempää samaa mieltä kirjoituksesi kanssa, saas nähdä pian, kun kaiken maailman feministit huomaavat tämän threadin.
- Kiitos kun kerroit
...miksi en tee aloitteita, eipä ole tullut vastaan kaltaistasi kusipäätäkään...
- Mä olen tenhyt
ihan samaa miehille jotka luulee olevansa jotain maailmannapoja ja komistuksia. En tiennyt, että tuollainen käytös pitää ihan keksiä... Multa se tuli aikoinaan ihan luonnostaan. Otinkin ruman miehen. Eipä ole pullisteleva egoisti ääliö joka seisoo puolen päivää pussailemassa peilikuvaansa ja luulee olevansa jokin lahja maailman naisille.
- aloittaja.
Minä vain pidän siitä, että nirppanokat muijat sanoo minua kusipääksi!
- ajw
drinkin pummaajille tulee joskus sanottua etten käy maksullisissa tai että luottokortit hyväksytään kassalla.
mut kyllä niistä muuten selviää kun sanoo vaan et "jäädään näihin", "oot väärän värinen" tai "en pelaa siihen päätyyn". - dkkdgk
Olen ite nainen, ja allekirjoitan sun kanssa ton nirppanikka osuuden täysin. Naiset vois tietyissä tilanteissa käyttäytyä kanssa ihmisiä kohtaan asiallisemmin.
Mutta mielestäni sä kyllä alennut nyt ihan samanlaiseksi nirppanokka pissistouhulle mitä tietty ryhmä akoista baareissa harrastaa. Joten sinä et eroa siitä ryhmästä yhtään.
Monet (eivät läheskään kaikki) miehet kuvittelevat taas kännissä olevansa maailman komeimpia ja haluttavampia, jokaisen naisen unelmia. Ja lähestymis ja iskuyritykset ovat lähentelevät koomisuuden rajoja, kun kuola valuu toisesta poskesta silmät harittaa tisseissä ja sitten todetaan jotain tosi älykästä, ainakin miehen mielestä.
Että tiettyjä huonoja käyttäytymistapoja löytyy tasapuolisesti sukupuoleen katsomatta.
Heh, itse en käy koskaan vapaa-ajalla baarissa, vaan katselen tota touhua tiskin toiselta puolelta ja nauran aina paskasta naurua, ja saan siitä palkkaa.
Kiesus sentään että näin 10 vuoden jälkeen känniset ja kiimaset ihmiset jaksavat olla vieläkin yhtä hauskoja.- alkanu riittään
ite olen naisena monta vuotta baareissa käynyt.. mut pakko sanoa et monesti on tehny mieli heittää drinksut päi miesten kasvoja...
millä helkkarin järellä tullaa naista lyömää käteen todella kovaa (siis puukäden lyö) ja sen jälkee ollaa kuin mitää ei olis tapahtunu ja ekana toki pillua kysellään...
mieleni on todellakin tehny heittää drinksut päi näköä, mut siinä tilanteessa olen vain sanonut et olis parempi herran liikkua muuhun pöytään..
ei siinä saa sitä juttelemaan mulle tulla baarissa ja monien kanssa olenkin ihan vain jutellut mukavia ilman mitää ongelmia.. mut sit on näitä jotka todellakin tulee aivan oudolla tavalla "alottaa" keskustelua...
huhhuh.. ei voi muuta sanoa.. olis ees nirppanokka ukkoja mut ei... ku naista lyödää käsivarteen tai tönästää todella voimakkaasti selästä (mikä sattuu saatanasti selkään varsinkin ku siinä on muutenki ongelmia) ja yks mikä kans ihmetyttää ni jotkut äijät on suoraa persiissä / rinnoissa kiinni ja huutaa läheks meille???!!! juu ei kiitos ees kuolleena...
- Herrasmies-80
Ymmärrän toisaalta, mitä tarkoitat ja miksi olet käsittänyt asiat noin, mutta käsityksesi naisista on VÄÄRÄ! Ne nirppanokkasimmat ja pakkeloiduimmat on just niitä herkimpiä ja helpompia saaliita. Itse tiedät sen koska sulle saaminen ei oo ongelma.
1) Naiset on itseriittoisia nirppanokkia koska
- nainen toivoo miehen olevan itseriittoinen, joten kääntäen: nainen puolialitajuisesti kuvittelee että mieskin pitää itseriittoisista naisista (sama pätee miehiinkin. miehet ovat yleensä ujoja ja päällekäymättömiä baarissa, koska he ajattelevat naisen pitävän siitä)
- muuten joka tavis tulee iskemään kännissä
2) Kuumat kissat tulevat pöytään koska
- heillä usein on huonoin itsetunto ja kaipaavat huomiota
- tai pummaavat drinkkejä, mikä on alhaista
Naisilla, niillä kuumillakin chikseillä on herkät tunteet! Mä ainakin tulin tosi surulliseks tosta sun tavasta kohdella näitä naisia. Okei, ei ne oo munkaan suosikkeja tommoset pakkeloidut wananbe-barbit, mutta ei tartte silti kohdella kun jotai elukkaa. Mä tykkään kilteistä tytöistä mut so what... itseasiassa tällä hetkellä oon naimisissa yhden kiltin ja hyväsydämisen tytön kanssa, joka baarissa vaikutti tuhmalta wanabebarbilta aluksi! Looks can be decieving.
Chances are, että olet henkisesti virtsannut jonkun naisen päälle, joka olisi ollut sulle täydellistä vaimomatskua!! Ootko koskaan aatellut sitä?
Ja nirppanokkaisuudesta: MIKSI naisen pitäisi ylipäätään tyytyä vähään? Miksi pitäisi laskea standardeja? Sen sijaan, että odottaisi naisen laskevan rimaa, voisi itse koittaa miehenä kohottaa omaa laadukkuuttaan. Oman laadukkuuden nostaminen ei varmaankaan ole koskaan satuttanut yhtäkään poikamiestä vai onko?? Sinun ei ehkä tarvitse tasoasi nostaa, mutta sen sijaan että olet huolissaan alempistatuksisten kanssaveljiesi kohtelusta naisten taholta, voisit opastaa veljiä kohottamaan tasoaan etkä keskittyä naisten alistamiseen.
On olemassa toinenkin tapa, jolla naisia voi kyykyttää mutta tehden se kuitenkin leikkimielellä ja huumorilla ja hyväntahtoisuudella. Bonuksena saa söpön seuralaisen illaksi ja mahdollisesti seurustelemaankin.
Elikkä... kyllä osa naisista tykkää kertomasi SUUNTAISISTA kommenteista, kunhan ne tehdään leikkimielellä ja hyväntathoisuudella eli vitsillä. Itsevarmuutta sinulla on joten käytä sitä hyvään. Se nirppanokkaisuus on vaan osa GEIMIÄ! Se on se ROOLI, jonka nainen ottaa klubilla. Tää pitää tajuta... ei oo kyse naisen oikeasta persoonasta - se on vaan roolipeliä. Juntit ei hiffaa tätä ja tuomitsee joka misun joka esittää. Pitää osata esittää takas! Siitä se aukee.
Elikkä pitää murtaa se naisen game-face ja se onnistuu leikkimielisellä naljailulla sekä olemalla HAUSKA. Nainen nauramaan ja that's it. Nainen haluaakin että se game face murretaan. Sitten sieltä kuoriutuu se söpö untuvainen tipu loppuillaksi.
Loppukevennyksenä kerron erään tapauksen huomiohuorasta, kenet tapasin Onnelassa kerran. Tää nainen joraili tanssilattian ULKOPUOLELLA eli selkeesti haki erottumista joukosta. Sen jälkeen se yritti kahta miestä pöytään kanssaan ja nää miehet ilmeisesti tunsi tapauksen koska torjuivat kohteliaasti :D . Aattelin, että tos naises on pakko olla jotain vialla joten päätin ottaa selvää.
Eräs weirdo hänen vieressään tiskillä repi drinkkikuitteja palasiksi ja tiputti niitä päälleen. Menin sitten väliin ja totesin tytölle, että olipa friikki tapaus. Naljailin leikkimielellä, että mikä sus on vialla kun vedät tommosii puolees etkä saa poikia pöytääs ja hymyilin. Puhuttiin paskaa ja kun kerroin olevani esiintyvä artisti, niin muija suli silmissä ja alko mielistelyn siitä miten pitää mun tapasesta musasta. Sitten se sai puhelun ja sanoi, että "sun pitää pysyy tässä". Sanoin, että en lupaa mitään ja häivyin :D. En suostunut olemaan huomiohoron orjana.
Tsekkasin vielä tilanteen horon palattua tiskille ja aivan oikein: ei hän ollut enää kiinnostunut, koska en ollut antanut hänelle haluamaansa huomiota. Koska testini osoitti hänen olevan huomionkipee huono itsetuntoinen tapaus nii ei kiinnostanut.
Ilta päättyi siihen, että lähteissäni tämä tyttö oli Onnelan ulko-ovella ja huusi sille paperilappu-friikille, että "odota, PY-SY SII-NÄ!! mä käyn sisällä vieläxxx" :D... Tiesin tasan, että muija halus vaan nähdä että tuo mies odottaa häntä turhaan...
Taputin itseäni olkapäälle, että olin tajunnut sen ajoissa omalla kohdallani enkä jäänyt odottelemaan :)- sydäntä
ja osaat ajatella asioita tuolleen.
Jos et olisi kertonut olevasi naimisissa niin kirjoitustyylistäsi sinun voisi kuvitella olevan 15-vuotias tekoneekeri. Suosittelen opettelemaan suomea. Englannin-kielisyyksien heittely ei tuo mitään lisäarvoa, vaan saattaa joskus saada vastaanottajan lopettamaan viestisi lukemisen. - Bleiboika
Sähän oot ilmeisesti oikein lukenut pelimieskirjoja kuten the geimin.
On tosiaan erikoista että ne opit toimii vuodesta toiseen ja kaikki ne miehet jotka ei lue tai ymmärrä pelimies ohjeita joutuu saamaan aina pakit.
Mutta aloittaja on nero. Hän on keksinyt uuden genren. Miehet ei mene baariin hakemaan seksiä vaan vittuilemaan naisille, jotka on tulleet vittuilemaan miehille.
Loistavaa!!
Täytyy tehdä tätä oikein porukalla.
Psykologian lait nimittäin sanovat että: Huonoitsetuntoinen nainen ihastuu helposti.
Joten hakataan naisten, etenkin niiden kauniiden itsetunto matalaksi
tällöin saadaan seksiä enemmän kaikille miehille!!
Kaikki komeat miehet baareihin vittuilemaan kauniille pihtariprinsessoille!
Ne ihanat naiset jotka antaa pillua kysymättä saa ylistystä ja hoivaa ja elokuvailtoja ja pusuja ja haleja ja huolenpitoa, turvaa ja hauskaa seuraa. - niiimpä-
Bleiboika kirjoitti:
Sähän oot ilmeisesti oikein lukenut pelimieskirjoja kuten the geimin.
On tosiaan erikoista että ne opit toimii vuodesta toiseen ja kaikki ne miehet jotka ei lue tai ymmärrä pelimies ohjeita joutuu saamaan aina pakit.
Mutta aloittaja on nero. Hän on keksinyt uuden genren. Miehet ei mene baariin hakemaan seksiä vaan vittuilemaan naisille, jotka on tulleet vittuilemaan miehille.
Loistavaa!!
Täytyy tehdä tätä oikein porukalla.
Psykologian lait nimittäin sanovat että: Huonoitsetuntoinen nainen ihastuu helposti.
Joten hakataan naisten, etenkin niiden kauniiden itsetunto matalaksi
tällöin saadaan seksiä enemmän kaikille miehille!!
Kaikki komeat miehet baareihin vittuilemaan kauniille pihtariprinsessoille!
Ne ihanat naiset jotka antaa pillua kysymättä saa ylistystä ja hoivaa ja elokuvailtoja ja pusuja ja haleja ja huolenpitoa, turvaa ja hauskaa seuraa.Odotan tuota päivää kun miehet tulisivat vain vittuilemaan naisille baariin!! Kuin että tulisivat hakemaan pillua. Yhdessä nimeltä mainitsemattomassa baarissa on huvittavaa seurata miehien käyttäytymistä valomerkin aikoihin. Kun viimiset hitaat alkaa niin kuin yhdessä hetkessä kaikki sinkkumiehet epätoivoisesti kysyvät naista tanssimaan.. siis ketä tahansa. Ja tanssien jälkeen ehdotellaan, ja murrutaan kun tyttö lähteekin tyttökavereidensa kanssa baarista pois. No yksin jääneet miehet alkavat sitten narikkajonossa ja baarin ulkopuolella iskemään ketä tahansa naista. muutaman kymmenen kertaa olen ei näille epätoivoisille sanonut. Ei siinä mitään jos sanoisivat suoraan, ehkä lähtisin mukaan jopa, mutta kun nämä iskuyritykset ovat niin epätoivoisen kuuloisia ja niin epäaitoja etten tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Mulle vaan kävis jos mies tulisi mulle suoraan vittuilemaan, vittuilen takasin! ja nauran päälle. Ja vielä enemmän haluan nähdä sen hetero miehen ilmeen kun vien sen "hetero" naisen meille. Muutaman kerran siinä vaiheeessa se vittuilu on loppunut. Ja se mies muka luulee että häntä tarvitaan. NIIN ANTEEKS MIHIN? paljon kivempaa ollut kahden naisen kanssa.
- Mies1985
"Joskus ryhdyn juttusille kauniin naisen kanssa, ja aloitan tahallisesti sanaharkan, provosoin sitä ja näin rakennan itselleni tekosyyn heittää drinkkini sen pakkelinaamalle ja kalliille muotivaateliikkeestä ostetuille räteille. Siitä minä nautin."
En usko että sinulla sentään tuohon kanttia on tai jos onkin niin sitten luultavasti saat vähintään häädön sieltä baarista.- aloittaja.
Mitäs ihmeen kanttia tuohon vaaditaan, naisethan jakelevat avokämmentä ja drinkkilasiensa sisältöä vähän väliä baareissa miesten naamalle! On kyllä aika herkkähipiäinen portsari, jos tuollaisesta heittää ulos. Itse en ole tuon jälkeen lentänyt koskaan. OK, pari kertaa tuon vain olen tehnytkin, mutta eihän tuollaisesta nyt voi missään ulos lentää, ehkä jossakin überpintaliitopaikassa korkeintaan, jossa pitää ahtaiden normien mukaan persettään ketkuttaa ja sanansa valita.
- Herrasmies-80
aloittaja. kirjoitti:
Mitäs ihmeen kanttia tuohon vaaditaan, naisethan jakelevat avokämmentä ja drinkkilasiensa sisältöä vähän väliä baareissa miesten naamalle! On kyllä aika herkkähipiäinen portsari, jos tuollaisesta heittää ulos. Itse en ole tuon jälkeen lentänyt koskaan. OK, pari kertaa tuon vain olen tehnytkin, mutta eihän tuollaisesta nyt voi missään ulos lentää, ehkä jossakin überpintaliitopaikassa korkeintaan, jossa pitää ahtaiden normien mukaan persettään ketkuttaa ja sanansa valita.
Jos sussa on miestä, niin naputtelisitko ystävällisesti vastauksen yllä olevaan kommenttiini. Voidaan keskustella ehkä pitenpäänkin. Vielä peräänkuulutan, että ymmärrän sua tavallaan ja en ihmettelis vaikka itsekin löytäsin itteni ajattelemasta kuin sinä. Uskoni naissukupuoleen ei kuitenkaan ole horjunut siinä määrin kuin sinulla.
- aloittaja.
Herrasmies-80 kirjoitti:
Jos sussa on miestä, niin naputtelisitko ystävällisesti vastauksen yllä olevaan kommenttiini. Voidaan keskustella ehkä pitenpäänkin. Vielä peräänkuulutan, että ymmärrän sua tavallaan ja en ihmettelis vaikka itsekin löytäsin itteni ajattelemasta kuin sinä. Uskoni naissukupuoleen ei kuitenkaan ole horjunut siinä määrin kuin sinulla.
Sinä olet jaksanut pinnistellä ja ponnistella vaikutuksen tekemiseksi 'wannabe-barbieen', minulla ei siihen energia eikä kiinnostus riitä.
Minä ryhdyn yöelämässä kanssakäymiseen vain sellaisten naisten kanssa, joilla ei ole tarvetta esittää. Pidän enemmän naisista, jotka ovat helposti lähestyttäviä ja ystävällisiä heti ilman mitään valloituskikkoja tai muita metkuja. Sellaisista, joista näen heti, että ovat siellä baarissa omana rehellisenä itsenään.
Erotan kyllä päällepäin jo vittumaisen ja oikeasti mukavan naisen. Vittumaiset saavat minulta tylyä kohtelua jatkossakin, voin taata! - ............
aloittaja. kirjoitti:
Mun suosikkipaikoissani ei ole kyllä näkynyt lentäviä laseja tai avokämmeniä... vuosiin? Jos et tykkää pinnallisista paikoista ja niiden asiakaskunnasta, miksi et tulisi tänne tavallisen kansan joukkoon? Vai onko se toisten ärsyttäminen ja tylyttäminen mukavampaa kuin normaali baariseurustelu?
- liuuil
Herrasmies-80 kirjoitti:
Ei jumalauta näitä "herrasmiehiä", näitä ei kyllä mitenkää jaksa
- niimpä.
aloittaja. kirjoitti:
Sinä olet jaksanut pinnistellä ja ponnistella vaikutuksen tekemiseksi 'wannabe-barbieen', minulla ei siihen energia eikä kiinnostus riitä.
Minä ryhdyn yöelämässä kanssakäymiseen vain sellaisten naisten kanssa, joilla ei ole tarvetta esittää. Pidän enemmän naisista, jotka ovat helposti lähestyttäviä ja ystävällisiä heti ilman mitään valloituskikkoja tai muita metkuja. Sellaisista, joista näen heti, että ovat siellä baarissa omana rehellisenä itsenään.
Erotan kyllä päällepäin jo vittumaisen ja oikeasti mukavan naisen. Vittumaiset saavat minulta tylyä kohtelua jatkossakin, voin taata!että naisetkin "pitävät yhtä"? Kun pari kertaa olet noita "pintaliito wannabe-barbeja" heittänyt juomilla ja kohdellut muutenkin tylysti, niin vierestä seurannut(kuten sinäkin teet) rehelline omana itsenään baarissa oleva nainen tekee sulle samoin. On siellä rehellisenä omana itsenään joka ei välitä paskaakaan tuollaisista esittävistä itsekkäistä miehistä.
Ja oletko ottanut huomioon, että ne kiltit rehelliset naiset tykkäävät juuri kilteistä rehellisistä miehistä?
- hyvän mielen lähettiläs?
Kiva kun pystyt itseäsi näin viihdyttämään, niin ei tule sulle tylsä ilta.
Varmasti jää molemmille hyvä mieli ja sinä voit vielä suomi24 palstalla kertoa kuinka mukava mies olet.
Kaikki sinua nyt kumartavat...
Olet rohkea ja vahva.
Vahvempi kuin naiset.
Arvokkuudesta kiinni pitävä mies.- noin...
Kahdella sanalla sanottuna: täysi moukka...
- aloittaja.
noin... kirjoitti:
Kahdella sanalla sanottuna: täysi moukka...
Eli ensin naiset töykeilevät ja sitten kun antaa samalla mitalla takaisin, on täysi moukka? No mitenkäs päin tässä pitäisi olla?
- --nätti tyttö--
lähetäänkö ulos? ;)
- Kaikkien satujen valtias
Joo, ihan kivam sadun väänsit. Kaikkihan me tiedämme, että juttu on pelkkää fantasiaa, etkä ole oikeasti tehnyt mitään noista asioista. Kunhan kiukkuat täällä netissä.
- Roxy36
Olen aikuinen nainen ja onneks en oo ikinä harrastanut baareja tai muita sellaisia. Ikinä en lähtis seuraa hakemaan noista ympyröistä. Ja hmm...sellaista miestä ei olekaan, joka minut kykenisi iskemään. Oma ajattelumaailma poikkeaa suuresti kaikista muista, jonka vuoksi aion pysyä villinä ja vapaana hautaan saakka. Ja poikkeuksena moneen muuhun ihmiseen, niin olen henkisesti äärimmäisen vahva ihminen hyvällä itsetunnolla. Ja te miehet, jotka olette alkaneet näihin verbaaliakrobatia leikkeihin niin teiltä loppuu sanavarasto kesken jo siinä vaiheessa kun olen vasta päässyt vauhtiin. Olen äärimmäisen mukava ja ajattelen todella positiivisesti elämästä yleensäkin. Itsellä ei ole mitään tarvetta millekään vakituiselle kumppanille, koska siinä väkisin aina toinen hieman tukahduttaa toisen omaa itseään sekä elämänhalua. Tyydytään johonkin keskinkertaiseen ja unohdetaan omat haaveet/unelmat. Vakisuhteessa siitä häviää sellainen ihana jännitys sekä se uutuudenviehätys. Ei ihmistä eikä mitään eläintä ole luotu elämään yhden partnerin kanssa, on täysin vastoin omia vaistojamme. Itse en ikinä haluaisi, että joku ihminen alistuisi tahtooni kun en sellaista tekisi itsekään. Nautin elämästä ihan eri tavalla. Itsellä monta nde-kokemusta, ja sellaisten jälkeen sitä katsoo elämää ihan eri tavalla.
- aloittaja.
"Ja te miehet, jotka olette alkaneet näihin verbaaliakrobatia leikkeihin"
Lähdetään nyt ihan alkuun siitä, että "verbaaliakrobatialeikki" on yhdyssana! - Mitä se
aloittaja. kirjoitti:
Lähdetään nyt ihan alkuun siitä, että "verbaaliakrobatialeikki" on yhdyssana!kertoo ihmisestä, että kun toinen pyrkii kommunikoimaan hänen kanssaan, hänen ainoa vastauksensa on piikitellä yhdyssanavirheistä?
- mielenkiintoista
aloittaja. kirjoitti:
Lähdetään nyt ihan alkuun siitä, että "verbaaliakrobatialeikki" on yhdyssana!keskustella. Sisältö unohtuu kun on kiire nussia pilkkua?
- roze
"Ei ihmistä eikä mitään eläintä ole luotu elämään yhden partnerin kanssa, on täysin vastoin omia vaistojamme."
En tiedä "luodusta" sen enempää koska en luomiskertomukseen usko, mutta useat eläimet solmivat elinikäisen parisuhteen ja pariutuvat koko elämänsä ajan saman kumppanin kanssa. Esimerkkinä tällaisista lajeista vaikkapa lintumaailmasta keisaripingviinit ja kalasääsket. Näillä eläimillä se lienee puhtaasti vaistonvaraista, sillä rakkautta esim. kalasääskiparin välille on vaikea määritellä.
Ihminen on eläin muiden rinnalla ja olisi kummallista jos minkäänlaiset vaistot eivät ohjaisi meitä pariutumaan pysyvästi yhden kumppanin kanssa, koska tilanne kuitenkin monien kohdalla on näin. - Ei noin täydellinen
kuulosti kyllä niin omahyväiseltä naisen suusta.Mutta hyvä jos joku voi noin sanoa.Kyllä minä voin käydä baareissa.En minäkään iske sieltä ketään ja voin jutellakin jos namu mies osuu kohdille.Mun itsetunto ei siitä kärsi:)
ja olen yhden miehen nainen,ehdottomasti.Tässä iässä uudelleen pariutuminen on vaan hitsin vaikeaa.Odotukset kovia ja pettymykset vielä kovempia.Pitää tyytyä omaan käteeni;) - Ei noin täydellinen
kuulosti kyllä niin omahyväiseltä naisen suusta.Mutta hyvä jos joku voi noin sanoa.Kyllä minä voin käydä baareissa.En minäkään iske sieltä ketään ja voin jutellakin jos namu mies osuu kohdille.Mun itsetunto ei siitä kärsi:)
ja olen yhden miehen nainen,ehdottomasti.Tässä iässä uudelleen pariutuminen on vaan hitsin vaikeaa.Odotukset kovia ja pettymykset vielä kovempia.Pitää tyytyä omaan käteeni;)
- Onko se elämää?
Nussiiko enää kukaan ??? Ennen otettiin neidot Chervolettiin ja mentiin maalle nussimaan. Ei tarvinnu esittää mitään....
- ........................
=)
- - Julia -
ja huomasit sammuneesi baaritiskille omaan oksennukseesi.
- Sinä sopisit
hyvin kumppaniksi kuvailemillesi naisille. Olet ihan yhtä itseriittoinen, paskantärkeä ja ilkeä.
- Tylytystä
Loistavaa tylytystä!!! Samaa irtoaa, myös minulta baarissa. Itse en ole mikään katkera paskiainen, vaikka tälläisesta tylytyksestä sellaisen kuvan voisi saadakin.
Itseasiassa syynä on se, että vihaan pinnallisia pakkeliprinsessoja joiden älykkyysosamäärä SAATANA on ihmiskäsityksen ulkopuolella...
Jatka samaan malliin PROPSIT sulle =) =) =) - ja kysyisin
aloittajalta, että mitähän sitten jos saat drinkkien naamalleheiton jälkeen samalla mitalla takaisin? sanoit olevasi hyvännäköinen...jos kauniit naiset ovat mielestäsi moisen ansainneet niin miksei sitten myös hyvännänköiset miehet...
sanoit myös aloittavasi provosoimisen saadaksesi oikeutuksen teollesi...mitähän helvettiä hyödyt siitä loppujen lopuksi...ei siis kannata ihmetellä että jos minä satun sinuun törmäämään ja teet tuon, voit myös olla varma ettet ihan kuivana itsekkään selviä...voi kuinka mahtavaa olisikaan nähdä oma naamasi sen jälkeen- aloittaja.
Tuollahan jo totean aiemmin, että naiset jakelevat avokämmentään ja drinkkilasiensa sisältöä miehille aika surutta yöelämässä. Vähän väliä tuota näkee. Eli miehen pitäisi ottaa kiltisti alkoholijuomaa lärvilleen heitettynä vastaan, ynnä muun tylytyksen ja töykeilyn mitä naiset tuolla harjoittaa, ja toinenkin poski pitäisi varmaan kääntää vai?
Miehellä on ihan yhtä suuri oikeus olla tyly naiselle kuin päinvastoin. Ja minä totisesti sitä oikeutta käytän! - luetun ymmärtämisessä
aloittaja. kirjoitti:
Tuollahan jo totean aiemmin, että naiset jakelevat avokämmentään ja drinkkilasiensa sisältöä miehille aika surutta yöelämässä. Vähän väliä tuota näkee. Eli miehen pitäisi ottaa kiltisti alkoholijuomaa lärvilleen heitettynä vastaan, ynnä muun tylytyksen ja töykeilyn mitä naiset tuolla harjoittaa, ja toinenkin poski pitäisi varmaan kääntää vai?
Miehellä on ihan yhtä suuri oikeus olla tyly naiselle kuin päinvastoin. Ja minä totisesti sitä oikeutta käytän!vaan siinä että mitä hyödyt siitä jos aloitat täysin tuntemattomalle naiselle provoilun ihan vaan siksi että saat sen jälkeen leikkiä loukattua osapuolta ja viskoa drinksut naamalle...
taidatkin olla ikuinen äidinhelmapoika joka ensin kiusaa ja sit ku vastapuoli antaa takasin samalla mitalla suunnilleen huudat jo äitiä apuun kun paha täti kehtasi sanoa vastaan omalle aloituksellesi
- ...
minkähänlainen nainen sulla sitten on jos kaunis nainen ei "kelpaa" sulle..? :) Mahdollisimman ruma ja vajaaälyinen, vai..?;)
- aloittaja.
...ihan kauniitakin, mutta ne narsistiset nirppaprinsessat tylytän taatusti! Kyllähän sen näkee matkan päähän, ketä kannattaa lähestyä. Nainen, jolla on tarvetta esittää ja olla ylivalikoiva ja kuljeskella narsisminsa sokaisemana nokka pystyssä baarissa, ei ole ystävällisen kohtelun arvoinen. Kaikkien miesten pitäisi jättää nuo omaan arvoonsa, niin päästäisiin noistakin saatanan muotivaatepuljujen pystyssäpitäjistä! Oksettavia, kuvottavia, tyhmiä, narsistisia kusipäitä moiset ämmät!
- [M_22]
"Useimman miehet tuollaisten tahtoon varmaan alistuvat, minä pidän arvokkuudestani kiinni. Nirppanokka-pakkelinaamaprinsessojen tasolle ja niiden kera kanssakäymiseen en alennu."
Minä en koe tarvetta nöyryyttää naisia jotka eivät ole tehneet minulle mitään. Olen kuitenkin päättänyt etten anna naisten ns. seksuaalisen vallan vaikuttaa minuun. Jos nainen, kaunis tai ruma pyytää minulta jotain niin suhtaudun tähän samalla tavalla kuin jos pyytäjä olisi karvainen kaljamahaukko.
Onhan se aika naurettavaa että olemme elävinään tasa-arvon aikaa mutta edelleen käsitys siitä että miehen pitäisi koska tahansa olla valmis uhraamaan aikaansa, energiaansa ja jopa rahaansa naisen hyväksi elää vahvana.
Otetaan esimerkiksi tilanne jossa hintelä nainen pyytää raavasta miestä nostamaan painavan matkalaukkunsa auton tavaratilaan. Käytännössä miehen mahdollisuudet kieltäytyä ovat lähes olemattomat koska jos hän sen tekee hän näyttää töykeältä juntilta. Minä ainakin sanoisin tuossa tilanteessa että nosta itse koska en ole mikään naisten palvelija.- parisuhteessa
olleena voin sanoa, että pieniä on ne teidän miesten " uhraukset" siihen verrattuna mitä me naiset tehdään teidän vuoksi. Toisin kuin te me ei vaan pidetä jokaikisestä asiasta suurta meteliä ja lasketa kertoja vaan tehdään kaikessa hiljaisuudessa.
Nykyaikana ei taida enää edes etsimmälläkään löytyä miestä jonka eteen vain kannattaisi tehdä töitä. Ei nykyisistä velliperseistä ole puolustamaan isänmaata, tekemään ruumiillista työtä aamusta iltaan perheen eteen. Ei ilmesty emännälle omin käsin tehtyä kampauspöytää eikä ole esitellä omien kättensä jälkiä. Ei ole niitä MIEHIÄ mitä omatkin isoisämme olivat. On vain pleikkarilla pelaavia ikuisia lapsia naisille huollettaviksi ja näistä riesoista sitten pitäisi kilpailla? Hyvä kun yhdenillan panoksi jaksaa kelpuuttaa.
Kyllä suomalainen nainen pärjää. Se, että pyytää kantamaan jotain painavaa on merkki siitä, että nainen on valmis osoittamaan valmiuttaan antautua miehen suojeltavaksi. Jos mies ei siihen pysty niin sanoohan se naisen biologiakin, että tuskin miehen puntistakaan sitten mitään löytyy vaan sama vetelyys jatkuu sielläkin. Mieheltä puuttuu siis voima ja kyky suojella naista ja ylipäätään olla mies vaadittavalla tavalla. - [M_22]
parisuhteessa kirjoitti:
olleena voin sanoa, että pieniä on ne teidän miesten " uhraukset" siihen verrattuna mitä me naiset tehdään teidän vuoksi. Toisin kuin te me ei vaan pidetä jokaikisestä asiasta suurta meteliä ja lasketa kertoja vaan tehdään kaikessa hiljaisuudessa.
Nykyaikana ei taida enää edes etsimmälläkään löytyä miestä jonka eteen vain kannattaisi tehdä töitä. Ei nykyisistä velliperseistä ole puolustamaan isänmaata, tekemään ruumiillista työtä aamusta iltaan perheen eteen. Ei ilmesty emännälle omin käsin tehtyä kampauspöytää eikä ole esitellä omien kättensä jälkiä. Ei ole niitä MIEHIÄ mitä omatkin isoisämme olivat. On vain pleikkarilla pelaavia ikuisia lapsia naisille huollettaviksi ja näistä riesoista sitten pitäisi kilpailla? Hyvä kun yhdenillan panoksi jaksaa kelpuuttaa.
Kyllä suomalainen nainen pärjää. Se, että pyytää kantamaan jotain painavaa on merkki siitä, että nainen on valmis osoittamaan valmiuttaan antautua miehen suojeltavaksi. Jos mies ei siihen pysty niin sanoohan se naisen biologiakin, että tuskin miehen puntistakaan sitten mitään löytyy vaan sama vetelyys jatkuu sielläkin. Mieheltä puuttuu siis voima ja kyky suojella naista ja ylipäätään olla mies vaadittavalla tavalla.Voiko tällaisia ihmisiä olla vielä olemassa? Tervetuloa 2000-luvulle! Juuri sinun kaltaisesi ihmiset pakottavat meitä miehiä ahtaaseen sukupuolirooliin. Eikö tasa-arvon tulisi tarkoittaa sitä että jokainen saa tehdä mitä lystää sukupuolesta riippumatta eikä ketään pakoteta mihinkään tiettyyn rooliin sukupuolensa perusteella? Ainiin mutta tasa-arvohan on vain naisten aseman parantamista.
Toinen juttu, kun te naiset aina puhutte tuosta suojelusta ja turvallisuudesta. MILTÄ teitä oikein pitää suojella? Pelkäättekö että joku käy teidän kimppuun? Sitä vartenhan on olemassa poliisi. Vai pelkäättekö te kadulla liikkumista niin paljon ettette uskalla kulkea ilman turvamiestä? Kannattaisko vähän nostaa päätä pensaasta ja käydä huomaamassa ettei se maailma ole ihan sellainen kuin elokuvat antaa ymmärtää.
Mä olen kuule moderni tasa-arvoinen mies ja näytän pyllyä tuollaisille luutuneille sukupuolirooleille. Pelaan ylpeänä pleikkaria vielä vanhainkodissakin enkä tee puutöitä koska siinä voi tulla tikkuja sormeen. Pidän vaikka rintsikoita ja laitan meikkiä jos siltä tuntuu. En nosta naiselle laukkua siksi etten siihen pystyisi vaan koska koen ettei naisella ole oikeutta alistaa minua orjakseen vain koska olen mies. - että jaksat keuhkota.
[M_22] kirjoitti:
Voiko tällaisia ihmisiä olla vielä olemassa? Tervetuloa 2000-luvulle! Juuri sinun kaltaisesi ihmiset pakottavat meitä miehiä ahtaaseen sukupuolirooliin. Eikö tasa-arvon tulisi tarkoittaa sitä että jokainen saa tehdä mitä lystää sukupuolesta riippumatta eikä ketään pakoteta mihinkään tiettyyn rooliin sukupuolensa perusteella? Ainiin mutta tasa-arvohan on vain naisten aseman parantamista.
Toinen juttu, kun te naiset aina puhutte tuosta suojelusta ja turvallisuudesta. MILTÄ teitä oikein pitää suojella? Pelkäättekö että joku käy teidän kimppuun? Sitä vartenhan on olemassa poliisi. Vai pelkäättekö te kadulla liikkumista niin paljon ettette uskalla kulkea ilman turvamiestä? Kannattaisko vähän nostaa päätä pensaasta ja käydä huomaamassa ettei se maailma ole ihan sellainen kuin elokuvat antaa ymmärtää.
Mä olen kuule moderni tasa-arvoinen mies ja näytän pyllyä tuollaisille luutuneille sukupuolirooleille. Pelaan ylpeänä pleikkaria vielä vanhainkodissakin enkä tee puutöitä koska siinä voi tulla tikkuja sormeen. Pidän vaikka rintsikoita ja laitan meikkiä jos siltä tuntuu. En nosta naiselle laukkua siksi etten siihen pystyisi vaan koska koen ettei naisella ole oikeutta alistaa minua orjakseen vain koska olen mies.Ihmisen alitajunta toimii kuitenkin niin kuin lajin säilymiseltä vaaditaan eikä se kysy lupaa olla sellainen. Jotta lisääntyminen olisi mahdollista nainen tarvitsee miehen suojelemaan tätä ja lasta sekä tarjoamaan ruokaa sillä aikaa kun nainen keskittyy jälkeläisen ravinnon saantiin.
Tervetuloa seuraamaan meille vanhustenhoidon puolelle mitä vanhuksena sun annetaan tehdä ja mitä ei. Kyllä mies tarvitsee koko elämäsä jonkun naisen tasoittamaan tietään, kun se ei muuten jaksa. Laukun nosto ja yleinen normaali kohteliaisuus ei ketään tapa. - Auttamisesta
On hyvä, että et koe tarvetta nöyryyttää naisia, jotka eivät ole tehneet sinulle mitään.
Seksuaalisen vallan käytöstä olen kuitenkin kanssasi eri mieltä. Se ei mielestäni liity mitenkään seksuaalisuuteen, että vahvempi auttaa heikompaa. Tämän vahvuuden ei tarvitse liittyä mitenkään sukupuoleen ja vahvuus voi olla monenlaista: psyykkistä, fyysistä, taloudellista...
Kyllä mielestäni ihminen, joka kieltäytyy auttamasta heikompaa ihmistä tämän tarvitessa apua, on töykeä juntti. Ihan sukupuoleen katsomatta. Jos vahva, terve, nuori nainen sanoisi vanhalle, heikolle miehelle, ettei auta tätä laukun nostamisessa, se olisi mielestäni ihan yhtä tökeröä kuin se, että vahva ja roteva mies ei auta hintelää ja heikkoa naista.
Itse naisena autan mielelläni niin miehiä kuin naisiakin, ikään katsomatta, jos vain voin. Ei sitä tarvitse nähdä seksuaalisena tilanteena, jos nainen pyytää apua mieheltä tai päinvastoin. Sen voi nähdä myös inhimillisenä tilanteena, jossa vahvempi ihminen auttaa heikompaa. Sitäpaitsi auttamisesta tulee hyvä mieli. - kontztanzine
parisuhteessa kirjoitti:
Kyllä suomalainen nainen pärjää. Se, että pyytää kantamaan jotain painavaa on merkki siitä, että nainen on valmis osoittamaan valmiuttaan antautua miehen suojeltavaksi. Jos mies ei siihen pysty niin sanoohan se naisen biologiakin, että tuskin miehen puntistakaan sitten mitään löytyy vaan sama vetelyys jatkuu sielläkin. Mieheltä puuttuu siis voima ja kyky suojella naista ja ylipäätään olla mies vaadittavalla tavalla....mitä vitun uhrauksia naiset tekevät miesten eteen? Häh? Niinhän se Suomessa on tapana, että nainen hankkiutuu miehen kanssa kimppaan, sen jälkeen lypsää tätä parhaansa mukaan. Minun tuttujeni kohdalla on ollut järjestään asian laita niin, että heidän tyttöystävänsä ovat hankkiutuneet rikkaan perheen pojan kanssa kimppaan, sen jälkeen alkaakin tämän siivellä eläminen. Asutaan miehen asunnossa, lypsetään tältä rahat ja materiat ja hyväksikäytetään vielä miehen vanhemmatkin. Onko miehellä velvollisuus sitten alistua tuohon? Mielestäni ei.
- niin huomaat kyllä.
kontztanzine kirjoitti:
...mitä vitun uhrauksia naiset tekevät miesten eteen? Häh? Niinhän se Suomessa on tapana, että nainen hankkiutuu miehen kanssa kimppaan, sen jälkeen lypsää tätä parhaansa mukaan. Minun tuttujeni kohdalla on ollut järjestään asian laita niin, että heidän tyttöystävänsä ovat hankkiutuneet rikkaan perheen pojan kanssa kimppaan, sen jälkeen alkaakin tämän siivellä eläminen. Asutaan miehen asunnossa, lypsetään tältä rahat ja materiat ja hyväksikäytetään vielä miehen vanhemmatkin. Onko miehellä velvollisuus sitten alistua tuohon? Mielestäni ei.
Usein miehellä jatkuu poikamies elämä kun tyttöystävästä tulee vaimo ja äiti. Jos sinulla ei ole lapsia eli ei ole mitään tarvetta aikuisen vastuuseen kertynyt niin et voi tietääkään mikä maailmaa pyörittää. Ehkä et henkisesti kasva koskaan. Se olisi tietysti todella surullista. Kun minusta tuli äiti niin heti synnärillä tehtiin selväksi, että tähän sitten loppui ihmisyys. Kun vastaan ei pistä ja tajuaa alistua niin voimia menee vähemmän.. On työ, mies ja lapset. Työpäivä jatkuu vielä työpäivän jälkeenkin. Kun lapset oli pieniä niin vuorokaudessa oli 21 työtuntia. Mies nukkui ja ehti syödä ja rentoutua ihan niin kuin ennenkin. Vaatteet ilmestyy viikattuina kaappiin, eväät aamulla reppuun, koti on puhdas, lapset syötetty, kuljetettu lääkäreissä ja kaiken sen aikaa mies voi elää omassa kuplassaan. Ihmetellä kuinkas se vaimo on kärttyinen ja rupsahtanutkin aika reippaasti. Miehen saaminen elämäänsä on aikamoinen risti. Kannattaa tosiaan miettiä oletteko karvankaan sen arvoisia, että kannattaa uhrata teille elämänsä, nuoruutensa, kauneutensa tai ylipäätään mitään.
- tilanteista seksuaalisia
Auttamisesta kirjoitti:
On hyvä, että et koe tarvetta nöyryyttää naisia, jotka eivät ole tehneet sinulle mitään.
Seksuaalisen vallan käytöstä olen kuitenkin kanssasi eri mieltä. Se ei mielestäni liity mitenkään seksuaalisuuteen, että vahvempi auttaa heikompaa. Tämän vahvuuden ei tarvitse liittyä mitenkään sukupuoleen ja vahvuus voi olla monenlaista: psyykkistä, fyysistä, taloudellista...
Kyllä mielestäni ihminen, joka kieltäytyy auttamasta heikompaa ihmistä tämän tarvitessa apua, on töykeä juntti. Ihan sukupuoleen katsomatta. Jos vahva, terve, nuori nainen sanoisi vanhalle, heikolle miehelle, ettei auta tätä laukun nostamisessa, se olisi mielestäni ihan yhtä tökeröä kuin se, että vahva ja roteva mies ei auta hintelää ja heikkoa naista.
Itse naisena autan mielelläni niin miehiä kuin naisiakin, ikään katsomatta, jos vain voin. Ei sitä tarvitse nähdä seksuaalisena tilanteena, jos nainen pyytää apua mieheltä tai päinvastoin. Sen voi nähdä myös inhimillisenä tilanteena, jossa vahvempi ihminen auttaa heikompaa. Sitäpaitsi auttamisesta tulee hyvä mieli.Tietenkään siinä ei ole mitään seksuaalista jos kyseessä on kaverukset, sisarukset ym. Pienempää ja heikompaa kuuluu auttaa koska se on kohteliasta ja lisää arkipäivän toimintojen sujuvuutta. Mutta miehethän osaa "laskuttaa " kaikesta. Pieninkin liike vaatii laskutuksen tekemistä. Mikään kun ei tule luonnostaan. Eletään vaan omassa maailmassa jossa kaikki nähdään vihollisina ja ollaan niin narsistisia ettei koeta olevansa velvollinen mihinkään vastavuoroisuuteen. Miehissä näitä persoonallisuushäiriöisiä on ihan riittämiin.
- mannaryyn148i
[M_22] kirjoitti:
Voiko tällaisia ihmisiä olla vielä olemassa? Tervetuloa 2000-luvulle! Juuri sinun kaltaisesi ihmiset pakottavat meitä miehiä ahtaaseen sukupuolirooliin. Eikö tasa-arvon tulisi tarkoittaa sitä että jokainen saa tehdä mitä lystää sukupuolesta riippumatta eikä ketään pakoteta mihinkään tiettyyn rooliin sukupuolensa perusteella? Ainiin mutta tasa-arvohan on vain naisten aseman parantamista.
Mä olen kuule moderni tasa-arvoinen mies ja näytän pyllyä tuollaisille luutuneille sukupuolirooleille. Pelaan ylpeänä pleikkaria vielä vanhainkodissakin enkä tee puutöitä koska siinä voi tulla tikkuja sormeen. Pidän vaikka rintsikoita ja laitan meikkiä jos siltä tuntuu. En nosta naiselle laukkua siksi etten siihen pystyisi vaan koska koen ettei naisella ole oikeutta alistaa minua orjakseen vain koska olen mies.Hienoa tekstiä modernilta vaikuttavalta mieheltä. Sut ottaisin taskukokona mukaani kaikkialle :D
- Tasa-arvoinen
[M_22] kirjoitti:
Mä olen kuule moderni tasa-arvoinen mies ja näytän pyllyä tuollaisille luutuneille sukupuolirooleille. Pelaan ylpeänä pleikkaria vielä vanhainkodissakin enkä tee puutöitä koska siinä voi tulla tikkuja sormeen. Pidän vaikka rintsikoita ja laitan meikkiä jos siltä tuntuu. En nosta naiselle laukkua siksi etten siihen pystyisi vaan koska koen ettei naisella ole oikeutta alistaa minua orjakseen vain koska olen mies.Ei kai sillä että auttaa toista ole kyse tasa-arvosta.
Jos joku vanha mummo tai pappa pyytää kantamaan laukkua, teen sen, olen siis nainen.
Autan myös muuten jos mies/nainen tarvitsee apua.
Sinä olet vain epäkohtelias ja itsekäs.
Eihän tässä toistemme auttamisella ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.
Jos nainen on kuolemassa jalkojesi juuressa, onko vaikeaa antaa tekohengitystä kun kyseessä on nainen?
Ootte te ihan sekasin näitten vouhotuksienne kanssa. - ----
niin huomaat kyllä. kirjoitti:
Usein miehellä jatkuu poikamies elämä kun tyttöystävästä tulee vaimo ja äiti. Jos sinulla ei ole lapsia eli ei ole mitään tarvetta aikuisen vastuuseen kertynyt niin et voi tietääkään mikä maailmaa pyörittää. Ehkä et henkisesti kasva koskaan. Se olisi tietysti todella surullista. Kun minusta tuli äiti niin heti synnärillä tehtiin selväksi, että tähän sitten loppui ihmisyys. Kun vastaan ei pistä ja tajuaa alistua niin voimia menee vähemmän.. On työ, mies ja lapset. Työpäivä jatkuu vielä työpäivän jälkeenkin. Kun lapset oli pieniä niin vuorokaudessa oli 21 työtuntia. Mies nukkui ja ehti syödä ja rentoutua ihan niin kuin ennenkin. Vaatteet ilmestyy viikattuina kaappiin, eväät aamulla reppuun, koti on puhdas, lapset syötetty, kuljetettu lääkäreissä ja kaiken sen aikaa mies voi elää omassa kuplassaan. Ihmetellä kuinkas se vaimo on kärttyinen ja rupsahtanutkin aika reippaasti. Miehen saaminen elämäänsä on aikamoinen risti. Kannattaa tosiaan miettiä oletteko karvankaan sen arvoisia, että kannattaa uhrata teille elämänsä, nuoruutensa, kauneutensa tai ylipäätään mitään.
Näin kuuluukin olla. Ihmisen biologia on sellainen että nainen pitää huolta lapsista kun mies hankkii perheelle ruokaa ja suojelee pedoilta. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Feminismi on vain vääristänyt tätä. Olisitte onnellisia että nykyään naisen ei tarvitse synnyttää ja elättää viittätoista tai kahtakymmentä lasta!
- [M_22]
parisuhteessa kirjoitti:
Kyllä suomalainen nainen pärjää. Se, että pyytää kantamaan jotain painavaa on merkki siitä, että nainen on valmis osoittamaan valmiuttaan antautua miehen suojeltavaksi. Jos mies ei siihen pysty niin sanoohan se naisen biologiakin, että tuskin miehen puntistakaan sitten mitään löytyy vaan sama vetelyys jatkuu sielläkin. Mieheltä puuttuu siis voima ja kyky suojella naista ja ylipäätään olla mies vaadittavalla tavalla.Jos miehiltä puuttuu kyky olla mies vaadittavalla tavalla niin yhtä lailla nykyajan naisilta puuttuu kyky olla nainen vaadittavalla tavalla. Hirveä kitinä siitä kun joutuu synnyttämään ilman kivunlievitystä (viittaus HS:n yleisöpalstalla käytävään keskusteluun). Ja nykyään useimpien naisten ei edes tarvitse synnyttää kuin kerran tai kaksi elämänsä aikana. Mutta ei sitäkään voi tehdä luonnollisesti kun se on niin kamalaa jos joutuu vähän tuntemaan kipua. Ennen vanhaan sentään naiset synnyttivät 10-15 kertaa. Niin että ette te naisetkaan kykene olemaan niita NAISIA joita isoäitimme olivat!
- että naisen
[M_22] kirjoitti:
Jos miehiltä puuttuu kyky olla mies vaadittavalla tavalla niin yhtä lailla nykyajan naisilta puuttuu kyky olla nainen vaadittavalla tavalla. Hirveä kitinä siitä kun joutuu synnyttämään ilman kivunlievitystä (viittaus HS:n yleisöpalstalla käytävään keskusteluun). Ja nykyään useimpien naisten ei edes tarvitse synnyttää kuin kerran tai kaksi elämänsä aikana. Mutta ei sitäkään voi tehdä luonnollisesti kun se on niin kamalaa jos joutuu vähän tuntemaan kipua. Ennen vanhaan sentään naiset synnyttivät 10-15 kertaa. Niin että ette te naisetkaan kykene olemaan niita NAISIA joita isoäitimme olivat!
vaiva, endometria, voi aiheuttaa kivuliaammat kuukautiset kuin synnytys on (tämän ovat kertoneet synnyttäneet endometriaa sairastaneet/vat naiset) näin ollen nykynainen voi kokea joka kuukausi yli synnytyksen veroisia tuskia. Synnytän siis käytännössä joka kuukausi.
- tarvitaan...
että jaksat keuhkota. kirjoitti:
Ihmisen alitajunta toimii kuitenkin niin kuin lajin säilymiseltä vaaditaan eikä se kysy lupaa olla sellainen. Jotta lisääntyminen olisi mahdollista nainen tarvitsee miehen suojelemaan tätä ja lasta sekä tarjoamaan ruokaa sillä aikaa kun nainen keskittyy jälkeläisen ravinnon saantiin.
Tervetuloa seuraamaan meille vanhustenhoidon puolelle mitä vanhuksena sun annetaan tehdä ja mitä ei. Kyllä mies tarvitsee koko elämäsä jonkun naisen tasoittamaan tietään, kun se ei muuten jaksa. Laukun nosto ja yleinen normaali kohteliaisuus ei ketään tapa.Olen silti Jessen kans samaa mieltä!
- ...aikansa
parisuhteessa kirjoitti:
Kyllä suomalainen nainen pärjää. Se, että pyytää kantamaan jotain painavaa on merkki siitä, että nainen on valmis osoittamaan valmiuttaan antautua miehen suojeltavaksi. Jos mies ei siihen pysty niin sanoohan se naisen biologiakin, että tuskin miehen puntistakaan sitten mitään löytyy vaan sama vetelyys jatkuu sielläkin. Mieheltä puuttuu siis voima ja kyky suojella naista ja ylipäätään olla mies vaadittavalla tavalla.Tulee väistämättä tulokseen, parempi olla yksin naisena. Kaikki miehet täällä ovat jollakin tapaa "outoja" Ei ainakaan tule kukaan loukkaamaan ja komentelemaan. Ei muuten sitten hevon vittua kuulu aloittajalle mitä joku nainen laittaa päällensä ja meikkaako hän. En itse kovasti meikkaa, mutta periaatteesta naisten puolesta! Ja kyllä naurattaa myös nuo miesten "uhraukset". Täällä oikeesti kuvittelee jotkut idiootit, että haukkumalla naista saa kaiken nokan eteen? Te ette ole mitään miehiä, joskus olen miehen tavannut...en enää muista koska.
- Pakko sanoa
[M_22] kirjoitti:
Mä olen kuule moderni tasa-arvoinen mies ja näytän pyllyä tuollaisille luutuneille sukupuolirooleille. Pelaan ylpeänä pleikkaria vielä vanhainkodissakin enkä tee puutöitä koska siinä voi tulla tikkuja sormeen. Pidän vaikka rintsikoita ja laitan meikkiä jos siltä tuntuu. En nosta naiselle laukkua siksi etten siihen pystyisi vaan koska koen ettei naisella ole oikeutta alistaa minua orjakseen vain koska olen mies.Et viitsisi kutsua itseäsi mieheksi.
- Nauran silmät sikkuralla
että naisen kirjoitti:
vaiva, endometria, voi aiheuttaa kivuliaammat kuukautiset kuin synnytys on (tämän ovat kertoneet synnyttäneet endometriaa sairastaneet/vat naiset) näin ollen nykynainen voi kokea joka kuukausi yli synnytyksen veroisia tuskia. Synnytän siis käytännössä joka kuukausi.
XD Aivopieruja sä vaan synnytät. Niin se vaan on *LOL*
- aloittaja.
...aikansa kirjoitti:
Tulee väistämättä tulokseen, parempi olla yksin naisena. Kaikki miehet täällä ovat jollakin tapaa "outoja" Ei ainakaan tule kukaan loukkaamaan ja komentelemaan. Ei muuten sitten hevon vittua kuulu aloittajalle mitä joku nainen laittaa päällensä ja meikkaako hän. En itse kovasti meikkaa, mutta periaatteesta naisten puolesta! Ja kyllä naurattaa myös nuo miesten "uhraukset". Täällä oikeesti kuvittelee jotkut idiootit, että haukkumalla naista saa kaiken nokan eteen? Te ette ole mitään miehiä, joskus olen miehen tavannut...en enää muista koska.
Ja kyllä naurattaa myös nuo naisten "uhraukset" (tai uhraus, ainoa sellainen on synnytys ja sitäkään ei ole pakko tehdä). Täällä oikeesti kuvittelee jotkut idiootit akat, että haukkumalla miestä saa kaiken nokan eteen? Te ette ole mitään naisia, joskus olen Naisen tavannut...en enää muista koska.
- niin varmaan
Muumit on oikeesti olemassa, on se ihme kun ne ei kuole kun ei niillä ole persreikääkään. Katto se on se neiti näpsä, mikä siellä ankkalinnassa on se kaikkein kaunein. Meilläpäin täällä mikä-mikä maassa onkin tosi hauskaa.
- paul stanley
Täysin totta: suomalaisilla naisilla on huono itsetunto, valitettavasti. Säälittää.
- Perusteluja kiitos
"Täysin totta: suomalaisilla naisilla on huono itsetunto, valitettavasti. Säälittää."
Perusteluja kiitos. - ja nainen
ja ei mulla ainakaan ole huono itsetunto...en ole missi, en myöskään ruma, olen huumoria ja elämäniloa täynnä, vaikka elämä on vetänyt turpaan urakalla, monen monituisen vuoden ajan..olen sinut itseni kanssa ja aion ollakkin...
että se siitä huonosta itsetunnosta! - mannaryyn148i
Vai on huono itsetunto suomalaisella naisella? MIhin luulet sen perustuvan?
Voitko täsmentää?
- ..
Toi on jo törkeetä käytöstä,vaikka olis kuinka pissis nii eikö ois
parempi vaan jättää rauhaan,eikä nöyryyttää ?
Te kundit keksitte kaikenmaailman tekosyitä pettää tyttöystäviänne,
ja kerranki ku nainen flirttaa jollekki muulle ku omalle jätkällee,sitte ootte nii huorittelemassa.
Mietippäs vähän että ootteko te kundit sitte jotenki "ylemällä tasolla" kun naiset.
Enpä usko,jossai historiassa naisia vielä kunnioitettiin,mutta en sanois
enää nykyään niin,kun ollaan niin katkeria naisia kohtaan.
Itse voi vaan pettää ja satuttaa,mutta naisten pitää olla uskollisia ja nöyriä
miehiä kohtaan,on se niin sairasta.- M<annaryyni
Just, ota selvää mikä on mitä ja mihin tarkoitukseen flirtissä, toisaalta ei kannata ottaa vakavasti, ainiin just seurustelevathan eniten flirttailevatkin, vai?? Pitänee tämä nyt sinkkuna muistaa, sillä en satsaa varattuihin pennin latinkia.
On siis parempi, kuten juuri kirjoitin Mannaryynimäisenä ja muutamana numeerisena, jättää kostamatta, olla suuttumatta ja jatkaa etiepäin. - roze
Historiassa naisia kunnioitettiin. Eivät saaneet äänestää, kouluttautua, käydä töissä, tienata omaa rahaa...
"Voi niitä hyviä aikoja!" Niinkö?
- mannaryyn148i
Jos tapaat vähemmän kauniin mut sanvalmiin, hauskan huumorintajuisen naisen joka kuitenkin on nähnyt myös elämää ja uskaltaa myös kohdata sinut? Mikä on tällöin asenteesi ja mahdollinen avauksesi, tosin et ehdi avausta tehdä koska ko nainen on sanavalmis heheh...
- on vain järkyttäviä
surkimuksia. Koita nyt sieltä paskan joukosta löytää se yksi helmi. Että eipä sinällään mies voi sanoa mitään mikä liikuttaisi suuntaan tai toiseen. Näistä helmistä sitten joita harva nainen kohtaa kannattaa pitää kiinni.
- ollakin
on vain järkyttäviä kirjoitti:
surkimuksia. Koita nyt sieltä paskan joukosta löytää se yksi helmi. Että eipä sinällään mies voi sanoa mitään mikä liikuttaisi suuntaan tai toiseen. Näistä helmistä sitten joita harva nainen kohtaa kannattaa pitää kiinni.
aloittaja saanut pakit niin monelta nirppaprinsessalta että turhautumistaan vaan täällä uhoaa.Just joo, laskeudu alemmas ja etsi tasoistasi seuraa niin viha saattaa laantua.
- ole kaikki...
kotona. Jos naiset eivät ole sinua kohtaan ystävällisiä, niin se saattaa johtua siitä, että ne narsistiset nirppanokat eivät pidä sinua tasoisenaan. Sellaisia nuoret naiset ovat, valitettavasti.
- oo
aikoihin nauranu näin paljon ku tätä threadia lukiessa...herrajumala teitä ihmiset...kiitos tästä huumorista...
lapsellista paskapuhetta koko threadi...varsinkin tämän ketjun alottaja...kasva aikuiseksi ja opi elämään
naiset voi olla yhtäsuntoista mut tosiasia on että miehet on sikoja, naiset on eläinrakkaita, tämä lause kertoo kaiken..kumpikaan sukupuoli ei voi elää ilman (poikkeuksiakin on) toista sukupuolta joten miks tapella jostaki ihan turhasta paskasta...syökää juokaa naikaa ja kaikkee siltä väliltä. - aloittaja.
oo kirjoitti:
aikoihin nauranu näin paljon ku tätä threadia lukiessa...herrajumala teitä ihmiset...kiitos tästä huumorista...
lapsellista paskapuhetta koko threadi...varsinkin tämän ketjun alottaja...kasva aikuiseksi ja opi elämään
naiset voi olla yhtäsuntoista mut tosiasia on että miehet on sikoja, naiset on eläinrakkaita, tämä lause kertoo kaiken..kumpikaan sukupuoli ei voi elää ilman (poikkeuksiakin on) toista sukupuolta joten miks tapella jostaki ihan turhasta paskasta...syökää juokaa naikaa ja kaikkee siltä väliltä.Siinäpä melkoinen elämänviisauksia jakeleva ihmissuhdefilosofi.
"miehet on sikoja, naiset on eläinrakkaita"
Et ole vissiin käynyt ulkona yöelämässä sitten 1980-luvun? Kyllä se sikasukupuoli on nykyään naissukupuoli. Kummastakin sukupuolesta löytyy sikoja, mutta kyllä baareissa ylivoimainen enemmistö naisista on töykeitä, paskantärkeitä, drinkkejä pummaavia, metelöiviä ja miehiä hyväksikäyttäviä kuraisia emakoita.
Kannattaa välillä käydä ulkona, niin tietää paremmin, missä nykyään mennään. - aloittaja.
oo kirjoitti:
naiset voi olla yhtäsuntoista mut tosiasia on että miehet on sikoja, naiset on eläinrakkaita, tämä lause kertoo kaiken..kumpikaan sukupuoli ei voi elää ilman (poikkeuksiakin on) toista sukupuolta joten miks tapella jostaki ihan turhasta paskasta...syökää juokaa naikaa ja kaikkee siltä väliltä.Lisätään vielä se tosiasia, että kun huonosti käyttäytyvän ämmän käytöksen kyseenalaistaa baarissa esim. huomauttamalla tälle, alkaakin hirvittävä itku ja parku ja huomauttajan haukkuminen. "Käläkäläkäläkälä vittu mikä kusipää käläkäläkäläkälä vitun moukka käläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkäläkälä..."
- ljkljk
En ole aloittaja, mutta ei kai se nyt saa olla peruskohteliaan käytöksen este, jos joku mies ei ole naisen "tasoinen". Kyllä pakit voi vittuilemattakin antaa. Itsekin miehenä olen pyrkinyt jos jonkinlaiselle suohirviölle ihan asiallisesti ilmoittamaan, että en ole kiinnostunut.
- vato retro
käyn nykyään vain pahimmissa räkälöissä. Niissä ihmiset ovat toisilleen yleensä kohteliaita.
Jos Kallion, Kontulan tai Turun pahimmissa räkälöissä alkaa vinoilemaan muille, saa nyrkistä, tuopista tai puukosta. Ihan sama onko vittuilija mies vai nainen.
Yökerhoissa ja ketjuravintoloissa käy ihan liikaa keskenkasvuisia kusipäitä.- komistus __
Suomalaisten naisten epävarmuus näkyy etenkin ulkomaalaisten miesten ylettömässä ihailussa. Heti ollaan takapuoli pystyssä kun joku puhuu englantia. Olen kokeillut tätä etelän lomakohteissa (en ole perussuomalaisen näköinen) ja saanti ollut taattu. Kyllä on pari hutsua ollut pettyneitä kun aamulla hotellihuoneessa olen sanonut huomenta suomeksi. Heh!
- Äly Hoi
komistus __ kirjoitti:
Suomalaisten naisten epävarmuus näkyy etenkin ulkomaalaisten miesten ylettömässä ihailussa. Heti ollaan takapuoli pystyssä kun joku puhuu englantia. Olen kokeillut tätä etelän lomakohteissa (en ole perussuomalaisen näköinen) ja saanti ollut taattu. Kyllä on pari hutsua ollut pettyneitä kun aamulla hotellihuoneessa olen sanonut huomenta suomeksi. Heh!
Mihin perustuu yleistyksesi siitä, että suomalaiset naiset ihailevat ulkomaalaisia miehiä? Mikä on mielestäsi ihailua? Keskustelu? Hymyily? Koskettaminen? Mistä sinä tiedät, kuka kenenkin kanssa makaa? Ei esimerkiksi baarissa jutteleminen ja tanssiminen vielä kerro siitä, päädytäänkö vetäisemään myös vaakamambot illan päätteeksi.
Loukkaannut siitä, jos jotakuta naista kiinnostavat ulkomaalaiset miehet, nimittelet naisia hutsuiksi, olet valmis valehtelemaan saadaksesi sänkyseuraa, haluat nöyryyttää... Edellämainitut asiat ne vasta katkeruudesta ja epävarmuudesta kertovatkin. On aika säälittävää ja surullista, jos elämään tuo sisältöä toisten ihmisten kohteleminen huonosti.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ehkä sinun seurasi (eli ne naiset joita tapaat) on jollain tavalla valikoitunutta? Ehkä ns. otoksesi (tapaamasi naiset) ei ole niin kattava, että voisit siitä yleistää perusjoukkoon (kaikki naiset). - kiinnostunut vain
Äly Hoi kirjoitti:
Mihin perustuu yleistyksesi siitä, että suomalaiset naiset ihailevat ulkomaalaisia miehiä? Mikä on mielestäsi ihailua? Keskustelu? Hymyily? Koskettaminen? Mistä sinä tiedät, kuka kenenkin kanssa makaa? Ei esimerkiksi baarissa jutteleminen ja tanssiminen vielä kerro siitä, päädytäänkö vetäisemään myös vaakamambot illan päätteeksi.
Loukkaannut siitä, jos jotakuta naista kiinnostavat ulkomaalaiset miehet, nimittelet naisia hutsuiksi, olet valmis valehtelemaan saadaksesi sänkyseuraa, haluat nöyryyttää... Edellämainitut asiat ne vasta katkeruudesta ja epävarmuudesta kertovatkin. On aika säälittävää ja surullista, jos elämään tuo sisältöä toisten ihmisten kohteleminen huonosti.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ehkä sinun seurasi (eli ne naiset joita tapaat) on jollain tavalla valikoitunutta? Ehkä ns. otoksesi (tapaamasi naiset) ei ole niin kattava, että voisit siitä yleistää perusjoukkoon (kaikki naiset).naisista joita kiinnostaa ulkomaalaiset miehet. Itse kun en tunne yhtään naista jota viehättäisi miehessä nimenomaan se ulkomaalaisuus vai pitäisiköhän koota ne huonon itsetuntonsa rippeet ja lopettaa marginaaliryhmän syyttely.
- inspector__
Äly Hoi kirjoitti:
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ehkä sinun seurasi (eli ne naiset joita tapaat) on jollain tavalla valikoitunutta? Ehkä ns. otoksesi (tapaamasi naiset) ei ole niin kattava, että voisit siitä yleistää perusjoukkoon (kaikki naiset).No en väitä että kaikki, mutta kyllä suurin osa kokemuksieni perusteella pitää ulkomaalaisuutta lähtökohtaisesti positiivisena juttuna. Siis ulkomaalaisuutta itsessään. Tätä monet keski- ja eteläeurooppalaiset miespuoliset kaverit ovat ihmetelleet. Suominaiset ovat heidän mielestään EASY! Ja en kyllä pidä sitä hyvänä juttuna. Tietysti miehiä kiinnostaa aina seksi, muta kunnioitusta suominaiset eivät saa käytöksellään..
- joo.
inspector__ kirjoitti:
No en väitä että kaikki, mutta kyllä suurin osa kokemuksieni perusteella pitää ulkomaalaisuutta lähtökohtaisesti positiivisena juttuna. Siis ulkomaalaisuutta itsessään. Tätä monet keski- ja eteläeurooppalaiset miespuoliset kaverit ovat ihmetelleet. Suominaiset ovat heidän mielestään EASY! Ja en kyllä pidä sitä hyvänä juttuna. Tietysti miehiä kiinnostaa aina seksi, muta kunnioitusta suominaiset eivät saa käytöksellään..
Suominaiset tekevät siitä ulkomaisuudesta itseisarvon, ja heille on ihan sama, millainen se mies sitten tosiasiassa on - kunhan on vain ulkomainen ja mielellään tummempi kuin keskivertosuomalainen. Naiset antavat paljon anteeksi ulkomaisen miehen törkeyksiä itseään kohtaan, suomimiehen nää muijat lemppais jo paljon aiemmin. Se tässä on se mikä kummastuttaa. Siis se, että ulkomaisuus sinänsä on suominaisille helvetin tärkeä itseisarvo.
- naiset suuttuvat taas
joo. kirjoitti:
Suominaiset tekevät siitä ulkomaisuudesta itseisarvon, ja heille on ihan sama, millainen se mies sitten tosiasiassa on - kunhan on vain ulkomainen ja mielellään tummempi kuin keskivertosuomalainen. Naiset antavat paljon anteeksi ulkomaisen miehen törkeyksiä itseään kohtaan, suomimiehen nää muijat lemppais jo paljon aiemmin. Se tässä on se mikä kummastuttaa. Siis se, että ulkomaisuus sinänsä on suominaisille helvetin tärkeä itseisarvo.
En tiedä onko tämä suominaisten heikkous ulkomaalaisia, myös beta uroksia kohtaan biologista vai henkistä.
Biologisesti sen voisi selittää Suomen pienuudella ja sisäsiittoisuudella. Eli geenien sekoittuminen tekee hyvää näin pienelle kansalle.
Henkisesti taas voisi selittyä huonolla itsetunnolla. Sama juttu kun monesti huonoitsetuntoiset suomalaiset miehet hakevat vaimoja köyhemmistä maista. Näin mies saa henkisen yliotteen köyhästä maasta tulevasta vaimosta. Seksimatkathan afrikkaan ovat yleistyneet naisten keskuudessa. Monet keski-ikäiset naiset tuovat sieltä teini-ikäisiä rakastajia suomeenkin. - Äly Hoi
joo. kirjoitti:
usko, että pelkkä miehen ulkomaisuus on tärkein, hyvin tärkeä tai edes tärkeä itseisarvo kumppanin valinnassa suurimmalle osalle naisista. Edelleen väitän, että kenenkään meistä otos suomalaisista naisista ei ole riittävän kattava tekemään todella radikaaleja yleistyksiä suuntaan tai toiseen. Minun lähipiirissäni ei ole ketään naista, jolle ulkomaalaisuus olisi itseisarvo - mutta en tästä voi vetää sitä johtopäätöstä, että sei ei olisi sitä kenellekään naiselle. Mutta miksi se sitten on niin kamalaa, jos joku nainen haluaa ensisijaisesti ulkomaalaisen miehen tai ensisijaisesti tummaihoisen? Saavat miehetkin käyttää parinvalinnassaan ihan mitä kriteerejä haluavat, enkä näe syytä ottaa niitä kriteerejä henkilökohtaisena loukkauksena. Jos esimerkiksi joku mies valitsee naisensa ensisijaisesti ulkonäkön perusteella ja kykenee kiinnostumaan vain vaikkapa tummatukkaisista ja isorintaisista naisista, niin suotakoon se hänelle.
Omasta puolestani voin sanoa, että törkeyksiä en siedä sen kummemmin ulkomaalaisilta kuin suomalaisiltakaan miehiltä - ihmisiä me kaikki olemme ja kaikilla on sama ihmisarvo sekä samat oikeudet ja velvollisuudet toisia ihmisiä kohtaan. - Äly Hoi
inspector__ kirjoitti:
No en väitä että kaikki, mutta kyllä suurin osa kokemuksieni perusteella pitää ulkomaalaisuutta lähtökohtaisesti positiivisena juttuna. Siis ulkomaalaisuutta itsessään. Tätä monet keski- ja eteläeurooppalaiset miespuoliset kaverit ovat ihmetelleet. Suominaiset ovat heidän mielestään EASY! Ja en kyllä pidä sitä hyvänä juttuna. Tietysti miehiä kiinnostaa aina seksi, muta kunnioitusta suominaiset eivät saa käytöksellään..
Luulen että moniakaan suomalaisia naisia ei hirveästi kiinnosta, onko sinulla jokin yleistynyt epäkunnioittava asenne ryhmää nimeltä "suomalaiset naiset" kohtaan.
Sinun kokemuksesi ovat vain sinun kokemuksiasi, eivätkä ole yleistettävissä kaikkiin suomalaisnaisiin. Minun lähipiirissäni ei ole yhtäkään naista, jolle ulkomaalaisuus sinänsä olisi itseisarvo, mutta ei se tietenkään tarkoita sitä etteikö sellaisiakin naisia olisi olemassa. Mutta mikä siinä sitten on niin kamalaa? Kriteerinsä kullakin. En koe, että se olisi minulta pois, jos jotakuta suomalaista miestä kiinnostavat ensisijaisesti vaikkapa thaimaalaiset naiset. Seksi nyt yleensä kiinnostaa ihmisiä, eikä sen harrastaminen ole keneltäkään pois. - ...
Äly Hoi kirjoitti:
usko, että pelkkä miehen ulkomaisuus on tärkein, hyvin tärkeä tai edes tärkeä itseisarvo kumppanin valinnassa suurimmalle osalle naisista. Edelleen väitän, että kenenkään meistä otos suomalaisista naisista ei ole riittävän kattava tekemään todella radikaaleja yleistyksiä suuntaan tai toiseen. Minun lähipiirissäni ei ole ketään naista, jolle ulkomaalaisuus olisi itseisarvo - mutta en tästä voi vetää sitä johtopäätöstä, että sei ei olisi sitä kenellekään naiselle. Mutta miksi se sitten on niin kamalaa, jos joku nainen haluaa ensisijaisesti ulkomaalaisen miehen tai ensisijaisesti tummaihoisen? Saavat miehetkin käyttää parinvalinnassaan ihan mitä kriteerejä haluavat, enkä näe syytä ottaa niitä kriteerejä henkilökohtaisena loukkauksena. Jos esimerkiksi joku mies valitsee naisensa ensisijaisesti ulkonäkön perusteella ja kykenee kiinnostumaan vain vaikkapa tummatukkaisista ja isorintaisista naisista, niin suotakoon se hänelle.
Omasta puolestani voin sanoa, että törkeyksiä en siedä sen kummemmin ulkomaalaisilta kuin suomalaisiltakaan miehiltä - ihmisiä me kaikki olemme ja kaikilla on sama ihmisarvo sekä samat oikeudet ja velvollisuudet toisia ihmisiä kohtaan....moralisoimasta siitä. Mulla on jo sen verran elämänkokemusta ja näkemystä niin työ-, opiskelu- kuin jo pitkän aikaa työelämästäkin, että voin ihan huoletta "yleistää" (kun sitä sanaa haluat kerran käyttää). Kyllä ne Suomen naiset ovat herkemmin pikkarit kosteina ulkomaanelävän edessä, vaikka tämä olisi millainen idiootti. Usko nyt vain huvikses, kaunistelun perinteet tässä maassa jo tiedetään! Etenkin naiset ovat oikeita taitureita hyssyttelyssä ja asioiden kaunistelussa. Totuus kuitenkin on, että nainen on valmis vaikka alistumaan islamin karuihin naista alistaviin sääntöihin, jos se äijä vaan on tarpeeksi komea ja eksoottisen näköinen, ja lipevä käytökseltään. "Kun ei se suomen jörrikkä osaa". TOsi on!
- ...
Äly Hoi kirjoitti:
Omasta puolestani voin sanoa, että törkeyksiä en siedä sen kummemmin ulkomaalaisilta kuin suomalaisiltakaan miehiltä - ihmisiä me kaikki olemme ja kaikilla on sama ihmisarvo sekä samat oikeudet ja velvollisuudet toisia ihmisiä kohtaan....siis tarkoitin, että mulla on elämänkokemusta ja näkemystä _yö-_, opiskelu- ja työelämästä. Sorry typo.
- naisena jota
... kirjoitti:
...moralisoimasta siitä. Mulla on jo sen verran elämänkokemusta ja näkemystä niin työ-, opiskelu- kuin jo pitkän aikaa työelämästäkin, että voin ihan huoletta "yleistää" (kun sitä sanaa haluat kerran käyttää). Kyllä ne Suomen naiset ovat herkemmin pikkarit kosteina ulkomaanelävän edessä, vaikka tämä olisi millainen idiootti. Usko nyt vain huvikses, kaunistelun perinteet tässä maassa jo tiedetään! Etenkin naiset ovat oikeita taitureita hyssyttelyssä ja asioiden kaunistelussa. Totuus kuitenkin on, että nainen on valmis vaikka alistumaan islamin karuihin naista alistaviin sääntöihin, jos se äijä vaan on tarpeeksi komea ja eksoottisen näköinen, ja lipevä käytökseltään. "Kun ei se suomen jörrikkä osaa". TOsi on!
on isketty niin Suomessa kuin ulkomaillakin ja ulkomaiset Suomessa voin kertoa ettei ole irronnut ulkomaalaisille kertaakaan...
Samoja sikoja ne on kuin suomalaisetkin miehet, osaavat vaan peittää jätöksensä paremmin ;)Lirkuttelelevat ja runoilevat ihan eri malliin, hauskahan sitä on kuunnella mutta ei silti tarvitse antaa. Voi sitten vanhainkodissa muistella mitä ihanaa kukakin komistus höpötteli :)
P.S. En ole eläinrakas, en alkuunkaan... Silti avaan ovet tarvittaessa myös miehille.
En pidä itseäni hyvänä, en kauniina, enkä viisaana. Silti minun ei tarvitse viihdyttää miehiä baareissa tai sen jälkeen päästämällä heidät runkkaamaan vittuuni. Meillä pätee sääntö kihloissa harrastetaan seksiä ja sitä ennen ei, väristä välittämättä. Tällä mennään hyvin eteen päin. - ...
Äly Hoi kirjoitti:
Luulen että moniakaan suomalaisia naisia ei hirveästi kiinnosta, onko sinulla jokin yleistynyt epäkunnioittava asenne ryhmää nimeltä "suomalaiset naiset" kohtaan.
Sinun kokemuksesi ovat vain sinun kokemuksiasi, eivätkä ole yleistettävissä kaikkiin suomalaisnaisiin. Minun lähipiirissäni ei ole yhtäkään naista, jolle ulkomaalaisuus sinänsä olisi itseisarvo, mutta ei se tietenkään tarkoita sitä etteikö sellaisiakin naisia olisi olemassa. Mutta mikä siinä sitten on niin kamalaa? Kriteerinsä kullakin. En koe, että se olisi minulta pois, jos jotakuta suomalaista miestä kiinnostavat ensisijaisesti vaikkapa thaimaalaiset naiset. Seksi nyt yleensä kiinnostaa ihmisiä, eikä sen harrastaminen ole keneltäkään pois."Luulen että moniakaan suomalaisia naisia ei hirveästi kiinnosta, onko sinulla jokin yleistynyt epäkunnioittava asenne ryhmää nimeltä "suomalaiset naiset" kohtaan."
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan, kun noin provosoidut ja kälätät täällä joka viestini jälkeen. Minähän en sanonut, että mua haittaisi se, että suominaiset kostuvat helposti ulkomaanelävien edessä, mutta se ihmetyttää. Kun luulisi sen kanssakäymisen olevan helpompaakin samaa kieltä puhuvan ihmisen kanssa, mutta siitä kanssakäymisen vaivattomuudestakin ollaan valmiita tinkimään.
Kai se sitten on jotenkin seksikästä ja kansainvälistä omistaa ulkomaalainen mies, mene ja tiedä... - on mustalla...
... kirjoitti:
"Luulen että moniakaan suomalaisia naisia ei hirveästi kiinnosta, onko sinulla jokin yleistynyt epäkunnioittava asenne ryhmää nimeltä "suomalaiset naiset" kohtaan."
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan, kun noin provosoidut ja kälätät täällä joka viestini jälkeen. Minähän en sanonut, että mua haittaisi se, että suominaiset kostuvat helposti ulkomaanelävien edessä, mutta se ihmetyttää. Kun luulisi sen kanssakäymisen olevan helpompaakin samaa kieltä puhuvan ihmisen kanssa, mutta siitä kanssakäymisen vaivattomuudestakin ollaan valmiita tinkimään.
Kai se sitten on jotenkin seksikästä ja kansainvälistä omistaa ulkomaalainen mies, mene ja tiedä...Kyllä tämä Suominaisten kiima ulkomaalaisia kohtaan vaikuttaa silläkin lailla että suomipojat saavat usein HIV:n "kiltiltä" eloveena-tytöltä.
- aloittaja.
komistus __ kirjoitti:
...niin hatunnosto ja propsit sulle!! Loistavaa toimintaa, just tolla tavalla niitä tyhmiä nirppoja pitää kusettaa! Hahaa, voin vain kuvitella sen paskantärkeän "mä oon tiäts koko maailmannapa" -prinesessan ilmeen, kun aamulla joutuukin heräämään _ihan vaan suomalaisen miehen_ vierestä!
Loistavaa! - vato retro
joo. kirjoitti:
on ihan samalla tavalla "ylikiinnostuneita" ulkomaalaisista naisista.
Jos jossain baarissa on parikin hyvännäköistä venakkoa tai thaikkua, niin ei niiltä seuraa tai drinkkejä puutu.
Suomalsiset ovat vähän "kypsiä" toisiinsa... - peto ratro
vato retro kirjoitti:
on ihan samalla tavalla "ylikiinnostuneita" ulkomaalaisista naisista.
Jos jossain baarissa on parikin hyvännäköistä venakkoa tai thaikkua, niin ei niiltä seuraa tai drinkkejä puutu.
Suomalsiset ovat vähän "kypsiä" toisiinsa...Siinä on kuitenkin se "hyvännäköisyys" se, mikä vetää miehiä esim. seksikkään thaikun luo, kun taas naisille on ihan sama, millainen se äijä on ulkonäöltään ja luonteeltaan. Riittää, että on ulkomaalainen. Ja mielellään lipevä käytökseltään.
Ainakin jos minun eteeni pistetään hyvännäköinen thaikku joka ei osaa kunnolla suomea sekä hyvännäköinen suomea puhuva nainen, on valintani jälkimmäinen. - Äly Hoi
... kirjoitti:
"Luulen että moniakaan suomalaisia naisia ei hirveästi kiinnosta, onko sinulla jokin yleistynyt epäkunnioittava asenne ryhmää nimeltä "suomalaiset naiset" kohtaan."
Kai se sitten on jotenkin seksikästä ja kansainvälistä omistaa ulkomaalainen mies, mene ja tiedä...että tämä on keskustelupalsta? Saan kälättää täällä siinä missä sinäkin ja vastata ihan niihin kaikkiin viesteihin joihin haluan vastata. Provosoituminen on väärä sana sikäli, että aihe ei kosketa minua henkilökohtaisesti. Minulla ei koskaan ole ollut seksi- tai seurustelusuhdetta kuin suomalaisen miehen kanssa.
Tarkoitan kiinnostuksen puutteella sitä, että en reaalimaailmassa muuta toimintaani kaltaistesi ihmisten asenteiden ja yksinkertaistavien yleistysten takia. Esimerkiksi baarissa ja kaupungilla tavatessani ulkomaalaisia suhtaudun heihin kuten suomalaisiinkin: tanssin heidän kanssaan, juttelen heidän kanssaan, hymyilen heille... Voin hyvin kuvitella, että sellaiset ihmiset joilla on samanlainen ajatusmaailma kuin sinulla, ajattelevat että olen ihan innoissani housut märkänä kun tanssin tai vietän aikaani jonkun ulkomaalaisen miehen kanssa. En ole. Mutta pyrin kohtaamaan kaikki ihmiset samalla tavoin rotuun, ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Mitä kanssakäymisen vaivattomuuteen tulee, niin miksi ihmeessä kaiken pitäisi aina olla helppoa ja vaivatonta?
Ei ole sitten koskaan tullut mieleesi, että ne ketkä seurustelevat ulkomaalaisen miehen tai naisen kanssa, ovat saattaneet tavata hänet esimerkiksi työn tai opiskelun kautta, jolloin parilla saattaa olla samantyyppinen arvomaailma ja paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
- ATMien ATMmpi ATM
Olet idolini! Sinussa on munaa!
- Niin kuin juttusikin!
Melkoisen tarinan vetäsit. Kaikki viittaa siihen että sinua on vahva nainen,
loukannut niin, että se on kolahtanut sinuun.
Mitä ihmeen arvokkuutta sinussa on? Ulkonäkösi ehkä, mutta käytöksesi on
erittäin häpeällistä.- aloittaja.
Asiahan on niin, että en käyttäytyisi noin, jos nykynaisillakin olisi edes alkeellista kunnioitusta heitä iskemään tulevia miehiä kohtaan baarissa. Mutta asenteita on mahdoton muuttaa, kun naiset on opetettu tähän kauneutta ylikorostavaan ja palvovaan kulttuuriin, jossa naiset saavat kohtuuttoman paljon arvostusta.
Minäkin voin kysyä, että mitä arvokkuutta niissä vitun narsistiprinsessoissa on? Ulkonäkö ehkä, mutta käytöksensä on erittäin häpeällistä. Mikset ota siitä tosiasiasta kiinni? Sitä saa, mitä tilaa, ja naiset ovat tilanneet epäkunnioittavan käytökseni. - näin meillä Suomessa
aloittaja. kirjoitti:
Asiahan on niin, että en käyttäytyisi noin, jos nykynaisillakin olisi edes alkeellista kunnioitusta heitä iskemään tulevia miehiä kohtaan baarissa. Mutta asenteita on mahdoton muuttaa, kun naiset on opetettu tähän kauneutta ylikorostavaan ja palvovaan kulttuuriin, jossa naiset saavat kohtuuttoman paljon arvostusta.
Minäkin voin kysyä, että mitä arvokkuutta niissä vitun narsistiprinsessoissa on? Ulkonäkö ehkä, mutta käytöksensä on erittäin häpeällistä. Mikset ota siitä tosiasiasta kiinni? Sitä saa, mitä tilaa, ja naiset ovat tilanneet epäkunnioittavan käytökseni.Vahva nainen = upea kadehdittava menestyjä
Vahva mies = kusipää - Äly Hoi
aloittaja. kirjoitti:
Minäkin voin kysyä, että mitä arvokkuutta niissä vitun narsistiprinsessoissa on? Ulkonäkö ehkä, mutta käytöksensä on erittäin häpeällistä. Mikset ota siitä tosiasiasta kiinni? Sitä saa, mitä tilaa, ja naiset ovat tilanneet epäkunnioittavan käytökseni.siltä, että sinun toiminnassasi on narsistisia piirteitä: koet että sinua tai yleensä sukupuolesi edustajia naiset kokonaisvaltaisena ryhmänä kohtelevat väärin, ja kostat sen satunnaisille vastaantulijoille. Se, että ihminen pitää puolensa, kun joku kohtelee häntä huonosti, on ihan tervettä. Puolensa pitäminen on kuitenkin eri asia kuin kokemiensa vääryksien kosto tuntemattomille.
Et voi tietää pelkästään naisen ulkonäön perusteella, millainen hänen persoonallisuutensa on. Tylyttämällä tuntemattomia kauniita naisia saatat loukata pahasti jotakuta herkkää, kilttiä ja sympaattista naista, joka puolestaan saattaa jatkaa koston kierrettä kostamalla kokemansa nöyryytyksen miehille jotka eivät ole häntä nöyryyttäneet. Toimintasi tuskin siis saa mitään hyvää aikaan, tai muutosta aikaiseksi niihin asioihin jotka sinua ottavat päähän.
Toteat, että "Mutta asenteita on mahdoton muuttaa, kun naiset on opetettu tähän kauneutta ylikorostavaan ja palvovaan kulttuuriin, jossa naiset saavat kohtuuttoman paljon arvostusta." Eli samaan aikaan pidät naisia passiivisina kohteina, jotka opetetaan tietynlaisiksi, ja kuitenkin vaadit naisilta subjektiutta ja toisenlaista käytöstä. Eikö tämä ole ristiriitaista?
Lisäksi, jos haluaisit oikeasti tehdä näille asioille jotakin, pyrkisit muuttamaan kulttuuria joka mielestäsi johtaa ei-toivottuihin tuloksiin ihmisten käyttäytymisessä. Lisäksi aloittaisit muutoksen omalta kohdaltasi, eli siitä, että toimii itse niin kuin toivoisi toisten toimivan. Ai niin, mutta kysehän ei ollutkaan siitä että olisit aidosti huolissasi kanssaihmisistä (kuten toisten miesten huonosta kohtelusta), vaan siitä, että tarvitset motiivin tyydyttääksesi tarpeesi nöyryyttää... - aloittaja.
Äly Hoi kirjoitti:
siltä, että sinun toiminnassasi on narsistisia piirteitä: koet että sinua tai yleensä sukupuolesi edustajia naiset kokonaisvaltaisena ryhmänä kohtelevat väärin, ja kostat sen satunnaisille vastaantulijoille. Se, että ihminen pitää puolensa, kun joku kohtelee häntä huonosti, on ihan tervettä. Puolensa pitäminen on kuitenkin eri asia kuin kokemiensa vääryksien kosto tuntemattomille.
Et voi tietää pelkästään naisen ulkonäön perusteella, millainen hänen persoonallisuutensa on. Tylyttämällä tuntemattomia kauniita naisia saatat loukata pahasti jotakuta herkkää, kilttiä ja sympaattista naista, joka puolestaan saattaa jatkaa koston kierrettä kostamalla kokemansa nöyryytyksen miehille jotka eivät ole häntä nöyryyttäneet. Toimintasi tuskin siis saa mitään hyvää aikaan, tai muutosta aikaiseksi niihin asioihin jotka sinua ottavat päähän.
Toteat, että "Mutta asenteita on mahdoton muuttaa, kun naiset on opetettu tähän kauneutta ylikorostavaan ja palvovaan kulttuuriin, jossa naiset saavat kohtuuttoman paljon arvostusta." Eli samaan aikaan pidät naisia passiivisina kohteina, jotka opetetaan tietynlaisiksi, ja kuitenkin vaadit naisilta subjektiutta ja toisenlaista käytöstä. Eikö tämä ole ristiriitaista?
Lisäksi, jos haluaisit oikeasti tehdä näille asioille jotakin, pyrkisit muuttamaan kulttuuria joka mielestäsi johtaa ei-toivottuihin tuloksiin ihmisten käyttäytymisessä. Lisäksi aloittaisit muutoksen omalta kohdaltasi, eli siitä, että toimii itse niin kuin toivoisi toisten toimivan. Ai niin, mutta kysehän ei ollutkaan siitä että olisit aidosti huolissasi kanssaihmisistä (kuten toisten miesten huonosta kohtelusta), vaan siitä, että tarvitset motiivin tyydyttääksesi tarpeesi nöyryyttää..."Et voi tietää pelkästään naisen ulkonäön perusteella, millainen hänen persoonallisuutensa on. "
Ja varmasti voin. Johan olen monessa viestissä sanonut, että kykenen erottamaan sen nirppanokan mukavasta ihmisestä. Millä perusteella väität, että en kykene tunnistamaan naista, joka esittää ja käyttäytyy baarissa ylimielisesti ja pinnallisesti kun näkeehän sellaisen nyt saatana jo omin silmin.
"Tylyttämällä tuntemattomia kauniita naisia saatat loukata pahasti jotakuta herkkää, kilttiä ja sympaattista naista, joka puolestaan saattaa jatkaa koston kierrettä kostamalla kokemansa nöyryytyksen miehille jotka eivät ole häntä nöyryyttäneet."
No mutta miksi noilla nirppanokkakusipäänaisilla on sitten joku kirjoittamaton etuoikeus olla vittumaisia? Kyllähän heidänkin käytöksensä voi loukata jotakuta kilttiä miestä, joka on koko illan kerännyt rohkeutta mennäkseen iskemään kaunotarta, mutta saakin tylyt rukkaset siten, että ylimielinen nirppakusipääakka tuskin edes vilkaisee sitä miestä. Mietipä sitä. - aloittaja.
aloittaja. kirjoitti:
"Et voi tietää pelkästään naisen ulkonäön perusteella, millainen hänen persoonallisuutensa on. "
Ja varmasti voin. Johan olen monessa viestissä sanonut, että kykenen erottamaan sen nirppanokan mukavasta ihmisestä. Millä perusteella väität, että en kykene tunnistamaan naista, joka esittää ja käyttäytyy baarissa ylimielisesti ja pinnallisesti kun näkeehän sellaisen nyt saatana jo omin silmin.
"Tylyttämällä tuntemattomia kauniita naisia saatat loukata pahasti jotakuta herkkää, kilttiä ja sympaattista naista, joka puolestaan saattaa jatkaa koston kierrettä kostamalla kokemansa nöyryytyksen miehille jotka eivät ole häntä nöyryyttäneet."
No mutta miksi noilla nirppanokkakusipäänaisilla on sitten joku kirjoittamaton etuoikeus olla vittumaisia? Kyllähän heidänkin käytöksensä voi loukata jotakuta kilttiä miestä, joka on koko illan kerännyt rohkeutta mennäkseen iskemään kaunotarta, mutta saakin tylyt rukkaset siten, että ylimielinen nirppakusipääakka tuskin edes vilkaisee sitä miestä. Mietipä sitä....että ei tylytykselläni nyt ole edes mitään "tavoitteita", eli en yritä sitä kautta mitenkään muuttaa kenenkään ihmisryhmän käytöstä paremmaksi (tässä tapauksessa ylivalikoivat nirppanokkanaiset). On vaan niin ihanaa, kun ne luulevat tuosta vain saavansa miehen kuin miehen pauloihinsa, mutta vastassa onkin yks kaks yllättäen helvetin tyly kommentti tai rukkaset tai häätö pöydästä:) Tää on mun tapani pitää hauskaa joskus. Se on niin hienoa, kun nirpan heikko itsetunto saa helvetinmoisen kolauksen.
- hahahahaw4hfaoöareho
Kiitos yön parhaista nauruista :)
- Adolf Ankka
Siinä on hieno mies. Mä pidän tyypeistä jotka itkettää naisia...ja lyö lapsia.
Joo. Tämä koko aihe voi olla jälleen yhden nerokkaan trollipeikon luomus, mutta onhan se toisaalta aika metka ajatus, että joku komea urho olisi lähtenyt sotajalalle pissiksiä ja teiniprinsessoja vastaan meidän "tavismiesten" puolesta. Toisaalta kyse saattaa olla vain jonkinlaisesta fantasiasta.
Ei tosin pidä syyllistää toista liikaa, sillä kyllä minäkin haluaisin näpäyttää joskus sellaisia oikein kusipäisiä ihmisiä ja antaa takaisin samalla mitalla. On varmasti totta, että tuollaisia keskustelun aloittajan mainitsemia naisia on olemassa. heitä löytyy ihan täältä suomi24 treffit-paikastakin. Yleensä en halua koskea sellaisiin profiileisin pitkällä tikullakaan, koska heistä vaan huokuu sellainen inhottava itsekeskeisyys ja "pissimäisyys". Mistä sen sitten erottaa? No varmaan jo siitä tekstistä (täällä ainakin). Baareissa se voisi olla hankalampaa, koska onhan toki väärin rinnastaa kaikki laittautuneet kauniit naiset pissaliisoiksi tai tyhjäpäisiksi horoiksi. Tietysti yleinen käytös kertoo jo jotain ihmisestä. Sellaiset ihmiset eivät kiinnostaisi minua vaikka olisin Mister facking oosom He-man.
Edellisestä päästään kätevästi siihen, että jos tuollaisia naisia kohtaa, niin paras keino on ihan vaan jättää heidät oman arvoonsa. Ei maksa vaiva lähteä pelleilemään, kun minulla on parempaakin tekemistä (Kyllä. Ihan totta). Jos joku on kusipää, niin se saa minun puolesta ollakin. Olipa se sitten mies tai nainen. Paskapäitähän mahtuu tähän maahan ja kumpaankin sukupuoleen. Mieluummin sitä tutustuisi niihin mukaviin naisiin* kun käyttää aikaansa hölmöjen parissa.
*mukava nainen voi olla siis tietysti myös seksikäs, kaunis, määrätietoinen, ja sanavalmis
-AA- Sakari Kaulaote
Kiitoksia, nyt sen tajusin (: haluan ruman naisen, pakkelinaamat voivat suksia huitsin nevadaan :DD
- 4343
Kiitos!!
Sain hyvät naurut!
Ja olen nainen. - Komea mies
Itsekin tykkään tylyttää näitä prinsessoja aina välillä, tosin en ihan noin suoraan kuin sinä, mutta kuitenkin. Olet hieno mies, jatka samaan malliin! :)
- aapiskana
En ole koskaan tykännyt rock-skeneily-mollauksista..Pari kertaa joutunut kassajonossa sietämään.Kerran oli ihan samannäköistä porukkaa kuin 69Eyes ovat.
- hahhahaahahaaaa
ei helvettens sentää!!! xD
Sä oot sit onnistunu oikeesti vetää täydellisesti onnistuneen provon!!! :D onnittelut sulle siitä...
pakko kyl sanoo et oot vitust ja vähän päälle nähny vaivaa provos tekoon!!! :D - waaagneri
ihan oikein tehty suorastaan nauttimalla nautin lukiessani rivejä tuntui että vihdoinkin joku kostaa minunkin puolesta ja samat sanat deittichateissä luuhaavista lumpuista tsekatkaa vaikka kotisatama deitti siellä kirjotetaan tapaamisvalmiutta valmiutta lähteä kaffelle ym ongelma on siinä että suomalainen nainen ei osaa rakastaa kun itseään muualla maailmassa naiset kunnioittavat että mieskin on olemassa ja uskaltavat rakastaa miestä...
- Oletko Jyrki
Tuolla tyylillä irtoaa pimppiä ihan varmasti. Opiskelukaverini oli aivan älytön naisten mies ja tyyli oli juuri tuollainen.
Ilmeisesti naiset haluaa jossain määrin alistua ja kun mies on töykeä, he haluavat mielyttämällä voittaa miehen hyväksynnään. - pedro_pear_aeksdee
olet paska provooja. meneppä takaisin 4chaniin.
- Tämä on totta?
pitää paikkansa että monet nykynaisista niistä joissa baarissa näkyy ovat hemmetin ärsyttäviä. Viimeksi yritin baarista löytää naisseuraa vuonna 2005, enkä aio yrittää selviää helpommalla niin.
Mutta eikös tässä tapauksessa ole kyse siitä että oikeutat yhden sikailun toisella sikailulla.
Ihan tervettä ei ole sinunkaan toimintasi vaikutat siltä että kannattaisi hakea apua, tuo voi olla hauskaa mutta ei se sinun ongelmiasi ratkaise. - nätti nainen..
Et muuten ole ainoa mies joka tekee oletuksia naisesta ulkonäön takia. Duurin osa tekee niitä.
Olen törmännyt yöelämässä tuollaisiin tapauksiin mutta nyt ymmärrän jutun juonen. Olen siis kaunis nainen heidänkin mielestään! Minä kun olen ihmetellyt mikä saa miehen käyttäytymään töykeästi juttelemaan tulevalle naiselle. Olen kuitenkin vielä ajatellut että kaverilla on vain ollut huono päivä mutta ilmeeni on varmaan ollut kyllä hämmentynyt. Hyvä jos se piristi =)
Toisaalta olen törmännyt varsin itseriittoisiin miehiin jotka myös lähestyvät minua kuten sinä kuvailit naisten lähentelyt. He tosin tuovat julki omaisuuttaan ja varallisuuttaan. Ovat valmiita tarjoamaan drinkin kuin drinkin ja maksamaan taksin. Onneksi olen reipas kävelijä ja matka kaupungista kotiin on lyhyt.
Voi sitä ilmettä kun kyyti ei kelpaa tai drinkki "köyhälle" nätille tyttörukalle.
Alan yleensä juttelemaan asiallisesti ja iloisesti tälläisille miehille sekä ohitan kailli heidän omakehut
kommentoimatta niitä millään tavoin. Alan juttelemaan kuin mies miehelle niin siinä on miehellä purtavaa.
Tuloksena on useimmiten kyllä ei toivottu miehen oikea rakastumisen tunne minuun koska olen "hyvä jätkä" ja kuitenkin se kaunis nainen. - johan on tavat...
Eipä taida tuokaan tepsiä kaikkiin. Jos oikeasti törmäisin tuollaiseen tapaukseen yöelämässä (en välttämättä siis itse "uhrina", vaan vaikka ihan sivustaseuraajanakin) lähinnä säälisin ja saattaisin taivastella, että onpa jollain huonot käytöstavat.
Huutaminen, meuhkaaminen ja riehuminenhan ne ovatkin aikuisen ihmisen valttikortit kaikkeen. Hieno homma ;)
Tosin siinä mielessä voisi kyllä alkaa vituttamaan, jos minulle noin tehtäisiin, koska itse koitan kuitenkin olla kohtelias kaikille. Enkä siksi toisekseen varattuna baarista edes seuraa hae, jos istun yksinäisen pöytään, on syynä varmastikin se, että siinä on vapaata tilaa ja tulta pyytäessäni ei ole mitään likaisia taka-ajatuksia, ainoastaan sytkäri on sillä hetkellä kateissa.
Mutta enpä kyllä yhtään ihmettele katkeruuttasi. Jos oikeasti tuollainen olet, eihän sinuun halua kukaan tutustuakaan. Ja siinä ei paljoa auta selitykset kostoista sun muista, koska et sinä tuollaisella käytöksellä saa aikaan mitään muuta kuin sitä samaa takaisin - joka sitten vain lisää tuota katkeruuttasi joka taas lisää halua olla ilkeä ja siitähän saat sitten loputtoman kierteen. Kannattaisi ehkä vähän miettiä. Ei sillä, mielestäni jokaisen muunkin idiootin kannattaisi miettiä, mitä oikeasti muka saavuttaa sillä, että on ilkeä. - Hugo Mulqvist
Oikeaa käytöstä, aiheen alottajalla onkin syytä olla mulkku. On oikein näpäyttää itsestään liikaa luulevia jotka vähättelevät miehiä.
- harvinaisen tyhmä
etkö ota ollenkaan huomioon, että on myös olemassa kauniita ja samalla mukavia naisia? On myös olemassa rumemman puoleisia ja tylyjä naisia, samat pätee miehissä. Ei kannata teilata ennen kuin tutustuu. Jos ei tee mieli tutustua ihmisiin, voi olla silti kohtelias.
- ei kannata
No eipä muuta voi sanoa kuin että onpa herralla mielenkiintoinen elämänkatsomus...
Ei ole tullut mieleen että kauneus ei aina tee ihmisestä sisäisesti rumaa? Olet saattanut karkottaa myös oikeasti sisäisesti kauniin ihmisen, joka on syytön ulkoiseen kauneuteensa...toisaalta et selvästi sellaista elämääsi ansaitsisikaan...et selvästi ole itsekkään kovin hyvännäköinen. Katkeruus rumentaa kenet vain ja ulkokuori ei aina kerro kaikkea. - tourette puhuva auto
ite kiusaan naisia niin että vien ne sänkyyn ja panen niin että kylkiluut rutisee ja muutaman tunnin rutistuksen jälkeen jätän laukaisematta naisen, heitän mällit naamalle ja käännän kylkeä.
- hafk.nabfv.bn
Pieni pieru olet vaan täs maailmas... -__-
- dpdppdp
Kaikki hyvännäköiset naiset eivät ole kusipäitä, sen verran voisi vielä tarkistaa, ettei ala kyykyttämään oikeasti mukavia muijia. Olettaen, että tämä koko stoori nyt oli totta. K-päisten prinsessojen pudottaminen on tietysti ajatuksena aivan mainio!
- Edell.
dpdppdp kirjoitti:
Kaikki hyvännäköiset naiset eivät ole kusipäitä, sen verran voisi vielä tarkistaa, ettei ala kyykyttämään oikeasti mukavia muijia. Olettaen, että tämä koko stoori nyt oli totta. K-päisten prinsessojen pudottaminen on tietysti ajatuksena aivan mainio!
Ja tämähän oli tarkoitettu aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988