kun naapurikunnassa keskustellaan pajan toiminnasta, niin mitenkäs meillä? .... . . . . . . .
Nuortenpaja
8
861
Vastaukset
Hyvää työtä taitaa olla ja ei liene sellaista poliisijuttuja ja herjan heittoa mitä saa lukea kansalisverkossa Nurmeksen osalta.
Muuten taisi olla ohjaajan paikka avoinna.
Olisikohan mahiksia nostaa eläkettä? Aikanaan kun Lieksasta hain piruuttani paikkaa niin tulin valituksi. Olin kelpoisuusehdot täyttävä kokemusta ja koulutusta siihen tehtävään sos hallituksen myöntämä pätevyys.Huvikseni tuumailin vain.
Täällä olen täyttänyt" kylähullun paikan" ja myös tuo maha on kasvanut joten täytetty on myöskin jonkin verran käytetty jopa hyväksi.
Ottakaa nitro MK- minä vaan
onko tieto hyvästä työstä tarkastettua ja luotettavalta taholta tullut. Kuultu on kaikenlaista ja etenkin nuorten, entisten pajalaisten suusta . .. . .
- tietäjä123
minä vaan kirjoitti:
onko tieto hyvästä työstä tarkastettua ja luotettavalta taholta tullut. Kuultu on kaikenlaista ja etenkin nuorten, entisten pajalaisten suusta . .. . .
Lieksassa Nuorten Pajan toimintaa hallinnoi Honkalampi-säätiö, joka taatusti pitää huolen raha- ja henkilöstöasioiden sekä nuorten asioiden hoitamisesta hyvää huolta. On sen verran tunnettu ja tunnustettu "työnantaja".
Nurmeksen Nuorten Pajan toimintaa taas hallinnoi Hyvärilän Nuorisokeskus. Ihan eri pelisäännöt ja systeemit, kun mikään ylempi taho (paitsi rahoittajat) ei valvo hommaa mitenkään. - rahoittajatkaan?
tietäjä123 kirjoitti:
Lieksassa Nuorten Pajan toimintaa hallinnoi Honkalampi-säätiö, joka taatusti pitää huolen raha- ja henkilöstöasioiden sekä nuorten asioiden hoitamisesta hyvää huolta. On sen verran tunnettu ja tunnustettu "työnantaja".
Nurmeksen Nuorten Pajan toimintaa taas hallinnoi Hyvärilän Nuorisokeskus. Ihan eri pelisäännöt ja systeemit, kun mikään ylempi taho (paitsi rahoittajat) ei valvo hommaa mitenkään.Tarkempi syyni pitäisi olla rahojen ja kelpoisuusehtojen suhteen!
- googlettamalla
rahoittajatkaan? kirjoitti:
Tarkempi syyni pitäisi olla rahojen ja kelpoisuusehtojen suhteen!
nuortenpaja apajan sotkut
- ok
tietäjä123 kirjoitti:
Nurmeksen Nuorten Pajan toimintaa taas hallinnoi Hyvärilän Nuorisokeskus. Ihan eri pelisäännöt ja systeemit, kun mikään ylempi taho (paitsi rahoittajat) ei valvo hommaa mitenkään.niinpä säätiö hallinnoi ja elää erilaisten tukien varassa, mutta mistä saa tietoa toiminnan tuloksista, raportit, ovatko julkisesti nähtävillä, kuten lautakunnan pöytäkirjojen liitteenä ?? eipä taida olla ...
jos nuoret valittaa, niin .... - vanha ukko
rahoittajatkaan? kirjoitti:
Tarkempi syyni pitäisi olla rahojen ja kelpoisuusehtojen suhteen!
Mites täällä onko kontrolit kohillaan ? koskas tarkastus tulee ? naapurikunnassa tarkastus tulossa kirjoitus yläkarjala lehdessä
- paja Lieksassa <3
Ammattilaiset kun on puikoissa. Kiitos kuuluu heille.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980