Moi,
Kaipaisin pelikaveria Kirkkonummelta. En osaa kovinkaan pelata, mutta olisi kiva jos joku lähtisi palloa pomputtelemaan, kyllä siinä hiki tulee :) oon ite 30 v., mutta vastustajalla ei ole väliä kunhan et ole liian hyvä pelaamaan ;) Harmi jos kesä menee ohi eikä pääse kentälle....
Tennispelikaveri Kirkkonummelta
Huiskis
2
246
Vastaukset
- a_emma
Moikka,
Lähden mielelläni kentälle mikäli vielä pelikaveria kaipaat. En ole kovinkaan hyvä pelaamaan, mutta pallon pomputtelu onnistuu :)
Satutko omistamaan esimerkiksi sähköpostiosoitetta, jolla sinuun saisi paremmin yhteyden?- Huiskis79
Onhan mulla osoite eli [email protected]. tää viikko on kiireinen. torstai on ainut vapaailta, mut esim. viikonloppuna vois onnistua :) joskus päiväsaikaan vaikka. laita viestiä niin katellaan miten päästäis pelaamaan. hieno juttu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021