Nytkin kun katson valokuvia, joita päivällä otettiin kavereiden kanssa...haluan tappaa itseni. Olen vaan jotain niin rumaa.
Enkä tiedä tuosta BDD:stäkään enää...vaikka mulla on diagnoosi, niin ehkä se nyt vaan on virheellinen. Mä vaan oon niin sairaan ruma. On kai se ihan luonnollista olla vittuuntunut ja kyllästynyt itseensä jos on kummajaisen näköinen, ruma kasa paskaa. Ei naisen kuulu näyttää tältä.
Mulla on hanhen leuka, mun leuka siis on liian takana...joten aina kun nauran, niin mulle tulee kaksoisleuka ja naama näyttää ihan kummalliselta, kun menee semmoisia kaksoisleukauurteita leuasta poskiin. Mulla on iso, pitkä ja kiemurainen kyömynenä ja nenänpää roikkuu alaspäin. Normaalisti naisten nenänpää nousee hieman ylöspäin. Mun silmäluomet roikkuu joten mun katse on tosi väsynyt vaikka olisin kuinka virkeä. Mun kulmissa ei ole mitään muotoa, koska mun otsanahka on niin löysä..kulmakarvat on semmoiset suorat viivat silmien yllä. Normaalisti naisten kulmakarvat on kauniin kaarevat. Ja tätä mun kulmakarvojen muotoa ei siis saa muutettua nyppimällä.
Eli kun lasket nuo kaikki yhteen, niin voitte käsittää että kyseessä on oikeasti tosi rumat kuvottavat kasvot. En usko tohon terapiaan enää, en uskonut siihen aluksikaan. Ei se auta tähän. Kun kasvot on päin vittua, niin ei niitä puhumalla muuteta. Eri asia jos vaan kuvittelee olevansa ruma, mutta mä oikeesti oon ruma. Siks en oo koskaan seurustellutkaan. Kaikki pojat joista ikinä oon ollut kiinnostunut ei oo koskaan olleet kiinnostuneita musta. Eiköhän sekin jo kerro jotenkin jostain...
Vittu mä vihaan itseäni. Helmi olla tällainen sairaan ruma kummajainen. Ihan pellen näköinen. Olispa rohkeutta niin viiltelisin nämä mun kasvot riekaleiksi. Kukaan ei voi tajuta tätä tuskaa. Mä oikeesti tahdon vain kuolla pois. Ei mulla oo mistään mahdollista saada rahoja leikkauksiin, kun on opintolainaakin ja kaikkea. Junan alle vaan.
vammaiset kasvot
52
706
Vastaukset
- .......
elä rakas ihminen tee mitään peruuttamatonta! Sinä olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin kuka tahansa muukin ja jollekkin varmasti todella todella rakas!
- esteenä
ehkei sekään enää kauaa...mietin vaan että tuleekohan hirveesti kipuja jos vetää purkillisen 600 buranaa tai jos juon trangian polttonestettä...se kipu tässä pelottaa
- oikeasti.
Jos mietit itsemurhaa niin hae apua.
Ymmärrän että voi tuntua pahalta että jos ei ole ihan kauneusihanteeseen sopiva mutta on niitä muitakin. Sanon tämän ihan auttaakseni sinua. Usein sitä pahasti arvioi itseään väärin.
En itsekään pidä itseäni komeana ja nuorempana oli hetkiä jolloin en pitänyt ulkonäöstäni lainkaan.
Jos olet ollut kiinnostunut joistakin pojista ja he eivät ole olleet kiinnostuneita sinusta niin se ei vielä kata kaikkia maailman poikia/miehiä. En kutsu naisia yleensä rumiksi mutta naisia joita kai luokitella rumiksi olen nähnyt miesten kanssa joten se ei ole aina siitä kiinni.
Tekee oikeasti kipeää tänne asti kun puhut noin naamastasi sekä tuskastasi.
Jos toisaalta on kysymys itsensä hyväksymisestä eikä siitä hyväksyykö toiset sinut niin siihen terapian tulisi auttaa. Terapia toki ei tee sinusta kaunista mutta kyllä omaa ulkonäköä tulisi pystyä sietämään.
Voin tarvittaessa antaa sähköpostiosoitteeni jos haluat arvioita omasta ulkonäöstäsi, lupaan olla varsin rehellinen koska tiedän että vain rehellisyys sinua lopulta helpottaa jos helpottaa.
Moni meistä ei ole "täydellinen" kaikilta ominaisuuksiltaan ja sitä voi harmitella pitkään sekä jopa miettiä sitä itsemurhaa. Valitettavasti on vain pärjättävä sillä mitä on sekä tarvittaessa haettava apua. On usein keskityttävä niihin asioihin joissa on hyvä eikä niihin joita on hankala parantaa.
Lykkyä tykö sinulle.
- ettet ole
täydellinen. En minäkään ole. Kaupungilla kuulen haukkuja kulkiessani. Omaa elämistään voi pitää arvossa tai sitten ei. Tietyt asiat pitää toki unohtaa kuten parisuhde ja lapset mutta moni normaali nainenkin jää ilman niitä. Joskus se on jopa siunaus koska unelmamiehet ovat vain unelmaa, ei heitä oikeasti ole. Saat täydellisemmän parisuhteen vaikka kirjoittamalla kirjan tai tekemällä elokuvan.
Nauti muista asioista elämässäsi, niistä mitä sinulla on, äläkä kaipaa mitä sinulla ei ole. Se on ainoa keinoa nauttia elämästä tänään, nyt- Tristar
JOs aivan rehellisiä ollaan, niin ensi silmäyksellä sinuun ei ehkä ihastu kukaan, mutta vasta sitten kun tutustuu SINUUN, voi ollakin. Ei parisuhde ole mahdottomuus jos nassu on epätäydellinen, näen työssäni jatkuvasti pareja joista toinen (tai molemmat!) ovat vammautuneet tavalla tai toisella, ja joko ulkonäöllisesti erilaisia tai liikuntarajoitteisia. Miksi he ovat yhdessä? Siksi että rakastavat sitä ihmistä sen naaman takana, eivät sitä naamaa.
Ihmisiin rakastutaan, ei kasvojen luustoon ja ihoon. Niihin vain ihastutaan, ja se, tunnetusti, ei kestä.
Ja edellinen puhuu täyttä asiaa. Eivät miehet tai naiset parisuhde ole elämän sisältö. Oma henkinen kasvaminen, totuudenetsintä ja elämän nautinnot ovat! Auringossa makaaminen puutarhatöiden jälkeen, uuden oppiminen ja toisten auttaminen, taidenautinnot... hitto, vain hyvän eloluvan tuoma iloinen mieli tai hyvän keskustelun antamat ajatukset. Sitä voisi elää vaikka pussi päässä koko elämänsä kun näitä löytää tarpeeksi!
SINÄ ja sinun elämäsi, tuntemuksesi ja nautintosi ovat elämäsi sisältö, ei kasvosi. Tuon joutuu jokainen vuorollaan oppimaan, oli ulkonäkö mikä tahansa.
- minäkin ollut
koko ikäni, ja vanhemmiten vain rumenen. Elämäni on silti ollut mielenkiintoista, ja olen onnellinen siitä, että olen saanut elää jo yli 60 vuotta.
Uskon, että monet asiat olisivat toisin, jos olisin ollut kauniimpi. En tosin osaa kuvitella, millä tavalla toisin ne olisivat olleet, paremmin vai huonommin.
Me rumat joudumme pakostakin kehittämään sisäistä kauneuttamme, kun muuta ei ole suotu. Harjoittele ystävällisyyttä, kohteliaisuutta, syvähenkisyyttä. Siirrä fokus itsestäsi muihin. Opettele kuuntelemaan muita ihmisiä, ole kiinnostunut heistä. Se valloittaa ja antaa myös itsellesi paljon.
Etsi vahvat puolesi. Hiukset? Sääret? Iho? Kynnet? Jotakin löytyy varmasti. Korosta niitä. Löydä värit, jotka pukevat sinua, luo oma tyylisi. Meikkaamalla saa ihmeitä aikaan jos haluaa. Huolehdi hygieniastasi, opettele liikkumaan sulokkaasti, opettele tanssimaan hyvin. Treenaa kroppasi kuntoon. Katso ihmisiä silmiin ja hymyile.
Olen nähnyt monen ihmisen muuttuvan ulkoisesti, mutta kaikki muutos lähtee sisältä, siitä, että myönnät itsellesi olevasi arvokas ihminen, johon kannattaa panostaa.
En tiedä, kuka on iskostanut mieleesi ajatuksen, että naisen pitää näyttää joltakin tietyltä ja sopia johonkin muottiin. Katselisit ympärillesi, myös ulkomailla, niin huomaisit, että meitä on monta sorttia.
Oletko muuten sitä mieltä, että rumat ihmiset pitäisi tappaa? Viestisi sisältää vihjeen siihen. - :V:C_
ja sosiaaliset paineet, ellei naama ole symmetrisemmästä päästä.
Katso vähän tarkemmin ihmisiä ympärilläsi, joilla esimerkiksi on tätä ulkonäköä, pintapuolisesti saattavat näyttää onnellisilta, mutta entäs verhojen takana?
Mitä väliä on ulkonäöllä, koska kaikki vanhenemme ja kadotamme muutenkin ulkonäön vähitellen?
Tämä sairas asia yhteiskunnassamme on kauneuden/komeuden sairaalloinen ihannointi, joka on itse asiassa aika helvetin tuhoisaa touhua. Ketä miestä tai naista kiinnostaisi tulla ihannoiduksi vain ja ainoastaan ulkonäönsä takia? Tai muiden pinnallisten seikkojen takia?
Terävöitä muita piirteitäsi ja keskity hieman tärkeämpiin asioihin, kuin sosiaalisista paineista murehtimiseen. Ellei muut ihmiset ympärilläsi ja media, olisit täysin onnellinen kasvoinesi. Syytä ihmisiä ympärilläsi, koska ne tässä oikeasti rumia ovat.- älä syytä
äläkä katkeroidu.
Riittää että tiedostat heidän olevan väärässä. - toisia ja
älä syytä kirjoitti:
äläkä katkeroidu.
Riittää että tiedostat heidän olevan väärässä.yhteiskuntaa voi syyttää asiasta, miksei voisi?
Mitä järkeä on "tiedostaa jonkun olevan väärässä" ja sitten jättää asia siihen?
Katkeroituminen voi olla ihan luonnollista, toki kuluttavaa toimintaa ja sen takia ei suositeltavaa.
Mutta miksi vain todeta että "ne on väärässä" ja jättää sitten syyttämättä?
Minä ainakin syytän tätä sairasta yhteiskuntaa monestakin asiasta ja tiedän olevani oikeassa. - asiat eivät
toisia ja kirjoitti:
yhteiskuntaa voi syyttää asiasta, miksei voisi?
Katkeroituminen voi olla ihan luonnollista, toki kuluttavaa toimintaa ja sen takia ei suositeltavaa.
Minä ainakin syytän tätä sairasta yhteiskuntaa monestakin asiasta ja tiedän olevani oikeassa.muutu jos jokainen väärin kohdeltu syyttelee ja katkeroituu. Asiat muuttuvat silloin kun syyttelyn ja katkeroitumisen sijaan väärinkohdellut ihmiset verkostoituvat ja aloittavat muutoksen pitkän tien.
- Tristar
asiat eivät kirjoitti:
muutu jos jokainen väärin kohdeltu syyttelee ja katkeroituu. Asiat muuttuvat silloin kun syyttelyn ja katkeroitumisen sijaan väärinkohdellut ihmiset verkostoituvat ja aloittavat muutoksen pitkän tien.
Syyllisen etsintä tai sormen osoittaminen niinkin epämääräistä entiteettiä kuin "yhteiskunta" kohtaan ei toimi. Mikä yhteiskunta on? Me kaikki olemme. JOkainen meistä on pieni osa sitä, ja jotta yhteiskunta muuttuisi, on jokaisen meidä tehtävä töitä sen eteen.
Jotkut tekevät isoimman muutoksen pelkästään olemalla olemassa. AP voi muuttaa monen ihmisen käsityksen kauneudesta olemalla oma itsensä ja keskittymällä olemaan niin hyvä ihminen kuin voi olla. Sinä, minä ja muut otamme osan samoihin talkoisiin tiedostamalla sen miten ajattelemme perinteistä kauneutta ja sen arvoa. Mihin piirteisiin keskitymme ja miksi? Mikä niistä tekee haluttavia? Mitä ne oikeastaan ovat, muuta kuin ihoa ja rasvakudosta järjestäytyneenä tiettyyn muotoon? Miksi sillä olisi mitään painoarvoa?
Voimme jokainen kehittää itseämme suuntaan johon tahdomme yhteiskunnan menevän. Asennemuutos on meissä jokaisessa, emme voi vain istua ja odottaa että muut hoitavat muutoksen puolestamme.
*** - älä yritä
Tristar kirjoitti:
Syyllisen etsintä tai sormen osoittaminen niinkin epämääräistä entiteettiä kuin "yhteiskunta" kohtaan ei toimi. Mikä yhteiskunta on? Me kaikki olemme. JOkainen meistä on pieni osa sitä, ja jotta yhteiskunta muuttuisi, on jokaisen meidä tehtävä töitä sen eteen.
Jotkut tekevät isoimman muutoksen pelkästään olemalla olemassa. AP voi muuttaa monen ihmisen käsityksen kauneudesta olemalla oma itsensä ja keskittymällä olemaan niin hyvä ihminen kuin voi olla. Sinä, minä ja muut otamme osan samoihin talkoisiin tiedostamalla sen miten ajattelemme perinteistä kauneutta ja sen arvoa. Mihin piirteisiin keskitymme ja miksi? Mikä niistä tekee haluttavia? Mitä ne oikeastaan ovat, muuta kuin ihoa ja rasvakudosta järjestäytyneenä tiettyyn muotoon? Miksi sillä olisi mitään painoarvoa?
Voimme jokainen kehittää itseämme suuntaan johon tahdomme yhteiskunnan menevän. Asennemuutos on meissä jokaisessa, emme voi vain istua ja odottaa että muut hoitavat muutoksen puolestamme.
***niin, tossa vaan käy niin helposti se, että ole kynnysmatto, ole kiltti, nöyristele ole hyvä, palvele muita ikuisesti, koska et ansainnut muuten hyväksyntää..
Minusta kenenkään ei tarvitse lähteä ostamaaan sitä hyväksyntää mistään.
Kauniille ei koskaan sanottaisi näin. ei koskaan. - jos sinua kiusattaisiin.
älä yritä kirjoitti:
niin, tossa vaan käy niin helposti se, että ole kynnysmatto, ole kiltti, nöyristele ole hyvä, palvele muita ikuisesti, koska et ansainnut muuten hyväksyntää..
Kauniille ei koskaan sanottaisi näin. ei koskaan.ja kun ihmisten käytös ei muutu silläkään. Sekin on nähty. Siinä vaan syödään se loppukin itsekunnioitus. tehdään palvelijan tai orjan asemaan, ole kiltti tässä pahassa maailmassa itse kun olet jo sorsittu, sekö on oikein.. mieti vähän..
Ensin sinua lyötäisiin, sitten pyydetään, että käyttäydy hyvin.. ehkä ansaitset parempaa.. Itsestä se lähtee, ei toisten nöyristelystä koskaan. - minäkin ollut
älä yritä kirjoitti:
niin, tossa vaan käy niin helposti se, että ole kynnysmatto, ole kiltti, nöyristele ole hyvä, palvele muita ikuisesti, koska et ansainnut muuten hyväksyntää..
Kauniille ei koskaan sanottaisi näin. ei koskaan.ihmisillä on omat ongelmansa. Tässä keskustelussa käsitellään alkuperäisen kirjoittajan tilannetta, ja hänhän ei kertomansa perusteella ole kaunis.
Hyväksyntää ei ole kenenkään pakko ostaa, mutta jotenkin se on tässä maailmassa jokaisen kuitenkin ansaittava. Miellyttävä ihminen hyväksytään helpommin kuin epämiellyttävä, eikä miellyttävyys johdu pelkästään ulkonäöstä.
Ystävällisyys ja huomaavaisuus ei ole kynnysmattona olemista. Röyhkeys ei ole kenellekään etu, ei varsinkaan röyhkimykselle itselleen. - sisäisen kauneuden
minäkin ollut kirjoitti:
ihmisillä on omat ongelmansa. Tässä keskustelussa käsitellään alkuperäisen kirjoittajan tilannetta, ja hänhän ei kertomansa perusteella ole kaunis.
Hyväksyntää ei ole kenenkään pakko ostaa, mutta jotenkin se on tässä maailmassa jokaisen kuitenkin ansaittava. Miellyttävä ihminen hyväksytään helpommin kuin epämiellyttävä, eikä miellyttävyys johdu pelkästään ulkonäöstä.
Ystävällisyys ja huomaavaisuus ei ole kynnysmattona olemista. Röyhkeys ei ole kenellekään etu, ei varsinkaan röyhkimykselle itselleen.et nyt muista sitä lainalaisuutta, mikä toimii kauniin ja ei kauniin ihisen elämässä. Se ulkonäkö määrittää sen käytöksen toisten silmissä, käytös ei kauneutta, ei edes sisäistä. Voit kauniina olla vaikka miten kurja tai tylsä hyvänsä, mutta kun olet kaunis, elämäsi on tasaista. On ehkä ne omat ongelmat, mutta ei sellaisia koskaan, mihin rumempana törmää ja se ongelmien suhteellisuuskin on aivan eri mittakaavassa.
Minäkään en ole varsinaisesti kaunis, silti turhalla mielistelylläkään ei saavuta muun kuin itsehalveksunnan. Käyttäydyn tasan niinkuin muutkin ihmiset riippumatta siitä, että rumalta odotetaan sitä, että miellytä nyt käytöksellä kun ei ulkonäkö riitä.
Röyhkeys sitäpaitsi valitettavasti vaan monesti on etu. hyve ja ylpeydenaihe se ei ole, mutta pakko on puolensa pitää. Ilmaiseksi ei ruma saa mitään, jos itse ei puoliaan pidä.
Kauniille monet tiet on siloisia ja selviä. RUmempana joutuu ottamaan sen, mitä on, jos jotain haluaa.
Jos huomaa, että ystävällisyydellä ei saavuta mitään, on turha tuhlata ystävällisyyttäänkään sen enempää. Itsekunnioitus on asia, mitä ei muilta saa, jos sitä ei itsellä ole. - vaan sillä
jos sinua kiusattaisiin. kirjoitti:
ja kun ihmisten käytös ei muutu silläkään. Sekin on nähty. Siinä vaan syödään se loppukin itsekunnioitus. tehdään palvelijan tai orjan asemaan, ole kiltti tässä pahassa maailmassa itse kun olet jo sorsittu, sekö on oikein.. mieti vähän..
Ensin sinua lyötäisiin, sitten pyydetään, että käyttäydy hyvin.. ehkä ansaitset parempaa.. Itsestä se lähtee, ei toisten nöyristelystä koskaan.itsellä jota katkeruus ei ole pilannut. Jos mediassa olisi esillä kaikenlaisia ihmisiä koko ajan eikä vain "täydellisiä naisia" niin erilaisiin ihmisiin suhtauduttaisiin kuin muihinkin. Tavoite verkostoitumisella ja asioiden eteen päin saattamisella on nimenomaan se että yhteiskunnassa alettaisiin panostaa henkiseen ihmisten hyvinvointiin eikä kauneuden palvomiseen. En minä kunnioita ihmisiä ulkonäön mukaan vaan sen mukaan mitä he ovat ihmisinä. Katkera ihminen on ruma ihminen, katkera haavoittaa itseään ja toisia. Palovammainen ihminen voi olla kaunis jos hän on reilu ihminen niin itseään kuin muitakin kohtaan. Itse yritin iskeä miestä jolla oli sellaiset mutta eipäs huolinutkaan minua =(
- sinkkupalstaa?
älä yritä kirjoitti:
Kauniille ei koskaan sanottaisi näin. ei koskaan.Siellä monelle kauniille ja hoikalle naiselle tai adonikselle on annettu luu kurkkuun toisia syrjivän asenteen vuoksi ;)
- minä olen
sinkkupalstaa? kirjoitti:
Siellä monelle kauniille ja hoikalle naiselle tai adonikselle on annettu luu kurkkuun toisia syrjivän asenteen vuoksi ;)
monelle. jaa-a. kuinkahan monta on valittu just sen itsevarman olemuksen ja ulkonäön perusteella. Se yks miljardisosa niistä, jotka itse haluaa jättää törkeilemällä tarpeeksi.
- katsokaa eteenne
sinkkupalstaa? kirjoitti:
Siellä monelle kauniille ja hoikalle naiselle tai adonikselle on annettu luu kurkkuun toisia syrjivän asenteen vuoksi ;)
niistähän sitä just kilpaillaan. Kuka tylyimmän ja kauneimman saa, sehän se vasta on kundi. Miesten silmissä vielä parempi, mitä enemmän törkeilee toisille, sitä isommat pointsit on omissa silmissä, kun ensin niitataan sata miestä jalkoihin, sit yks ehkä ei.
- sanahelinää
vaan sillä kirjoitti:
itsellä jota katkeruus ei ole pilannut. Jos mediassa olisi esillä kaikenlaisia ihmisiä koko ajan eikä vain "täydellisiä naisia" niin erilaisiin ihmisiin suhtauduttaisiin kuin muihinkin. Tavoite verkostoitumisella ja asioiden eteen päin saattamisella on nimenomaan se että yhteiskunnassa alettaisiin panostaa henkiseen ihmisten hyvinvointiin eikä kauneuden palvomiseen. En minä kunnioita ihmisiä ulkonäön mukaan vaan sen mukaan mitä he ovat ihmisinä. Katkera ihminen on ruma ihminen, katkera haavoittaa itseään ja toisia. Palovammainen ihminen voi olla kaunis jos hän on reilu ihminen niin itseään kuin muitakin kohtaan. Itse yritin iskeä miestä jolla oli sellaiset mutta eipäs huolinutkaan minua =(
sanahelinää niiden ihmisten elämässä jotka jatkuvasti todistavat ja näkevät sen toisin.
Sanahelinää niin kauan, kun se ei omassa elämässäsikään näy. Onko vaimosi ruma?
Vammautunut? Ei taida olla. - ulkonäkö määritä
sisäisen kauneuden kirjoitti:
et nyt muista sitä lainalaisuutta, mikä toimii kauniin ja ei kauniin ihisen elämässä. Se ulkonäkö määrittää sen käytöksen toisten silmissä, käytös ei kauneutta, ei edes sisäistä. Voit kauniina olla vaikka miten kurja tai tylsä hyvänsä, mutta kun olet kaunis, elämäsi on tasaista. On ehkä ne omat ongelmat, mutta ei sellaisia koskaan, mihin rumempana törmää ja se ongelmien suhteellisuuskin on aivan eri mittakaavassa.
Minäkään en ole varsinaisesti kaunis, silti turhalla mielistelylläkään ei saavuta muun kuin itsehalveksunnan. Käyttäydyn tasan niinkuin muutkin ihmiset riippumatta siitä, että rumalta odotetaan sitä, että miellytä nyt käytöksellä kun ei ulkonäkö riitä.
Röyhkeys sitäpaitsi valitettavasti vaan monesti on etu. hyve ja ylpeydenaihe se ei ole, mutta pakko on puolensa pitää. Ilmaiseksi ei ruma saa mitään, jos itse ei puoliaan pidä.
Kauniille monet tiet on siloisia ja selviä. RUmempana joutuu ottamaan sen, mitä on, jos jotain haluaa.
Jos huomaa, että ystävällisyydellä ei saavuta mitään, on turha tuhlata ystävällisyyttäänkään sen enempää. Itsekunnioitus on asia, mitä ei muilta saa, jos sitä ei itsellä ole.Sisäistä kaunetta. Ystävällisyyttä ei voi tuhlata ja sillä saavuttaa AINA enemmän kuin kyynisyydellä.
Katkeruus on turhaa painolastia ihan kaikille. Kaunis ulkonäkö helpottaa tiettyjä asioita, ihan niinkuin vauraus tai älykkyys, näitäkään ominaisuuksia ei ole kaikille suotu. Katkera ja itsekäs ihminen ei ole rakastettu ja onnellinen, vain katkera ja yksinäinen. Kauniilla, rikkailla, älykkäillä ja meillä kaikilla on ongelmansa ja mitä enemmän niihin keskittyy, sitä suuremmat mittasuhteet ne saavat. - tässä maailmassa
katsokaa eteenne kirjoitti:
niistähän sitä just kilpaillaan. Kuka tylyimmän ja kauneimman saa, sehän se vasta on kundi. Miesten silmissä vielä parempi, mitä enemmän törkeilee toisille, sitä isommat pointsit on omissa silmissä, kun ensin niitataan sata miestä jalkoihin, sit yks ehkä ei.
joutuvat tyytymään kuitenkin vähemmän kauniiseen ja vähemmän tylyyn.
Katselepas vähän ympärillesi. - sehän on nähty
ulkonäkö määritä kirjoitti:
Sisäistä kaunetta. Ystävällisyyttä ei voi tuhlata ja sillä saavuttaa AINA enemmän kuin kyynisyydellä.
Katkeruus on turhaa painolastia ihan kaikille. Kaunis ulkonäkö helpottaa tiettyjä asioita, ihan niinkuin vauraus tai älykkyys, näitäkään ominaisuuksia ei ole kaikille suotu. Katkera ja itsekäs ihminen ei ole rakastettu ja onnellinen, vain katkera ja yksinäinen. Kauniilla, rikkailla, älykkäillä ja meillä kaikilla on ongelmansa ja mitä enemmän niihin keskittyy, sitä suuremmat mittasuhteet ne saavat.ystävällisyys ja katkeruus ei ole toistensa vaihtoehtoja. On turha!!! tuhlata ystävällisyyttä ihmisiin, joiden periaatteet on kauneus ykkösprioriteettina. vaikka sinänsä hyvä olla ystävällinen, siinä jossain vaan menee se raja typeryyteen.
Ystävällisyys sinänsä on hyvä juttu.Kyynisyys periaatteessa huono, mutta typerä ystävällisyys turhassa paikassa kaikista typerintä. Että ystävällisyyttä tuhlaa ihmisiin, jotka oikeasti eivät sitä ansaitse. Että pitäisi olla ystävällinen ihmisille, jolta et ystävällisyydellä mitään saa, jos nyt muutenkaan. että itsestään tekee naurettavaa ystävällisyydellä. se on typerää.
Kyllä ihmisistä oppii näkemään ja tuntemaan, kelle haluaa sen ystävällisyytensä antaa ja keltä saa paskaa niskaan olemalla ystävällinen. Ja kellä vaikuttaa se ulkonäkö ja kellä ei ole ystävällisyydellä kärpäsen paskaa merkitystä.
FIksuus tossa asiassa on eri asia kuin kyynisyys tai katkeruus, itsekö jaksaisit olla jollekin pinnalliselle tyhjäpäälle ystävällinen kun hän kuitenkin halveksuu sua? sekö olis susta ihan jees? - sieltä omasta navasta
tässä maailmassa kirjoitti:
joutuvat tyytymään kuitenkin vähemmän kauniiseen ja vähemmän tylyyn.
Katselepas vähän ympärillesi.tuo sun asenne kertoo kaiken, joutuu TYYTYMÄÄN vähemmän kauniiseen. Se on siis tyytymistä. Sanompa suomeksi, että siinä oli sun arvosi toista ihmistä kohtaan. Tekis mieli sanoa, että haista paska pikkunilkki, mutta en jaksa edes suuttua teille älyvapaille pintaliitäjille.
- ovat kaksi
asiat eivät kirjoitti:
muutu jos jokainen väärin kohdeltu syyttelee ja katkeroituu. Asiat muuttuvat silloin kun syyttelyn ja katkeroitumisen sijaan väärinkohdellut ihmiset verkostoituvat ja aloittavat muutoksen pitkän tien.
eri asiaa.
Sen takia niillä on suomessa kaksi eri asiaa.
Syy on joko minussa tai yhteisössä. Se on tässä tapauksessa yhteisössä ja monissa ihmisissä kun se omaa pinnallisia arvoja. Miksei sitä saa syyttää?
Katkeruus on sitten asia erikseen, se kertoo uhriutumisesta.
Minä toimin syyttäjänä ja tuomarina, en uhrina, siinä on vissi ero. - lässytystä jota
Tristar kirjoitti:
***tarjoat joka aiheeseen.
Asennemuutos on perseestä jos sinä itse vain muutut.
Syyttämisen kautta voi yhteiskunta muuttua kun epäkohta huomataan.
Ei ole olemassa hyviä ihmisiä. On vain lässyttäjiä ja niitä jotka tekevät asioille jotakin. Sinä lässytät. - Tristar
älä yritä kirjoitti:
Kauniille ei koskaan sanottaisi näin. ei koskaan.EN minä ainakaan puhunut nöyristelystä yhtään mitään, vaan oman elämän kunnioittamisesta! Ei siihen kuulu toisten ehdoilla eläminen, vaan omillaan... vastasitkohan nyt ihan oikeaan kohtaan, kuuluiko tuo avstauksena minun viestiini laisinkaan?
EI hitossa sitä hyväksyntää pidä keneltäkään ostaa, ei se silloin ole hyväksyntää vaan vilpillistä sietämistä. JOs vastasit tarkoituskella viestiini, mitä oikein ymmärsit minun sanovan? Kirjoitinko niin epäselvästi?
*** - Tristar
lässytystä jota kirjoitti:
tarjoat joka aiheeseen.
Asennemuutos on perseestä jos sinä itse vain muutut.
Syyttämisen kautta voi yhteiskunta muuttua kun epäkohta huomataan.
Ei ole olemassa hyviä ihmisiä. On vain lässyttäjiä ja niitä jotka tekevät asioille jotakin. Sinä lässytät.Tarjoan asian eteen toimimista vähän joka asiaan, koska uskon vilpittömästi että se toimii, ja elän itse niin myös. Hyviä ihmisiä on.
Se että odotat muutosta ympäriltäsi etkä itse vaivaudu tekemään mitään, on tekopyhää typeryyttä. Se että aloitat muutoksen, ja innostat muita mukaasi, on toimimista.
Asia ei muutu yhden ihmisen voimin mutta yksi ihminen on alku. Jostainhan se on herranjestas alettava! JOs ei itse viitsi mitään tehdä, kuinka sitä olisi oikeutettu olettamaan että jos syyttää tarpeeksi niin joku muu saa inspiraation aloittaa muutos? Miksi ei samantien tekisi sitä sitten itse?
Meinaan valittaminen, sormen osoittaminen ja vääryydenhuutaminen on helppoa kuin mikä. Sen keksiminen miten asiaa prantaisi, on astetta vaikeampaa ja siinä joutuu laittamaan itsensä likoon. Onneksi meitä toimijoitakin on.
*** - sinä puhut?
Tristar kirjoitti:
Tarjoan asian eteen toimimista vähän joka asiaan, koska uskon vilpittömästi että se toimii, ja elän itse niin myös. Hyviä ihmisiä on.
Se että odotat muutosta ympäriltäsi etkä itse vaivaudu tekemään mitään, on tekopyhää typeryyttä. Se että aloitat muutoksen, ja innostat muita mukaasi, on toimimista.
Asia ei muutu yhden ihmisen voimin mutta yksi ihminen on alku. Jostainhan se on herranjestas alettava! JOs ei itse viitsi mitään tehdä, kuinka sitä olisi oikeutettu olettamaan että jos syyttää tarpeeksi niin joku muu saa inspiraation aloittaa muutos? Miksi ei samantien tekisi sitä sitten itse?
Meinaan valittaminen, sormen osoittaminen ja vääryydenhuutaminen on helppoa kuin mikä. Sen keksiminen miten asiaa prantaisi, on astetta vaikeampaa ja siinä joutuu laittamaan itsensä likoon. Onneksi meitä toimijoitakin on.
***Eiköhän jonkun epäkohdan osoittaminen ja sen syyttäminen ihmisten ahdinkoon ole sitä toimintaa.
Minusta vaikuttaa juuri päinvastaiselta että minä olen se toimija joka lähtee itsestä ja sinä taas lässytät hyvää hyvyyttäsi miten ei saa syytellä ja pitää vain yrittää löytää hyviä ihmisiä.
Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla. - Tristar
sinä puhut? kirjoitti:
Eiköhän jonkun epäkohdan osoittaminen ja sen syyttäminen ihmisten ahdinkoon ole sitä toimintaa.
Minusta vaikuttaa juuri päinvastaiselta että minä olen se toimija joka lähtee itsestä ja sinä taas lässytät hyvää hyvyyttäsi miten ei saa syytellä ja pitää vain yrittää löytää hyviä ihmisiä.
Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla.Saatat jopa puhua samasta asiasta. Tällaisessa asiassa minusta toimimista on ensin oman kauneuteen ja ulkonäköön suhtautumisen määrittely ja järkeistäminen, sitten ympärillä olevien ihmisten vetäminen mukaan keskusteluun siitä, median vetäminen mukaan lumipalloon, on kaikenlaisia keinoja edistää epäsovinnaisen kauneuden arvostusta. Miss XL-kisat ovat yksi hyvä esimerkki, ensimmäinen pieni askel. Viesti siitä että tikunlaiha muovimuotista valettu nainen ei ole ainut kaunis.
Epäkohdan löytäminen on sekin osa toimintaa, sitäkö tarkoitat kun puhut syyttämisestä? Mutta jos epäkohta on, kuten tässä "yhteiskunta näkee kauneuden väärin", onko sen löytäminen jokin suoritus? Toki, siitä puhuminen on. Me tässä muutamme omia käsityksiämme osallistumalla tähänkin keskusteluun :D askel kerrallaan.
Toisissa asioissa toimiminen on helpompaa. Niissä jotka vaativat lainsäädännöllisiä toimenpiteitä ennemmin kuin yhteiskunnan asenteiden muuttamista. Syrjintä, lastensuojelu, uskonnonvapauden todellinen toteutuminen... sen sellaiset kohdat. Niiden eteen teena sioita joka päivä, eikä puhuminen riitä siellä :D mutta asenteiden muuttamisessa sanat ovat voimakkain väline. Noh, kuvien ohella :D
Koet itsesi toimijaksi. MIllainen olet toimijana?
*** - sinulle kertoa
Tristar kirjoitti:
Saatat jopa puhua samasta asiasta. Tällaisessa asiassa minusta toimimista on ensin oman kauneuteen ja ulkonäköön suhtautumisen määrittely ja järkeistäminen, sitten ympärillä olevien ihmisten vetäminen mukaan keskusteluun siitä, median vetäminen mukaan lumipalloon, on kaikenlaisia keinoja edistää epäsovinnaisen kauneuden arvostusta. Miss XL-kisat ovat yksi hyvä esimerkki, ensimmäinen pieni askel. Viesti siitä että tikunlaiha muovimuotista valettu nainen ei ole ainut kaunis.
Epäkohdan löytäminen on sekin osa toimintaa, sitäkö tarkoitat kun puhut syyttämisestä? Mutta jos epäkohta on, kuten tässä "yhteiskunta näkee kauneuden väärin", onko sen löytäminen jokin suoritus? Toki, siitä puhuminen on. Me tässä muutamme omia käsityksiämme osallistumalla tähänkin keskusteluun :D askel kerrallaan.
Toisissa asioissa toimiminen on helpompaa. Niissä jotka vaativat lainsäädännöllisiä toimenpiteitä ennemmin kuin yhteiskunnan asenteiden muuttamista. Syrjintä, lastensuojelu, uskonnonvapauden todellinen toteutuminen... sen sellaiset kohdat. Niiden eteen teena sioita joka päivä, eikä puhuminen riitä siellä :D mutta asenteiden muuttamisessa sanat ovat voimakkain väline. Noh, kuvien ohella :D
Koet itsesi toimijaksi. MIllainen olet toimijana?
***minkälainen olen toimijana.
Olen siis mies enkä nyt ihan maailman komein enkä ruminkaan.
Onhan nyt aivan selvä etten kuluta aikaani ostamalla pinnallisia lehtiä yms. tuotteita pahemmin miehenä enkä myöskään
Miksi ylipäätään muuten järjestää missikisoja mukaanlukien XL-kisoja joissa esille nostetaan sellainen arvo kuin ulkoinen kauneus?
Eikö tuo lähtökohta ole jo hankala?
Toisaalta, mistä lähtien lihavuus ja ylipaino on ollut pelkästään ulkonäköasia?
katselen mieluummin vaikka fitness-kisoja vaikka niissäkin on pintaa esille kuin XL-kisoja joissa arvostetaan epäterveellisiä elämäntapoja. - Tristar
sinulle kertoa kirjoitti:
minkälainen olen toimijana.
Olen siis mies enkä nyt ihan maailman komein enkä ruminkaan.
Onhan nyt aivan selvä etten kuluta aikaani ostamalla pinnallisia lehtiä yms. tuotteita pahemmin miehenä enkä myöskään
Miksi ylipäätään muuten järjestää missikisoja mukaanlukien XL-kisoja joissa esille nostetaan sellainen arvo kuin ulkoinen kauneus?
Eikö tuo lähtökohta ole jo hankala?
Toisaalta, mistä lähtien lihavuus ja ylipaino on ollut pelkästään ulkonäköasia?
katselen mieluummin vaikka fitness-kisoja vaikka niissäkin on pintaa esille kuin XL-kisoja joissa arvostetaan epäterveellisiä elämäntapoja.Sinä olet juuri sellainen kuin olet, ja joka päivä kun teet vähän enemmän kuin mitä on pakko, on hyvä päivä.
Missikisoissa on se hyvä puoli että ne ovat perinteisesti kuvanneet kauneuden ihannetta. Sen sijaan että kauneuden ylistäminen kiellettäisiin (mitähän siitä tulisi... paljon vihaisia ihmisiä) on hyvä tuoda perinteisen rinnalle erilaista kauneutta ja kohdella sitä yhdenveroisena. Niin jos emme me, meidän lapsemme oppivat ajattelemaan niitä erilaisia kaunottaria yhtä kauniina kuin niitä perinteisiäkin... ellemme me opeta heitä toisin. Miten me opetamme lapsemme, on tärkein toiminta mitä voimme tehdä. Opetamme heidät arvostamaan ihmistä ja löytämään kauneutta jokaisesta. Lapsi osaa vielä katsoa ihmisiä objektiivisesti, hänelle ei ole vielä opetettu mitä on pidettävä kauniina ja mitä ei. Mitä opetat tulevaisuudessa omillesi?
Kehonrakennusko ei epäterveellistä :D
XL-missit eivät ole sairaalloisen liahvia, vaan normaalipyöreitä kauniita naisia. Huomaatko jo oman asenteesi? Erilainen on sairautta? Tällä kertaa, ei ole. Ihmiset eivät ole samasta muotista, ja ruumiinrakenteita on niiin erilaisia... aina niitä ei voi hallita. Arvaa kuinka moni niistä naisista on laihduttnut varhaisteini-iästä saakka, ja kokenut olevansa ruma ja arvoton? Jälleen, kuka meidät opetti ihannoimaan ja millaista kauneutta? Ja mitä me siirrämme eteenpäin?
Älä tyydy miettimään yksin, ota ystääväsi mukaan keskusteluun. Järjestäkää siitä vaikka kisa lajoitellessa; jokaisesta ohikulkevasta naisesta (seuraavaksi voikin jo kokeilla miehistä samaa :D) jokin hyvä piirre jonka ensimmäisenä huomaa. Vaikka varpaankynnet jos ei muuta löydy. Avatkaa silmiänne.
*** - järjestää oikein
Tristar kirjoitti:
Sinä olet juuri sellainen kuin olet, ja joka päivä kun teet vähän enemmän kuin mitä on pakko, on hyvä päivä.
Missikisoissa on se hyvä puoli että ne ovat perinteisesti kuvanneet kauneuden ihannetta. Sen sijaan että kauneuden ylistäminen kiellettäisiin (mitähän siitä tulisi... paljon vihaisia ihmisiä) on hyvä tuoda perinteisen rinnalle erilaista kauneutta ja kohdella sitä yhdenveroisena. Niin jos emme me, meidän lapsemme oppivat ajattelemaan niitä erilaisia kaunottaria yhtä kauniina kuin niitä perinteisiäkin... ellemme me opeta heitä toisin. Miten me opetamme lapsemme, on tärkein toiminta mitä voimme tehdä. Opetamme heidät arvostamaan ihmistä ja löytämään kauneutta jokaisesta. Lapsi osaa vielä katsoa ihmisiä objektiivisesti, hänelle ei ole vielä opetettu mitä on pidettävä kauniina ja mitä ei. Mitä opetat tulevaisuudessa omillesi?
Kehonrakennusko ei epäterveellistä :D
XL-missit eivät ole sairaalloisen liahvia, vaan normaalipyöreitä kauniita naisia. Huomaatko jo oman asenteesi? Erilainen on sairautta? Tällä kertaa, ei ole. Ihmiset eivät ole samasta muotista, ja ruumiinrakenteita on niiin erilaisia... aina niitä ei voi hallita. Arvaa kuinka moni niistä naisista on laihduttnut varhaisteini-iästä saakka, ja kokenut olevansa ruma ja arvoton? Jälleen, kuka meidät opetti ihannoimaan ja millaista kauneutta? Ja mitä me siirrämme eteenpäin?
Älä tyydy miettimään yksin, ota ystääväsi mukaan keskusteluun. Järjestäkää siitä vaikka kisa lajoitellessa; jokaisesta ohikulkevasta naisesta (seuraavaksi voikin jo kokeilla miehistä samaa :D) jokin hyvä piirre jonka ensimmäisenä huomaa. Vaikka varpaankynnet jos ei muuta löydy. Avatkaa silmiänne.
***kisa samalla kun ihmiset menevät kauppaan ostamaan tukuttain pinnallista paskaa mukaanlukien aivottomia iltapäivälehti joissa esitellään niitä"täydellisiä vartaloita". Eiköhän nuo sinun lapsen leikkisi jää toiseksi siinä kisassa jos kuvittelet sillä muuttavasi maailmaa.
Mistä lähtien fitness on ollut kehonrakennusta ja epäterveellistä?
Ylipainoisuus ei ole ruumiinrakennetta vaan lihavuutta. Piste.
Sillä ei ole tekemistä niinkään ulkonäön kanssa vaan sen nostaako ahteriaan ylös tuolilta vai mässyttääkö palan sitä piirasta. Moni ei jaksa nousta vaan syö uuden palan.
Laihduttaa ei tarvitse jos huolehtii linjoistaan oikein. toisia ja kirjoitti:
yhteiskuntaa voi syyttää asiasta, miksei voisi?
Minä ainakin syytän tätä sairasta yhteiskuntaa monestakin asiasta ja tiedän olevani oikeassa.Katkeroituminen on vain haitaksi ihmiselle, katkeroituminen ei ikinä auta sua millään asteella. Vittuuntuminen ja vitutus on normaalia ja (ainakin omalla kohdallani) joskus jopa hyväksi. Mua vituttaa niin moni asia tässä elämässä ja ihmisissä yleensä, mutta kunhan se pysyy vain vitutuksena niin hommassa ei ole vielä mitään ongelmaa.
Katkeroituminen johtaa sut vain itsetuhoon, vitutus antaa voimia. ;)- Tristar
järjestää oikein kirjoitti:
kisa samalla kun ihmiset menevät kauppaan ostamaan tukuttain pinnallista paskaa mukaanlukien aivottomia iltapäivälehti joissa esitellään niitä"täydellisiä vartaloita". Eiköhän nuo sinun lapsen leikkisi jää toiseksi siinä kisassa jos kuvittelet sillä muuttavasi maailmaa.
Mistä lähtien fitness on ollut kehonrakennusta ja epäterveellistä?
Ylipainoisuus ei ole ruumiinrakennetta vaan lihavuutta. Piste.
Sillä ei ole tekemistä niinkään ulkonäön kanssa vaan sen nostaako ahteriaan ylös tuolilta vai mässyttääkö palan sitä piirasta. Moni ei jaksa nousta vaan syö uuden palan.
Laihduttaa ei tarvitse jos huolehtii linjoistaan oikein.Tuo asenne on yleinen, jos et voi muuttaa koko asiaa miksi vaivautua edes aloittamaan. Onko "pitää kävellä ennenkuin voi juosta" sinulle tuttu sanonta? Se ei ole ihan vain sanonta, vaan siinä on vinha perä. Sama tekosyy niin monella on siinä ettei ryhdytä hyväntekeväisyyteen, koska autettavia on liikaa ei niitä kaikkia voi kuitenkaan auttaa. Mikä logiikka siinä on? Se yksi jota autoit, on tasan varmasti onnellisempi! Miski piiloutua massan selän taakse, valittaa vain ja kieltäytyä osallistumasta ratkaisuus milloin minkäkin tekosyyn varjolla?
Asenteesi laihdutuskeen on mielenkiintoinen. Olen myös yksi niitä joiden ei tarvitse tehdä juri mitään pysyäkseen hoikkana, mutta se ei oikeuta minua tuudittautumaan siihen uskoon että muut ovat samanlaisia Tunnen monta naista ja miestä jotka ovat omistaneet elämänsä laihtumiselle mutta pysyvät juuri siinä juuri-ja-juuri ihannepainon yläpuolella. Ja ihannepaino? ominä olisin lääketieteellisessä ihannepainossani, näyttäisin peilissä lihavalta. Kymmenen kiloa pituuteeni alipainoisena näytän normaalivartaloiselta.
Minusta on ahssua että sanot minun vain lässyttävän ja sinun toimivan, todellisuudessa olet yhtä tuomitseva ja haluton muuttamaan mitään kuin ne muutkin. Lakkaa valehtelemasta itsellesi, osaat kyllä tunnistaa asiat joita voit tehdä. Ja kyllä, se alkaa siitä lasten leikkimisestä. Oman käsityksen arvioimisesta uudelleen tuomitsemisen sijaan...
*** - tässä maailmassa
sieltä omasta navasta kirjoitti:
tuo sun asenne kertoo kaiken, joutuu TYYTYMÄÄN vähemmän kauniiseen. Se on siis tyytymistä. Sanompa suomeksi, että siinä oli sun arvosi toista ihmistä kohtaan. Tekis mieli sanoa, että haista paska pikkunilkki, mutta en jaksa edes suuttua teille älyvapaille pintaliitäjille.
huumoria ymmärrä?
Vastaavasti joku onneton joutuu ehkä tyytymään tosi tylyyn tyyppiin - jollaiselta sinäkin viestisi perusteella vaikutat.
Et tunnu kovin tyytyväiseltä. Ehkä sinunkin olisi jo aika tyytyä. - protestoin
tässä maailmassa kirjoitti:
huumoria ymmärrä?
Vastaavasti joku onneton joutuu ehkä tyytymään tosi tylyyn tyyppiin - jollaiselta sinäkin viestisi perusteella vaikutat.
Et tunnu kovin tyytyväiseltä. Ehkä sinunkin olisi jo aika tyytyä.Ensin tahallaan loukataan ja sitsanotaan, et et ymmärrä huumoria.. kiva kiva. On sitä huumorinlajiakin monenlaista.
joskus kyllä olenkin tyly, valitettavasti sillon, kun tuntuu, että joku loukkaa ja tahallaan. Mä en halua, että ikään kukaan koskaan menee suhteeseen, jos on sellanen olo, ettei ole tyytyväinen. En halua edes mun kanssa ketään. Menkööt pois silloin, jos en kelpaa itsenäni. Ei siitä muuten mitään hyvää seurais.
Mieluummin olen tyytyväinen yksin, kuin jotenkin jossain jutussa, jossa toisen asenne oli se, et tyydyin suhun nyt. Parempiakin olis. Kiitos ei mulle koskaan sellasta. - tässä maailmassa
protestoin kirjoitti:
Ensin tahallaan loukataan ja sitsanotaan, et et ymmärrä huumoria.. kiva kiva. On sitä huumorinlajiakin monenlaista.
joskus kyllä olenkin tyly, valitettavasti sillon, kun tuntuu, että joku loukkaa ja tahallaan. Mä en halua, että ikään kukaan koskaan menee suhteeseen, jos on sellanen olo, ettei ole tyytyväinen. En halua edes mun kanssa ketään. Menkööt pois silloin, jos en kelpaa itsenäni. Ei siitä muuten mitään hyvää seurais.
Mieluummin olen tyytyväinen yksin, kuin jotenkin jossain jutussa, jossa toisen asenne oli se, et tyydyin suhun nyt. Parempiakin olis. Kiitos ei mulle koskaan sellasta.koskaan tietää, miksi joku valitsee juuri sinut. Ei hän luultavasti sitä tiedä itsekään, samoin kuin sinäkään et osaa perustella mahdollista puolisonvalintaasi.
Kun pari on valittu, ei tuollaisilla seikoilla pitäisi olla enää merkitystä, vaan elämää eletään ja rakennetaan yhdessä toisiinsa luottaen.
Varmasti jokainen naimisissa oleva mies ja nainen näkee elämässään ihmisiä, jotka ovat kauniimpia ja komeampia, rikkaampia ja älykkäämpiä kuin oma puoliso. Se ei kuitenkaan vie pohjaa avioliitolta, perheeltä ja elämältä.
On mahdotonta, että jokainen saisi kauneimman, koska niitä on vain yksi, eikä yhdestä riitä kaikille. Valtaenemmistö joutuu siis tyytymään vähemmän kauniisiin - ja kuuluu itse niihin. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Älä pilaa elämääsi ja ihmissuhteitasi kiukuttelemalla siitä, että elämä on sellaista kuin se on.
- *yksinäinen*
Hei!!!!!!!!!
Sulla on kavereita, puhu niille sun fiiliksistä. Ne tukee ihan varmasti sua ja kertoo sulle kuinka tärkee niille olet, just omana itsenäs.
Meitä, jotka ollaan ihan yksin on tosi paljon, meidän sinne junan alle pitäis varmaan... Olen pahoillani sairautesi takia. Tuntuu kuitenkin siltä, että BDD ei olisi sinulla kovin voimakkaana, koska useinhan sen oireet ovat potilaalle häpeällisiä ja vaikeita paljastaa ? Monet salaavat huolenaiheensa siitä pelosta, että heitä pidetään turhamaisina tai pinnallisina, mutta sinä puhut tuntemuksistasi noin hienon avoimesti, vaikka ne vaikeita varmasti ovatkin. En ole alan asiantuntija, mutta muuten oireesi kyllä tuntuvat sopivan, joten todennäköisesti olet saanut oikean diagnoosin.
Diagnoosin saatuasi on varmaankin lääkehoito ja terapia jo aloitettu, eikö vaan ? Toivotaan, että siitä tulee sinulle pikaista helpotusta ja voit vähentää ahdistusta aiheuttavaa peliin katselua ja kulmakarvojen nyppimistä.
Nuoruusiässä tulee melkein kaikille tytöille vaikeita tilanteita kun oma keho muuttuu ja sitä vertaa koko ajan ystäväpiiriin sekä erityisesti median esille tuomiin ns. kauneusihanteisiin. Luota siihen, että olet nyt hyvässä asiantuntijoiden avun piirissä ja pystyt pian jo vaikka mielikuvaharjoittelun avulla hallitsemaan sairautesi aiheuttamaa ahdistusta.
Seurustelun aloittamiseen sinulla ei varmasti ole mikään kiire. Pelkkää sanahelinää ei ole myöskään se, että ulkonäkö ei ole ainoa asia, minkä perusteella ihastutaan ja rakastutaan. – Joku päivä kohtaat kivan pojan joka huomaa, että sydämeltäsi olet lämmin ja ihana tyttö !
Kaikkea hyvää elämääsi ja aurinkoista kesää :)- äläkä puhu paskaa
musta jotenkin on ärsyttävää että valetaan ihan katteetonta toivoa, joku sut löytää muka. Ikäänkuin ei olis niitä kauniitakin ja mukavia tyttöjä ihan tarpeeks jotka nekään ei ole tarpeeks kauniita ja nekin jää ilman. Aivan naiivia pitää toista niin lapsellisena, et lupaileen ylemmydentuntoisena säälitelleen jotain, mitä ei välttämättä tapahdu. Tuliks jotenkin itselle jalo olo, realismi vaan on se, että ne kauniit tytöt viedään käsistä. Muut saa pärjätä miten kukakin selviää. Ois reilumpaa sanoa, ettei todellakaan voi sanoa löytääkö kukaan koskaan, mut elämässä pitää olla muutakin.
äläkä puhu paskaa kirjoitti:
musta jotenkin on ärsyttävää että valetaan ihan katteetonta toivoa, joku sut löytää muka. Ikäänkuin ei olis niitä kauniitakin ja mukavia tyttöjä ihan tarpeeks jotka nekään ei ole tarpeeks kauniita ja nekin jää ilman. Aivan naiivia pitää toista niin lapsellisena, et lupaileen ylemmydentuntoisena säälitelleen jotain, mitä ei välttämättä tapahdu. Tuliks jotenkin itselle jalo olo, realismi vaan on se, että ne kauniit tytöt viedään käsistä. Muut saa pärjätä miten kukakin selviää. Ois reilumpaa sanoa, ettei todellakaan voi sanoa löytääkö kukaan koskaan, mut elämässä pitää olla muutakin.
sinäkin taidat olla aika nuori ? Vai kenties jo 50 ylittänyt ja hieman epätoivoinen ?
Voin todellakin vahvistaa, että myös ne vähemmän kauniit naiset löytävät ystäviä, seurustelukumppaneita ja jopa aviomiehiä. - Negatiivisella perusasenteella se on luonnollisesti vähän pitkäkestoisempaa.
Kun pysyttelee iloisella ja avoimella mielellä, niin aika hyvällä mallilla on elämä. Keskity voimavaroihisi mielummin kuin rajoituksiisi. - Asioilla on taipumus järjestyä; näin sen näen :)- on tää kans..
xena-183 kirjoitti:
sinäkin taidat olla aika nuori ? Vai kenties jo 50 ylittänyt ja hieman epätoivoinen ?
Voin todellakin vahvistaa, että myös ne vähemmän kauniit naiset löytävät ystäviä, seurustelukumppaneita ja jopa aviomiehiä. - Negatiivisella perusasenteella se on luonnollisesti vähän pitkäkestoisempaa.
Kun pysyttelee iloisella ja avoimella mielellä, niin aika hyvällä mallilla on elämä. Keskity voimavaroihisi mielummin kuin rajoituksiisi. - Asioilla on taipumus järjestyä; näin sen näen :)oikeasti iällä ei ole merkitystä. totuus on se, ettei kaikille ole kumppania. Sinä et pääse siitä mihinkään, etkä voi muuttaa asiaa. Ei sinun tarvitse olla ylimielinen ja pitää toista typeränä, jos sen sanoo ääneen.
Voi olla, että vähemmän kauniit naiset saattavat löytää miehen. kyllä niinkin. Mutta joteknin tuo alentuva säälittelevä asenteesei -kyllä sutkin joku huomaa sun hyväsydämisyytesi- lööperi on rasittavaa. Nimittäin kyllä niitä hyviä ihmisiä on paljon, jotka jää silti ilman. Ja kuule ihan positiivisetkin voi jäädä ilman, ja ne jotka on vaikka nättejä, ja vaikkei olis mitään katkeruutta. Se ei tasan takaa kellekään mitään, sinäkään et ylemmyydessäsi voi sitä luvata, vaikka koetat tehdä itsestäsi tärkeän.
Asioilla on taipumus järjestyä realittettien mukaan. Kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan, olkoon sinullakin järkeä sen verran, että ymmärrät, mihin voit vaikuttaa ja mihin et. Kahden ihmisen välisiin asioihin ei pysty yksin vaikuttamaan kukaan. Sellasta ihmistä ei ole syntynytkään vielä. et edes sinä, vaikka niin kuvittelet täällä muille lupaavasi onnea. on tää kans.. kirjoitti:
oikeasti iällä ei ole merkitystä. totuus on se, ettei kaikille ole kumppania. Sinä et pääse siitä mihinkään, etkä voi muuttaa asiaa. Ei sinun tarvitse olla ylimielinen ja pitää toista typeränä, jos sen sanoo ääneen.
Voi olla, että vähemmän kauniit naiset saattavat löytää miehen. kyllä niinkin. Mutta joteknin tuo alentuva säälittelevä asenteesei -kyllä sutkin joku huomaa sun hyväsydämisyytesi- lööperi on rasittavaa. Nimittäin kyllä niitä hyviä ihmisiä on paljon, jotka jää silti ilman. Ja kuule ihan positiivisetkin voi jäädä ilman, ja ne jotka on vaikka nättejä, ja vaikkei olis mitään katkeruutta. Se ei tasan takaa kellekään mitään, sinäkään et ylemmyydessäsi voi sitä luvata, vaikka koetat tehdä itsestäsi tärkeän.
Asioilla on taipumus järjestyä realittettien mukaan. Kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan, olkoon sinullakin järkeä sen verran, että ymmärrät, mihin voit vaikuttaa ja mihin et. Kahden ihmisen välisiin asioihin ei pysty yksin vaikuttamaan kukaan. Sellasta ihmistä ei ole syntynytkään vielä. et edes sinä, vaikka niin kuvittelet täällä muille lupaavasi onnea.” Jumala anna minulle kärsivällisyyttä - ja heti! (anonyymi)” :D
Vähän tulee nyt vaikutelma, että haluat saivarrella tekstini takia ? - Toivotin aloituksen tekijälle tsemppiä ja sanoin ”Joku päivä kohtaat kivan pojan joka huomaa, että sydämeltäsi olet lämmin ja ihana tyttö !” Millä tavalla se oli mielestäsi ylimielistä ja osoitti, että pitäisin toista typeränä ?
Minusta keskustelupalstalla kukin saa pitää tyylinsä, jopa nekin, jotka vaahtopallo suupielessä selittävät että elämä on pelkkää taistelua ja murhetta eikä siitä sittenkään tule paljon paskaa kummempaa. Minun oikeuteni on olla oma itseni ja kenties kehottaa muitakin kunnioittamaan itseään, kunhan ei niin tehdessään loukkaa toisia. Jos joku tuntee, että keskustelutyylini ei miellytä, kehotan olemaan avaamatta kommenttejani, jotka helposti tunnistaa nimimerkistä.
Hyvää päivän jatkoa sinullekin :)- realiteetteja
xena-183 kirjoitti:
” Jumala anna minulle kärsivällisyyttä - ja heti! (anonyymi)” :D
Vähän tulee nyt vaikutelma, että haluat saivarrella tekstini takia ? - Toivotin aloituksen tekijälle tsemppiä ja sanoin ”Joku päivä kohtaat kivan pojan joka huomaa, että sydämeltäsi olet lämmin ja ihana tyttö !” Millä tavalla se oli mielestäsi ylimielistä ja osoitti, että pitäisin toista typeränä ?
Minusta keskustelupalstalla kukin saa pitää tyylinsä, jopa nekin, jotka vaahtopallo suupielessä selittävät että elämä on pelkkää taistelua ja murhetta eikä siitä sittenkään tule paljon paskaa kummempaa. Minun oikeuteni on olla oma itseni ja kenties kehottaa muitakin kunnioittamaan itseään, kunhan ei niin tehdessään loukkaa toisia. Jos joku tuntee, että keskustelutyylini ei miellytä, kehotan olemaan avaamatta kommenttejani, jotka helposti tunnistaa nimimerkistä.
Hyvää päivän jatkoa sinullekin :)se, että on paljon hyviä ja kivoja tyttöjä ja jotka ihan yleisesti on niitä, mut se ei tarkota, että niille löytyis ketään.
Ei realismi ole negatiivista, se on realisimia. Tajua sen ero.
Ja itse muuten olet se vaalenapunaiset lasit päässä, hattara suussa lupaamassa elämältä kaikille kaikkea ihanaa, ja realismista et tajua pätkääkään. Kaikki on sulle vissiin ollut aina ihanaa ja helppoa, isi ja äiti tykänny ja syöttäneet kultalusikalla, ja jonossa oven takana ollut kumppaneita odottamassa. Aina on päätä taputeltu ja todellisuutta ei oo tarvinnu ikinä nähdä. Ylenpalttinen yltiöällöpositiivisuus on varmaan sun tavaramerkki. Ei millään pahalla. Mut ei se sekään vaan toimi. realiteetteja kirjoitti:
se, että on paljon hyviä ja kivoja tyttöjä ja jotka ihan yleisesti on niitä, mut se ei tarkota, että niille löytyis ketään.
Ei realismi ole negatiivista, se on realisimia. Tajua sen ero.
Ja itse muuten olet se vaalenapunaiset lasit päässä, hattara suussa lupaamassa elämältä kaikille kaikkea ihanaa, ja realismista et tajua pätkääkään. Kaikki on sulle vissiin ollut aina ihanaa ja helppoa, isi ja äiti tykänny ja syöttäneet kultalusikalla, ja jonossa oven takana ollut kumppaneita odottamassa. Aina on päätä taputeltu ja todellisuutta ei oo tarvinnu ikinä nähdä. Ylenpalttinen yltiöällöpositiivisuus on varmaan sun tavaramerkki. Ei millään pahalla. Mut ei se sekään vaan toimi.Keskustelu kääntyi jostakin syystä minuun henkilönä ja voin vakuuttaa, etten ole millään tavalla kiinnostava ihminen. - Mutta tuota kuvaamaasi elämää olen toki elänyt... mielikuvituksessani :)
Realismia on se, että asioilla on taipumus järjestyä. - Jos ei aina siten kuin toivomme, niin jollakin tavalla. Jos ei mitään tavoittele, ei mitään voi saadakaan.
Ja matkalla sinne saattaa positiivinen suhtautuminen helpottaa. - Kokeile joskus !- vaan realismia
xena-183 kirjoitti:
Keskustelu kääntyi jostakin syystä minuun henkilönä ja voin vakuuttaa, etten ole millään tavalla kiinnostava ihminen. - Mutta tuota kuvaamaasi elämää olen toki elänyt... mielikuvituksessani :)
Realismia on se, että asioilla on taipumus järjestyä. - Jos ei aina siten kuin toivomme, niin jollakin tavalla. Jos ei mitään tavoittele, ei mitään voi saadakaan.
Ja matkalla sinne saattaa positiivinen suhtautuminen helpottaa. - Kokeile joskus !tuo on klisee. viljelet klisettä kun kerkeät. Mitä sanot sellaiselle, joka ei ole löytänyt sitä parisuhdetta, että asioilla on tapana järjestyä.. heh. On sulla elämänasenne.
Ehkä tuo rauhoittaa sua henkilökohtaisesti, mut tossa yhteydessä sä et voi mennä sanomaan kuin että no periaatteessa on tapana usein seurustella, monellakin, mut ei sitä voi mennä sanoon jollekin, joka tietää, miten ihmiset häneen suhtautuvat. Sanotko jollekin just eronneelle tai petetyllekin, että joo löydät uuden tai ikisinkulle jolla on huonoja kokemuksia, että hyvin menee. Vaikuttaisit lähinnä typerältä.
Mä nimenomaan olen joutunut omassa elämässäni näkemään sen, että parempi, kun ottaa asiat sellaisenaan, eikä mitään positiivista yltiöimelää plaaplaa höttöä, ei mun mielenterveys olis kestänyt kun on mennyt tosi hankalista asioista yli omassa tai läheisten elämässä on ollut monessa suhteessa elämässä vaikeeta, että plaa plaa joo hyvin menee, tuitui ja aurinko paistaa. Sulla on jotenkin jalat ihan irti maasta ja et varmaan ole nähnyt mitään oikeita ongelmia elämässä, aivan todella oikeita.
En odota liikoja todellakaan, mutten myöskään maalaile piruja seinille. Silti tiedän ja tunnistan tosiasiat.
Tuo positiiviinen asenne. No tajuan sen, että se voi olla ok. Mutta en usko lopulta mihinkään, mihin en voi itse vaikuttaa. On turhaa toivoa sellasta, mikä ei ole mahdollista. On järkevää tajua, mitä voi toivoa, ja mitä ei kannata koskaan edes haaveilla. Asioiden toteutuminen loppuu tasan siihen, mitä sä itse pystyt toteuttaan, kaikki muu on sitten sitä utopiahöttöä. Ja sellasta lottovoittoa ei käy, että ihmeitä tapahtuu. niitä ei tapahdu, eikä tule tapahtumaan.
Mä elän sellasta elämää, että vaikeemmaks menis, jos mä alkaisin positiiviseks pimpelipompeli hyvin menee tyypiksi. Jos mulla ei ole jalat maassa ja joku realistinen taju elämästä, niin ei mua kukaan auta ja mä en tule pärjäämään päivääkään tässä maailmassa. Valitettavasti. - suunnattomasti
xena-183 kirjoitti:
Keskustelu kääntyi jostakin syystä minuun henkilönä ja voin vakuuttaa, etten ole millään tavalla kiinnostava ihminen. - Mutta tuota kuvaamaasi elämää olen toki elänyt... mielikuvituksessani :)
Ja matkalla sinne saattaa positiivinen suhtautuminen helpottaa. - Kokeile joskus !ihan pakko sanoa, että jos sä todella olet elämäsi viettänyt yhteiskunnan vihreällä oksalla, niin sä et tule koskaan tajuamaan sellasten ihmisten elämää tai ajatuksia, joilla elämä ei ole ollut helppoa. Ei siinä eikä missään suossa ole kukaan vapaaehtoisesti, jos voi valita. Siksi tuo positiivisuus on jotenkin äärimmäisen ärsyttävää.. Elä päiväkin jonkun oikeasti toisen ihmisen kengissä ja sano sitten, mikä on positiivisuuden suhde todelliseen elämään..
- tapauksia on
suunnattomasti kirjoitti:
ihan pakko sanoa, että jos sä todella olet elämäsi viettänyt yhteiskunnan vihreällä oksalla, niin sä et tule koskaan tajuamaan sellasten ihmisten elämää tai ajatuksia, joilla elämä ei ole ollut helppoa. Ei siinä eikä missään suossa ole kukaan vapaaehtoisesti, jos voi valita. Siksi tuo positiivisuus on jotenkin äärimmäisen ärsyttävää.. Elä päiväkin jonkun oikeasti toisen ihmisen kengissä ja sano sitten, mikä on positiivisuuden suhde todelliseen elämään..
muitakin.
xena ja Tristar ainakin...ei edes tunnista toisistaan, positiivista höttöä joka muka parantaa maailmaa. tapauksia on kirjoitti:
muitakin.
xena ja Tristar ainakin...ei edes tunnista toisistaan, positiivista höttöä joka muka parantaa maailmaa.toki muitakin, mutta kaikki eivät taida haluta kirjoittaa nimimerkillä juuri tällaisen palautteen pelossa...
Edelleen olen sitä mieltä, että ei pitäisi lyödä lyötyä. - Vaikka et itse pysty läheistäsi konkreettisesti auttamaan, voit ainakin tukea häntä jaksamisessa.
Minusta ei ole toisten keskustelijoiden taholta mitenkään rakentavaa alkaa pohtia minkälainen minun elämäni on tai on ollut, koska ette siitä kuitenkaan mitään tiedä. - Se ei kertakaikkiaan kuulu tähän keskusteluun, jos en sitä itse nosta esille. - Mitenkään vieraita aiheita minulle eivät ole sairaus, läheisen kuolema, työttömyys, avioero jne., vaikka sitä kuinka epäilisitte. - Kyllä minäkin itken kun tulee vaikeita aikoja, mutta siitä on noustava, ei siihen voi jäädä rämehtimään ja ihmettelemään maailman surkeutta.
On arkirealismia, että maailmassa on köyhiä ja nälkää näkeviä, mutta näin pohjoismaisittain ajateltuna sanoisin, että niin kauan kuin on elämää, on toivoa.
Miksi minulla ei olisi oikeutta omaan mielipiteeseen kuten teillä ?- vaikutat
xena-183 kirjoitti:
toki muitakin, mutta kaikki eivät taida haluta kirjoittaa nimimerkillä juuri tällaisen palautteen pelossa...
Edelleen olen sitä mieltä, että ei pitäisi lyödä lyötyä. - Vaikka et itse pysty läheistäsi konkreettisesti auttamaan, voit ainakin tukea häntä jaksamisessa.
Minusta ei ole toisten keskustelijoiden taholta mitenkään rakentavaa alkaa pohtia minkälainen minun elämäni on tai on ollut, koska ette siitä kuitenkaan mitään tiedä. - Se ei kertakaikkiaan kuulu tähän keskusteluun, jos en sitä itse nosta esille. - Mitenkään vieraita aiheita minulle eivät ole sairaus, läheisen kuolema, työttömyys, avioero jne., vaikka sitä kuinka epäilisitte. - Kyllä minäkin itken kun tulee vaikeita aikoja, mutta siitä on noustava, ei siihen voi jäädä rämehtimään ja ihmettelemään maailman surkeutta.
On arkirealismia, että maailmassa on köyhiä ja nälkää näkeviä, mutta näin pohjoismaisittain ajateltuna sanoisin, että niin kauan kuin on elämää, on toivoa.
Miksi minulla ei olisi oikeutta omaan mielipiteeseen kuten teillä ?onnelliselta ja katkeroituneet eivät kestä sitä etteivät kaikki katkeroidu. Toivottavasti jatkatte tristarin kanssa valaen uskoa omaan itseen, kiitos teille =)
- nyt kovasti
vaikutat kirjoitti:
onnelliselta ja katkeroituneet eivät kestä sitä etteivät kaikki katkeroidu. Toivottavasti jatkatte tristarin kanssa valaen uskoa omaan itseen, kiitos teille =)
sanoa että kyynistyneellä joka ei usko naiiviin toivomiseen ja satuihin sekä aina positiivisuuteen kun on nähnyt elämää ei ole mitään tekemistä katkeroituneen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2127480- 582933
- 1922343
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101753Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1651712Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke201396- 751251
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381173Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä271155Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501029