http://www.iltalehti.fi/viihde/200906259827514_vi.shtml
Ketä kiinnostaa jonkun pikkujulkkiksen erot?
Ketä nämäkin ovat?
14
153
Vastaukset
- ............
Ei juntteja.
- Koskaan kuullutkaan
Minulla on vain 1. Montako sinulla on?
- nimenomaan
juntteja kiinnostaa juorupalstat. Ne lukee iltalehteä ja seiskaa. Ei ketään aivoilla varustettua nuo ero- ja muut turhakejutut jaksa innostaa.
- ...........
Koskaan kuullutkaan kirjoitti:
Minulla on vain 1. Montako sinulla on?
enempää. Lisäksi omistan tuulipuvun.
Muuten, noista toinen on toimittaja, mikä pienentää uutiskynnystä merkittävästi. - ...........
nimenomaan kirjoitti:
juntteja kiinnostaa juorupalstat. Ne lukee iltalehteä ja seiskaa. Ei ketään aivoilla varustettua nuo ero- ja muut turhakejutut jaksa innostaa.
Ei -> Eli
- Koskaan kuullutkaan
........... kirjoitti:
Muuten, noista toinen on toimittaja, mikä pienentää uutiskynnystä merkittävästi.ruotsia? Itse en puhu.
- Koskaan kuullutkaan
........... kirjoitti:
Muuten, noista toinen on toimittaja, mikä pienentää uutiskynnystä merkittävästi.eronnut Eeva Litmasesta?
- ..........
eronnut Eeva Litmasesta?
varmaan Kari Franckia?
- Koskaan kuullutkaan
.......... kirjoitti:
varmaan Kari Franckia?
Minä luulin Litmasen olleen Sarkolan kanssa naimisissa. Kenen kanssa Asko sitten oli tai on naimisissa?
- ..........
Minä luulin Litmasen olleen Sarkolan kanssa naimisissa. Kenen kanssa Asko sitten oli tai on naimisissa?
taitaa olla
- koskaan kuullutkaan
.......... kirjoitti:
taitaa olla
ööh.. okei. Ehkä en keskustele aiheesta enempää... (häipyy nolona)
- kiinnosta.....
Teatteri, elokuvat tai televisio jos et noita tunne.
Tottapuhuen ei muakaan kiinnosta kenenkään erot yms. juorut, mutta jotkut julkista työtä tekevät tunnen silti nimeltä....- Koskaan kuullutkaan
Oliko Päivi jossain puutarhaohjelmassa?
erot ei kiinnosta, Päivin ja Johanin ero jossain määrin, jollain tavoin, voi ehkä kiinnostaakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531565
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53947- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49816Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10795